Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 507 berichten ]  Vorige   1 12 13 14 15 16 21  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Noussair Mazraoui
BerichtGeplaatst: 21 okt 2020 23:42 
Erelid

Dio30 schreef:
Bizar dat deze man de 90 minuten vol mag maken. Abonimabel!
1. Licht toe.
2. Wie moest er dan staan?

BerichtGeplaatst: 21 okt 2020 23:54 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jan Vertonghen
Jnp schreef:
Dio30 schreef:
1. Licht toe.
1. Leverde zowat alle ballen in. Had echt extreem veel balverlies en won verdedigend bijna geen duels.
2. Volgens mij hebben ze laatst nog een reserve back gehaald. Als Mazraoui dan zo'n offday heeft mag je die best eens erin zetten, of vond jij 'm zo goed spelen?

BerichtGeplaatst: 21 okt 2020 23:59 

Dio30 schreef:
Jnp schreef:
Dio30 schreef:
1. Licht toe.
1. Leverde zowat alle ballen in. Had echt extreem veel balverlies en won verdedigend bijna geen duels.
2. Volgens mij hebben ze laatst nog een reserve back gehaald. Als Mazraoui dan zo'n offday heeft mag je die best eens erin zetten, of vond jij 'm zo goed spelen?
Ben het met je eens, dat hij bij tijd en wijle voetbalde als een slappe plasser! Vind het ook vreemd dat Blind en niet Mazraoui gewisseld werd.

BerichtGeplaatst: 22 okt 2020 00:19 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Ik vond Mazraoui ook slordig en had te vaak onnodig balverlies. Superslecht vond ik hem niet maar soms leed hij te makkelijk balverlies. Zit altijd iets nonchalants in zijn spel en dat moet er echt uit.

BerichtGeplaatst: 22 okt 2020 01:41 
Erelid

Ik vond Mazraoui ook slordig en had te vaak onnodig balverlies. Superslecht vond ik hem niet maar soms leed hij te makkelijk balverlies. Zit altijd iets nonchalants in zijn spel en dat moet er echt uit.
Ja, doet soms gekke dingen in balbezit en mist soms doortastentheid. Het blijft een beetje een gekke, wisselvallige speler. Of hij speelt heel goed, of heel waardeloos. Het is geen stabiele speler.

BerichtGeplaatst: 22 okt 2020 10:02 

Speelde imo heel slecht. Laat Klaiber maar tegen VVV spelen. Is verdedigend denk ik beter/feller. Krijgt Nous rust en kunnen we meteen zien hoe Klaiber zich staande houdt.

BerichtGeplaatst: 22 okt 2020 10:08 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Ik vond Mazraoui de eerste helft nog wel redelijk spelen, maar de tweede helft was inderdaad heel matig. Bijna al zijn balcontacten eindigde in balverlies. Hopelijk was het gewoon een totale off day en pakt hij de draad snel weer op.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 09:45 

Tjonge jonge wat speelde hij wéér met vuur. Wanneer leert ie het nou eens?

Leek in een stijgende vorm te zitten maar dit was weer om te janken.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 09:55 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
"Ik heb een donkergele kaart. Goh, wat zal ik nu eens doen? Ah, ik weet het. Ik hou direct in de eerste minuten van de tweede helft mijn man vast."
:roll:

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 10:56 
Erelid

Soms als ik hem zie lopen met zo'n gele kaart op zak, lijkt hij geen idee te hebben wat hij aan het doen is. Zo onbesuisd zonder na te denken. Goed dat hij gewisseld is.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 11:10 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Ik vond Mazraoui weer erg matig deze wedstrijd. Verdedigend heeft hij misschien één goede actie gemaakt, maar voor de rest was het uitermate zwak. Ook aan de bal vond ik hem maar matig en leverde hij veel ballen in. Hij had aan het begin van de tweede helft een mooie bal waarmee hij Traoré wegstuurde, maar dat was het dan ook. Ik blijf hem niet geschikt vinden voor Ajax.

Verdedigend vond ik het een stuk beter gaan toen Klaiber hem verving. Atalanta wist alleen wel constant druk te zetten op Klaiber waardoor veel van zijn passes terug op Onana waren.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 12:18 

Laat hem de komende weken maar lekker op de bank zitten. na zijn goede voorbereiding is hij weer afgezakt naar een bedenkelijk niveau. Loopt eigenlijk parallel met de prestaties van Schuurs. Goede voorbereiding maar daarna alleen bergafwaarts.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 14:41 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Is eigenlijk echt bizar dat Mazraoui alleen maar 9's en 4's kan spelen. Nooit een solide 7.
En als hij geel heeft dan moet je altijd je hart vasthouden want een rode kaart is dan erg aannemelijk.
Erg jammer, want hij kan best ballen.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 14:52 
Erelid

Leonel schreef:
Is eigenlijk echt bizar dat Mazraoui alleen maar 9's en 4's kan spelen. Nooit een solide 7.
En als hij geel heeft dan moet je altijd je hart vasthouden want een rode kaart is dan erg aannemelijk.
Erg jammer, want hij kan best ballen.
Eens, dat is heel apart. Onbetrouwbare speler, geen stabiele kracht.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 17:45 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Het oogt ook allemaal zo fragiel. Het is technisch wel leuk allemaal, maar je mist de doortastendheid. Maar ook pure kracht en de drive om te blijven knallen langs die flank. Is hij topfit en fris? Het oogt zo flets, terwijl hij voetballend wel verfijnd is en echt wat toe kan voegen aan het Ajax-spel. Kan binnendoor en buitenom en in zijn passing doorgaans prima. Kan zorgen voor dat mannetje meer. Met geel op zak is het ook altijd billenknijpen, wat dat betreft begreep ik wel dat Ten Hag hem naar de kant haalde.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 17:53 

Ik schrijf deze speler absoluut nog niet af, maar in 2018/19 had hij natuurlijk wel De Ligt achter zich staan en in Ziyech een goed aanspeelpunt. Het leek met Antony goed te klikken maar als Ten Hag die weer op links zet dan vallen de automatismen weer weg. Schuurs heeft al genoeg aan zich eigen. Klaassen nieuw in het elftal die toch weer anders speelt dan zijn voorgangers et cetera.

BerichtGeplaatst: 29 okt 2020 08:16 
Erelid

Speelde inderdaad niet goed maar was tactisch ook een erg lastige wedstrijd voor hem door slimmigheden van Atalanta. Dan moet er vanuit Ten hag/ Blind constant gecoacht worden hoe je het gaat oppakken aangezien Atalanta heel slim de linksbuiten zone bespeelde. Zapata week vaak uit waardoor Schuurs uit het centrum werd getrokken, Gomez (goede, slimme voetballer was dat zeg) dook vanuit het centrum vaak in de zone op en dan weer was het de opkomende back.

Omdat Schuurs aan Zapata geplakt was en het middenveld vaak teveel naar voren speelde, was er ook geen sprake van zone verdediging en zie je dat spelers bij gebrek aan coaching gaan zwemmen en corrigerend een vrije man opzoeken waardoor sommige spelers soms slechter lijken dan ze daadwerkelijk zijn.

BerichtGeplaatst: 10 jan 2021 18:49 

Als deze speler zo doorgaat zijn we hem aan het einde van het seizoen gewoon kwijt. Was de enige vandaag die alles goed deed. Bovenop zijn man, tackles allemaal raak, een voorzet van de achterlijn op Promes, die wonderboy gewoon had moeten maken.

Blij dat we Dest verkocht hebben en hem gehouden. Ik kan gewoon genieten van deze speler omdat hij tactisch sterk is en technish heel vaardig.

BerichtGeplaatst: 10 jan 2021 18:53 

Speelde weer erg goed ja. Zijn voetballende vermogen en drang om mee te doen bij aanvallen zorgt veel voor onvoorspelbaarheid. Houdt altijd meerdere tegenstanders bezig. Ideaal ook voor Antony.

BerichtGeplaatst: 11 jan 2021 08:50 

Speelde goed, moet alleen niet te vaak de ruimtes voor Antony dichtlopen. Dan beperk je hem in zijn spel.

BerichtGeplaatst: 11 jan 2021 10:20 

renemar schreef:
Speelde goed, moet alleen niet te vaak de ruimtes voor Antony dichtlopen. Dan beperk je hem in zijn spel.
Je weet alleen niet wat de opdracht van Ten Hag is.

BerichtGeplaatst: 11 jan 2021 10:28 
Erelid

Loopt dan soms wat dicht voor Anthony, hij ondersteunt hem ook veel beter dan Klaiber deed in december.

BerichtGeplaatst: 11 jan 2021 11:10 

Riejuh schreef:
Loopt dan soms wat dicht voor Anthony, hij ondersteunt hem ook veel beter dan Klaiber deed in december.
inderdaad. Veel loopacties de diepte in waardoor Antony niet alleen de bal terug hoeft te spelen maar ook vooruit kan spelen, om vervolgens zelf weer een loopactie te maken om te ondersteunen. Doet wat denken aan de wisselwerking Mazraoui en Ziyech. Dat gevaar aan die kant heb ik echt gemist.

BerichtGeplaatst: 11 jan 2021 11:16 

dwtk schreef:
renemar schreef:
Je weet alleen niet wat de opdracht van Ten Hag is.
Dat klopt.

BerichtGeplaatst: 14 jan 2021 20:17 
Erelid

Ik hoop dat Ajax snel haast zet achter het verlengen van zijn contract. Als hij fit is, is het gewoon een zeer goede speler voor Ajax. Ideale rechtsback qua voetbal. Stabiliteit ontbrak het vaak nog aan. Hij komt nu in jaren waarin spelers over het algemeen meer stabieler worden.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 507 berichten ]  Vorige   1 12 13 14 15 16 21  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00