Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 507 berichten ]  Vorige   1 15 16 17 18 19 21  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Noussair Mazraoui
BerichtGeplaatst: 02 jun 2021 11:44 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Met Timber en Rensch zeker laten gaan. Vind Mazraoui een prima speler maar zeker niet onmisbaar. Met 20 miljoen kun je je weer prima versterken.

BerichtGeplaatst: 02 jun 2021 12:44 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Arsenal is geïnteresseerd, Ajax zou 10-15 miljoen verlangen.
20 miljoen lijkt uitgesloten.

BerichtGeplaatst: 02 jun 2021 13:04 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Morfe0 schreef:
Werd ook al gesproken van een bod van 15m pond.

BerichtGeplaatst: 02 jun 2021 13:20 
Beheerder

Morfe0 schreef:
Bron?

BerichtGeplaatst: 02 jun 2021 15:45 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
343 schreef:
Morfe0 schreef:
Bron?
https://mobile.twitter.com/JesperBulyki ... 1207219200

BerichtGeplaatst: 25 jun 2021 08:36 
Beheerder

Weigert bij te tekenen en zal waarschijnlijk vertrekken.
https://www.ajaxinside.nl/grote-kans-op ... -mazraoui/

BerichtGeplaatst: 25 jun 2021 08:44 

343 schreef:
Was een beetje te verwachten bij het tekenen van dit contract van 3 jaar zei zijn zaakwaarnemer al dat ze zo een beetje de macht zouden houden omdat hij pas heel laat zijn eerste contract kreeg. Maar Mazraoui is toch geen reservespeler ?

Nu is het wel extra zuur ( ook voor Klaiber ) dat Q. Timber geen rechtsback wilde spelen, tenminste er wordt gezegd dat hij op het middenveld speelde en daar is hij bij Utrecht ook voor gehaald. Die had het mooi kunnen opvullen en had je ook van Klaiber afscheid kunnen nemen.

BerichtGeplaatst: 25 jun 2021 08:46 

DeRuit schreef:
343 schreef:
Was een beetje te verwachten bij het tekenen van dit contract van 3 jaar zei zijn zaakwaarnemer al dat ze zo een beetje de macht zouden houden omdat hij pas heel laat zijn eerste contract kreeg. Maar Mazraoui is toch geen reservespeler ?

Nu is het wel extra zuur ( ook voor Klaiber ) dat Q. Timber geen rechtsback wilde spelen, tenminste er wordt gezegd dat hij op het middenveld speelde en daar is hij bij Utrecht ook voor gehaald. Die had het mooi kunnen opvullen en had je ook van Klaiber afscheid kunnen nemen.
Ik vind Klaiber helemaal geen verkeerde RB. Beter dan Q.Timber. Op Klaiber kun je moeiteloos terugvallen. Als stand-in imo gewoon een goede speler die ook niet zeurt als hij niet speelt. Voetballend absoluut minder dan Nous maar verdedigend beter.

BerichtGeplaatst: 25 jun 2021 09:37 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari litmanen
Droomaankoop: Huntelaar
Seizoenskaart: Nee
renemar schreef:
DeRuit schreef:
343 schreef:

Ik vind Klaiber helemaal geen verkeerde RB. Beter dan Q.Timber. Op Klaiber kun je moeiteloos terugvallen. Als stand-in imo gewoon een goede speler die ook niet zeurt als hij niet speelt. Voetballend absoluut minder dan Nous maar verdedigend beter.
Klaiber wil ook weg ivm meer speeltijd. Schijnt nog steeds naar Italie te kunnen. Zou beide verkopen en die 20 milj + pakken. Rensch en Timber kunnen daar goed uit de voeten en je kan altijd nog jonge backup kopen.

BerichtGeplaatst: 25 jun 2021 10:16 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Een vertrek van Mazraoui is goed op te vangen en bij een goed bod, zou ik hem ook laten gaan.

Ik vind dat Mazraoui tekort komt voor Ajax. Heeft zich goed ontwikkelt als (gemaakte) rechtsback maar fysiek kan hij het (nog) niet af. En als hij dan speelt, vind ik hem in zijn prestaties veel te wisselvallig. En in zijn prestaties haalt hij soms een hoge piek maar kan ook heel ver terugvallen en blijft dan vaak hierin hangen.

Ik ben wel benieuwd hoe Ajax zijn vertrek gaat invullen.
Rensch wordt bijna voor iedere plek achterin genoemd als optie en is ook nog heel jong.
Timber kan er ook spelen maar vind ik veel sterker als RCV.
Klaiber is gewoon een goede backup (zeker nationaal).

Misschien geeft dit een opening voor Alderweireld?

BerichtGeplaatst: 25 jun 2021 11:45 

Chiesa20 schreef:
renemar schreef:
DeRuit schreef:

Klaiber wil ook weg ivm meer speeltijd. Schijnt nog steeds naar Italie te kunnen. Zou beide verkopen en die 20 milj + pakken. Rensch en Timber kunnen daar goed uit de voeten en je kan altijd nog jonge backup kopen.
Zo bedoelde ik het ook ja, dat hij zelf graag een stap wil zetten nu hij door Rensch is ingehaald. Als je Klaiber wegdoet zou ik wel een vervanger halen. Timber zou ik op CV laten. Goed seizoen gedraaid, ingespeeld met Martinez en doet bij Oranje ook prima mee.
Fernando Redondo schreef:
Een vertrek van Mazraoui is goed op te vangen en bij een goed bod, zou ik hem ook laten gaan.

Ik vind dat Mazraoui tekort komt voor Ajax. Heeft zich goed ontwikkelt als (gemaakte) rechtsback maar fysiek kan hij het (nog) niet af. En als hij dan speelt, vind ik hem in zijn prestaties veel te wisselvallig. En in zijn prestaties haalt hij soms een hoge piek maar kan ook heel ver terugvallen en blijft dan vaak hierin hangen.

Ik ben wel benieuwd hoe Ajax zijn vertrek gaat invullen.
Rensch wordt bijna voor iedere plek achterin genoemd als optie en is ook nog heel jong.
Timber kan er ook spelen maar vind ik veel sterker als RCV.
Klaiber is gewoon een goede backup (zeker nationaal).

Misschien geeft dit een opening voor Alderweireld?
Ik vind wel dat we van de term gemaakte back afmoeten. Dat was bij Sinkgraven altijd een punt, bij Mazraoui ook. Maar bij Bayern speelt Davies, de gemaakte back. Ekkelenkamp is toch ook geen gemaakte middenvelder omdat hij in de C1 nog als centrale verdediger speelde? Reiziger en Bogarde noemen we toch ook geen gemaakte verdedigers. Verder is Mazraoui wel goed genoeg, alleen fysiek niet en dat speelt hem parten. Zijn mindere prestaties komen volgens mij ook daardoor, dus ik zou hem ook verkopen.

Als Klaiber dan ook gaat moet je wel een backup halen, want dan is er niemand meer over achter Rensch. En die kan dan ook niet Tagliafico vervangen.

BerichtGeplaatst: 25 jun 2021 18:05 
Erelid

DeRuit schreef:
Ik vind wel dat we van de term gemaakte back afmoeten. Dat was bij Sinkgraven altijd een punt, bij Mazraoui ook. Maar bij Bayern speelt Davies, de gemaakte back.
Waarom moet je van die term af als dit gewoon zo is? Het woord gemaakt impliceert niet of je goed of slecht bent maar geeft gewoon aan, dat je van origine geen back bent. Soms zie je dat ook en de een pakt zoiets sneller op als de ander. Maxwell was ook een gemaakte back, had het in het begin ook heel moeilijk maar is gedurende zijn carriere doorgegroeid. Davies heeft het ook prima gedaan maar blijft wel een gemaakte back. Zo zie ik het.
Ekkelenkamp is toch ook geen gemaakte middenvelder omdat hij in de C1 nog als centrale verdediger speelde?
Zwartwit gezien wel maar soms zie je als snel dat spelers elders beter tot hun recht komen.
Reiziger en Bogarde noemen we toch ook geen gemaakte verdedigers.
Ik wel want beide waren buitenspelers. Van Gaal heeft die omgeturnd tot back.
Verder is Mazraoui wel goed genoeg, alleen fysiek niet en dat speelt hem parten. Zijn mindere prestaties komen volgens mij ook daardoor, dus ik zou hem ook verkopen.
Nogmaals ik twijfel of hij goed genoeg is want hij heeft redelijk wat gemist de laatste 2 jaar. Soms zit daar pech bij maar ik vraag me echt af of hij de fsyieke hardheid heeft voor een (echte) verdediger. Je moet ook een stabiele factor worden en dat lukt hem niet. Onder stabiel bedoel ik ook dat je over een langere periode gewoon een voldoende speelt maar Mazraoui wisselt nog teveel slechte wedstrijden af. Dus goed genoeg? Ik blijf twijfelen.
Als Klaiber dan ook gaat moet je wel een backup halen, want dan is er niemand meer over achter Rensch. En die kan dan ook niet Tagliafico vervangen.
Klaiber schijnt te horen hebben gekregen voorlopig nog niet weg te mogen omdat Ajax er niet uitkomt met Mazraoui.

Vandaar dat ik ook benieuwd ben of Ajax een nieuwe rechtsback gaat halen of dat ze gaan schuiven met Timber maar dat is ook weer afhankelijk van Tagliafico. Ik vind dat er altijd 1 linksback gehaald moet worden ongeacht wat Tagliafico doet. Mocht Tagliafico alsnog vertrekken dan nog iemand halen. Pas dan kun je Rensch als rechtsback zien en wie weet halen ze dan Alderweireld.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 09:29 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/98 ... nemer.html

Mazraoui wil blijven en een goed seizoen draaien zonder blessures. Lijkt me op zich prima. Een goede Mazraoui is de beste rechtsback die we hebben.

Wat mij betreft een positief bericht, want ik had het gevoel dat hij juist wilde vertrekken.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 09:59 
Beheerder

Dat is mooi allemaal, maar hij heeft nog maar een contract tot 2022.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 10:05 

343 schreef:
Dat is mooi allemaal, maar hij heeft nog maar een contract tot 2022.
In het artikel staat ook dat zijn zaakwaarnemer er mee bezig is en dat het afwachten is. Zal dus nog wel om geld gaan ( zoals eerder ook werd gemeld ) lijkt me. (Of voldoende waardering ). Hoop zelf wel op een verlenging. Erg goede back voor ons en dan is de kans dat Klaiber wel een stap mag maken ook een stuk groter.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 10:17 
Beheerder

Hoop het ook, maar hoe lang nog onderhandelen? Zolang dat ook hij transfervrij de deur uitloopt?

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 10:29 

343 schreef:
Hoop het ook, maar hoe lang nog onderhandelen? Zolang dat ook hij transfervrij de deur uitloopt?
Ik neem aan dat het verschil overbrugbaar is. Brobbey kon je met zijn eerste contractje niet duur verkopen. Mazraoui wel dus als er dan teveel verschil is kan je het afkappen en samen voor de verkoop gaan.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 11:11 

Wat mij betreft verkopen. Voetballend wellicht de beste optie als RB, verdedigend imo niet. Met Timber, Rensch en Klaiber is deze plek bovendien qua mogelijkheden overbezet.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 13:27 

renemar schreef:
Wat mij betreft verkopen. Voetballend wellicht de beste optie als RB, verdedigend imo niet. Met Timber, Rensch en Klaiber is deze plek bovendien qua mogelijkheden overbezet.
Klaiber kan echt niet. Die loopt overal en nergens, behalve langs de lijn. En wordt dronken gespeeld door buitenspelers van niveau Menig.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 13:33 

ajax28335 schreef:
renemar schreef:
Klaiber kan echt niet. Die loopt overal en nergens, behalve langs de lijn. En wordt dronken gespeeld door buitenspelers van niveau Menig.
Ben ik niet met je eens. Ik vind Klaiber gewoon een degelijke RB die je prima als back-up kan hebben. Een speler niet op 1 slechte wedstrijd beoordelen.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 13:43 
Erelid

Hij zegt te willen blijven maar weet niet hoe de gesprekken gaan lopen. Volgens mij ben jezelf het belangrijkste en meest bepalende hierin hoe die gesprekken gaan verlopen. Als je wil blijven, blijf je en is dit je standpunt. Qua salaris zit je bij Ajax helemaal niet verkeerd dus ik denk dat dit inderdaad om meer geld gaat. Kennelijk denkt hij elders en meer te verdienen en zomaar een basisplaats krijgt ofzo. Ik snap die mensen niet zo goed.

Mazraoui mag ook in zijn eigen spiegel kijken. Door Ten Hag 'omgeturnd' tot back en veel gespeeld. Alleen nog niet constant en stabiel genoeg. Dat moet hij zelf toch ook wel zien? Zoveel heeft hij niet eisen in mijn optiek. Zijn doel zou moeten zijn om een heel seizoen onbetwist de nr 1 op rechtsback te worden. Dan mag je praten.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 13:56 

Hij zegt te willen blijven maar weet niet hoe de gesprekken gaan lopen. Volgens mij ben jezelf het belangrijkste en meest bepalende hierin hoe die gesprekken gaan verlopen. Als je wil blijven, blijf je en is dit je standpunt. Qua salaris zit je bij Ajax helemaal niet verkeerd dus ik denk dat dit inderdaad om meer geld gaat. Kennelijk denkt hij elders en meer te verdienen en zomaar een basisplaats krijgt ofzo. Ik snap die mensen niet zo goed.

Mazraoui mag ook in zijn eigen spiegel kijken. Door Ten Hag 'omgeturnd' tot back en veel gespeeld. Alleen nog niet constant en stabiel genoeg. Dat moet hij zelf toch ook wel zien? Zoveel heeft hij niet eisen in mijn optiek. Zijn doel zou moeten zijn om een heel seizoen onbetwist de nr 1 op rechtsback te worden. Dan mag je praten.
Vorig seizoen oogblessure, seizoen daarvoor ook nooit 100% fit naar eigen zeggen. Hij mag verder vragen wat hij wil en zijn zaakwaarnemer zal toch zoveel mogelijk er uit willen halen. Daar is hij ook voor ingehuurd.

BerichtGeplaatst: 07 jul 2021 16:13 

Vind dat ook zo raar. "Ja ik wil blijven maar ik laat het aan mijn zaakwaarnemer. Maar ik hoop dat het goedkomt." :? Het gaat om jouw toekomst, pannekoek.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2021 08:35 

Snake schreef:
Vind dat ook zo raar. "Ja ik wil blijven maar ik laat het aan mijn zaakwaarnemer. Maar ik hoop dat het goedkomt." :? Het gaat om jouw toekomst, pannekoek.
Inderdaad. Die jongens l#llen ook maar wat. Ik zou als speler mijn zaakwaarnemer zeggen bij welke club ik zou willen spelen en dat hij daar de beste deal zou moeten sluiten. In ieder geval zou de zaakwaarnemer niks beslissen.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2021 09:00 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Ik vergelijk het maar met een normale werkgever.

Stel je wilt 5000 euro verdienen omdat je een belangrijkere rol in het bedrijf hebt gekregen maar je verdiend nu nog 4000. Dan ga je daarover in onderhandeling. Mits het aanbod dan van je werkgever tegenvalt kan je je keuzes heroverwegen en mogelijk een nieuwe werkgever gaan zoeken. Enige verschil is dat hier een zaakwaarnemer tussen zit.
Zeker in de nieuwe tijd gebeurd dat natuurlijk met hele grote regelmaat. De tijd dat mensen trouw waren aan club of werkgever is allang niet meer.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 507 berichten ]  Vorige   1 15 16 17 18 19 21  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00