Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1224 berichten ]  Vorige   1 44 45 46 47 48 49  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: David Neres
BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 10:03 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
'Neres in Brazilië gearresteerd op illegaal coronafeestje'
https://www.vi.nl/nieuws/neres-in-brazi ... onafeestje

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 10:16 

Seizoenskaart: 401
Niet al te snugger....

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 11:01 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
343 schreef:
'Neres in Brazilië gearresteerd op illegaal coronafeestje'
https://www.vi.nl/nieuws/neres-in-brazi ... onafeestje
Past wel bij de Neres die we het afgelopen seizoen gezien hebben...

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 11:14 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Droomaankoop: Luis Suarez
Hoog tijd dat ie vertrekt. Zat er in het eindeseizoensinterview samen met Antony ook heel vreemd en ongeïnteresseerd bij. Volgens mij is ie niet meer op zijn plek bij Ajax.

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 11:26 

AJAX moet de werknemers op hun gedrag aanspreken. Ook als ze niet op de club zijn. Na Onana en Promes de 3e speler die AJAX al dan niet bewust negatief in het nieuws brengt.
Ook Mazraoui en Labyad met hun pro Palestijnen boodschap. Ze moeten zich over dergelijke precaire zaken niet openlijk uiten.
AJAX moet hen daarop aanspreken en maatregelen nemen.

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 13:11 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Kees Prins
Droomaankoop: Viktor Mazlov
Hebben we dit jaar geen geit geofferd ofzo? Of is het te veel gevraagd dat Ajacieden zich een half jaar niet belachelijk maken, Ajax schaden en hun marktwaarde laten kelderen?

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 14:37 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Nou, dit is toch niet perse iets nieuws van Neres?
Is altijd toch wel een feestbeest geweest? Alleen nu is het wat onhandig ivm. COVID-19.
Hij heeft altijd wel een uitstraling dat hij wel van een feestje houd en af en toe behoorlijk ongeinteresseerd rondloopt.
Vind hem er altijd uit zien zoals ik me nog wel eens na een goed festivalletje/feestje voelde :)

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 15:53 

renemar schreef:
AJAX moet de werknemers op hun gedrag aanspreken. Ook als ze op de club zijn. Na Onana en Promes de 3e speler die AJAX al dan niet bewust negatief in het nieuws brengt.
Eens, dat op zijn minst. Afhankelijk van wat in zijn contract staat, mag beboeten ook best van mij. En vergeet de Mystery guest vinkjeszetter niet als nummer vier.
Ook Mazraoui en Labyad met hun pro Palestijnen boodschap. Ze moeten zich over dergelijke precaire zaken niet openlijk uiten.
Oneens, niet voor Free Palestina. Wel als ze bijv. Jaag alle Joden in zee posten.

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 16:58 

sincere1983 schreef:
Nou, dit is toch niet perse iets nieuws van Neres?
Is altijd toch wel een feestbeest geweest? Alleen nu is het wat onhandig ivm. COVID-19.
Hij heeft altijd wel een uitstraling dat hij wel van een feestje houd en af en toe behoorlijk ongeinteresseerd rondloopt.
Vind hem er altijd uit zien zoals ik me nog wel eens na een goed festivalletje/feestje voelde :)
Haha, hij er inderdaad altijd uit alsof hij aan het uitbrakken is van een feestje en niet geslapen heeft. Ik denk altijd bij hem meteen aan het 'Auping!' van Sierd de Vos.

Ik gun iedereen zijn feestje, maar als duurbetaalde speler van onze club heeft hij de plicht om het risico op besmetting te realiseren. Tijdens zijn besmetting kan hij namelijk niet werken.
Dat risico beperken doe je niet door in een land dat wereldwijd een van de ernstigste pandemie-uitbraken heeft hutjemutje op elkaar te gaan feesten. Hij is ook geen 18 meer, op zijn 24e moest hij verstandiger zijn.

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 17:49 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Veroordelen jullie allemaal ook de supporters die bij de Cruijff ArenA stonden na afloop van Ajax-AZ en Ajax-Emmen?

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 19:01 

GJ1402 schreef:
Veroordelen jullie allemaal ook de supporters die bij de Cruijff ArenA stonden na afloop van Ajax-AZ en Ajax-Emmen?
Ik wel. Maar zij bezorgen Ajax minder schade dan bovengenoemde vier, dus erg druk kan ik me er niet om maken.

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 19:21 
Erelid

GJ1402 schreef:
Veroordelen is een groot woord maar als je wat verantwoording hebt tov andere mensen, doe je dit niet. In Nederland zijn de cijfers aan het zakken maar een paar weken terug was de situatie nogal zorgelijk en kon je alleen maar hopen op vooruitgang. Of je nu tegen de regels in met zijn allen naar de kerk gaat of naar een kampioensfeest, vind ik ongepast.

Wat Neres heeft gedaan schaar ik onder hetzelfde. Niet slim en zeker niet als bekendheid. Ook hij kan zich niet veroorloven feest te vieren tov andere mensen (in de zorg bv).

Dus ja ik veroordeel dit ook ja. Beide.

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 21:38 

Seizoenskaart: 401
Betelgeuze schreef:
renemar schreef:
AJAX moet de werknemers op hun gedrag aanspreken. Ook als ze op de club zijn. Na Onana en Promes de 3e speler die AJAX al dan niet bewust negatief in het nieuws brengt.
Eens, dat op zijn minst. Afhankelijk van wat in zijn contract staat, mag beboeten ook best van mij. En vergeet de Mystery guest vinkjeszetter niet als nummer vier.
Oneens, niet voor Free Palestina. Wel als ze bijv. Jaag alle Joden in zee posten.
Dat conflict is dusdanig geëscaleerd dat dat hetzelfde betekent.

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 23:38 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Wat is schade? Ik geloof niet dat dit soort dingen ook maar één euro minder opleveren. Laat staan een prijs of een gewilde speler. Je moet het wel heel bont maken wil een sponsor zich terugtrekken.

BerichtGeplaatst: 29 mei 2021 06:09 

renemar schreef:
AJAX moet de werknemers op hun gedrag aanspreken. Ook als ze niet op de club zijn. Na Onana en Promes de 3e speler die AJAX al dan niet bewust negatief in het nieuws brengt.
AJAX moet hen daarop aanspreken en maatregelen nemen.
Ik blijf dat toch lastig vinden,

Seizoen is voorbij en Neres is gewoon in zijn vrije tijd op vakantie in zijn thuisland bij vroenden/familie.

Dat hij dan op zon feest zit tijdens Corona is niet slim, maar om daar als club voor te gaan
straffen of beboeten.. Ik heb ergens ook iets van laat hem lekker in zijn vrije tijd, als het niet mag zal hij daar wel een boete krijgen. Je hoeft als club niet justitie te spelen.

Sowieso een naar verschijnsel van deze tijd met alle social media en iedereen die overal gelijk een mening over heeft en clubs/werkgevers die alleemaal als PR voor de buhne zich met privezaken of uitspraken gaan bemoeien.

Geeft spelers natuurlijk geen vrijbrief om alles maar te doen en laten wat ze willen.
Bij Onana heeft dit rechtstreeks invloed op zijn mogelijkheid zijn werk nog uit te voeren, dat is wel een club aangelegenheid.

Promes is natuurlijk ook een heel ander vergrijp dan naar een feestje mgaan wat niet had gemoegen (nogmaals, buiten het seizoen in eigen vakantietijd). En ook Promes is helemaal nog niet veroordeeld door de rechter.

Nogmaals, niet handig van Neres, en een medespeler, Coach of zaakwaarnemer kan best tegen hem zeggen dat het niet handig is. ajax heeft zich hier officieel verder helemaal niet te mee te bemoeien wat mij betreft, zo lang die jongen straks gewoon fit aan de voorbereiding kan beginnen en daar en op het veld zijn werk doet.

BerichtGeplaatst: 12 jul 2021 11:21 
Erelid

Berghuis is binnen dus je beschikt nu over 3 goede buitenspelers voor de rechterkant.
We weten allemaal dat Neres op de nominatie staat om Ajax te verlaten maar Overmars zal hem niet tegen elke prijs verkopen. Van de andere kant zijn 3 van zulke buitenspelers eigenlijk een te grote luxe want je moet ze ook tevreden houden. Zoiets kan de prijs uiteindelijk drukken.

Qua doelpunten en assist haal je met Berghuis iemand in huis die nationaal niet onder doet voor Neres alleen beschikt Neres over veel meer diepgang. Het moet niet te statisch worden zoals toentertijd met Ziyech en Tadic. Ook Haller erbij is wat dat betreft geen vooruitgang want dan ben je voorin veel te statisch.

Ik vind het wel jammer dat Neres vertrekt. In zijn topjaar heel erg genoten van hem. Eèn van de betere rechtsbuiten die ik gezien heb bij Ajax. Ben ook benieuwd wat voor carrière hij nu uitstippelt. Voordeel met hem is wel, dat hij kan voetballen en niet gebonden is aan de rechterkant. Hij kan meer dan enkel rechtsbuiten spelen.

BerichtGeplaatst: 12 jul 2021 11:27 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Ik denk dat het vooral ook interessant wordt om te zien wat er nu gebeurt rondom Sulemana. Dat je Berghuis haalt met alleen Antony, Tadic en Neres kan ik namelijk wel begrijpen. Neres kan ook prima op links.

Maar als je Sulemana ook wil halen zónder dat je Neres nog verkocht hebt...

Wat mij betreft ook prima als Neres blijft en je laat Sulemana lopen.

BerichtGeplaatst: 12 jul 2021 12:13 
Erelid

ibramovic89 schreef:
Ik denk dat het vooral ook interessant wordt om te zien wat er nu gebeurt rondom Sulemana. Dat je Berghuis haalt met alleen Antony, Tadic en Neres kan ik namelijk wel begrijpen. Neres kan ook prima op links.

Qua spelers heb je NU genoeg buitenspelers maar je laatste zin is essentieel.

Sulemana koop je ook voor de toekomst en zeker met Tadic, Antony en Berghuis zijn de omstandigheden ideaal om te wennen hier. Als je Sulemana nu laat lopen, val je volgend jaar misschien wel in een heel groot gat. Ook is wat verfrissing in de selectie niet verkeerd en Neres valt het laatste jaar ook enorm tegen.

BerichtGeplaatst: 12 jul 2021 12:16 

ibramovic89 schreef:

Sulemana koop je ook voor de toekomst en zeker met Tadic, Antony en Berghuis zijn de omstandigheden ideaal om te wennen hier. Als je Sulemana nu laat lopen, val je volgend jaar misschien wel in een heel groot gat. Ook is wat verfrissing in de selectie niet verkeerd en Neres valt het laatste jaar ook enorm tegen.
Hmm. Fair point. Al krijg ik toch een beetje m'n bedenkingen bij hoe het met die Sulemana nu gaat. Zo'n Kudus bv. was toch veel overtuigender in z'n keuze voor Ajax?

Maar wel eens met als je het over meerdere jaren bekijkt. En stel dat Antony en Neres beide op de bank komen, wat zou dat dan doen binnen de selectie?

Misschien is Lyon wel wat voor hem..? :)

BerichtGeplaatst: 12 jul 2021 12:22 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
ibramovic89 schreef:
ibramovic89 schreef:

Hmm. Fair point. Al krijg ik toch een beetje m'n bedenkingen bij hoe het met die Sulemana nu gaat. Zo'n Kudus bv. was toch veel overtuigender in z'n keuze voor Ajax?

Maar wel eens met als je het over meerdere jaren bekijkt. En stel dat Antony en Neres beide op de bank komen, wat zou dat dan doen binnen de selectie?

Misschien is Lyon wel wat voor hem..? :)
Om op de bank zitten zou ik me geen zorgen maken. Neres wil blijkbaar dan een stap maken, maar er is nog geen club die zich heeft gemeld. Ik ben dus ook benieuwd wat er met Kamaldeen Sulemana gaat gebeuren. Ik ben zelf geen fan van Kamaldeen, dus ik hou liever Neres er bij. Tadic naar de spits schuiven als Kamaldeen alsnog komt en dan Haller/Tadic als spitsen lijkt mij ook geen gewenste optie.

BerichtGeplaatst: 12 jul 2021 14:09 

Wat zou de vraagprijs eigenlijk zijn? 20 miljoen + bonussen?

BerichtGeplaatst: 12 jul 2021 14:21 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
ibramovic89 schreef:
Ik neem aan wat meer. Zit tegen het nationale elftal aan toch? Verder heeft hij alles bij elkaar ook 20- 22 gekost dacht ik.

BerichtGeplaatst: 12 jul 2021 23:08 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
ibramovic89 schreef:
Ik vrees dat we dan onze handjes dicht mogen knijpen en op die manier ga je denk ik geen winst maken op deze jongen. Waarschijnlijk ook geen (groot) verlies. Jammer genoeg is deze cashcow door blessures en vormverlies nooit echt doorgegroeid. Jammer, want hij leek in het succesvolle CL-jaar echt een bepalend speler te worden met zijn snelheid, diepgang en rendement. Ik was onder de indruk dat jaar, was met name Europees erg sterk.

BerichtGeplaatst: 13 jul 2021 14:14 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Lijkt mij, helaas, ook, RvdV.
Neres zat tegen het nationale elftal aan inderdaad, DR. Maar na zijn blessures en vormverlies? Lijkt mij nu niet meer het geval.

BerichtGeplaatst: 13 jul 2021 14:18 

Zie dat Boadu wellicht naar Monaco gaat. Dat lijkt me nou ook echt een club die nog voor Neres komt aankloppen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1224 berichten ]  Vorige   1 44 45 46 47 48 49  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00