Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 744 posts ]  Previous   1 22 23 24 25 26 30  Next
Author Message
 Post subject: Re: David Neres
PostPosted: 27 Mar 2019 14:58 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
En direct de geruchten: AC Milan wil 50 miljoen voor Neres betalen aldus UOL Esporte. Het wordt steeds lastiger om hem te behouden zo. Ik vrees dat we hem deze zomer dan echt gaan kwijtraken.

PostPosted: 27 Mar 2019 14:59 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Hier de link: https://twitter.com/Rinzinho/status/1110874952583053312

PostPosted: 27 Mar 2019 15:12 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
In Brazilie verwachten ze dat Neres met de Copa Amerika mee gaat doen.

PostPosted: 27 Mar 2019 15:38 
Erelid

Hoop echt enorm dat hij nog blijft. Maar van zijn kant kan ik wel begrijpen dat hij weg wil. Ten Hag heeft hem van weinig vertrouwen getuigt in het afgelopen jaar, terwijl hij wel gewoon heel erg goed speelde, de keren dat hij mee mocht doen.

Dan zou ik persoonlijk ook zoiets hebben van: Ik ga wel weg als er een mooie club komt.

PostPosted: 27 Mar 2019 17:23 

Als hij meegaat naar de Copa America dan pas na 7 juli verkopen.
Hoop echt enorm dat hij nog blijft. Maar van zijn kant kan ik wel begrijpen dat hij weg wil. Ten Hag heeft hem van weinig vertrouwen getuigt in het afgelopen jaar, terwijl hij wel gewoon heel erg goed speelde, de keren dat hij mee mocht doen.

Dan zou ik persoonlijk ook zoiets hebben van: Ik ga wel weg als er een mooie club komt.
Nouja, da's toch ook niet helemaal waar? Tegen Bayern-uit was hij wel erg goed idd en op basis daarvan had hij wel een basisplaats daarna verdiend, maar hij heeft toch in zat wedstrijden vrijwel niks laten zien?

PostPosted: 29 Mar 2019 07:09 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Ronald de Boer
Droomaankoop: Cristian Pavon
Seizoenskaart: Nee

Gaat vertrekken geloof dat maar. Maar gaat wel een enorme som opleveren van minimaal 50 miljoen. je vraagt je langzaam af wat Ajax stillaan dat geld moet gaan laten. Is het nieuwe pakhuis al af dat naast de toekomst word gebouwd?

PostPosted: 29 Mar 2019 11:20 
Erelid

ajaxrules wrote:

Gaat vertrekken geloof dat maar. Maar gaat wel een enorme som opleveren van minimaal 50 miljoen. je vraagt je langzaam af wat Ajax stillaan dat geld moet gaan laten. Is het nieuwe pakhuis al af dat naast de toekomst word gebouwd?
Waarom? Kan je gewoon hier houden hoor.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/3 ... x-te-zijn/

PostPosted: 29 Mar 2019 14:51 

ajaxrules wrote:

Waarom? Kan je gewoon hier houden hoor.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/3 ... x-te-zijn/

Ik betwijfel het als Ac Milan met 50 miljoen aanklopt maar goed, idealiter wil je zo'n speler natuurlijk houden. Maar hij scheen ontstemd te zijn over zijn reserverol onder Ten Hag en derhalve niet nog 1 seizoen willen spelen onder Ten Hag tenminste dat is wat ik heb gelezen de afgelopen week.

PostPosted: 29 Mar 2019 15:39 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Ja, en wie heeft die stukjes geschreven? Ons aller Valentijntje natuurlijk. :roll:

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 29 Mar 2019 15:52 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Haha precies. Daar kon je ook lezen dat de Jong naar PSG ging. Lainez en Richarlison hierheen kwamen en Onana ook een conflict had met ten Hag.

PostPosted: 30 Mar 2019 18:46 

Heb dat over Milan via Twitter bron:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/87 ... iding.html

https://www.calciomercato.com/en/news/e ... rlet-33076

PostPosted: 31 Mar 2019 19:19 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
https://www.vi.nl/nieuws/barcelona-wil- ... n-bij-ajax

Overmars: ''we gaan er alles aan doen om Neres hier te houden, en ik denk dat dat gaat lukken.''

PostPosted: 31 Mar 2019 20:12 

guy_ajax wrote:
https://www.vi.nl/nieuws/barcelona-wil- ... n-bij-ajax

Overmars: ''we gaan er alles aan doen om Neres hier te houden, en ik denk dat dat gaat lukken.''
Als je naar de lichaamstaal van Neres kijkt... zeker als Ten Hag op hem inpraat dan denk ik dat hij liever vertrekt. Maar goed we zullen zien.

In de winterstop was hij bijna vertrokken. Toch knap dat hij zichzelf weer in de basis heeft gespeeld. Al met al vind ik zijn seizoen matig. Zeker in de Eredivisie. In de open wedstrijden kwam hij goed tot zijn recht. En vandaag heel belangrijk. Dat kappen op de achterlijn maar ook de rust bij de 3-1.

Het is gewoon noodzakelijk dat je aanvallers hebt die in de tegenaanval gevaarlijk zijn. Snelheid, diepte, individuele actie. Kluivertje had dat en Neres heeft het ook. Alleen is dat nog niet genoeg. Je moet ook bankzitters hebben die dicht tegen de basis zitten. Zoals Malen, Gakpo bij PSV. Dan krijg je toch weer nieuwe impulsen en kan je ook een keer een basisspeler rust geven. Want als je soms ziet hoe vermoeid Ziyech, Tadic, Schone etc. eruitzien...

PostPosted: 31 Mar 2019 20:57 

Neres is momenteel de enige speler met snelheid en diepgang. Is een enorm wapen als je dat hebt. Daar moeten we zeker versterkingen voor halen.
Heb het altijd gezegd, Tadic en Ziyech technisch goede spelers maar geen echte flankspelers. Ze missen er de pure snelheid voor en trekken meestal naar binnen. Te voorspelbaar.

PostPosted: 01 Apr 2019 10:54 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Goede wedstrijd van hem. Ik vond hem verdedigend ook veel werk verzetten, hij hielp in ieder geval veel mee voor afvallende ballen op het middenveld. Zette vlak voor rust ook druk en had daarna een briljant hakballetje, zo zie je zijn klasse weer. We gaan zijn onvoorspelbaarheid echt missen.

- Johan Cruijff in de Voetbal International van 8 mei.

PostPosted: 01 Apr 2019 11:59 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Overmars was over Neres stelliger dan over Tagliafico, tenminste zo kwam het op mij over. Het zou fantastisch zijn wanneer Neres bij Ajax blijft. Die oogt in deze fase van het jaar ook nog fris omdat hij relatief weinig heeft gespeeld voor een 'basisspeler'. Heeft wedstrijd 16 t/m 21 in de Eredivisie maar een minuut of 100 gemaakt zag ik. Dat is vrij weinig voor een speler met zijn kwaliteiten en dat verbaasde mij destijds enorm, maar nu lijkt het ook een positieve uitkomst te hebben. Niet dat het om die reden gebeurde, maar het neveneffect is fijn. Verrichtte ook veel verdedigend werk en had nog steeds de kracht om in de slotfase bij te kunnen sluiten. Aanvallend onze belangrijkste speler tegen PSV.

Staat overigens wel op scherp na zijn gele kaart in de slotfase. Dat vind ik dan weer niet zo handig. Begrijp nooit zo goed waarom je shirt zo nodig uit moet na het scoren.

PostPosted: 01 Apr 2019 19:46 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ja, hij kreeg het op een gegeven moment echt op zijn heupen. Lijkt de laatste maanden ook gevaarlijker in de kleine ruimte. Hij is duidelijk groeiende.

PostPosted: 03 Apr 2019 16:27 
Erelid

Wat vinden jullie zijn beste positie? Ik zie in hem steeds meer een links- dan een rechtsbuiten.

PostPosted: 03 Apr 2019 18:53 
Erelid

AFCA Niels wrote:
Wat vinden jullie zijn beste positie? Ik zie in hem steeds meer een links- dan een rechtsbuiten.
Zie hem persoonlijk in dit elftal liever op links, aangezien we daar meer diepgang door krijgen. Kun je hem lekker buitenom laten passeren. Als hij op rechts speelt, wil iedereen de bal in de voeten hebben.

Heeft eigenlijk zijn allerbeste wedstrijden (in CL) ook voornamelijk op links gespeeld.

PostPosted: 03 Apr 2019 21:42 

Ik vind hem toch altijd dramatisch in dit soort potjes. Net zoals Tadic overigens.

PostPosted: 03 Apr 2019 22:44 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Jerome wrote:
Ik vind hem toch altijd dramatisch in dit soort potjes. Net zoals Tadic overigens.
Scoort wel weer 2 goals.

PostPosted: 04 Apr 2019 10:43 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Morfe0 wrote:
Jerome wrote:
Scoort wel weer 2 goals.
Deze had jij ook gemaakt!

Neres is over het algemeen wel beter als er wat meer ruimte is op de helft van de tegenstander. En zoals hierboven ook gezegd, liever op links dan op rechts zodat hij meer diepgang moet hebben.

PostPosted: 05 Apr 2019 13:23 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
De eerste geruchten komen al op gang. Brands wil hem naar Everton halen. Ik vind Everton de laatste jaren ook niet zo getuigen van geweldig aankoopbeleid. Ik denk, dat het verstandig is, dat hij wacht op een mooiere club al wil hij zelf niet blijven?

PostPosted: 05 Apr 2019 13:41 

Everton is tegenwoordig toch ook niet heel veel meer hogerop dan Ajax. Hij kan ook echt wel wat beters krijgen. Enige voordeel voor Everton is dat z'n vriendin in Londen woont.

PostPosted: 05 Apr 2019 14:01 

Everton is sportief een stap terug. Financieel zal het beter zijn. Maar daar zal hij nooit om de prijzen spelen. Hoe gaat het verder met de selecao?
50 Miljoen zou ik niet accepteren. Richarlison kan een klapper maken, daar verdienen ze veel aan. Voor minder dan 70 miljoen zou ik hem niet laten gaan.

Post new topic  Reply to topic  [ 744 posts ]  Previous   1 22 23 24 25 26 30  Next

All times are UTC+02:00