Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 836 posts ]  Previous   1 26 27 28 29 30 34  Next
Author Message
 Post subject: Re: David Neres
PostPosted: 17 Jun 2019 19:51 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
Morfe0 wrote:
Die ga je echt niet tegenhouden, van die 70 miljoen kan je Bergwijn en Promes tezamen halen.
Rekenkundig heb je gelijk, maar ik hoef die Bergwijn en Promes niet bij Ajax te zien. Die 2 zijn dat geld ook never nooit waard.

PostPosted: 17 Jun 2019 20:02 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Irritante Everton-fans op mijn twitter die fantaseren over Neres. Triest k#tvolk.
https://twitter.com/AjaxTotaalnl/status ... 8779297793

PostPosted: 17 Jun 2019 21:03 
Erelid

343 wrote:
Irritante Everton-fans op mijn twitter die fantaseren over Neres. Triest k#tvolk.
Nou je bent bent ze prima de baas hoor ;-) Ik post ook nog wel iets...
8-)

PostPosted: 17 Jun 2019 21:31 
Beheerder

:mrgreen: Dank je, G-J. Verschrikkelijke mensen. Dom, onwetend, mij woorden in de mond proberen te leggen. Dit soort mensen...Ik heb de vergelijking al vaak gebruikt, maar zijn dezelfde idioten die Pop Idol helemaal te gek vinden en het toppunt van muzikale kwaliteit.

PostPosted: 17 Jun 2019 21:42 
Erelid

343 wrote:
Heb hem effe met 8 tweets gebombardeerd :lol:

PostPosted: 17 Jun 2019 21:57 
Beheerder

Verdomd goed verhaal, GJ. :343:
https://twitter.com/Herr_Hauber/status/ ... 2636355587
Ik ga het nog niet liken (anders zijn ze weer getriggerd) en even rustig aankijken hoe die dimwits gaan reageren.

PostPosted: 18 Jun 2019 02:55 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Is hij wel Engels? Maar ik zou je de volgende keer niet zo druk maken over een fan van een middenmoter uit Engeland.

PostPosted: 20 Jun 2019 12:01 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Meerdere Chinese clubs zijn bereid om 80 miljoen voor Neres te betalen.
Ik verwacht niet dat Neres daarop ingaat, met teams als Atletico/PSG/Chelsea die ook achter Neres aanzitten, maar als Ajax zijnde zou ik het accepteren en kijken wat Neres wil doen.

PostPosted: 20 Jun 2019 13:05 

Ben fan van Neres, maar als 80 miljoen klopt moet AJAX dat bod meteen accepteren. Dan wel twee snelle buitenspelers met diepgang halen.

PostPosted: 20 Jun 2019 18:10 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
renemar wrote:
Ben fan van Neres, maar als 80 miljoen klopt moet AJAX dat bod meteen accepteren. Dan wel twee snelle buitenspelers met diepgang halen.
Is een berg geld maar noem jij dan eens 2 goede opties?

Ik ben ook fan van Neres maar gezien je financiele status hoef je niet altijd te kiezen voor het geld. We zijn er niet afhankelijk van en zie maar eens wat je terugkrijgt.

Neres verliest zijn waarde niet en dan maar voor € 50 miljoen weg een jaar later als je nu al De Jong, De Ligt en Ziyech laat gaan. Ik weet wel, dat je niet zomaar iedereen kan houden of een transfer blokkeren maar ik zou er echt alles aan doen om hem te behouden.

PostPosted: 21 Jun 2019 08:57 

renemar wrote:
Is een berg geld maar noem jij dan eens 2 goede opties?

Ik ben ook fan van Neres maar gezien je financiele status hoef je niet altijd te kiezen voor het geld. We zijn er niet afhankelijk van en zie maar eens wat je terugkrijgt.

Neres verliest zijn waarde niet en dan maar voor € 50 miljoen weg een jaar later als je nu al De Jong, De Ligt en Ziyech laat gaan. Ik weet wel, dat je niet zomaar iedereen kan houden of een transfer blokkeren maar ik zou er echt alles aan doen om hem te behouden.
Je vraagt mij om namen te noemen.
Bergwijn, Berghuis om dicht bij huis te blijven. Zijn ze beter dan Neres? Ik denk dat Bergwijn en Neres zich niet veel ontlopen. Berghuis is mss. voetballend iets minder, maar qua effectiviteit is die zelfs beter denk ik. Bij een matige ploeg als feijenoord was hij vaak de speler die het meeste gevaar stichtte. Komt net als Ziyech vaak naar binnen (net zoals Neres als hij op rechts speelt) maar kan ook zeker buitenom. Ik denk dat hij bij ons zeker 15 doelpunten en evenzovele assists zou hebben.
Maar er zijn natuurlijk internationaal veel meer opties. Ik zie veel wedstrijden van de grote competities. Daar zal het moeilijk zijn spelers weg te halen maar ook in andere landen lopen ongetwijfeld genoeg opties. Daarom is scouten heel belangrijk. Zo is Neres immers ook gekomen.
Wat verkopen betreft zou ik zelfs verder gaan. Iedere speler waarvoor een exorbitant bedrag wordt geboden zou ik niet tegenhouden.
60 Miljoen voor Donny? Meteen doen. Met Marin is er al een opvolger. Gravenbech komt er ook aan. Daar verwacht ik veel van. Nous zou ook op het middenveld kunnen.
Pröpper halen en het middenveld is kwalitatief en kwantitatief prima bezet. Mss. daarnaast nog een klasbak halen. Had gehoopt op Odegaard maar die zal wel niet komen.
Met Blind (kan ook op 6), Schöne, Eiting, Marin, Gravenberch. 6 Spelers voor 3 plekken heb je incl. Pröpper als hij komt al. Alleen daarvan is alleen Pröpper dan een zekerheid. Schöne moet je imo langzaamaan doorselecteren, Eiting en Gravenberch nog geen zekerheden, Marin ken ik niet.
Daarom opteer ik dan nog voor een creatieve linkermiddenvelder.
Pröpper en die nwe. creatieve speler kosten mss. bij elkaar 30/35 miljoen. Nog een vette winst.
Daarachter nog jongens als De Wit, Ekkelenkamp, Labyad, Lang mocht de nood aan de man komen. Die laatste groep komt imo zeker nog tekort maar als back-up van de back-up goed genoeg. Daarvan zou ik er een paar verhuren/verkopen (Labyad) zodat ze wekelijks kunnen spelen.

PostPosted: 21 Jun 2019 17:58 
Erelid

renemar wrote:
Bergwijn, Berghuis om dicht bij huis te blijven. Zijn ze beter dan Neres? Ik denk dat Bergwijn en Neres zich niet veel ontlopen. Berghuis is mss. voetballend iets minder, maar qua effectiviteit is die zelfs beter denk ik. Bij een matige ploeg als feijenoord was hij vaak de speler die het meeste gevaar stichtte. Komt net als Ziyech vaak naar binnen (net zoals Neres als hij op rechts speelt) maar kan ook zeker buitenom. Ik denk dat hij bij ons zeker 15 doelpunten en evenzovele assists zou hebben.
Ik ben het wel eens met je beredenering maar bv Bergwijn zal een flinke duit kosten.
Maar er zijn natuurlijk internationaal veel meer opties. Ik zie veel wedstrijden van de grote competities. Daar zal het moeilijk zijn spelers weg te halen maar ook in andere landen lopen ongetwijfeld genoeg opties. Daarom is scouten heel belangrijk. Zo is Neres immers ook gekomen.
Ajax heeft afgelopen jaren weer een hoop aanzien gewonnen dus spelers komen wellicht weer iets eerder naar Amsterdam maar feit blijft, dat onze competitie minder is en andere landen veel meer salaris kunnen/willen bieden.

Neres is inderdaad zeer goed gescout. In het begin was er veel twijfel over hem maar ik heb altijd wel vertrouwen in hem gehad. Wie weet verrast Ajax ons wel weer met een andere Zuid Amerikaan alleen moet die er misschien wel iets eerder staan.
Wat verkopen betreft zou ik zelfs verder gaan. Iedere speler waarvoor een exorbitant bedrag wordt geboden zou ik niet tegenhouden.
Ik niet (al is dit in de praktijk feitelijk niet mogelijk). Het is bijna inmogelijk om een nieuw team te kopen. Dat kan incidenteel een keer goed gaan maar ook vaak niet. Ik vind het belangrijk, dat je bepaalde 'eigen' spelers houdt. Die kennen het spelletje. Met De Ligt, De Jong en Vd Beek had je 3 talenten in de ploeg uit de eigen opleiding. Die moet je niet allemaal verkopen.
60 Miljoen voor Donny? Meteen doen. Met Marin is er al een opvolger. Gravenbech komt er ook aan. Daar verwacht ik veel van. Nous zou ook op het middenveld kunnen.
Ik denk, dat je Vd Beek echt onderschat. Marin is een goede speler (viel mij ook al op in de wedstrijden tegen Ajax) maar Vd Beek vervang je niet zo makkelijk. Dat is ook wat ik hierboven schets. Zeker hoe meer spelers je van de basis laat gaan (bepaalde spelers passen in ons spelletje) en je vervangt door "buitenstaanders" hoe moeilijker het wordt om ons spel te spelen. Nous kan idd ook op het middenveld maar dan moet je weer een nieuwe back gaan kopen. Laat die lekker back staan.
Pröpper halen en het middenveld is kwalitatief en kwantitatief prima bezet. Mss. daarnaast nog een klasbak halen. Had gehoopt op Odegaard maar die zal wel niet komen.
Met Blind (kan ook op 6), Schöne, Eiting, Marin, Gravenberch. 6 Spelers voor 3 plekken heb je incl. Pröpper als hij komt al. Alleen daarvan is alleen Pröpper dan een zekerheid. Schöne moet je imo langzaamaan doorselecteren, Eiting en Gravenberch nog geen zekerheden, Marin ken ik niet.
Hierboven roep je nog om Vd Beek te verkopen want je hebt Marin! Nu zeg je dat je Marin niet kent maar hij kan wel Vd Beek opvolgen.

Verder wel eens over Propper. Ik hoop, dat ze die naar Ajax halen. Natuurlijk niet zo goed als De Jong maar wel eenzelfde type.

PostPosted: 21 Jun 2019 20:41 

renemar wrote:
Ik ben het wel eens met je beredenering maar bv Bergwijn zal een flinke duit kosten.
Ajax heeft afgelopen jaren weer een hoop aanzien gewonnen dus spelers komen wellicht weer iets eerder naar Amsterdam maar feit blijft, dat onze competitie minder is en andere landen veel meer salaris kunnen/willen bieden.

Neres is inderdaad zeer goed gescout. In het begin was er veel twijfel over hem maar ik heb altijd wel vertrouwen in hem gehad. Wie weet verrast Ajax ons wel weer met een andere Zuid Amerikaan alleen moet die er misschien wel iets eerder staan.
Ik niet (al is dit in de praktijk feitelijk niet mogelijk). Het is bijna inmogelijk om een nieuw team te kopen. Dat kan incidenteel een keer goed gaan maar ook vaak niet. Ik vind het belangrijk, dat je bepaalde 'eigen' spelers houdt. Die kennen het spelletje. Met De Ligt, De Jong en Vd Beek had je 3 talenten in de ploeg uit de eigen opleiding. Die moet je niet allemaal verkopen.
Ik denk, dat je Vd Beek echt onderschat. Marin is een goede speler (viel mij ook al op in de wedstrijden tegen Ajax) maar Vd Beek vervang je niet zo makkelijk. Dat is ook wat ik hierboven schets. Zeker hoe meer spelers je van de basis laat gaan (bepaalde spelers passen in ons spelletje) en je vervangt door "buitenstaanders" hoe moeilijker het wordt om ons spel te spelen. Nous kan idd ook op het middenveld maar dan moet je weer een nieuwe back gaan kopen. Laat die lekker back staan.
Hierboven roep je nog om Vd Beek te verkopen want je hebt Marin! Nu zeg je dat je Marin niet kent maar hij kan wel Vd Beek opvolgen.

Verder wel eens over Propper. Ik hoop, dat ze die naar Ajax halen. Natuurlijk niet zo goed als De Jong maar wel eenzelfde type.
Ik zou Donny te verkopen bij een bod van 60 miljoen. Is wat anders dan roepen om hem te verkopen. Zo lijkt het dat ik hem kwijt wil. Alleen bij een dergelijk exorbitant bod.
Dat vind ik een uitstekende prijs voor iemand met zijn kwaliteit. Ik ken Marin ook niet en zeg ook niet dat hij beter of slechter is dan Donny. Maar toch kan hij hem opvolgen. Zelfde als bij Frenkie en Pröper. Ik vind Frenkie ook beter dan Pröpper en toch kan die de opvolger van Frenkie zijn.

PostPosted: 03 Jul 2019 08:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Heel benieuwd wat met Neres gebeurt. Zeker omdat Ajax voor m'n gevoel heel erg inzet op het creëren van 'Amsterdamse vleugels' met Promes en Bergwijn. Marketingtechnisch ongetwijfeld ook interessant. En met Neres erbij heb je dan eigenlijk gewoon 3 Europese top vleugelspelers, waarvan er logischerwijs maar 2 in de basis zouden staan.

Ook hier een beetje wachten op de tombola..? En een gróte in dit geval wel. Griezmann naar Barcelona? Of toch geruild voor Neymar met Dembele samen, want Neymar lijkt toch echt weg te willen? Of Dembele juist toch al naar Bayern en Coutinho naar PSG? Waardoor ze wellicht toch een extra diepgaande vleugelspeler nodig hebben in de vorm van David Neres..?

Atletico lijkt me in ieder geval geen optie meer. Zeker gezien hun interesse in Rebic.

Persoonlijk zou ik het geen ramp vinden om Neres te laten gaan. Voor 80 miljoen naar PSG en dan Bergwijn en Dilrosun terughalen, zou ik voor tekenen.

PostPosted: 06 Jul 2019 10:31 
Erelid

Atletico en Man Utd zouden al hebben gesproken met zijn belangenbehartigers.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... euro-.html

PostPosted: 06 Jul 2019 10:51 

Ohja, nu zou Ajax weer 50 miljoen vragen staat er. Dat wisselt ook per bericht.

Ik weet dat transfernieuws sowieso de grootste bron van fakenews ter wereld is, maar deze periode slaat wel echt alles.

PostPosted: 06 Jul 2019 11:01 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Atletico was voordat ze Felix haalden, die zullen nu wel zijn afgehaakt.

PostPosted: 06 Jul 2019 11:33 

Morfe0 wrote:
Atletico was voordat ze Felix haalden, die zullen nu wel zijn afgehaakt.
Bij Atletico vertrokken er meer bij mijn weten. Felix is een-op-een de vervanger van Griezman.

PostPosted: 06 Jul 2019 12:39 

Ik zou Atlético ook wel een mooie club voor hem vinden. Vind hem toch wat minder verfijnd, meer een soort van 'straatvechter-techniek hebben. Zoals Suárez dat ook heeft.

Maar 50 miljoen is veel te weinig natuurlijk. Als ze 126 voor J. Felix betalen, kan Neres prima 80 miljoen opbrengen.

PostPosted: 07 Jul 2019 21:32 
Erelid

Staat wederom niet in de basis van de finale van de Coppa.
Zal zijn marktwaarde in ieder geval niet extra verhogen of hij moet straks als invaller de winnende treffer maken.

Ik hoop, dat ze met Neres ook zo'n zelfde afspraak kunnen maken als Tagliafico.
Ik vind Neres enorm belangrijk voor Ajax en Neres wordt gewoon nog elk jaar beter. Zijn periodes van afwezigheid worden gewoon minder. Hij weet nu wat er gevraagd wordt en dat vult hij toch heel goed in. Ik zie Promes dit niet zomaar invullen. Bergwijn trouwens ook (nog) niet.

PostPosted: 08 Jul 2019 06:13 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Wel een Copa op zijn palmares. Maar hopelijk blijft hij nog een jaartje :D

edit: hij blijft nog volgens hemzelf:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ei ... ~a4cf8d4a/

PostPosted: 08 Jul 2019 11:18 

Héél benieuwd wat dit betekent voor de interesse in Bergwijn.. Kan me toch bijna niet voorstellen dat je Promes, Neres én Bergwijn in je selectie hebt. Met ook nog een Ziyech die niet verkocht is.

PostPosted: 08 Jul 2019 11:33 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
En Tadic die ook meestal op de flanken speelt.

Denk dat Bergwijn een beetje overbodig wordt.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 08 Jul 2019 11:38 

Héél benieuwd wat dit betekent voor de interesse in Bergwijn.. Kan me toch bijna niet voorstellen dat je Promes, Neres én Bergwijn in je selectie hebt. Met ook nog een Ziyech die niet verkocht is.
Ik zie zowel Neres als Ziyech nog wel eens blijven. Dan gaat het echt bizar worden voorin.

Promes - Tadic - Neres
Ziyech
xxxxx - V/d Beek

Zoiets dan maar? :lol:

PostPosted: 08 Jul 2019 11:47 
Erelid

Volgens Bild staat Bergwijn echt in de belangstelling van Bayern.

Ik ben groot fan van Neres maar ik moet nog maar zien als een echte topclub aanklopt of hij dan hetzelfde zegt. Niks ten nadele van Neres maar dan zal blijken wat hij echt wil.

Neres en Ziyech hebben zich beide niet echt in de kijker gespeeld op die toernooien. Dat scheelt.

Post new topic  Reply to topic  [ 836 posts ]  Previous   1 26 27 28 29 30 34  Next

All times are UTC+02:00