Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 951 posts ]  Previous   1 31 32 33 34 35 39  Next
Author Message
 Post subject: Re: David Neres
PostPosted: 08 Aug 2019 00:34 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
Breaking 2 van mighty Mike... Overmars heeft een bod van meer dan 50 miljoen geweigerd van Napoli.

https://www.telegraaf.nl/sport/17839798 ... p-neres-af

PostPosted: 08 Aug 2019 08:13 

rebuah wrote:
EN of er beloftes zijn gemaakt dat ze volgend jaar willen meewerken aan een transfer?
Die belofte is er.

Geweldig nieuws. Hopelijk halen we echt die groepsfase CL. Heb je het in één klap terugverdiend.

PostPosted: 08 Aug 2019 09:06 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
rebuah wrote:
Breaking 2 van mighty Mike... Overmars heeft een bod van meer dan 50 miljoen geweigerd van Napoli.

https://www.telegraaf.nl/sport/17839798 ... p-neres-af
Mike maakt zich weer belachelijk met zijn Breakings, dit nieuws was 8 uur eerder al bekend gemaakt door Freek.

PostPosted: 08 Aug 2019 09:12 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Vind ik te makkelijk Bonzai, ik merk dat zowel Freek Jansen danwel Mike Verweij deze transferperiode gewoon constant achter de feiten aanlopen kwa nieuwtjes.
Ze worden bijna allemaal als eerst gepubliceerd in buitenlandse pers.. en word hier overgenomen.. Freek Jansen doet dat ook.

PostPosted: 08 Aug 2019 09:35 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Morfe0 wrote:
Vind ik te makkelijk Bonzai, ik merk dat zowel Freek Jansen danwel Mike Verweij deze transferperiode gewoon constant achter de feiten aanlopen kwa nieuwtjes.
Ze worden bijna allemaal als eerst gepubliceerd in buitenlandse pers.. en word hier overgenomen.. Freek Jansen doet dat ook.
Maar Freek doet niet zo schreeuwerig met zijn Breaking, die meld de nieuwtjes gewoon. Mike vind ik een eng mannetje, zelfde met zijn tweet dinsdag dat hij in een goede bui was en mensen heeft ge-unblocked.

Maar je hebt gelijk dat ze beiden niet de nieuwtjes hebben, wat dat betreft is het binnen Ajax tegenwoordig erg rustig wat er naar buiten komt. Als er iets wordt gelekt dan is dat buiten Ajax om.

PostPosted: 08 Aug 2019 09:55 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Bonzai wrote:
Morfe0 wrote:
Maar Freek doet niet zo schreeuwerig met zijn Breaking, die meld de nieuwtjes gewoon. Mike vind ik een eng mannetje, zelfde met zijn tweet dinsdag dat hij in een goede bui was en mensen heeft ge-unblocked.

Maar je hebt gelijk dat ze beiden niet de nieuwtjes hebben, wat dat betreft is het binnen Ajax tegenwoordig erg rustig wat er naar buiten komt. Als er iets wordt gelekt dan is dat buiten Ajax om.
Eens, en Freek retweet ook nog wel eens dingen vanuit Ajax. Bij Mike de laatste tijd erg weinig Ajax nieuws en vooral druk met zijn collega's / de telegraaf promoten.

PostPosted: 08 Aug 2019 10:54 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Inderdaad. Blij dat ik ben gaan slapen toen Mike Verweij het had over Breaking 2. Zou hij zelf niet weten dat hij daarmee mensen tegen zich in het harnas jaagt?

PostPosted: 08 Aug 2019 15:50 
Erelid

Snake wrote:
Hopelijk halen we echt die groepsfase CL. Heb je het in één klap terugverdiend.
Dit vind ik te makkelijk want dit wordt bij iedere speler (Neres, Ziyech, Tagliafico, Onana) of aankoop geroepen, maar het houdt een keer op natuurlijk.

Verder mooi nieuws natuurlijk! Van de drie (Ziyech, Van de Beek, Neres) mocht hij van mij het eerste vertrekken, maar dat betekent zeker niet dat ik niet blij ben dat hij blijft!

PostPosted: 08 Aug 2019 15:52 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Daarnaast moet je ook bekijken dat onze begroting gewoon verhoogd is van 80 miljoen naar 110 miljoen euro, op basis van EL deelnamen, komt door meer sponsorinkomsten.
Zijn wij nog niet gewend, maar daar ligt ook een groot deel aan de hogere salarissen.

PostPosted: 08 Aug 2019 16:15 

Jnp wrote:
Snake wrote:
Hopelijk halen we echt die groepsfase CL. Heb je het in één klap terugverdiend.
Dit vind ik te makkelijk want dit wordt bij iedere speler (Neres, Ziyech, Tagliafico, Onana) of aankoop geroepen, maar het houdt een keer op natuurlijk.
Eén op één wegstrepen dan wordt het moeilijk ja, maar je moet ook iets verder kijken dan dat.

PostPosted: 08 Aug 2019 16:28 
Erelid

Snap ik, je verdient er natuurlijk wel iets mee terug.
Vind dat soort uitspraken echter wel heel makkelijk gezegd en vrij misleidend ook.

PostPosted: 09 Aug 2019 02:43 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Sao Paulo's geldzorgen over? Ajax zou de laatste 20 % van hen hebben gekocht. Voor 9 miljoen.

https://twitter.com/brunoandrd/status/1 ... 3499873280

Dan moet je hem al voor 50 miljoen verkopen voor winst. Misschien een tegemoetkoming om Antony te kunnen kopen?

PostPosted: 09 Aug 2019 08:32 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
DeRuit wrote:
Sao Paulo's geldzorgen over? Ajax zou de laatste 20 % van hen hebben gekocht. Voor 9 miljoen.

https://twitter.com/brunoandrd/status/1 ... 3499873280

Dan moet je hem al voor 50 miljoen verkopen voor winst. Misschien een tegemoetkoming om Antony te kunnen kopen?
Klinkt als 1 + 1 = 2. Waarom zou Overmars zowel Neres de belofte doen om hem volgend jaar makkelijk te laten gaan als ook Sao Paulo nu al 9 mln doen voor die 20%? Zoveel meer gaan die procenten dan dus niet opleveren. Sterker nog: Met een slecht seizoen loop je zelfs risico dat het mínder waard gaat zijn.

Mijn gevoel is dat het onderdeel is in de onderhandeling over Anthony. Dat ze bij hem uitkomen op 20 of 25 mln + 15% en dan wel ook direct die 9 mln aftikken voor de eigendom dat ze nog hebben in Neres.

PostPosted: 09 Aug 2019 08:39 
Beheerder

Ja, dit doet AJAX niet voor niets.

PostPosted: 09 Aug 2019 12:46 
Beheerder

343 wrote:
Ja, dit doet AJAX niet voor niets.
AJAX doet het toch niet. :mrgreen:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/89 ... neres.html

PostPosted: 09 Aug 2019 12:55 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Ronald de Boer
Droomaankoop: Cristian Pavon
Dat doet Ajax met een reden idd. dat voorschot alvast overmaken. Zodat ze Antony makkelijker kunnen vastleggen tegen hopelijk gunstigere voorwaarden. Ik hoop dat men Antony binnenkort kan verwelkomen want de beelden zien er alvast veelbelovend uit op Youtube, al zegt dat ook niet alles. Kan Neres hem alvast laten wennen!

PostPosted: 09 Aug 2019 13:07 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
ajaxrules wrote:
Dat doet Ajax met een reden idd. dat voorschot alvast overmaken. Zodat ze Antony makkelijker kunnen vastleggen tegen hopelijk gunstigere voorwaarden. Ik hoop dat men Antony binnenkort kan verwelkomen want de beelden zien er alvast veelbelovend uit op Youtube, al zegt dat ook niet alles. Kan Neres hem alvast laten wennen!.
Ik snap niet wat daar de redenatie achter zou zijn? Sao Paulo heeft geld nodig, dus boekt Ajax 9 miljoen euro over? Als Ajax dat doet is de verkoop van Antony minder hard nodig. Dan kunnen ze toch beter Antony zelf kopen? Dan loop je ook geen risico over Neres. Die 9 miljoen is wel een goede taxatie van de 20% van de transferrechten; maar de kans dat Neres volgend jaar minder waard is of ernstig geblesseerd raakt lijkt me groter dan dat hij opeens meer dan 80 miljoen gaat opleveren.

Ook ontkracht.

https://www.ad.nl/transfer-talk/ajax-wi ... ~a40a0664/

PostPosted: 09 Aug 2019 13:22 

guy_ajax wrote:
ajaxrules wrote:
Dat doet Ajax met een reden idd. dat voorschot alvast overmaken. Zodat ze Antony makkelijker kunnen vastleggen tegen hopelijk gunstigere voorwaarden. Ik hoop dat men Antony binnenkort kan verwelkomen want de beelden zien er alvast veelbelovend uit op Youtube, al zegt dat ook niet alles. Kan Neres hem alvast laten wennen!.
Ik snap niet wat daar de redenatie achter zou zijn? Sao Paulo heeft geld nodig, dus boekt Ajax 9 miljoen euro over? Als Ajax dat doet is de verkoop van Antony minder hard nodig. Dan kunnen ze toch beter Antony zelf kopen? Dan loop je ook geen risico over Neres. Die 9 miljoen is wel een goede taxatie van de 20% van de transferrechten; maar de kans dat Neres volgend jaar minder waard is of ernstig geblesseerd raakt lijkt me groter dan dat hij opeens meer dan 80 miljoen gaat opleveren.

Ook ontkracht.

https://www.ad.nl/transfer-talk/ajax-wi ... ~a40a0664/
Om Sao Paulo te helpen om uit de financiele zorgen te geraken, want naar het schijnt kunnen ze al enkele rekeningen momenteel niet eens meer voldoen. Als je dan zon doorverkoop alvast overmaakt, ipv op het moment de Neres verkocht is help je hen, en krijg je al dank daarvoor misschien betere onderhandelingsvoorwaarden voor een transfer van Antony?.

-Vind het stom dat ze dat voorstel afgewezen hebben van Sao Paulo. Volged jaar is Antony alleen maar nog duurder waarschijnlijk.

PostPosted: 09 Aug 2019 13:32 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Part of the negotiations? Zou me niet verbazen als dit gewoon 'gelekt' is om zo de druk op te voeren in de mogelijke deal over Anthony. Overmars weet dat spelletje wel te spelen.

PostPosted: 09 Aug 2019 13:36 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
ajaxrules wrote:
-Vind het stom dat ze dat voorstel afgewezen hebben van Sao Paulo. Volged jaar is Antony alleen maar nog duurder waarschijnlijk.
Of juist goedkoper omdat ze geld nodig hebben? Ajax is er toch niet om de financiële problemen van Braziliaanse clubs op te lossen? Ze hebben net Dani Alves aangetrokken die waarschijnlijk een godsvermogen verdient. Als je daardoor in de problemen komt is het gewoon eigen schuld, dikke bult hoor.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 09 Aug 2019 13:45 

Stormrage wrote:
ajaxrules wrote:
Of juist goedkoper omdat ze geld nodig hebben? Ajax is er toch niet om de financiële problemen van Braziliaanse clubs op te lossen? Ze hebben net Dani Alves aangetrokken die waarschijnlijk een godsvermogen verdient. Als je daardoor in de problemen komt is het gewoon eigen schuld, dikke bult hoor.
Maar Ajax zit allang achter die Antony aan he, en heeft een afkoopsom van 50 miljoen. En dat is een serieus groot talent, Het zou een slimme onderhandelingstactiek zijn van Ajax kant. Sao Paulo Ik vind het een gemiste kans. Dat percentage moet je toch betalen of het nu is of over een jaar. Als Sao Paulo om een voorschot vraagt van dit bedrag, wat ik vermoed en je doet dat zal je helpen over de onderhandelingen over Antony lijkt me?.

Last edited by ajaxrules on 09 Aug 2019 14:24, edited 1 time in total.

PostPosted: 09 Aug 2019 14:11 
Erelid

ajaxrules wrote:
Wat heeft dit met elkaar te maken? Het eerste gaat toch over Neres en het tweede over Antony? Wie zegt dat Ajax hem pas volgend jaar wil halen?

PostPosted: 09 Aug 2019 14:52 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
ajaxrules wrote:
Stormrage wrote:
ajaxrules wrote:
Maar Ajax zit allang achter die Antony aan he, en heeft een afkoopsom van 50 miljoen. En dat is een serieus groot talent, Het zou een slimme onderhandelingstactiek zijn van Ajax kant. Sao Paulo Ik vind het een gemiste kans. Dat percentage moet je toch betalen of het nu is of over een jaar. Als Sao Paulo om een voorschot vraagt van dit bedrag, wat ik vermoed en je doet dat zal je helpen over de onderhandelingen over Antony lijkt me?.
Dat vind ik een naive gedachte. Ten eerste omdat Sao Paulo hem echt niet naar Ajax laat gaan als het van een andere club 5 miljoen meer kan krijgen en ten tweede omdat Antony ook nog een wil heeft.

PostPosted: 10 Aug 2019 10:25 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
Ajax kan beter voor een bepaald bedrag nu al een percentage kopen van de transferrechten van Antony. :lol:

PostPosted: 10 Aug 2019 16:20 

Jnp wrote:
ajaxrules wrote:
Wat heeft dit met elkaar te maken? Het eerste gaat toch over Neres en het tweede over Antony? Wie zegt dat Ajax hem pas volgend jaar wil halen?
9 miljoen is toch wel een aardige middenweg. Als ik het snap dan 9 miljoen=20% van 45 miljoen transfersom waar Sao Paulo vanuit gaat ofzo is vrij redelijk? Is nog altijd stuk minder dan bijv. had Neres voor 60 miljoen gegaan naar United is 12 miljoen. Ik zie Ajax hem nl. wel voor een bedrag verkopen tussen 60-70 miljoen.

Post new topic  Reply to topic  [ 951 posts ]  Previous   1 31 32 33 34 35 39  Next

All times are UTC+02:00