Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 554 berichten ]  Vorige   1 17 18 19 20 21 23  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Perr Schuurs
BerichtGeplaatst: 24 dec 2020 16:21 

Ik hoop dat Freek Jansen vandaag weet te melden dat Ajax intern de knoop heeft doorgehakt en gaat doorselecteren. Na de wedstrijd tegen Atalanta waarin Zapata hem kinderlijk in de luren legde zou hij onder een vergrootglas komen te liggen. Die uitkomst kan onmogelijk positief zijn. Het is een herhaling van zetten, Schuurs gaat te vaak te fout in. Hij leert niet bij, hij staat stil. Ajax moet verder kijken en op zoek naar een type dat complementair is aan Blind. Schuurs is dat niet.
Zo zonde dat ze dat nog altijd niet in de smiezen hebben. Lijkt wel of ze stekeblind zijn. Is te gek voor woorden dat zo bijna iedereen dat ziet behalve de beleidsbepalers bij AJAX.

BerichtGeplaatst: 31 dec 2020 14:13 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Kees Prins
Droomaankoop: Viktor Mazlov
'Ajacied Schuurs op shortlist van Liverpool'

Liverpool zit door de blessures van Virgil van Dijk, Joe Gomez en Joel Matip dun in de centrale verdedigers en dat voedt natuurlijk de geruchtenmolen in Engeland. In de Britse pers wordt inmiddels ook de naam van Perr Schuurs genoemd. De 21-jarige verdediger van Ajax zou bovenaan de shortlist van Liverpool staan voor de transferperiode in januari nadat hij veel indruk maakte in de Champions League-wedstrijd tussen beide clubs op Anfield. Schuurs moet naar verluidt wedijveren met Dayot Upamecano (RB Leipzig) en Ben White (Brighton & Hove Albion). (Bron: Sky Sports)
https://www.nu.nl/voetbal/6099044/ajaci ... rpool.html

Ik geloof er niks van, maar dat zou fantastisch zijn voor Schuurs en Ajax. Lekker cashen op een tegenvallende speler en een goeie vervanger terughalen voor ons en een droomtransfer voor hem. Liverpool zit dan met een matige speler maar ja, er staat in ieder geval iemand opgesteld.

BerichtGeplaatst: 31 dec 2020 14:35 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Ik zou hem ook meteen verkopen.

Ik volg Man U nu ook een beetje sinds Donny daar zit en daar vinden ze hem ook erg goed.

Die zien natuurlijk alleen de wedstrijd tegen Liverpool en toen deed hij het meer dan prima.
Hield Mané goed in bedwang.

BerichtGeplaatst: 10 jan 2021 21:46 
Erelid

Speelde echt goed vond ik. Loste heel veel op. Is op de lange afstand (vanaf middenlijn tot eigen doel) ook nog wel echt snel, kon daarmee een hoop corrigeren. Wat dat betreft scheelt het dat PSV op de middenlijn stond en niet twintig meter dieper, dan is Schuurs op de eerste meters vaak net te traag.

BerichtGeplaatst: 11 jan 2021 10:05 

Echt goed?

Verkeerd instappen bij de 0-1. Wat ie daar doet met dat hupje naar voren slaat echt nergens op. Typisch Perr met al z'n verkeerde inschattingen.
En als Zahavi vlak voor rust 1-3 maakt is het klaar. Staat gewoon niet op te letten. https://www.youtube.com/watch?v=619pp5mQmO8#t=5m15s

BerichtGeplaatst: 11 jan 2021 11:19 

Inderdaad. Schuurs is in vrijwel elke wedstrijden op defensieve fouten te betrappen. Met zo'n CV kan AJAX wel de ambitie hebben aan te sluiten in Europa maar gaat dat nooit lukken. Is volstrekt onbetrouwbaar.

BerichtGeplaatst: 11 jan 2021 12:29 
Erelid

Snake schreef:
Echt goed?

Verkeerd instappen bij de 0-1. Wat ie daar doet met dat hupje naar voren slaat echt nergens op. Typisch Perr met al z'n verkeerde inschattingen.
En als Zahavi vlak voor rust 1-3 maakt is het klaar. Staat gewoon niet op te letten. https://www.youtube.com/watch?v=619pp5mQmO8#t=5m15s
Schuurs is een typische verdediger uit de Nederlandse jeugdopleidingen, kijkt alleen maar naar de bal en heeft vaak geen overzicht over de ruimtes in de rug en waar zijn tegenstander is. Ik is de slimheid hierin en de slimheid in situaties waar hij keuzes moet maken, hapt wanneer die zijn tegenstander gewoon voor zich moet houden (o.a. Liverpool), stapt haf in terwijl hij gewoon de ruimte af moet dekken etc.

De situatie met Madueke had door Kuipers ook anders beoordeeld kunnen worden, het was licht maar er zat overduidelijk een hand bij. Als hij niet diagonaal naar buiten richting de bal loopt maar gewoon in een rechte lijn terug en tussen Madueke en de goal blijft, is er niks aan de hand en dringt ie de PSV-er naar buiten.

BerichtGeplaatst: 11 jan 2021 12:39 

Peter79 schreef:
Snake schreef:
Echt goed?

Schuurs is een typische verdediger uit de Nederlandse jeugdopleidingen, kijkt alleen maar naar de bal en heeft vaak geen overzicht over de ruimtes in de rug en waar zijn tegenstander is. Ik is de slimheid hierin en de slimheid in situaties waar hij keuzes moet maken, hapt wanneer die zijn tegenstander gewoon voor zich moet houden (o.a. Liverpool), stapt haf in terwijl hij gewoon de ruimte af moet dekken etc.
De Ligt is eigenlijk een uitzondering. Stuur deze jongen maar snel weg en haal TFM snel op. Bosz zou TFM ook graag willen. AJAX moet snel reageren.

BerichtGeplaatst: 14 jan 2021 19:51 

Zo goed dat ie nu gepasseerd is.

BerichtGeplaatst: 14 jan 2021 20:01 
Erelid

Snake schreef:
Denk voornamelijk tactisch. Gok dat tegen Feyenoord Schuurs weer start.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 00:07 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Jnp schreef:
Snake schreef:
Denk ik ook, zeker tegen zo'n slak als Pratto. Ik denk dat Timber met name speelde vanwege de combinatie snelheid en wendbaarheid. Schuurs (zeker in combinatie met Blind) is vrij statisch.

Timber leek kramp te hebben, geen blessure. Dus zondag kan Ten Hag weer kiezen. Ik hoop op Timber, maar zou mijn geld zetten op Schuurs.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 01:12 
Erelid

Schuurs speelt zondag weer. Ten Hag gaat vaak uit van kracht van de tegenstander. Tegen lange spelers voorin stelt hij sowieso Schuurs op.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 08:44 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
RogerGarcia schreef:
Schuurs speelt zondag weer. Ten Hag gaat vaak uit van kracht van de tegenstander. Tegen lange spelers voorin stelt hij sowieso Schuurs op.
En daar ligt ook best zijn kracht. Hield b.v. Sala toen prima uit te wedstrijd.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 08:49 

Jnp schreef:
Snake schreef:
Dat laatste denk ik ook, maar als Schuurs zo'n onbetwiste indruk zou hebben achtergelaten, had Timber natuurlijk niet gespeeld.

Schuurs speelde ook gewoon tegen Twente-thuis. Toen koos Ten Hag dus niet voor het tactische.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 09:24 

Ik zou Timber laten staan. Is veel comfortabeler aan de bal, niet zo'n twijfelaar. Zie Timber veel liever spelen.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 10:14 

renemar schreef:
Ik zou Timber laten staan. Is veel comfortabeler aan de bal, niet zo'n twijfelaar. Zie Timber veel liever spelen.
Dat zou ik ook doen. Zeker tegen de snelle Sinisterra zie ik veel liever Timber aan de binnenkant van Mazraoui. Ook omdat de backs vaak opkomen bij Feyenoord. Zou me niets verbazen als Pratto niet in de basis gaat beginnen.

Schuurs gaat heel veel problemen krijgen met de omschakeling van Feyenoord.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 10:26 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Trabelsi
Droomaankoop: Luis Suarez
Seizoenskaart: Nee
Snake schreef:
renemar schreef:
Dat zou ik ook doen. Zeker tegen de snelle Sinisterra zie ik veel liever Timber aan de binnenkant van Mazraoui. Ook omdat de backs vaak opkomen bij Feyenoord. Zou me niets verbazen als Pratto niet in de basis gaat beginnen.

Schuurs gaat heel veel problemen krijgen met de omschakeling van Feyenoord.
Die beginnen voorin gewoon met Haps, Sinisterra en Berghuis. Dat is hun enige kans op een resultaat. Timber viel me gister niet tegen maar was bij vlagen minstens zo laconiek als Blind. Gelukkig pakte het niet verkeerd uit.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 14:34 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Nieuw contract tot 2025.

https://www.ajax.nl/artikelen/perr-schu ... edio-2025/

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 14:40 

ibramovic89 schreef:
Wat een droeftoeters. De slapste RCV sinds jaren willen ze houden. Betekent meteen dat ze geen actie ondernemen om een echte verdediger te halen en dat de vreselijke combinatie Blind?Schuurs intact blijft.
En dan de ambitie uitspreken aan te sluiten bij de top. :lol:

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 14:41 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Logisch. Of je hem nu basiswaardig vind of niet, hij vertegenwoordigt wel een aardige som geld en zal er internationaal goed op staan vanwege zijn postuur, uistraling en 'de Ligt' erfenis.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 14:48 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Mooi nieuws, nog erg jong voor een verdediger. Kan uitgroeien tot een prima CV ook voor ons. Blind vond ik gisteren niet beter dan Schuurs eerder. makkelijke balletjes inleveren, terugsjokken als hij voorin de bal kwijtraakt etc.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 14:50 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Als je je committeert aan Schuurs móet je een beslissing maken over Blind. Middenveld / bank / verkopen.

Maar ik zie ze in de zomer Martinez wel verkopen voor een paar euro en lekker door blijven gaan met dit duo..

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 14:57 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
renemar schreef:
ibramovic89 schreef:
Wat een droeftoeters. De slapste RCV sinds jaren willen ze houden. Betekent meteen dat ze geen actie ondernemen om een echte verdediger te halen en dat de vreselijke combinatie Blind?Schuurs intact blijft.
Dat geloof ik niet. Deze onderhandelingen zijn al veel langer aan de orde. Dat is niet ineens beklonken na het afketsen van Fosu-Mensah. Dus ze willen én Schuurs behouden én een concurrent vinden. Dat lijkt me een gezonde gang van zaken. Want wat je ook met Schuurs wil, een verlenging is altijd interessant. Een langere contractduur zorgt doorgaans voor een hogere transfersom. Dus ook als ze Schuurs willen verkopen kan het raadzaam zijn het contract te verlengen.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 15:35 
Erelid

Die verlenging vind ik niet gek. Vertegenwoordigt een toch wel grote marktwaarde. Verkopen kan altijd nog. Het duo Blind-Schuurs is gewoon niet goed helaas.

BerichtGeplaatst: 15 jan 2021 16:00 

renemar schreef:
ibramovic89 schreef:
Dit zegt niets over of ze hem willen houden joh. Dit is puur om flink te cashen op ‘m. Deden ze ook zo bij Botman. 2022 is net wat aan de korte kant qua contractduur.

Slim gedaan. Altijd wel een Engelse club die gek is op zo’n lange speler.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 554 berichten ]  Vorige   1 17 18 19 20 21 23  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00