Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 554 berichten ]  Vorige   1 19 20 21 22 23  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Perr Schuurs
BerichtGeplaatst: 04 jun 2021 09:21 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Snake schreef:
Timber is als rcv toch veel beter dan als back?

Koppeltje met Martinez stond ook prima. Snap niet waarom mensen dit nu weer uit elkaar moeten halen. Laat gewoon staan.
Ja dat is ook mijn idee. Nederlands international en Argentijns international die nu aan elkaar gewend zijn. Schuurs heefft net verlengd tot 2025, schikt zich in zijn rol en heeft een prima niveau als backup. Die zou ik dan ook houden.

Zeker omdat je backs gaan vertrekken naar alle waarschijnlijkheid, dan zou ik wat je hebt en wat goed is zo houden.

BerichtGeplaatst: 04 jun 2021 10:24 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Droomaankoop: Luis Suarez
Ik denk toch dat het 't beste is om Perr te verkopen. Vind ik jammer, want ik had altijd wel een zwak voor hem en vind het nog steeds onterecht dat hij zo veel hoon over zich heen heeft gekregen. Ik vind hem een slimme speler, maar Timber is voor het Ajaxspel gewoon perfect. Schuurs zou beter gedijen bij een team dat zich iets meer laat inzakken denk ik. Ik denk dat hij in de Bundesliga mee zou kunnen.
Gewoon een mooie prijs voor hem vragen, want het zou ook zonde zijn om hem te behouden en dat hij dan weinig speelt. Daar wordt niemand beter van. Maar als hij net heeft bijgetekend zullen ze hem toch als backup zien. Nou ja, wie weet dat dat met een zwaar Europees programma handig kan zijn, maar als Schuurs zou ik dan toch teleurgesteld zijn.

BerichtGeplaatst: 04 jun 2021 10:44 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
geenidee4 schreef:
Ik denk toch dat het 't beste is om Perr te verkopen. Vind ik jammer, want ik had altijd wel een zwak voor hem en vind het nog steeds onterecht dat hij zo veel hoon over zich heen heeft gekregen. Ik vind hem een slimme speler, maar Timber is voor het Ajaxspel gewoon perfect. Schuurs zou beter gedijen bij een team dat zich iets meer laat inzakken denk ik. Ik denk dat hij in de Bundesliga mee zou kunnen.
Gewoon een mooie prijs voor hem vragen, want het zou ook zonde zijn om hem te behouden en dat hij dan weinig speelt. Daar wordt niemand beter van. Maar als hij net heeft bijgetekend zullen ze hem toch als backup zien. Nou ja, wie weet dat dat met een zwaar Europees programma handig kan zijn, maar als Schuurs zou ik dan toch teleurgesteld zijn.
Goed verwoord. Zo zie ik het ook alleen of Schuurs past in een team dat inzakt, twijfel ik over.

Ik heb toch het gevoel dat Schuurs bij Ajax wat voorzichtiger is geworden. Bij Fortuna was hij juist een speler die vaak doorschoof naar het middenveld. Dit doet hij zelden. Denk dat ze bij Ajax echt de nadruk hebben gelegd op het verdedigende aspect.

BerichtGeplaatst: 04 jun 2021 11:50 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
DeRuit schreef:
Snake schreef:
Timber is als rcv toch veel beter dan als back?

Koppeltje met Martinez stond ook prima. Snap niet waarom mensen dit nu weer uit elkaar moeten halen. Laat gewoon staan.
Ja dat is ook mijn idee. Nederlands international en Argentijns international die nu aan elkaar gewend zijn. Schuurs heefft net verlengd tot 2025, schikt zich in zijn rol en heeft een prima niveau als backup. Die zou ik dan ook houden.

Zeker omdat je backs gaan vertrekken naar alle waarschijnlijkheid, dan zou ik wat je hebt en wat goed is zo houden.
Eens. Ik snap dat ook niet dat men Timber als back ziet. Ik zie in hem een ideale centrale verdediger. Een nieuwe De Ligt. Zelfde kwaliteiten en zelfde uitstraling. Opbouwend erg goed, enorm rustige uitstraling, verstandige teksten en verdedigend ook gewoon sterk.

Schuurs is inderdaad een ideale back up alleen ik gun die jongen gewoon dat hij elke week op (top)niveau kan spelen. Dan komt die jongen er ook wel. Misschien een terugkoopclausule bedingen?

BerichtGeplaatst: 04 jun 2021 17:27 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
"Ik heb gesproken met #Ajax en de belangenbehartigers van Schuurs. Ze zien het heel erg zitten, maar Schuurs komt vrijwel zeker niet, omdat hij te veel kost"
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/98 ... -niet.html

BerichtGeplaatst: 04 jun 2021 17:35 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Onderhandelings tactiek, als Schuurs echt wil zal het wel rondkomen verwacht ik.

BerichtGeplaatst: 04 jun 2021 17:46 

Napoli vraagt ook altijd super bedragen voor hun spelers, 100 miljoen voor Koulibaly etc. Laat ze maar heel flink de portemonnee trekken en anders gewoon behouden.

BerichtGeplaatst: 04 jun 2021 18:22 
Erelid

Het is voor Schuurs natuurlijk een mooie stap maar ik denk, dat Schuurs wel eerst goed nadenkt.
Is een nuchtere jongen en zal niet voor de basis gehaald worden.

Het is al zo vaak aangetoond dat zelfs basisspelers als vd Beek en toch ook Ziyech niet eens binnen een jaar een basisspeler zijn.

Bij Ajax weet hij dat hij de concurrentie aan moet met Timber. Bij Napoli zal de concurrentie nog groter zijn.

BerichtGeplaatst: 04 jun 2021 19:07 

Denk je? Napoli is tov Ajax toch gewoon een stapje achteruit?

BerichtGeplaatst: 06 jun 2021 16:03 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Italiaanse media melden dat Napoli 12 miljoen heeft geboden.
Voor 15 miljoen strik erom en weg.

https://mobile.twitter.com/TheNapoliZon ... 8040044549

BerichtGeplaatst: 06 jun 2021 16:07 

Morfe0 schreef:
Italiaanse media melden dat Napoli 12 miljoen heeft geboden.
Voor 15 miljoen strik erom en weg.
Voor 15 miljoen kan je amper een evengoede vervanger halen. Die moet nog in het team gepast worden, wennen aan zijn teammaten en kan ook nog eens tegenvallen. Waarom dan weg doen voor zo'n klein bedrag ( heeft nog 4 jaar contract en is de beste CV bij jong Oranje waar de CV van de Franse kampioen ook speelt).

BerichtGeplaatst: 06 jun 2021 17:51 
Erelid

Voor 25 miljoen zou ik hem wegdoen, vanaf 20 miljoen zou ik toch wel serieus nadenken.

BerichtGeplaatst: 07 jun 2021 08:38 
Erelid

Morfe0 schreef:
Onderhandelings tactiek, als Schuurs echt wil zal het wel rondkomen verwacht ik.
'Als Napoli genoeg biedt, zal het echt wel rondkomen' bedoel je ;-).

BerichtGeplaatst: 09 jul 2021 20:47 
Beheerder

Ook Schuurs blijft.
https://www.ajaxinside.nl/schuurs-blijf ... twikkelen/

BerichtGeplaatst: 09 jul 2021 21:55 

Zal nooit AJAX 1 materiaal worden. Niet voor niks al voorbijgestreefd door Timber. Zelfs tegen de spits van een 2e klasser zag hij er weer heel slecht uit. Die jongen wordt gewoon niet beter.
Jammer dat hij blijft en ook voor hem, lijkt mij een sympathieke jongen.

BerichtGeplaatst: 09 jul 2021 22:24 
Erelid

343 schreef:
Mooi. Ik vind nog steeds dat hij stappen maakt maar ja, soms komen er grote talenten door en hij is (hard) voorbij gestreefd door Timber. De standaard wordt hoger bijgesteld en Schuurs moet aan de bak om bij te blijven.

Ik vind dat hij ook altijd heel goed overkomt. Niet direct gaan piepen maar zelfreflectie hebben. Hij weet ook wel, dat hij bij een buitenlandse club niet zomaar in de basis staat. Hij wil eerst bij Ajax laten zien wat hij kan. Goede instelling.

BerichtGeplaatst: 10 jul 2021 08:38 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Bwoah. Ik weet niet of ik ook vind dat hij echt stappen maakt. Al denk ik wel dat die ruimte voor ontwikkeling er zeker nog is.

Maar wat wel gewoon belangrijk is, is dat ondanks dat hij zich beseft dat Timber hem voorbij is, hij wel gewoon wil blijven en wil knokken voor een plek bij de beste 11.

Een niet klagende Schuurs die keihard werkt om zijn niveau nog net wat omhoog te krikken, is voor Ajax begrippen natuurlijk een prima 2e RCV.

BerichtGeplaatst: 10 jul 2021 09:48 

ibramovic89 schreef:
Bwoah. Ik weet niet of ik ook vind dat hij echt stappen maakt. Al denk ik wel dat die ruimte voor ontwikkeling er zeker nog is.

Maar wat wel gewoon belangrijk is, is dat ondanks dat hij zich beseft dat Timber hem voorbij is, hij wel gewoon wil blijven en wil knokken voor een plek bij de beste 11.

Een niet klagende Schuurs die keihard werkt om zijn niveau nog net wat omhoog te krikken, is voor Ajax begrippen natuurlijk een prima 2e RCV.
Hij heeft het wel beter gedaan dan vorig jaar. Dus hij maakt wel stappen. Wel overschaduwd door Timber, maar ook Schuurs is nog steeds erg jong. Ik vind hem als backup ook prima, dus mooi dat hij blijft. Extra uitgaven voor backups zit ik ook niet op te wachten, zeker nu evenementen nog moetne afwachten hoeveel publiek er bij kan.

BerichtGeplaatst: 10 jul 2021 10:06 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: Nee
Prima dat hij blijft. Hij moet wel zijn “kijkmijmachozijn” attitude laten vallen. Ik vind dat echt schrijnend om te zien als hij invalt of ziet trainen. Ziet eruit alsof een poes een leeuw probeert te zijn. En dat terwijl hij verdedigt als een wijf soms.

BerichtGeplaatst: 24 jul 2021 23:01 

Was vandaag vrij behoorlijk. Zijn lange ballen op Tadic en Neres zijn ook prima. Blijft alleen verdedigend toch wat matig af en toe. Die Choupo Moting is stijf rechts en dan weet je dat hij naar binnen komt als hij links loopt. Vind dat hij zich toch wat te makkelijk uit laten spelen. Timber is toch wat wendbaarder en wint duels 1 VS 1 met een spits die op hem afkomt voor mijn gevoel veel meer.

BerichtGeplaatst: 25 jul 2021 10:29 
Erelid

Robert97 schreef:
Was vandaag vrij behoorlijk. Zijn lange ballen op Tadic en Neres zijn ook prima. Blijft alleen verdedigend toch wat matig af en toe. Die Choupo Moting is stijf rechts en dan weet je dat hij naar binnen komt als hij links loopt. Vind dat hij zich toch wat te makkelijk uit laten spelen. Timber is toch wat wendbaarder en wint duels 1 VS 1 met een spits die op hem afkomt voor mijn gevoel veel meer.
Klopt wat je zegt maar Schuurs speelde wel een goede partij. Dat ene moment wat jij beschrijft, had ik ook zoiets van jammer want dit had je anders moeten oplossen maar overall heeft hij elders wel een paar keer bijzonder goed ingegrepen. Zijn lange bal is een extra wapen.

Blijft een prima back-up. Zeker in de nederlandse competitie. Ik blijf ook van mening dat je altijd spelers erbij hebt, die gewoon voldoen maar soms ook net niet. Daarom zijn ze ook geen basisspeler. Het totale nivo van Ajax is ook echt enorm toegenomen en dan kan zo'n Schuurs best mee. Alleen als er meerdere afwezigen zijn, moeten wij niet van Schuurs verlangen dat hij de kar trekt.

BerichtGeplaatst: 31 jul 2021 21:01 

Ik wil hem ook echt een acceptabele backup vinden, maar weer gaat ie zo enorm schlemielig de fout in. Echt... kolere man.

BerichtGeplaatst: 01 aug 2021 09:21 

Snake schreef:
Ik wil hem ook echt een acceptabele backup vinden, maar weer gaat ie zo enorm schlemielig de fout in. Echt... kolere man.
Ik vond hem gisteren een van de weinigen die redelijk waren. Maar je kunt nooit helemaal op hem vertrouwen. Het is te fragiel. Dat zou al lang uit zijn spel moeten zijn. Zou de schroom van zich af moeten gooien, lijkt altijd te twijfelen.
Hij blijft de aardige ideale schoonzoon. Er is geen spits die er wakker van ligt als hij weet dat hij tegen hem moet spelen.
Jammer want hij lijkt mij een bijzonder sympathieke jongen.

BerichtGeplaatst: 06 aug 2021 13:00 
Beheerder

Perr Schuurs tevreden bij Ajax: ‘Bij PSV nooit zo ontwikkeld’
https://www.parool.nl/sport/perr-schuur ... ~bc75c0ae/

BerichtGeplaatst: 06 aug 2021 13:40 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: Nee
Welke ontwikkeling? Ik vind hem niet veel beter dan toen hij 2 jaar geleden weleens in CL in basis stond. Nog steeds slap af en toe.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 554 berichten ]  Vorige   1 19 20 21 22 23  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00