Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 287 posts ]  Previous   1 8 9 10 11 12
Author Message
 Post subject: Re: Zakaria Labyad
PostPosted: 01 Dec 2019 15:22 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ligt er maanden uit.
https://www.nu.nl/voetbal/6014810/labya ... ssure.html

PostPosted: 01 Dec 2019 15:37 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Hopen dat er niet meer spelers omvallen. Wordt wel erg lastig zo.

PostPosted: 01 Dec 2019 15:44 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
343 wrote:
Dan is het waarschijnlijk geen kruisband....
Wel sneu voor hem. Pakt zijn kans en dan dit.

PostPosted: 01 Dec 2019 16:22 

343 wrote:
"Pakt zijn kans" vind ik overdreven.

PostPosted: 01 Dec 2019 23:20 
Erelid

renemar wrote:
343 wrote:
Dat kan maar Labyad had gewoon gespeeld als hij niet geblesseerd was geraakt.

PostPosted: 02 Dec 2019 05:30 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
renemar wrote:
Dat kan maar Labyad had gewoon gespeeld als hij niet geblesseerd was geraakt.
Klopt, maar hij speelde de vorige wedstrijd niet zo overtuigend. Dus ik ben het eens met renemar. Hij kreeg wel de kans, maar Lang had hem als hij zo door was blijven spelen ( dan weer degelijk, dan weer wat minder ) ook nog wel voorbij kunnen gaan.

PostPosted: 02 Dec 2019 11:14 
Erelid

DeRuit wrote:
Klopt, maar hij speelde de vorige wedstrijd niet zo overtuigend. Dus ik ben het eens met renemar. Hij kreeg wel de kans, maar Lang had hem als hij zo door was blijven spelen ( dan weer degelijk, dan weer wat minder ) ook nog wel voorbij kunnen gaan.
Hier gaat het toch niet om?
Neres raakt geblesseerd en op dat moment heeft Labyad zijn kans gekregen. Niet Lang en Ten Hag heeft er ook niet voor gekozen om bv Huntelaar in de spits te zetten waardoor Tadic naar rechts zou gaan of Ziyech weer rechtsbuiten gezet.

En Ten Hag is niet iemand, die zo vaak zijn elftal wijzigt dus Labyad had zijn kans wel gekregen. Dat Lang goed inviel en tegen Heerenveen uitstekend inviel, doet hier niet zoveel vanaf.

Thuis tegen Utrecht speelde Ajax haar beste wedstrijd tot nu toe met Labyad in de basis. Daar was hij ook onderdeel van. En het speelt natuurlijk ook mee, dat je makkelijker meedraait in een draaiend elftal.

Lang had zijn kans wel gekregen als Labyad echt meerdere keren niet door de ondergrens zou zakken maar dat kunnen we nu niet meer weten.

PostPosted: 02 Dec 2019 19:45 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
DeRuit wrote:
Hier gaat het toch niet om?
Neres raakt geblesseerd en op dat moment heeft Labyad zijn kans gekregen. Niet Lang en Ten Hag heeft er ook niet voor gekozen om bv Huntelaar in de spits te zetten waardoor Tadic naar rechts zou gaan of Ziyech weer rechtsbuiten gezet.

En Ten Hag is niet iemand, die zo vaak zijn elftal wijzigt dus Labyad had zijn kans wel gekregen. Dat Lang goed inviel en tegen Heerenveen uitstekend inviel, doet hier niet zoveel vanaf.

Thuis tegen Utrecht speelde Ajax haar beste wedstrijd tot nu toe met Labyad in de basis. Daar was hij ook onderdeel van. En het speelt natuurlijk ook mee, dat je makkelijker meedraait in een draaiend elftal.

Lang had zijn kans wel gekregen als Labyad echt meerdere keren niet door de ondergrens zou zakken maar dat kunnen we nu niet meer weten.
Hij heeft dus de kans gekregen, maar ik vind dat hij hem nog niet gepakt heeft. Speelde niet alles zo goed mee als tegen Utrecht. Als hij dat wel gedaan had, ja dan had hij zijn kans gepakt. Nu kan hij hem ook niet meer pakken voorlopig, maar dat terzijde. Nu is het aan Lang om zijn kans te pakken, voordat er een winteraankoop gedaan wordt misschien.

PostPosted: 02 Dec 2019 22:02 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Seizoenskaart: 401
Hij speelde een fijne wedstrijd tegen Utrecht, maar daarna tegen Heracles en eerste 40 minuten tegen Lille waren weer matig volgens mij.

Blessure komt op een lullig moment, maar met Noa Lang ligt ik daar niet echt wakker van.

PostPosted: 04 Dec 2019 14:51 
Erelid

In het nieuwe kalenderjaar pas meer informatie over wanneer hij weer eventueel beschikbaar zou kunnen zijn.

Hier kan je dus wel een streep door zetten voor heel 19/20. Voordat hij weer wedstrijdfit is en een acceptabel niveau heeft bereikt, is het seizoen wel weer over.

Gelukkig hebben we met Promes, Neres en Lang 3 betere opties die hopelijk na de winter allen weer fit zijn.

En ik hoop dat Ajax er nog een type Ziyech/Odegaard bij haalt, die zowel op 10 als op de flank zou kunnen spelen. Een speler als Olmo/Reinier dus.

PostPosted: 04 Dec 2019 15:39 
Erelid

In het nieuwe kalenderjaar pas meer informatie over wanneer hij weer eventueel beschikbaar zou kunnen zijn.

Hier kan je dus wel een streep door zetten voor heel 19/20. Voordat hij weer wedstrijdfit is en een acceptabel niveau heeft bereikt, is het seizoen wel weer over.

Gelukkig hebben we met Promes, Neres en Lang 3 betere opties die hopelijk na de winter allen weer fit zijn.

En ik hoop dat Ajax er nog een type Ziyech/Odegaard bij haalt, die zowel op 10 als op de flank zou kunnen spelen. Een speler als Olmo/Reinier dus.
Beetje voorbarig maar wel een wazig bericht. Ik weet wel, dat ze deze info niet meer ten alle tijden in de media vertellen maar ze willen het eerst met rust laten genezen. Ik bedoel als je iets afscheurt is dit toch allang geconstateerd? Is toch voor iedereen beter dat men weet waar het aan toe is?

Het lijkt er in ieder geval op dat het geen gescheurde kruisband is.

PostPosted: 04 Dec 2019 16:57 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Gaat ook nooit het niveau aantikken om gemiddeld elke wedstrijd een dikke 7.5 te scoren. En daar wil je toch wel naartoe.

Doorpakken en investeren in een talentvolle basiskracht voor 2020/2021 die als vervanger van Neres ook kan dienen en de strijd aan kan gaan met Lang voor een basisplek. Anthony. Reinier. Olmo wellicht. Lainez..

Post new topic  Reply to topic  [ 287 posts ]  Previous   1 8 9 10 11 12

All times are UTC+01:00