Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 179 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 8  Next
Author Message
 Post subject: Re: Zakaria Labyad
PostPosted: 06 May 2018 22:51 

Vre-se-lijk.

PostPosted: 06 May 2018 23:24 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
De vraag is of ze Labyad zien als buitenspeler (vervanger Kluivert) of middenvelder (vervanger Ziyech).

PostPosted: 06 May 2018 23:25 

De vraag is of ze Labyad zien als buitenspeler (vervanger Kluivert) of middenvelder (vervanger Ziyech).
Vervanger Ziyech hoorde ik.

PostPosted: 06 May 2018 23:47 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Van wie hoorde je dat, IdrojSnomis?

PostPosted: 07 May 2018 00:08 

343 wrote:
Van wie hoorde je dat, IdrojSnomis?
Een kennis van me loopt stage bij Ajax. Heb het daar even nagevraagd. Informeerde me ook al over Magallan voordat Freek dit deed.

PostPosted: 07 May 2018 00:11 
Beheerder

Dat zou goed klote zijn. Bande en Labyad lijken mij geen vooruitgang in vergelijking met Kluivert en Ziyech. Labyad is even flegmatiek, maar van minder kwaliteit dan Ziyech en Bande heeft 1 jaartje Belgisch degradatie en counter voetbal in de benen....

PostPosted: 07 May 2018 00:16 

343 wrote:
Dat zou goed klote zijn. Bande en Labyad lijken mij geen vooruitgang in vergelijking met Kluivert en Ziyech. Labyad is even flegmatiek, maar van minder kwaliteit dan Ziyech en Bande heeft 1 jaartje Belgisch degradatie en counter voetbal in de benen....
Vergeet wat ik zei 😂

PostPosted: 07 May 2018 00:45 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-jaagt-opnieuw-op-labyad

PostPosted: 07 May 2018 11:11 

Ten Hag moet en zal 'm willen hebben.

Leuk voor Utrecht, maar komt net als Ten Hag tekort voor Ajax. Ajax gaat dus aankopen doen in de leeftijdscategorie puur voor de leeftijden. Er wordt blind gestaard op leeftijd. Alles draait inmiddels om leeftijd. Kwaliteit wordt weer vergeten.

Benieuwd waar het volgend jaar om draait als leeftijd ook niets blijkt op te leveren.

Schoenkleur misschien? Of aantal broers/zussen.

PostPosted: 07 May 2018 11:25 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Snake wrote:
Ajax gaat dus aankopen doen in de leeftijdscategorie puur voor de leeftijden. Er wordt blind gestaard op leeftijd. Alles draait inmiddels om leeftijd. Kwaliteit wordt weer vergeten.
Denk het ook. :?

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 07 May 2018 12:50 

Heb het elders ook gezegd, een trainer is een passant en beslist niet welke spelers komen en gaan. Hij mag hooguit meepraten maar de beslissing neemt hij niet. Er schijnt veel scepsis te zijn. Komt hij dan toch weet je hoe laat het is.
Ik zou het verschrikkelijk slecht vinden als Labyad komt.

PostPosted: 07 May 2018 12:53 
Beheerder

Eens. Overmars moet dit niet toelaten. Zo ja, dan graaft hij zijn eigen graf nog een stukje dieper.

PostPosted: 09 May 2018 00:42 

Voor vier jaar naar Ajax. Transfersom kan oplopen tot 7 miljoen. Bron: de Telegraaf

Ik vind het best een prima speler en een goede toevoeging op de selectie, maar 7 miljoen is absurd veel

PostPosted: 09 May 2018 00:56 

Zimmerman wrote:
Voor vier jaar naar Ajax. Transfersom kan oplopen tot 7 miljoen. Bron: de Telegraaf

Ik vind het best een prima speler en een goede toevoeging op de selectie, maar 7 miljoen is absurd veel
7 miljoen is veel te veel. Mee eens, dat het een goede technische speler is maar ik twijfel over zijn mentale weerbaarheid, zeker als hij geen vaste basisplaats heeft/krijgt.

Lijkt (en ik hoop) dat dit een voorbode is op het vertrek van Kluivert met eventueel back up van Ziyech.

Labyad erbij kan ik mee leven maar dan moet je andere middelmaat als Siem De Jong en Schone wel nog van de hand doen.

PostPosted: 09 May 2018 03:43 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Dat komt gewoon door PSV en Feyenoord met hun absurde bedrage voor Haps en Luckassen (6 en 5 miljoen) en st juste 4.8 en ambrabat ook 4, vorig seizoen. Ik vind het zelf ook aan de hoge kant daar niet van.

PostPosted: 09 May 2018 06:16 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Labyad voor 7 miljoen????? Nee dan spoor je gewoon niet. Transfervrij of een klein bedrag had je nog een beetje kunnen begrijpen. Maar Ajax gaat weer met de gekte mee. Het is echt ongelofelijk wat ze betalen voor zulke spelers.

Wat dacht je van Wober, Orejuela, Kristensen. Echt geen bijzondere spelers en het kost een fortuin.

PostPosted: 09 May 2018 06:58 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Ja, en spelers als Sanchez leveren Ajax 40 miljoen op. De Ligt straks wellicht het dubbele.
De markt is veranderd, jongens.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 09 May 2018 07:16 

Droomaankoop: Adam Maher
7 miljoen in deze markt valt me mee. Maar dat de scouting negatief is en vervolgens halen dat vind ik niet kunnen aankoop voor ten hag.

PostPosted: 09 May 2018 07:20 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Stormrage wrote:
Ja, en spelers als Sanchez leveren Ajax 40 miljoen op. De Ligt straks wellicht het dubbele.
De markt is veranderd, jongens.
Dus andere clubs betalen ook zoveel geld voor middelmaat? Nee.

Bovendien kun je transferinkomsten niet wegstrepen tegen de uitgaven. Je hebt te maken met jaarlijkse afschrijvingen. De afschrijvingen worden torenhoog als ze met miljoenen blijven smijten voor matige spelers. Het is nu al het geval.. laat staan als ze deze zomer nog 3-4 spelers kopen.

Labyad 7 miljoen. Magallan 7,5 miljoen.

https://www.transfermarkt.de/ajax-amste ... verein/610

Dit is nog exclusief jeugdaankopen.

Kotarski 2 miljoen
Kuhn 2 miljoen
Pereira 2 miljoen
Victor Jensen 3,5 miljoen

En dat is weer exclusief tekengelden voor zaakwaarnemers, spelers etc.

Het is nogal wat.

PostPosted: 09 May 2018 09:58 

Ik vind het best een prima transfer. Hij zal back-up worden van Kluivert/Ziyech. Labyad vind ik daar prima geschikt voor. Hij is een prima 12e man om bij je selectie te hebben.

Ik zie liever Labyad op de bank zitten dan een Ekkelenkamp of De Wit, deze spelers zijn nog veel te jong en kunnen het niveau (nog) niet aan. Ekkelenkamp zou ik eerst eens een seizoen volledig in Jong laten meedraaien. De Wit is prima voor Jong, maar kan niet mee in Ajax 1.

PostPosted: 09 May 2018 10:07 
Columnist

Droomaankoop: Wim Jonk
Of hij nu de vervanger van Kluivert, Ziyech of Onana wordt. Op alle 3 de posities heeft hij even veel Ajax kwaliteit

PostPosted: 09 May 2018 10:09 

Ik vind het best een prima transfer. Hij zal back-up worden van Kluivert/Ziyech. Labyad vind ik daar prima geschikt voor. Hij is een prima 12e man om bij je selectie te hebben.

Ik zie liever Labyad op de bank zitten dan een Ekkelenkamp of De Wit, deze spelers zijn nog veel te jong en kunnen het niveau (nog) niet aan. Ekkelenkamp zou ik eerst eens een seizoen volledig in Jong laten meedraaien. De Wit is prima voor Jong, maar kan niet mee in Ajax 1.
Ja, alleen komt Labyad niet voor de bank. Dat is dus het probleem.

PostPosted: 09 May 2018 10:09 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish

Ik denk dat hij geen goede bankzitter zal zijn, ik denk niet dat hij dit kan verkroppen. Hij vindt zichzelf HET mannetje bij Utrecht en denkt dat hij dit bij Ajax ook wel zal zijn. Zijn mentaliteit kan een serieus probleem worden. Daarnaast denk ik dat hij zich als de opvolger van Ziyech ziet ipv als een LB. En mocht jouw redenering kloppen en Kluivert vertrekt dan wordt hij onze vaste LB, en daar vind ik hem niet goed genoeg voor.

Tenslotte gaat hij direct het stempel 'lieveling van Ten Hag' krijgen, dus hij speelt nog meer onder een vergrootglas. En gaat Ten Hag hem dan durven te passeren als de resultaten met Labyad in de basis uitblijven.

Ik vind het allemaal maar niks.

PostPosted: 09 May 2018 10:11 
Columnist

Droomaankoop: Wim Jonk
Snake wrote:

Leuk voor Utrecht, maar komt net als Ten Hag tekort voor Ajax. Ajax gaat dus aankopen doen in de leeftijdscategorie puur voor de leeftijden. Er wordt blind gestaard op leeftijd. Alles draait inmiddels om leeftijd. Kwaliteit wordt weer vergeten.

Benieuwd waar het volgend jaar om draait als leeftijd ook niets blijkt op te leveren.

Het is inderdaad erg droevig dat we dit moeten constateren.
Als ze met hun gedachten ongeveer een jaar terug in de tijd gaan dan zien ze een Ajax in de finale van de Europa League staan met een heel jong team en die zo'n beetje het mooiste voetbal in Europa speelden.
Toen werd er gekeken of spelers bij Ajax paste qua speelstijl en kwaliteit in plaats van leeftijd.

PostPosted: 09 May 2018 10:17 

Litmanen87 wrote:
Snake wrote:

Het is inderdaad erg droevig dat we dit moeten constateren.
Als ze met hun gedachten ongeveer een jaar terug in de tijd gaan dan zien ze een Ajax in de finale van de Europa League staan met een heel jong team en die zo'n beetje het mooiste voetbal in Europa speelden.
Toen werd er gekeken of spelers bij Ajax paste qua speelstijl en kwaliteit in plaats van leeftijd.
Precies. En vooral Bosz keek of een speler paste in zijn visie. Daarom vielen Gudelj, Bazoer en El Ghazi ook buiten de boot bijvoorbeeld.

Op dit moment is er geen visie. Niemand weet hoe Ajax moet spelen en er is totaal geen plan van hoe op termijn successen te bereiken, volgens welke wijze en met welke type spelers.
- Het ene jaar halen ze meuk uit de Eredivisie en types als Zimling, omdat oudere spelers toch niet willen komen. Spelers uit Zuid-Amerika? Die komen ook niet want te duur en al op de radar van Europese topclubs
- Het jaar daarna halen ze Veldmate en gaan ze toch maar scouten in Zuid-Amerika. Onder het mom van als je er vroeg bij bent blijken ze toch ineens naar Ajax te willen komen
- Het jaar daarna draait ineens alles om leeftijd

Volgt iemand het nog? :lol: Houtje-touwtje-beleid.

Post new topic  Reply to topic  [ 179 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 8  Next

All times are UTC+02:00