Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 286 posts ]  Previous   1 5 6 7 8 9 12  Next
Author Message
 Post subject: Re: Hassane Bandé
PostPosted: 20 Apr 2018 21:11 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180420_03473086

PostPosted: 20 Apr 2018 21:28 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
GJ, ook al eerder geplaatst. Weer door mij.

PostPosted: 20 Apr 2018 21:35 
Erelid

343 wrote:
GJ, ook al eerder geplaatst. Weer door mij.
Net gechecked Toby, maar je post niet gevonden? Dit is een interview met de moeder uit het gastgezin waar Bandé verbleef in Mechelen.

PostPosted: 21 Apr 2018 12:54 
Beheerder

Bron was zelfde artikel, GJ. Maar kan er mee door. ;)
https://www.telegraaf.nl/sport/1944631/ ... l-bij-ajax

PostPosted: 23 Apr 2018 15:04 
Beheerder

Eerste AJAX-training van Bandé.
https://twitter.com/AFCAjax/status/988400728602497030

PostPosted: 23 Apr 2018 15:06 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
343 wrote:
Beetje positief nieuws eindelijk.

PostPosted: 23 Apr 2018 15:12 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Is het nou een spits of een vleugelspeler?

PostPosted: 23 Apr 2018 15:28 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
GJ1402 wrote:
Daar gaan we de aankomende tijd achter komen. Volgens mij heeft Ajax hem gehaald als buitenspeler, maar zeggen vele dat hij beter tot zijn recht komt als centrum spits. We zullen het zien. We hebben eerder een buitenspeler nodig dan spits eerlijk gezegd.

PostPosted: 23 Apr 2018 16:32 
Erelid

Leonel wrote:
GJ1402 wrote:
Daar gaan we de aankomende tijd achter komen. Volgens mij heeft Ajax hem gehaald als buitenspeler, maar zeggen vele dat hij beter tot zijn recht komt als centrum spits. We zullen het zien. We hebben eerder een buitenspeler nodig dan spits eerlijk gezegd.
Hij speelde zijn beste wedstrijden bij Mechelen op de linksbuiten, maar in een vrije rol waardoor hij soms rechtsbuiten stond of in de spits.

Hij heeft veel potentieel maar zal aan het strakke Ajax systeem moeten wennen.

PostPosted: 23 Apr 2018 17:17 
Erelid

Traint met het rugnummer van Cerny. Betekent dat iets?

PostPosted: 23 Apr 2018 17:38 
Erelid

AFCA Niels wrote:
Traint met het rugnummer van Cerny. Betekent dat iets?
Dat is erg opmerkzaam van je, had ik nog niet door.

PostPosted: 23 Apr 2018 17:49 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Schijnt dat ze wel vaker met andere rugnummers trainen. Bovendien was deze nu over en hoeven ze zo geen nieuwe te maken (als hij dezelfde maten heeft als Cerny natuurlijk). Zou er niet teveel achter zoeken.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 27 Apr 2018 13:44 
Beheerder

Eerste indruk van Van de Beek:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=328001

Post subject: Hassane Bandé
PostPosted: 11 May 2018 20:17 

Ik plaats het hier maar, die Bandé heeft wel een gebrekkige techniek. Bal stuitert alle kanten op. Laten we het maar op het feit houden dat hij nog onwennig en mss. zenuwachtig is.
Stemt me niet vrolijk.

PostPosted: 11 May 2018 21:03 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruyff
Droomaankoop: M. Laudrup
Seizoenskaart: 107
renemar wrote:
Ik plaats het hier maar, die Bandé heeft wel een gebrekkige techniek. Bal stuitert alle kanten op. Laten we het maar op het feit houden dat hij nog onwennig en mss. zenuwachtig is.
Stemt me niet vrolijk.
Natuurlijk een niets om het lijf hebbend potje, even snel wat geld ophalen en wegwezen. Toch zie je, ook in dergelijke potjes, steeds weer dat veel Ajax spelers voetbaltechnish veel te kort komen zeker die gasten uit Jong maar dat wekt gezien de laatste tijd allerminst verbazing, en wisten we dus al, ondanks die titel, maar het blijft natuurlijk verontrustend. En idd, van Bandé en zeker die Kristensen wordt je helemaal niet vrolijk, al gun je eerstgenoemde nog enigszins het voordeel van de twijfel na pas één half wedstrijdje. Maar ik blijf toch zeggen, laten we de ontwikkelingen op de transfermarkt de komende tijd afwachten, voor we nu al te voorbarige conclusies gaan trekken!.

PostPosted: 11 May 2018 21:22 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Hij kwam erin toen we met een middenveld matusiwa bijleveld en de wit speelde. Kan je ook veel goede steekballen verwachten.

PostPosted: 11 May 2018 21:49 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Doordat het zo stroef gaat en geen creativiteit in het middenveld zat konden zowel neres als bande zich niet onderscheiden omdat ze constant tegen 2 man stonden ipv 1 tegen 1 te kunnen opzoeken. Probleem lag op het middenveld maar veel mensen zien dan alleen dat de buitenspelers niet renderen. Probeer te kijken naar de kern van het probleem en los het op. Zag je overigens ook tegen Excelsior eerste helft Ziyech rechtsbuiten en vd beek en Huntelaar centraal. 2e helft Ziyech en vd beek centraal en het liep. Gek he?

PostPosted: 11 May 2018 22:27 

Ik vond Bandé wel meevallen. Had hem kleiner verwacht, maar hij is gewoon rond de 1,80. Vond hem samen met Neres een van de betere. Aannames waren matig, maar vond hem verder prima spelen. Vond de rest echt heel erg matig... Middenveld de 2e helft viel echt heel erg tegen. De Ligt ook veel fouten.

PostPosted: 12 May 2018 08:14 

Goh... Ik quote mezelf maar even na het nieuws van zijn transfer:
. Heb even het filmpje met zijn 'hoogtepunten & skills' bekeken maar ik ben er niet van onder de indruk. Matige techniek, oogt gehaast en rommelig, weinig overzicht.

Word er niet direct enthousiast van.
Zat er dus niet ver naast, helaas.

PostPosted: 12 May 2018 08:32 

de dominee wrote:
Goh... Ik quote mezelf maar even na het nieuws van zijn transfer:
. Heb even het filmpje met zijn 'hoogtepunten & skills' bekeken maar ik ben er niet van onder de indruk. Matige techniek, oogt gehaast en rommelig, weinig overzicht.

Word er niet direct enthousiast van.
Zat er dus niet ver naast, helaas.
Niet op basis van deze wedstrijd. Mss. als hij die doos om zijn schoenen weghaalt.

PostPosted: 12 May 2018 10:28 
Erelid

Tuvalunho wrote:
En idd, van Bandé en zeker die Kristensen wordt je helemaal niet vrolijk, al gun je eerstgenoemde nog enigszins het voordeel van de twijfel na pas één half wedstrijdje.
Ja toch wel?

PostPosted: 12 May 2018 11:59 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruyff
Droomaankoop: M. Laudrup
Seizoenskaart: 107
Zeker niet op basis van dit onbeduidende potje want dat is geen echte graadmeter, maar de doorstroming vanuit Jong stagneert ernstig daar kreeg je gisteren weer eens de bevestiging van. Dat zagen we al tijdens die JL wedstrijden waarin de titel werd behaald op basis van wilskracht/inzet en absoluut niet op kwaliteit. Als je bijv. de passing gisteren van Mazraoui, Ekkelenkamp, Bijleveld, Dani de Wit, noem ze allemaal maar op weer zag , schieten je de tranen spontaan in de ogen. Een simpele goede pass over een paar meter is al te veel gevraagd, terug naar de basis zou ik zeggen!. Die jongens zijn stuk voor stuk spelers die hooguit inhoud hebben voor een middelmatige club uit de ED, ook de aankopen Orejuela en Casserria. Wellicht kan men Mazraoui nog eens gaan uitproberen op de RB positie, want die Kristensen lijkt nu al de meest lachwekkende aankoop van de laatste decennia te gaan worden.

Dat er dus het nodige werk moet worden verricht op de transfermarkt is wat e.e.a. betreft niets minder dan een understatement. Zeker wat een ervaren CVer en dito middenvelder betreft, dat ziet men bij Ajax blijkbaar gelukkig ook in gezien de berichten die daarover veel doorsijpelen. Slaagt men daarin kan men mogelijk gaan bouwen aan een elftal met een stevig fundament, ook al afhankelijk van het wel of niet blijven van enkele sterkhouders natuurlijk.

PostPosted: 12 May 2018 14:05 

Tuvalunho wrote:
Zeker niet op basis van dit onbeduidende potje want dat is geen echte graadmeter, maar de doorstroming vanuit Jong stagneert ernstig daar kreeg je gisteren weer eens de bevestiging van. Dat zagen we al tijdens die JL wedstrijden waarin de titel werd behaald op basis van wilskracht/inzet en absoluut niet op kwaliteit. Als je bijv. de passing gisteren van Mazraoui, Ekkelenkamp, Bijleveld, Dani de Wit, noem ze allemaal maar op weer zag , schieten je de tranen spontaan in de ogen. Een simpele goede pass over een paar meter is al te veel gevraagd, terug naar de basis zou ik zeggen!. Die jongens zijn stuk voor stuk spelers die hooguit inhoud hebben voor een middelmatige club uit de ED, ook de aankopen Orejuela en Casserria. Wellicht kan men Mazraoui nog eens gaan uitproberen op de RB positie, want die Kristensen lijkt nu al de meest lachwekkende aankoop van de laatste decennia te gaan worden.

Dat er dus het nodige werk moet worden verricht op de transfermarkt is wat e.e.a. betreft niets minder dan een understatement. Zeker wat een ervaren CVer en dito middenvelder betreft, dat ziet men bij Ajax blijkbaar gelukkig ook in gezien de berichten die daarover veel doorsijpelen. Slaagt men daarin kan men mogelijk gaan bouwen aan een elftal met een stevig fundament, ook al afhankelijk van het wel of niet blijven van enkele sterkhouders natuurlijk.
Volkomen gelijk. Iemand als Ekkelenkamp komt nog uit de O19. Die kan het tempo nog niet bijbenen. Daar zit op termijn mss. nog wel wat in. Bijleveld is technisch zeer begaafd maar mist nogal wat op andere vlakken.
Kristensen hoeven we niet meer over te praten. Dat is een drama.
Hoe jammer het ook is, ik zou toch het ijzer smeden als het heet is. Komen er inderdaad niet te weigeren bedragen binnen voor zowel De Ligt als Ziyech, Kluivert en Onana, zou ik meewerken. Daarna wel voor echte versterkingen gaan.
Een RB, 2 ervaren CV's, een middenvelder, een keeper en 2 vleugelspelers.
RB moet toch geen probleem zijn die te vinden. Heb al eens Hateboer genoemd. Doet het goed in Italië. Ook bij Oranje vond ik hem goed invallen. Stukken beter dan Tete.
Als CV zou ik in ieder geval Blind (jawel, ik noem hem weer, je zult wellicht een en ander met tekengeld moeten doen) proberen te halen, daarnaast een RCV (Magallan?). Als keeper zou ik Vorm polsen. Kan die met Van Leer uitmaken wie eerste keeper wordt. Kotarski (maakt tot nu toe goede indruk) als derde man. Op het middenveld moet creativiteit komen. Geen type Fer wat ik ergens lees. Guttierez (?) lees ik maar die ken ik niet. Zou Tadic komen is dat prima. Daarnaast opteer ik nog voor Assaidi. Blijf ik een zeer behendige speler vinden die gemakkelijk iemand uitspeelt. Enorme dreiging in zijn spel.
Anders een "tropische verrassing" of mss. proberen Babel te halen. Beviel mij prima in Oranje. Kan bovendien op links en in de spits. Doet het in Turkije ook prima.
Zo denk ik dat je nog geld overhoudt en een prima selectie hebt.

PostPosted: 13 May 2018 19:43 

Favoriete Ajacied (aller tijden): NeeskensKeizerScirea
Droomaankoop: Gewaagd specifiek opleiden
Seizoenskaart: 112
Men die Kristensen en Bandé slecht vindt, moet stoppen naar voetbal te kijken, want dan begrijp je er zodanig weinig van.

PostPosted: 13 May 2018 19:56 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Oke, dank voor de mededeling.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

Post new topic  Reply to topic  [ 286 posts ]  Previous   1 5 6 7 8 9 12  Next

All times are UTC+01:00