Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 312 berichten ]  Vorige   1 6 7 8 9 10 13  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Ryan Gravenberch
BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 10:13 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Maar dat balverlies net voor de 1-2 kan echt niet. Komt door zijn jeugdigheid, ik weet het wel, maar toch...
Had je met Schone en De Ligt ipv Schuurs en Gravenberch gespeeld dan had je gisteren gewonnen.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 10:31 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Frank Rijkaard
Droomaankoop: Diego Armando Maradonna
Seizoenskaart: ja, sinds 1975
343 schreef:
Maar dat balverlies net voor de 1-2 kan echt niet. Komt door zijn jeugdigheid, ik weet het wel, maar toch...
Had je met Schone en De Ligt ipv Schuurs en Gravenberch gespeeld dan had je gisteren gewonnen.
Ik kan me een thuiswedstrijd tegen Tottenham nog herinneren toen er bij een vrije trap van ons het centrale duo naar voren ging en in de counter helemaal open lag met als gevolg een goal.
Schone en Blind zijn te lief in mijn ogen. Je moet iemand verrot schelden als degene zomaar naar voren rent. Dit is niet VVV uit. Dan doet degene dat niet meer of hij is hardhorend dan moet je gelijk wisselen.

Laatst gewijzigd door FortBoekoe op 28 okt 2020 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 12:20 

343 schreef:
Zelfs met Veltman ipv Schuurs denk ik ook.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 17:37 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Ik vond hem een beetje 'showerig' spelen. Alsof hij op het hoogste podium zijn trucs en skills even wilde laten zien. Dat gevoel kreeg ik een beetje. Dat terwijl hij dit helemaal niet nodig heeft. Als een jongen op zijn leeftijd simpel kan spelen vind ik dat juist een pré. Het hoeft niet altijd moeilijk als het ook makkelijk kan. En ik vind dat hij niet alleen nog maar op safe moet spelen, maar hij moet zijn momenten beter kiezen. Dat doet Gravenberch nu ongelukkig.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 17:41 

Wat ik raar vond is dat toen Promes erin kwam, dat deze heel vaak naast Traoré ging spelen en dat Gravenberch ook nog eens verkapt linksbuiten moest spelen. Toen hadden we nog 1 middenvelder over :shock: Dat soort projectjes zijn gedoemd om te mislukken, dat weet je bij voorbaat al.

BerichtGeplaatst: 29 okt 2020 08:05 
Erelid

Erg wisselvallig, soms heel goed maar moeite met het herkennen van momenten. Lijdt te vaak balverlies door het maken van verkeerde keuzes op momenten dat dat niet kan.

In de omschakeling bij balverlies doet ie aan pseudo meeverdedigen, wie zet hem eens echt op zijn plek? Moet veel meer leren dat ie niet op een pleintje aan het pielen is maar een CL wedstrijd speelt.

Absoluut een talent maar hij moet op essentiele punten wel progressie gaan boeken.

Verzachtende omstandigheid is het drukke programma wat funest kan zijn voor een broekie, geef hem eens een wedstrijd rust tegen een laagvlieger in de Eredivisie.

BerichtGeplaatst: 29 okt 2020 08:44 

Ik zou hem ook eens rust geven. Probleem kan zijn dat hij (beter gezegd Raiola) dat gaat gebruiken om een transfer te forceren.
Ik vind hem veel te wisselvallig. Niet toevallig dat hij balverlies had bij de eerste goal van Atalanta. Wil soms veel te veel. Hij moet leren doseren en simpel te spelen.
Wat mij betreft speelt hij, als alle spelers fit zijn, helemaal nog niet in de basis. Voor het elftal is een middenveld met Klaassen, Blind en Kudus imo de beste samenstelling denk ik. Temeer omdat met Martinez het wankele, trage centrum Blind-Schuurs dan is vervangen. Voor het elftal het beste denk ik. Kan Gravenberch nu en dan de plek van een van de middenvelders opvullen als die rust krijgen. Kan mij voorstellen dat in wedstrijden tegen de mindere ploegen Blind en/of Klaassen eens rust krijgen. Komt hij op die manier aan speeltijd. Maar tegen sterke ploegen zou ik nu nog niet met Gravenberch spelen als iedereen fit is.

BerichtGeplaatst: 29 okt 2020 11:18 
Beheerder

Eens, renemar. Daarom is het zo jammer dat Kudus is geblesseerd.

BerichtGeplaatst: 29 okt 2020 13:18 
Erelid

343 schreef:
Eens, renemar. Daarom is het zo jammer dat Kudus is geblesseerd.
Klopt, en dan is Gravenberch wel zo'n beetje je enige creatieve speler.

Indien iedereen fit zou ik spelen met Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Blind, Klaassen, Kudus; Antony, Tadic, Neres

BerichtGeplaatst: 29 okt 2020 14:31 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Veel topclubs geïnteresseerd in Gravenberch.
Denk dat dat komt omdat hij top 20 staat met de grootste talenten tot 21.
Ik zou hem verkopen na dit jaar met Raiola, voor zijn plaats matheus Henrique halen.

BerichtGeplaatst: 29 okt 2020 15:19 
Erelid

Morfe0 schreef:
Ik zou hem verkopen na dit jaar met Raiola, voor zijn plaats matheus Henrique halen.
Waarom? Ik zou gewoon proberen hem te verlengen na dit jaar.

BerichtGeplaatst: 29 okt 2020 15:46 
Erelid

RogerGarcia schreef:
Morfe0 schreef:
Zal hij denk ik niet willen met slechts een 3 jaar contract verlenging afgelopen zomer.

BerichtGeplaatst: 29 okt 2020 15:50 
Erelid

Morfe0 schreef:
RogerGarcia schreef:
Morfe0 schreef:
Zal hij denk ik niet willen met slechts een 3 jaar contract verlenging afgelopen zomer.
Hij heeft iig wel verlengd. En spreekt zelf ook over de Van de Beek-route. Wat zou zo'n Gravenberch nu verdienen? Had afgelopen jaar nog geen basisplek. Ik gok een miljoen per jaar. Ik denk als hij dit jaar een vaste basisplaats vasthoudt, dat er bij Ajax best een verlenging inzit van 2 a 3 miljoen per jaar. Die zou ik hem net voor de zomer ook gaan aanbieden rond april, dan heb je nog tijd om erover te onderhandelen.

Stel hij gaat er niet op in, dan weet je genoeg en kun je afwachten wat er geboden gaat worden komende zomer.

BerichtGeplaatst: 29 okt 2020 17:17 

Het meest ideale scenario zou zijn dat Taylor klaar is om zijn plek over te nemen.

Dat je weer flink kunt gaan cashen dat lijkt bijna een zekerheidje te gaan worden.

BerichtGeplaatst: 11 nov 2020 13:29 
Beheerder

Eerste oproep voor Oranje.
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/3 ... ds-elftal/

BerichtGeplaatst: 11 nov 2020 13:47 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Ik zit op verschillende voetbalnieuws websites te kijken naar de reacties en het is zoals ik al dacht: mensen vinden dit onterecht en Frank de Boer is een Ajax coach.

Nou ben ik wel benieuwd wie je anders had moeten oproepen? Toornstra, Vormer, wie nog meer? Het is in mijn ogen ook wat vroeg, maar ik zie Gravenberch toch niet debuteren als basisspeler. Ik zie hem vooral als opvulling en dat kan hij prima.

Liever een talent die kan meetrainen met de ervaren jongens dan een speler a la Vormer die de bank mag warmhouden.

BerichtGeplaatst: 12 nov 2020 12:52 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari, Johan, Marco
Droomaankoop: Franklin Rijkaard
Seizoenskaart: Helaas....
Tomza2 schreef:
Ik zit op verschillende voetbalnieuws websites te kijken naar de reacties en het is zoals ik al dacht: mensen vinden dit onterecht en Frank de Boer is een Ajax coach.

Nou ben ik wel benieuwd wie je anders had moeten oproepen? Toornstra, Vormer, wie nog meer? Het is in mijn ogen ook wat vroeg, maar ik zie Gravenberch toch niet debuteren als basisspeler. Ik zie hem vooral als opvulling en dat kan hij prima.

Liever een talent die kan meetrainen met de ervaren jongens dan een speler a la Vormer die de bank mag warmhouden.
Joey Veerman om maar wat te noemen ?
Leuk voor talent Gravenberch maar die moet echt nog flink aan de bak om zijn talent te verzilveren. Voorlopig een mooiweer voetballer en nog niet klaar voor een plek in oranje.
Mis vooral gif en een zekere brille.
Hij heeft het in zich een grote te worden maar er moet wel echt een knop om.

BerichtGeplaatst: 12 nov 2020 13:16 
Erelid

Tomza2 schreef:

Eens. Ben er bovendien wel blij mee, ten eerste geeft het die jongen een boost. Ten tweede was de kans groot dat hij bij Jong Oranje alles zou spelen in dit al overvolle programma. Ten derde een goed signaal dat bijtekenen loont.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2020 09:42 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Wat is deze jongen zich belachelijk snel aan het ontwikkelen zeg.

Vrees dat we hem niet lang bij ons zullen hebben, al zal er ook een flinke zak geld tegenover staan!

BerichtGeplaatst: 02 dec 2020 10:59 

Jaar verlengen tegen de hoofdprijs (Blind / Tadic salaris) en hem nog 1 jaar houden hierna. Dan voor 80mln verkopen.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2020 11:50 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
de dominee schreef:
Jaar verlengen tegen de hoofdprijs (Blind / Tadic salaris) en hem nog 1 jaar houden hierna. Dan voor 80mln verkopen.
Dat bedrag ga je alleen vangen als hij
- Als basisspeler Europees kampioen wordt met Oranje. Of..
- Ajax weer zo'n belachelijk goed Europees seizoen draait.

Beide zie ik niet gebeuren.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2020 13:41 
Beheerder

Gezien ook de corona die heeft huisgehouden.
Maar denk toch minimaal 50 miljoen euro, exclusief bonussen. Dit is een talent waar weer heel veel clubs om zullen vechten.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2020 15:01 
Erelid

GJ1402 schreef:
de dominee schreef:
Dat bedrag ga je alleen vangen als hij
- Als basisspeler Europees kampioen wordt met Oranje. Of..
- Ajax weer zo'n belachelijk goed Europees seizoen draait.

Beide zie ik niet gebeuren.
Dat hoeft niet. Frenkie de Jong werd ook voor zoveel verkocht toen het seizoen pas halverwege was. 50 miljoen is te weinig.

BerichtGeplaatst: 03 dec 2020 12:23 
Erelid

Die bedragen intresseren mij niet.
Deze topper in spe moet je gewoon zijn contract verlengen (nog maar contract tot 2023 ), en is nog maar 18 jaar!
Als je Gravenberch weet te behouden heb je volgende jaar ook gewoon een top middenveld met Kudus, Klaassen, Gravenberch.
Antony en Tadic voorin ook dikke prima (ga ik vanuit dat Neres vertrekt), in dat scenario word het alleen achterin puzzelen, want ik verwacht dat Tagliafico, Mazraoui en Onana zullen vertrekken.

BerichtGeplaatst: 03 dec 2020 14:07 
Erelid

Morfe0 schreef:
Die bedragen intresseren mij niet.
Deze topper in spe moet je gewoon zijn contract verlengen (nog maar contract tot 2023 ), en is nog maar 18 jaar!
Als je Gravenberch weet te behouden heb je volgende jaar ook gewoon een top middenveld met Kudus, Klaassen, Gravenberch.
Antony en Tadic voorin ook dikke prima (ga ik vanuit dat Neres vertrekt), in dat scenario word het alleen achterin puzzelen, want ik verwacht dat Tagliafico, Mazraoui en Onana zullen vertrekken.
Tuurlijk, ik denk dat er niemand is die hem niet graag wil behouden. Maar je hebt ook nog met trainer en zaakwaarnemer te maken. Soms moet je dan wel een vervelende keuze maken. Topclubs die Gravenberch willen met een 1-jarig of nog 2-jarig contract is wel een groot verschil qua transferprijs. Dat is bij een speler als Gravenberch wellicht wel een verschil van zo'n 25 miljoen in de prijs.

Maar het zou mooi zijn als je hem nog tot 2024 kan verlengen met een topcontract.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 312 berichten ]  Vorige   1 6 7 8 9 10 13  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00