Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 143 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 6  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ryan Gravenberch
PostPosted: 24 Jul 2019 12:15 

Bonzai wrote:
renemar wrote:
Jnp wrote:
'Iets anders zeggen' is iets anders dan niets zeggen. Maar goed, wij hebben het hier ook al eens over gehad.
Als ik over wedstrijden schrijf heb ik het ook over de individuele spelers. Ik analyseer ook de speler in zijn topic. Logisch dat je dan hetzelfde leest.
Los daarvan, ik ga nooit eerste kijken of ik eerder al iets heb gezegd over iets of iemand. Ik geef mijn mening en reageer op andermans bijdragen. Dan krijg je ook vaak herhalingen.
Nogmaals, die het niet lezen wil slaat het maar over. Bijdehante opmerkingen kun je dan ook achterwege laten.
Tsja je kan zelf ook iets doen als meerdere het aangeven. Niet iedereen vind het fijn om iets 4x te lezen.
Staat je vrij om iets te lezen of niet. Ik zou zeggen, sla het over.

PostPosted: 24 Jul 2019 13:12 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Nog eens herhalen.
343 wrote:
Ok, nu weer on-topic of over AJAX.
Volgende off-topic wordt verwijderd.

PostPosted: 24 Jul 2019 13:50 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Gravenberch moet volgens zijn familie wel een beetje gepusht worden om echt het uiterste er uit te halen. Misschien dat hij daarom nog wat wisselvallig is en dat het kwartje, net als eerder bij Lang, nog moet vallen.

PostPosted: 25 Jul 2019 08:59 

DeRuit wrote:
Gravenberch moet volgens zijn familie wel een beetje gepusht worden om echt het uiterste er uit te halen. Misschien dat hij daarom nog wat wisselvallig is en dat het kwartje, net als eerder bij Lang, nog moet vallen.
Och jee, dat klinkt alweer als een match made in heaven met Raiola dan.

Je kunt alweer tot de detail uittekenen hoe dit zal gaan verlopen.

PostPosted: 25 Jul 2019 10:06 
Beheerder

Zoals een seriemoordenaar een voorkeur heeft voor bepaalde prooien zo heeft Raiola dat. Vooral spelers met een zwakke thuisbasis en zwakke of absente vaders heeft de voorkeur van deze sociopaat = https://nl.wikipedia.org/wiki/Antisocia ... end_gedrag

PostPosted: 25 Jul 2019 10:13 

Het is te hopen dat zijn familie hem op het (voor ons) juiste pad houdt. Zijn naar wat ik wel eens las wel echte Ajax mensen en Danzell weet natuurlijk ook wel een beetje wat er te koop is in de voetbalwereld.

PostPosted: 25 Jul 2019 12:22 

Jongens die graag naar Barca willen moeten niet met Raiola in zee gaan. Barca heeft het helemaal gehad met die vetklep. O.a. door De Ligt en nu weer met die Xavi Simons.

PostPosted: 18 Sep 2019 11:32 

Volgens van der Gaag heeft hij de knop omgezet en zou laten zien dat hij naar Ajax 1 wil. Misschien dus wel binnenkort de extra optie op het middenveld die velen graag zien.

PostPosted: 18 Sep 2019 11:53 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Chivu
Droomaankoop: Matías Vargas
DeRuit wrote:
Volgens van der Gaag heeft hij de knop omgezet en zou laten zien dat hij naar Ajax 1 wil. Misschien dus wel binnenkort de extra optie op het middenveld die velen graag zien.
Het zou wel mooi zijn als hij wat constanter wordt. Ik vroeg me gisteren sowieso af hoe hij het had gedaan op de positie van Alvarez. Denk niet dat hij minder is op dit moment. Alvarez is in mijn ogen teveel verdediger voor de huidige positie.

PostPosted: 18 Sep 2019 12:11 
Erelid

Lijkt me typisch een speler die zich aanpast aan het niveau waar hij speelt. Kan denk ik prima mee. Mag wel een keer de kans krijgen bij een voorsprong.

PostPosted: 18 Sep 2019 12:37 
Erelid

In balbezit misschien wel inderdaad, maar bij balbezit tegenstander vind ik hem vaak nog te laks en niet goed staan. En laat dat nou juist het voornaamste aandachtspuntje zijn bij het eerste.

PostPosted: 18 Sep 2019 13:11 

Jnp wrote:
In balbezit misschien wel inderdaad, maar bij balbezit tegenstander vind ik hem vaak nog te laks en niet goed staan. En laat dat nou juist het voornaamste aandachtspuntje zijn bij het eerste.
Ik neem aan dat dat verbetert is nu de knop om is.

PostPosted: 22 Oct 2019 02:33 

Laat Gravenberch eerst maar eens voor de maximale termijn bijtekenen met eventueel maximale eenmalige optie.

Zo lang hij dat niet doet ook geen kansen geven aangezien dit eentje van Raiola is met een contract tot 30.06.2021.

PostPosted: 22 Oct 2019 04:36 

Skimo wrote:
Laat Gravenberch eerst maar eens voor de maximale termijn bijtekenen met eventueel maximale eenmalige optie.

Zo lang hij dat niet doet ook geen kansen geven aangezien dit eentje van Raiola is met een contract tot 30.06.2021.
De Telegraaf is weer lekker aan het stoken. Die jongen is de jongste debutant ooit. Traint bij het eerste en speelt al sinds vorig jaar profvoetbal. Natuurlijk heeft hij zijn zaakwaarnemer niet mee, maar een Vilhena bleef ook gewoon langer bij Feyenoord ( en nam later afscheid van Raiola ).

Hem nu op het middenveld zetten is ook onzin, aan de bal is hij zeer goed, maar zonder bal nog niet. En daar ligt het grootste probleem op het middenveld, het speld zonder bal. Om dan zo'n jonge jongen daar neer te zetten en verwachten dat hij dat oplost - of dat hij het goed gaat doen - is gewoon waanzin. Als het de juiste opstelling gevonden is zal hij best zijn kansen gaan krijgen, of als we ver genoeg voorstaan. Maar nu heeft dat geen zin, dan verzuipt hij daar ook.

PostPosted: 22 Oct 2019 14:41 
Erelid

Skimo wrote:

De maximale termijn voor iemand van zijn leeftijd is dus 1 jaar langer.

Als hij 18 wordt, is de maximale termijn interessanter.

PostPosted: 28 Oct 2019 05:15 

Skimo wrote:

In mei wordt hij 18.

Nou, moet het nog maar zien of hij blijft. Hij zegt dat hoe het er nu uitziet dat hij blijft, wie weet. Waar heb ik zoiets eerder gehoord. mhmm.

PostPosted: 28 Oct 2019 08:21 

DeRuit wrote:
Skimo wrote:

In mei wordt hij 18.

Nou, moet het nog maar zien of hij blijft. Hij zegt dat hoe het er nu uitziet dat hij blijft, wie weet. Waar heb ik zoiets eerder gehoord. mhmm.
Verschrikkelijk die ventjes die nog niks hebben bewezen en zulke teksten bezigen. Laat hem God op zijn blote knieën danken dat hij gezegend is met zoveel talent en enorm dankbaar is als AJAX hem langer wil binden. Zal wel weer iets uit de koker van die rioolrat zijn.
AJAX moet hem duidelijk maken dat ze hem heel graag langer willen houden, hem de kans geven maar ook dat ze voor een bepaalde datum duidelijkheid willen hebben. Bijv. uiterlijk 1 februari 2020. Houdt hij c.q. Raiola AJAX aan het lijntje dan meteen afkappen. Ook niet meer laten spelen bij Jong AJAX zoals bij Bakker. Doorgaan met jongens die zich wel aan AJAX willen confirmeren.
Er komen genoeg grote talenten aan. Niet laten piepelen door die vetklep en een snotneus.
Dan gaat hij maar Bazoer achterna.

PostPosted: 28 Oct 2019 13:39 
Erelid

Kijk, Gravenberch wordt in mei 18. Voor beide partijen is het dus niet zo interessant om nu zijn contract nog te gaan verlengen. Dan zou je hoogstens een jeugdcontract kunnen aanbieden die tot maximaal 2022 kan lopen (1 jaar langer dan wat hij nu heeft). Gravenberch moet zorgen dat hij zich laat zien in de minuten die hij dit seizoen maakt. Dan kunnen ze in mei gaan onderhandelen over een langdurig contract (of van tevoren over een contract die per mei 2020 ingaat). Indien hij dan voor 31 augustus 2020 nog niet heeft bijgetekend, dan moet je hem gewoon verkopen.

Dan moet hij het zelf weten. Als hij denkt dat hij ergens anders meer geld kan krijgen of zich beter kan ontwikkelen, dan moet hij dat doen. Tegenwoordig kun je bij Ajax ook veel geld verdienen, als je laat zien goed genoeg te zijn.

PostPosted: 30 Oct 2019 05:16 

Dan kan je wel al eerder over een voorstel beginnen praten, dat dan in mei getekend kan worden en per 1/6 in gaat voor 5 jaar. Tussentijds kan dat adhv de prestaties natuurlijk opgewaardeerd/verlengd worden. Maar da zal Raiola niet zien zitten.

Geen handtekening voor 1 juli dan niks meer investeren, uit de selectie, en geen minuut meer spelen. Heeft hij tegen de tijd dat hij transfervrij is een jaar stil gestaan.

Enige manier om met Raiola om te gaan en een signaal te geven naar jeugdspelers die met hem werken.

Niet meer van die fratsen dat spelers hier even snel een jaartje zich in de kijker spelen en dan met een kortlopend contract niet bij willen tekenen zodat ze goedkoop opgepikt kunnen worden.

PostPosted: 30 Oct 2019 20:00 
Beheerder

PostPosted: 31 Oct 2019 13:53 

Skimo wrote:
Dan kan je wel al eerder over een voorstel beginnen praten, dat dan in mei getekend kan worden en per 1/6 in gaat voor 5 jaar. Tussentijds kan dat adhv de prestaties natuurlijk opgewaardeerd/verlengd worden. Maar da zal Raiola niet zien zitten.
Voor 5 jaar tekenen zou ook wel redelijk dom zijn. Zeker als je als talent denkt dat je jezelf nog hard gaat ontwikkelen. Dan verslechter je je onderhandelingspositie voor de komende jaren. Nou doet Ajax niet zo moeilijk als je je goed ontwikkelt, maar toch... Of je moet meteen in een hoger segment salarisschaal worden geplaatst, maar Gravenberch heeft daar nog lang niet de status voor.

PostPosted: 31 Oct 2019 21:32 

Snake wrote:
Skimo wrote:
Voor 5 jaar tekenen zou ook wel redelijk dom zijn. Zeker als je als talent denkt dat je jezelf nog hard gaat ontwikkelen. Dan verslechter je je onderhandelingspositie voor de komende jaren. Nou doet Ajax niet zo moeilijk als je je goed ontwikkelt, maar toch... Of je moet meteen in een hoger segment salarisschaal worden geplaatst, maar Gravenberch heeft daar nog lang niet de status voor.
Ik zie het meer als een commitment, los van de onderhandelingspositie.

Met een vijfjarig contract op zijn 18e zou hij tot zijn 23e vast liggen.
Wil je als Ajax beetje goede onderhandelingspositie hebben over een transfersom is dan normaal met minimal 2 jaar contract resterend, dus zijn 21e.

Ajax heeft er alle belang bij tussentijds op te waarderen/verlengen bij goede prestaties.

Gezien hij bij Raiola zit kan je er vanuit gan als je hem nu bv voor 3 jaar laat tekenen dat we weer spelletjes krijgen. Als hij dan een ontwikkeling doormaakt willen ze niet bijtekenen en kan hij goedkoop weg zodat Raiola een tekenbonus kan regelen vanwege de lage transfersom.

Met een contract van 5 jaar op die leeftijd sta je als ajax nog niet heel sterk, maar met minder moet geen genoegen genomen worden. In mijn optiek is het heel normaal dat een jeugdspeler in eerste instantie 'gewoon' voor 5 jaar tekend vanuit de opleiding.

PostPosted: 01 Nov 2019 08:47 

Zegt in een interview o.a. dat de topclubs nog enkele jaren moeten wachten. M.a.w. het is niet de vraag of maar wanneer hij bij een van die "topclubs" speelt. Zeer met zichzelf ingenomen snotaap.
Ook ziet hij AJAX dus niet als topclub. Zulke teksten heb je nooit gehoord van jongens als Matthijs, Frenkie en Donny. Zeker niet op die leeftijd.
Zou het met Raiola te maken hebben? Zou het niet erg vinden als hij een gigantische dip krijgt, leert hij een beetje nederigheid.
Ik zou het leuk vinden als jongens als Unuvar en Taylor hem snel voorbijgaan.

PostPosted: 01 Nov 2019 22:22 

Heeft zijn visitekaartje vandaag afgegeven. :lol:

PostPosted: 02 Nov 2019 00:14 
Erelid

renemar wrote:
Zegt in een interview o.a. dat de topclubs nog enkele jaren moeten wachten. M.a.w. het is niet de vraag of maar wanneer hij bij een van die "topclubs" speelt. Zeer met zichzelf ingenomen snotaap.
Ook ziet hij AJAX dus niet als topclub. Zulke teksten heb je nooit gehoord van jongens als Matthijs, Frenkie en Donny. Zeker niet op die leeftijd.
Zou het met Raiola te maken hebben? Zou het niet erg vinden als hij een gigantische dip krijgt, leert hij een beetje nederigheid.
Ik zou het leuk vinden als jongens als Unuvar en Taylor hem snel voorbijgaan.
In Nederland is Ajax een absolute topclub, maar internationaal is dat zeker nog niet het geval! Beetje jammer dat wij als supporters wel internationaal mogen denken, maar een talent niet. Hij kan ook gewoon zeggen dat hij het nog te vroeg vind om buiten de landsgrenzen te kijken. Dat is in het recente verleden al vaak gebeurd, dus als een talent aangeeft eerst te willen slagen bij Ajax is dat juist een goed statement i.p.v. het gelijk in het negatieve te willen zien!

Post new topic  Reply to topic  [ 143 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 6  Next

All times are UTC+02:00