Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 551 berichten ]  Vorige   1 11 12 13 14 15 23  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Dušan Tadić
BerichtGeplaatst: 22 jun 2019 11:55 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
14 miljoen per jaar... :shock:

http://www.soccernews.nl/news/593299/ch ... voor-tadic

BerichtGeplaatst: 22 jun 2019 12:04 

Heeft Ajax niet met hem afgesproken dat ze na twee jaar mee zouden werken aan een transfer naar bijv. China? Daar staat me wel iets van bij

BerichtGeplaatst: 22 jun 2019 12:37 

Zimmerman schreef:
Heeft Ajax niet met hem afgesproken dat ze na twee jaar mee zouden werken aan een transfer naar bijv. China? Daar staat me wel iets van bij
Ja, Overmars heeft zoiets laatst ook genoemd m.b.t. Blind. Een van de afgesproken voorwaardes achter hun komst.

BerichtGeplaatst: 22 jun 2019 12:37 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Niet per se naar China, maar na 2 jaar zou AJAX wel gaan meedenken, ja.
Denk niet dat AJAX hem laat gaan. Of ze moeten 100 miljoen bieden aan transfergeld.

BerichtGeplaatst: 22 jun 2019 14:54 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
343 schreef:
Niet per se naar China, maar na 2 jaar zou AJAX wel gaan meedenken, ja.
Denk niet dat AJAX hem laat gaan. Of ze moeten 100 miljoen bieden aan transfergeld.
Ja komt ook omdat het plan was dit seizoen te pieken en niet al afgelopen seizoen dat het zo goed ging.

BerichtGeplaatst: 22 jun 2019 15:30 
Erelid

Wat versta jij onder pieken? Ik denk niet dat het doel van komend seizoen een jaar geleden was om de halve finale Champions League te halen.

Onder andere Tadic en Blind zijn vorig jaar gehaald om direct resultaat te boeken en prijzen te pakken. De afspraak dat Tadic halverwege zijn contract zou mogen uitkijken naar een andere club heeft daar weinig mee te maken. Op die manier is Tadic wat makkelijker over te halen geweest en kan Ajax haar investering wat terug verdienen.

Ik zie Tadic niet weggaan, anders was hij een jaar geleden wel naar China o.i.d. gegaan.

BerichtGeplaatst: 22 jun 2019 15:31 

AFCA Niels schreef:
Wat versta jij onder pieken? Ik denk niet dat het doel van komend seizoen een jaar geleden was om de halve finale Champions League te halen.

Onder andere Tadic en Blind zijn vorig jaar gehaald om direct resultaat te boeken en prijzen te pakken. De afspraak dat Tadic halverwege zijn contract zou mogen uitkijken naar een andere club heeft daar weinig mee te maken. Op die manier is Tadic wat makkelijker over te halen geweest en kan Ajax haar investering wat terug verdienen.

Ik zie Tadic niet weggaan, anders was hij een jaar geleden wel naar China o.i.d. gegaan.
Toen ze kwamen was CL nog niet zeker. Volgens mij was het doel kampioen worden en dan dit jaar ook in de CL zo ver mogelijk mee te doen.

BerichtGeplaatst: 22 jun 2019 15:35 
Erelid

Nee, Ajax moest presteren. Misschien zijn we dat wel vergeten na afgelopen droom seizoen, maar de druk lag er vol op na dat rot jaar. Champions League moet Ajax altijd halen, daar is het financieel afhankelijk van.

BerichtGeplaatst: 22 jun 2019 15:37 

AFCA Niels schreef:
Nee, Ajax moest presteren. Misschien zijn we dat wel vergeten na afgelopen droom seizoen, maar de druk lag er vol op na dat rot jaar. Champions League moet Ajax altijd halen, daar is het financieel afhankelijk van.
Als het goed is begroot Ajax op de Europa League. Dus dat laatste zou onzin zijn. Verder is het ook niet wat ik bedoelde. Het plan met Tadic en Blind was volgens mij een jaar te bouwen en dan het jaar daana pieken. Dat dat eerder is gebeurd is wat anders. Dat we graag CL wilden halen is ook wat anders. Ten Hag heeft zelf gezegd dat Europees voetbal het doel was, niet per se Champions League.

BerichtGeplaatst: 22 jun 2019 15:46 
Erelid

Je onderschat echt het belang van Champions League voetbal. Heb je de discussies omtrent Blind gemist? 'Als we de Champions League halen hebben we zijn investering terug verdiend'. Makkelijk gezegd, maar het zegt wel wat. Onder Van Basten heeft Ajax gegokt en verloren. Daar heeft het jaren de bedorven vruchten van geplukt. Nu heeft Ajax gegokt en gewonnen.

BerichtGeplaatst: 23 jun 2019 12:20 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
AFCA Niels schreef:
Je onderschat echt het belang van Champions League voetbal. Heb je de discussies omtrent Blind gemist? 'Als we de Champions League halen hebben we zijn investering terug verdiend'. Makkelijk gezegd, maar het zegt wel wat. Onder Van Basten heeft Ajax gegokt en verloren. Daar heeft het jaren de bedorven vruchten van geplukt. Nu heeft Ajax gegokt en gewonnen.
Volgens mij ging die discussie anders. Overmars zei dat er bij de transfer van Blind ook enkele clausules waren bedongen door Manchester United, maar Overmars zou deze lachend betalen als die clausules geactiveerd werden. Dat impliceerde dat Manchester nog enkele miljoenen kreeg van Ajax als zij Champions League voetbal bewerkstelligden.

Ik kan het mis hebben hoor, maar ik heb nergens gelezen dat de Champions League halen nodig was om Blind zijn transfersom terug te verdienen.

BerichtGeplaatst: 23 jun 2019 12:34 

Tomza2 schreef:
AFCA Niels schreef:
Volgens mij ging die discussie anders. Overmars zei dat er bij de transfer van Blind ook enkele clausules waren bedongen door Manchester United, maar Overmars zou deze lachend betalen als die clausules geactiveerd werden. Dat impliceerde dat Manchester nog enkele miljoenen kreeg van Ajax als zij Champions League voetbal bewerkstelligden.

Ik kan het mis hebben hoor, maar ik heb nergens gelezen dat de Champions League halen nodig was om Blind zijn transfersom terug te verdienen.
Hij heeft wel toegegeven dat hij teveel betaald had, zodat ze hem sneller konden halen ipv eind augustus (of hem misschien moeten missen ). Dus dat telt ook nog mee, maar inderdaad niet dat ze CL moesten halen.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 17:34 

https://www.ajax.nl/streams/actueel/aja ... t-open.htm

Dusan wordt gewoon even een clubicoon 8-)

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 17:34 
Erelid

Zimmerman schreef:
https://www.ajax.nl/streams/actueel/aja ... t-open.htm

Dusan wordt gewoon even een clubicoon 8-)
Vooral laatste alinea interessant. Die blijft dus tot einde carrière!

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 17:38 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Leuk!

Of het verstandig is weet ik niet. Op en top professional, maar bijzonder traag en vraag me af 'hoe' Tadic oud gaat worden. Voor op de vleugels vind ik hem sowieso niet geschikt in belangrijke wedstrijden. Toch een dure kracht voor eventueel op de bank.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 17:54 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
guy_ajax schreef:
Leuk!

Of het verstandig is weet ik niet. Op en top professional, maar bijzonder traag en vraag me af 'hoe' Tadic oud gaat worden. Voor op de vleugels vind ik hem sowieso niet geschikt in belangrijke wedstrijden. Toch een dure kracht voor eventueel op de bank.
Als kapstok spits kan hij altijd spelen, als nummer 10 met 2 stofzuigers ook.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 18:01 

Wat een prachtig nieuws. Zo’n verschrikkelijk goede speler.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 18:20 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
guy_ajax schreef:
Leuk!

Eens.
Maar dit is gewoon opwaardering van zijn contract door zeer goede prestaties. Ook een signaal naar andere spelers. Er zal wel een afspraak aan vast zitten waar beide partijen beter van worden. Hij zal alleen al door deze opwaardering dit jaar echt alleen voor de hoofdprijs vertrekken.

Nu hopen op nieuws mbt Vd Beek.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 18:21 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Wat een held!! :343: :ajaxoud:

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 18:27 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
We gaan het zien.

Sluit dus zijn carriere af bij Ajax en gaat via Ajax een trainerscursus doen.
Veelbelovend maar wel lange carriereplanning als je het mij vraagt.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 18:29 

Goede zaak. Zegt nog niet alles, ik ken een speler die vertrok naar Barca nadat hij ook een 7 jarig contract had ondertekend. :D
Ik denk dat hij t.z.t. vooral veel kan betekenen op mentaal gebied. Jonge spelers ervan bewust maken dat ze veel in zichzelf moeten investeren alvorens ze kunnen oogsten.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 18:55 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Ik denk dat hij sowieso Ajax te gek vind, maar ik denk ook dat zijn gezin Nederland een prima land vind om te verblijven en hun kinderen hier zien op te groeien.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 19:10 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Droomaankoop: Luis Suarez
Dit is echt heel bijzonder. De lovende woorden van Tadic over Ajax waren dus niet praatjes voor de bühne. Zal wel flink verdienen, maar dat gaat hij op het veld terug betalen, daar ben ik zeker van.

Hoe vaak komt dit nou voor, deze loyaliteit? En dat bij een speler die niet door Ajax is opgeleid. Kunnen veel zogenaamde 'echte Ajacieden' nog wat van leren.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 19:54 

geenidee4 schreef:
Dit is echt heel bijzonder. De lovende woorden van Tadic over Ajax waren dus niet praatjes voor de bühne. Zal wel flink verdienen, maar dat gaat hij op het veld terug betalen, daar ben ik zeker van.

Hoe vaak komt dit nou voor, deze loyaliteit? En dat bij een speler die niet door Ajax is opgeleid. Kunnen veel zogenaamde 'echte Ajacieden' nog wat van leren.
Nou nou, er zal wel wat tegenoverstaan aangezien het plan was een lucratieve deal naar China te maken na 2 jaar. Niet dat ik dat erg vindt dat hij blijft, integendeel, heel erg mooi nieuws. Goed voorbeeld in en buiten het veld dus erg belangrijk.

BerichtGeplaatst: 08 jul 2019 20:14 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Goed signaal naar de rest van de selectie, buitenlandse clubs, spelers en stiekem ook een steekje richting PSV. Dat Ajax dit kan flikken.

Voor de eredivisie denk ik echt nog wel drie jaar een goede speler. Knap werk weer van Overmars.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 551 berichten ]  Vorige   1 11 12 13 14 15 23  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00