Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 148 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 6
Author Message
 Post subject: Re: Lisandro Martínez
PostPosted: 14 Aug 2019 13:39 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Droomaankoop: Luis Suarez
Ik vind hem tot nu toe beter dan Nico, completer. Er was een moment dat Tagliafico voorbij werd gelopen en Martinez in de 1 tegen 1 kwam tegen een snelle spits van PAOK. Hij wachtte erg lang, timede zijn tackle precies goed en had hem daarom. Dat wilde van hem heeft meer te maken met intensiteit van zijn spel, bij Tagliafico is het soms meer druistigheid heb ik het idee. Die is in balbezit ook nog wel eens slordiger. Martinez kijkt heel duidelijk wanneer hij een tackle moet inzetten. Echt een fijne speler, geschikt voor de basis.

PostPosted: 14 Aug 2019 13:56 
Erelid

Brengt grinta, over de grond in een 1 tegen 1 bijna niet te verslaan en ook een aardige trap. Moet nog iets slimmer worden in het herkennen van momenten maar fijn om zo'n type in het elftal te hebben.

PostPosted: 14 Aug 2019 14:43 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
geenidee4 wrote:
Ik vind hem tot nu toe beter dan Nico, completer. Er was een moment dat Tagliafico voorbij werd gelopen en Martinez in de 1 tegen 1 kwam tegen een snelle spits van PAOK. Hij wachtte erg lang, timede zijn tackle precies goed en had hem daarom. Dat wilde van hem heeft meer te maken met intensiteit van zijn spel, bij Tagliafico is het soms meer druistigheid heb ik het idee. Die is in balbezit ook nog wel eens slordiger. Martinez kijkt heel duidelijk wanneer hij een tackle moet inzetten. Echt een fijne speler, geschikt voor de basis.
Nou, ik heb Martinez ook af en toe finaal mis zien gaan bij een tackle hoor. Dat idee heb ik bij Nico een stuk minder, die timet zo dat hij in ieder geval de bal of de man heeft.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 15 Aug 2019 12:30 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Wat een topper in wording is dit, van mij mag hij op het middenveld en Blind LCV, hier filmpje vs PAOK.
Wat een baas.

https://twitter.com/MarcGeschwind/statu ... 7710127104

PostPosted: 15 Aug 2019 12:38 

Morfe0 wrote:
Wat een topper in wording is dit, van mij mag hij op het middenveld en Blind LCV, hier filmpje vs PAOK.
Wat een baas.

https://twitter.com/MarcGeschwind/statu ... 7710127104
Ik zie hem ook eens graag op het middenveld. Beter dan LCV. Blind is rustiger, heeft meer overzicht en kan organiseren. Mensen op hun plaats zetten. Dat kan hij (nog) niet.

PostPosted: 15 Aug 2019 12:43 

Helemaal mee eens. Onze nieuwe Edgar Davids.

PostPosted: 15 Aug 2019 14:11 

Sluit ik me ook bij aan. Wil ik ook graag zien.

PostPosted: 02 Sep 2019 14:21 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
Die zijn we mogelijk een hele tijd kwijt na de winterstop... Das mooi k#t!

https://www.afa.com.ar/es/posts/citados ... -la-sub-23

PostPosted: 11 Sep 2019 14:02 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
AJAX kan Martinez gelukkig gewoon in Amsterdam houden.
https://www.goal.com/nl/nieuws/ajax-kan ... chll2ojxft

PostPosted: 11 Sep 2019 15:59 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
De vraag is wat Martinez hier van zal denken. Want je kunt wel zeggen wie betaalt bepaalt. Maar als je met een ontevreden speler zit schiet je je doel ook voorbij. Dan heb je nog steeds een probleem. Het moet wel echt in samenspraak gaan zodat ook de speler zich hier in kan schikken. En die mag even balen, maar het moet geen (groot) probleem gaan worden. Het is geven en nemen.

PostPosted: 15 Sep 2019 09:13 

Nico MOTM vanwege zijn 2 doelpunten maar qua spel was Martinez dat voor mij. Aan het eind van de wedstrijd 2 keer onnodig balverlies maar voor de rest geweldig.
Voor deze aankoop verdient Overmars een pluim. Met afstand de beste aankoop dit jaar.

PostPosted: 17 Sep 2019 23:42 
Erelid

Wat een verschrikkelijk goede speler is dit. Technisch, positioneel, verdedigend. Wereldtopper op de CVM positie, nu al. Beregoede aankoop.

PostPosted: 18 Sep 2019 00:14 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Wat een verschrikkelijk goede speler is dit. Technisch, positioneel, verdedigend. Wereldtopper op de CVM positie, nu al. Beregoede aankoop.
Grotendeels met je eens maar positioneel is hij nog niet zover.
Marin is geslachtofferd omdat hij in de organisatie niet altijd goed meeverdedigde maar ook met Martinez en Alvarez zijn er nog genoeg situaties dat beide hun man laten lopen.

Neemt niet weg, dat hij blijft groeien als middenvelder maar ik blijf toch voorstander om hem straks weer achterin te zetten. Als je nu al ziet hoe hij voetballend overeind blijft, krijgen we eindelijk weer eens een verdediger die zo makkelijk kan doorschuiven naar het middenveld. Hij kan de nieuwe Jan Vertonghen worden als hij zo doorgaat.

Verdedigend goed met een argentijnse hardheid gekoppeld aan inzicht, techniek en traptechniek. Wat verwacht je nog meer van een CV?

PostPosted: 18 Sep 2019 01:56 
Erelid

Verdedigend goed met een argentijnse hardheid gekoppeld aan inzicht, techniek en traptechniek. Wat verwacht je nog meer van een CV?
Wat verwacht je nog meer van een CVM ;)? In mijn ogen de belangrijkste positie bij Ajax.

PostPosted: 18 Sep 2019 09:12 

Eens. Zou alleen wel soms iets moeten doseren. Blijft voluit gaan. Na 75/80 minuten zie je dat hij dan vermoeid raakt. Wordt hij wat slordiger en kan hij het niet meer belopen. Was tegen Heerenveen ook zo.

PostPosted: 18 Sep 2019 10:14 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Wat verwacht je nog meer van een CVM ;)? In mijn ogen de belangrijkste positie bij Ajax.
Ligt gewoon aan je totale organisatie. Ik wil alleen maar zeggen dat Martinez nu leert om er straks de vruchten van te plukken als centrale verdediger.

In mijn ogen blijft Blind in mijn ogen de beste nr 6 ongeacht hoe goed Martinez het goed doet. Ik denk ook dat Martinez een betere LCV wordt dan Blind dus waarom dan niet weer omruilen?

PostPosted: 18 Sep 2019 11:13 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Martin Wiggemansen
Droomaankoop: Younes
Marin is geslachtofferd omdat hij in de organisatie niet altijd goed meeverdedigde
Eh... werd hij ook niet geslachtofferd omdat hij altijd balverlies leed en niks creëerde. Kortom, werd hij niet geslachtofferd omdat ie een allround-prutser was?

PostPosted: 18 Sep 2019 14:21 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Zijn allemaal lovend over Martinez en terecht i.m.o. Mijn vraag aan jullie:

Zonder statistieken te zoeken etc. Wie speelde een hoger percentage passes vooruit gisteren tegen Lille. Was dat Martinez of Alvarez.

Ik drop over een paar uur het antwoord.

PostPosted: 18 Sep 2019 15:40 

Ok?

Ik heb tegen jouw spelregels in wel de feiten er op nagezocht.

Martinez heeft meer passes gegeven, en ook meer passes vooruit, en ook verhoudingsgewijs meer passes vooruit, en al helemaal meer passes vooruit in the 'final third'.

Was dit het geheime inzicht dat je wilde 'droppen'?

PostPosted: 18 Sep 2019 17:51 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
seb4 wrote:
Ok?

Martinez heeft meer passes gegeven, en ook meer passes vooruit, en ook verhoudingsgewijs meer passes vooruit, en al helemaal meer passes vooruit in the 'final third'.

Vreemd, volgens VI was het namelijk Alvarez die meer passes (en ook %) vooruit heeft gegeven.
Waarbij iedereen maar loopt te mauwen over Alvarez kan niet voetballen etc.. Ik denk dat dit namelijk reuze meevalt en hij wel degelijk een belangrijke rol speelt.

PostPosted: 18 Sep 2019 18:15 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Zit ik naar Frenkie DE Jong te kijken?
Zoveel rust heeft deze kerel ook, wat een BAAS is dit!

PostPosted: 19 Sep 2019 11:10 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Niet slecht voor een speler die klaargestoomd moest worden als vervanger van Tagliafico. :)

PostPosted: 19 Sep 2019 13:19 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Bergkamp
Droomaankoop: Ziyech
Seizoenskaart: Ja
Riejuh wrote:
seb4 wrote:
Ok?

Vreemd, volgens VI was het namelijk Alvarez die meer passes (en ook %) vooruit heeft gegeven.
Waarbij iedereen maar loopt te mauwen over Alvarez kan niet voetballen etc.. Ik denk dat dit namelijk reuze meevalt en hij wel degelijk een belangrijke rol speelt.
Ze kunnen beiden geweldig voetballen. Komen voor de goal, kunnen scoren, geven assists en kunnen van zo'n 60 meter afstand de bal op iemand z'n stropdas leggen a la Hakim. Niet vergeten dat deze gasten twee maanden geleden nog rondliepen in Argentinië en Mexico, waarbij Alvarez de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet eens heeft meegemaakt. En nu spelen ze in de CL, op het allerhoogste niveau, alsof ze daar al jaren voetballen en ze zijn ook nog eens beslissend en Alvarez zelfs twee maal achterelkaar! Mijn mond valt echt open van verbazing. Wat een aankopen zijn deze twee gasten, die hun transferbedragen al lang hebben terugverdiend. Ga eens bijvoorbeeld kijken hoe populair Ajax is geworden in Mexico de afgelopen 3 weken. Een punt van kritiek, ze moeten niet te hoog willen staan, maar dat is een kwestie van fine-tunen.

Post new topic  Reply to topic  [ 148 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 6

All times are UTC+02:00