Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 395 berichten ]  Vorige   1 12 13 14 15 16  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Lisandro Martínez
BerichtGeplaatst: 25 jan 2021 17:17 

En dat terwijl Blind degene zou moeten zijn van wie Ajax komende zomer afscheid neemt. Pensioen lijkt me waarschijnlijker dan een transfer, maar ik hoop op 1 van de twee. Hoeven we geen sloper te kopen naast Blind (terwijl hij steeds opzichtiger faalt in defensief opzicht), Martinez niet te verkopen en behoudt Schuurs zijn waarde.

Blind is op.

BerichtGeplaatst: 25 jan 2021 19:13 
Erelid

Verdedigend misschien. Voetballend is hij echt nog achterlijk goed. Zou hem alleen al om die reden niet van de hand doen.

BerichtGeplaatst: 31 jan 2021 18:40 
Erelid

Ik denk dat hij vandaag toch wel definitief een basisplek heeft afgedwongen? Was wederom erg goed.

BerichtGeplaatst: 31 jan 2021 18:48 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
RogerGarcia schreef:
Ik denk dat hij vandaag toch wel definitief een basisplek heeft afgedwongen? Was wederom erg goed.
Ik denk het helaas niet. Ten Hag heeft zijn eigen ruiten ingegooid door te stellen dat hij en Blind niet samen in het centrum kunnen en dat ze allebei niet op het middenveld kunnen spelen. Allebei is compete onzin. Bovendien is het dan nog lachwekkender dat Ten Hag Blind vorig seizoen én dit seizoen op het middenvel heeft opgesteld (wat juist erg goed ging) en dat Martínez vorig jaar daar zo'n 30+ wedstrijden heeft gespeeld.

Martínez kan echt prima RCV spelen. Heb het al vaker gezegd, maar hij heeft in Argentinië ook gewoon vaak rechts gestaan...

BerichtGeplaatst: 31 jan 2021 19:11 

Wat mij betreft de beste vandaag. Foutloos. Ook aan de bal comfortabel. Die jongen moet wekelijks spelen.

BerichtGeplaatst: 31 jan 2021 21:31 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Hopelijk volgend jaar een andere trainer die het wel ziet zitten in Martinez (op andere posities).

BerichtGeplaatst: 31 jan 2021 21:38 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jan Vertonghen
renemar schreef:
Wat mij betreft de beste vandaag. Foutloos. Ook aan de bal comfortabel. Die jongen moet wekelijks spelen.
Niet foutloos. Bij de eerste kopkans van Gudmundsson is hij hem volledig kwijt (volgens mij was Martinez degene die hem moest dekken daar, maar correct me if i'm wrong)

Verder wederom echt een heerlijke wedstrijd gespeeld. Maar volgende pot gewoon weer op de bank hoor, reken daar maar op.

BerichtGeplaatst: 01 feb 2021 15:32 
Erelid

Ik begin me trouwens steeds meer af te vragen hoe een centraal verdediginsduo met Martinez en Alvarez eruit ziet. Als Alvarez op het middenveld functioneert, kan hij dat zeer zeker ook in de verdediging mijn inziens.

BerichtGeplaatst: 01 feb 2021 15:58 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Dio30 schreef:
renemar schreef:
Niet foutloos. Bij de eerste kopkans van Gudmundsson is hij hem volledig kwijt (volgens mij was Martinez degene die hem moest dekken daar, maar correct me if i'm wrong)
Zei ik ook al in het wedstrijdtopic. Zeer goede pot van Martinez maar hier liet hij zijn tegenstander uit zijn rug lopen. Ook gezegd dat de eerste fout ligt bij het feit dat Stengs vrij kan doorkoppen. Mag ook niet gebeuren.

Verder vind ik dat Martinez achter Schuurs had moeten blijven toen Schuurs over de bal heen maaide en Boadu alleen op Onana afging. Ik vind dat hij rugdekking had moeten geven wat niet wegneemt, dat Schuurs die bal goed moet raken.

Je hebt gewoon een luxe positie met die 3 linkspoten. Alle 3 goed en Martinez heeft gewoon pech dat die andere 2 net wat beter zijn. De discussie dat Martinez op het middenveld kan vind ik niet aan de orde want in de linkerzone doet Gravenberch het prima. Ik denk echter wel dat Martinez langs Blind achterin kan. Blind is positioneel gewoon zo goed en slim dat hij best RCV kan spelen.

BerichtGeplaatst: 18 feb 2021 23:12 
Beheerder

Tsja...weer eens uitblinker. Wat een mooie speler. Ook weer prima passes.

BerichtGeplaatst: 18 feb 2021 23:14 
Erelid

Ja, ben echt benieuwd wie er dan volgende week geslachtofferd gaat worden als ze allemaal fit zijn. Als hij Martinez eruit haalt is hij knettergek.

BerichtGeplaatst: 18 feb 2021 23:14 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Suarez
Seizoenskaart: 428
RogerGarcia schreef:
Ja, ben echt benieuwd wie er dan volgende week geslachtofferd gaat worden als ze allemaal fit zijn. Als hij Martinez eruit haalt is hij knettergek.
Meteen ontslaan dan.

BerichtGeplaatst: 18 feb 2021 23:17 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
En toch gaat hij het doen. Want hij ziet die 4 alleen op die 3 posities spelen. En dan kiest hij toch voor Blind, Tagliafico en Gravenberch.

BerichtGeplaatst: 18 feb 2021 23:18 
Erelid

RogerGarcia schreef:
Ben ik ook heel benieuwd naar. Des te meer omdat hij tegen zo’n tegenstander nóg nuttiger is. Had Blind vandaag niet centraal achterin willen zien staan.

Alvarez was trouwens ook heel nuttig tegen deze ploeg. Zou ik ook niet laten banken. Dus dan wordt het toch Blind, Martinez, Tagliafico of Gravenberch. Het zal mij benieuwen.

BerichtGeplaatst: 18 feb 2021 23:18 
Erelid

ibramovic89 schreef:
En toch gaat hij het doen. Want hij ziet die 4 alleen op die 3 posities spelen. En dan kiest hij toch voor Blind, Tagliafico en Gravenberch.
Maar waarom dan niet Alvarez eruit halen? De positie die Alvarez vandaag invulde, kan Gravenberch ook prima invullen, hoor. Zoals je ziet moeten we het echt van het voetbal hebben.

Zou het een domme beslissing vinden om Martinez eruit te halen. Op dit niveau is Martinez onze beste LCV. Nog een stuk beter dan Blind. Qua defensiviteit en felheid, wat je volgende week ook zeker nodig gaat hebben.

BerichtGeplaatst: 18 feb 2021 23:22 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
RogerGarcia schreef:
ibramovic89 schreef:
Maar waarom dan niet Alvarez eruit halen? De positie die Alvarez vandaag invulde, kan Gravenberch ook prima invullen, hoor. Zoals je ziet moeten we het echt van het voetbal hebben.
Dit is inderdaad de beste invulling. Nuttig alleen is niet genoeg. Martínez is verdedigend beter dan Blind en Blind is echt niet minder 'nuttig' dan Alvarez.

Ik kan, na Blind, geen verdediger in Europa opnoemen die beter dan voetballen dan Martínez.

BerichtGeplaatst: 18 feb 2021 23:30 
Erelid

RogerGarcia schreef:
Maar waarom dan niet Alvarez eruit halen? De positie die Alvarez vandaag invulde, kan Gravenberch ook prima invullen, hoor.
In balbezit: ja.
Bij balbezit tegenstander en bij spelhervattingen: zeker niet.

Ik zou Alvarez volgende week weer opstellen. Martinez en Timber ook trouwens. En dan lijkt het toch een keuze te worden tussen Gravenberch en Blind...

BerichtGeplaatst: 18 feb 2021 23:35 
Erelid

Jnp schreef:
RogerGarcia schreef:
Maar waarom dan niet Alvarez eruit halen? De positie die Alvarez vandaag invulde, kan Gravenberch ook prima invullen, hoor.
In balbezit: ja.
Bij balbezit tegenstander en bij spelhervattingen: zeker niet.

Ik zou Alvarez volgende week weer opstellen. Martinez en Timber ook trouwens. En dan lijkt het toch een keuze te worden tussen Gravenberch en Blind...
Of Tagliafico, Klaassen of Neres. Dat hij met Klaassen als drukzettende spits spelt bijvoorbeeld (of wissel zet). Of Nico eruit haalt en Blind op de back. Of dat één van hen allen nog uitvalt naar volgende week toe.

BerichtGeplaatst: 18 feb 2021 23:54 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Suarez
Seizoenskaart: 428
Alvarez doet het supergoed hoor. Maar Blind is echt veel belangrijker en die gaat zeker niet op de bank zitten.

BerichtGeplaatst: 19 feb 2021 00:17 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Het is gewoon een heel groot luxeprobleem, maar Martinez verdient het absoluut om veel meer te spelen. Met wat rouleren kan hij er best eens naast staan, maar een vaste plek op de bank is bespottelijk.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

Laatst gewijzigd door Stormrage op 19 feb 2021 11:30, 2 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 19 feb 2021 09:23 

Zou een schande zijn als Ten Hag Martinez gaat passeren. Is eigenlijk al een schande dat die jongen zo weinig heeft gespeeld. Dat gel#l van Ten Hag slaat nergens op. De driehoek Timber, Martinez, Blind moet je laten staan. Wat dat voor andere spelers individueel betekent is niet relevant. Voor de ploeg is dat het beste.

BerichtGeplaatst: 19 feb 2021 10:10 
Beheerder

Stormrage schreef:
Het is gewoon een heel groot luxeprobleem, maar Martinez verdient het absoluut om veel meer te spelen. Met wat rouleren kan hij best eens naast staan, maar een vaste plek op de bank is bespottelijk.
Zeg dat wel. Inmiddels in alle linies. Rensch, Kudus, Timber, Alvarez...Neres die er weer aankomt.

BerichtGeplaatst: 19 feb 2021 10:25 

Seizoenskaart: 401
renemar schreef:
Zou een schande zijn als Ten Hag Martinez gaat passeren. Is eigenlijk al een schande dat die jongen zo weinig heeft gespeeld. Dat gel#l van Ten Hag slaat nergens op. De driehoek Timber, Martinez, Blind moet je laten staan. Wat dat voor andere spelers individueel betekent is niet relevant. Voor de ploeg is dat het beste.
Het is geen schande als je dat 1 wedstrijd doet, want je hebt gewoon 4 basisspelers voor 3 posities (Blind, Tagliafico, Gravenberch en Martinez). Ik denk dat hij deze spelers moet gaan rouleren (eventueel ook nog in combinatie met Alvarez), met het drukke aankomende programma gaan ze in ieder geval allemaal nodig zijn.

BerichtGeplaatst: 28 feb 2021 17:44 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Domme overtreding waardoor Lille een strafschop kreeg en terug in de wedstrijd kwam.
Domme actie op Zahavi waar hij rood voor had moeten krijgen waardoor Ajax misschien niet bij machte was geweest om gelijk te spelen.

Dit moet er echt uit.

BerichtGeplaatst: 28 feb 2021 18:36 

Die heeft hetzelfde als Tagliafico. Moet veel slimmer worden.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 395 berichten ]  Vorige   1 12 13 14 15 16  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00