Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 221 berichten ]  Vorige   1 5 6 7 8 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Sean Klaiber
BerichtGeplaatst: 05 okt 2020 22:53 
Erelid

Jnp schreef:
Schijnt dus wel gewoon positief beoordeeld te zijn door de scouting, benadrukte Ten Hag nog bij Rondo. Denk wel dat de volgorde hier Ten Hag --> scouting was, en niet andersom.
Om eerlijk te zijn vind ik wat er uit Ten Hags mond komt niet meer altijd betrouwbaar. l#lt vaak zoveel onzin, waardoor ik bij iedere uitspraak mezelf afvraag of het daadwerkelijk zo is.

BerichtGeplaatst: 09 okt 2020 19:06 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
4.25 miljoen. Dat is toch wel even wat anders.

http://www.soccernews.nl/news/749608/aj ... recht-blij

BerichtGeplaatst: 09 okt 2020 19:48 
Erelid

ibramovic89 schreef:
4.25 miljoen. Dat is toch wel even wat anders.

http://www.soccernews.nl/news/749608/aj ... recht-blij
Dat was toch ook al bekend? Overmars noemt hier gewoon het basisbedrag, dat door bonussen nog fors kan oplopen.

BerichtGeplaatst: 09 okt 2020 20:24 

Ik heb alleen maar berichten gezien over minimaal 5 tot 7 miljoen.

BerichtGeplaatst: 10 okt 2020 12:50 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
ibramovic89 schreef:
Overmars gaat daar toch niet zitten liegen. Ik denk dat hij om die reden juist heel specifiek het bedrag noemt, omdat de bedragen in de media hem storen.

BerichtGeplaatst: 10 okt 2020 13:43 

ibramovic89 schreef:
Overmars gaat daar toch niet zitten liegen. Ik denk dat hij om die reden juist heel specifiek het bedrag noemt, omdat de bedragen in de media hem storen.
My point exactly.

BerichtGeplaatst: 10 okt 2020 21:48 
Erelid

Het komt bij deze speler ook wel uit om niet het bedrag dat aan eventuele bonussen er nog bij te noemen. Terwijl dat bij een uitgaande transfer dan vaak weer wel wordt gedaan.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 12:50 
Erelid

Henk Spaan brandt hem af, maar ik vind dat hij gister niet eens zo heel verkeerd inviel.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 14:59 

RogerGarcia schreef:
Henk Spaan brandt hem af, maar ik vind dat hij gister niet eens zo heel verkeerd inviel.
Spaan is niet goed bij zijn hoofd. Ja, hij speelde veel op safe, maar dat vind ik logisch als je moet invallen en het je internationale debuut is. Voor hetzelfde geld hadden we al met 10 man op het veld gestaan. Nous is een oliedomme speler.
Klaiber is een betere verdediger dan Nous. Is sneller, feller en sterker in duels. Nous is technisch beter. Onder de streep zou ik aan Klaiber nu de voorkeur aan geven.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 16:09 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
RogerGarcia schreef:
Weet niet wat Spaan zegt maar hoe dan ook terecht. Hoezo valt hij niet verkeerd in? Alle ballen die hij speelt gaan terug naar achteren op Onana die vervolgens verplicht een lange bal moet geven. Hij durft en kan waarschijnlijk ook niet op CL tempo een bal naar voren spelen. Je wordt er spontaan verdrietig van. Eén keer moest hij instappen voor een duel en was hij te laat. Gevolg was een gevaarlijke uitbraak van Atalanta. Het was echt diep triest hoe hij inviel. Dit kan echt niet.

BerichtGeplaatst: 28 okt 2020 17:05 
Erelid

GJ1402 schreef:
RogerGarcia schreef:
Weet niet wat Spaan zegt maar hoe dan ook terecht. Hoezo valt hij niet verkeerd in? Alle ballen die hij speelt gaan terug naar achteren op Onana die vervolgens verplicht een lange bal moet geven. Hij durft en kan waarschijnlijk ook niet op CL tempo een bal naar voren spelen. Je wordt er spontaan verdrietig van. Eén keer moest hij instappen voor een duel en was hij te laat. Gevolg was een gevaarlijke uitbraak van Atalanta. Het was echt diep triest hoe hij inviel. Dit kan echt niet.
Heeft niet veel verkeerd gedaan. In de eerste fase van de opbouw moet je ook zeker niet via je back gaan opbouwen. Dan heb ik liever dat hij terugspeelt dan met risico het middenveld inspeelt. Was verder wel fel. Ik vond het echt niet zo dramatisch als dat hij stelt.

BerichtGeplaatst: 31 okt 2020 15:59 

RogerGarcia schreef:
Heeft niet veel verkeerd gedaan. In de eerste fase van de opbouw moet je ook zeker niet via je back gaan opbouwen. Dan heb ik liever dat hij terugspeelt dan met risico het middenveld inspeelt. Was verder wel fel. Ik vond het echt niet zo dramatisch als dat hij stelt.
Is dat de maatstaf dan? Niet zo veel verkeer doen en op safe spelen? Of lekker fel zijn? Klinkt bijna alsof we het hier over Feyenoord hebben. Ik hoop dat hij op korte termijn wat meer lef gaat ontwikkelen. Ik heb liever dat hij vooruit denkt en soms op zijn smoel gaat dan dat hij geen balverlies heeft en alles terugspeelt richting Onana. Staat ook zelden 'open'. Dat doet Mazraoui veel beter, die draait ook veel vlotter open en weg bij zijn tegenstander waardoor er ruimte ontstaat. Echter mist die weer wat van de beleving van Klaiber, maar puur voetballend houdt het bij Klaiber niet over. Die gaat niets voor je creëren op de flank en van achteruit.

BerichtGeplaatst: 20 nov 2020 12:14 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Volgens wat geruchten zou de staf van Oranje ook naar Klaiber kijken. Ergens kan ik dit wel begrijpen want Hateboer is verdedigend heel kwetsbaar als je met 4 verdedigers speelt. Daarnaast blijf ik Dumfries heel matig vinden. Wordt erg overschat naar mijn mening. Ja hij brengt een bepaalde energie of drive in het elftal maar meer ook niet. Ik vind hem voetballend gewoon te matig. Klaiber brengt wat minder energie maar is aan de bal gewoon beter. Heeft ook een betere voorzet.

BerichtGeplaatst: 23 nov 2020 16:22 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Haha, zou wat zijn. De bekerfinale missen in 2016 en vorig jaar in principe ook als ie was doorgegaan door een tackle op Tagliafico. Nu een half jaar later met Tagliafico en Ajax Champions League en zelfs mogelijk het Nederlands Elftal halen.

BerichtGeplaatst: 28 nov 2020 21:30 

Vertolkte weer een prominente rol, ik was aan het begin sceptisch over zijn komst, maar eerlijk gezegd heeft hij mij zeer positief verrast. Solide allroundspeler geworden, zeer bruikbare kracht met een leeuwenhart.

BerichtGeplaatst: 28 nov 2020 21:35 
Erelid

Speelde hij linksback (want dat las ik ergens) of Mazraoui? In het eerste geval, hoe deed hij dat?

BerichtGeplaatst: 28 nov 2020 21:59 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Jnp schreef:
Speelde hij linksback (want dat las ik ergens) of Mazraoui? In het eerste geval, hoe deed hij dat?
Ja, hij speelde linksback. Deed het naar behoren alleen is hij niet puur links dus dat is altijd wat nadelig. Ook was Emmen zwak en stond 85 minuten met de rug tegen de muur. Echter lag dit zeker ook aan Ajax die heel gedisciplineerd speelde en er heel kort op zat. Net zoals Tagliafico was Klaiber ook veel voorin te vinden en was ook gevaarlijk.

Maakt dusver een goede gedreven indruk.

BerichtGeplaatst: 29 nov 2020 13:10 

Irritant dat hij zo geforceerd op zoek was naar een doelpunt. Speelde verder wel redelijk, kun je eenvoudig opstellen in dit soort wedstrijden. Goed te gebruiken wanneer je gaat rouleren. Je ziet wel dat zijn techniek wat gebrekkig is. Maar fijn dat Tagliafico rust heeft kunnen krijgen en je met Klaiber een speler hebt die je probleemloos op kan stellen in de eredivisie.

BerichtGeplaatst: 29 nov 2020 15:15 
Erelid

Irritant dat hij zo geforceerd op zoek was naar een doelpunt. Speelde verder wel redelijk, kun je eenvoudig opstellen in dit soort wedstrijden. Goed te gebruiken wanneer je gaat rouleren. Je ziet wel dat zijn techniek wat gebrekkig is. Maar fijn dat Tagliafico rust heeft kunnen krijgen en je met Klaiber een speler hebt die je probleemloos op kan stellen in de eredivisie.
Vind de speler Klaiber wel een beetje gelijkenissen hebben met Tagliafico, maar dan rechtsbenig en qua algeheel niveau minder. Ijverig, fel, behoorlijk snel, redelijke techniek (niet super). Fijne speler om erbij te hebben.

Maar dat geforceerd op zoek gaan naar een goal dat slaat natuurlijk nergens op, moet hij niet doen.

BerichtGeplaatst: 05 dec 2020 22:17 

Regelrechte miskoop. Aanvallend kan hij alleen maar draven, geen goede voorzet, uitkap actie niks. Verdedigend zat hij vandaag 3x volledig mis, de 1-2 leidt hij regelrecht in door dat hij zijn tegenstander gewoon afstand laat nemen. Hij stond in eerste instantie gewoon voor hem!!!

Je kunt over Nous zeggen wat je wilt, maar deze speler is vergeleken bij hem gewoon een regelrechte prutser.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2020 00:11 

dwtk schreef:

Je kunt over Nous zeggen wat je wilt, maar deze speler is vergeleken bij hem gewoon een regelrechte prutser.
Ik vind degenen die hem scouten, aannemen en opstellen nog veel grotere prutsers.
Klaiber is nl. de zoveelste miskoop.

Ze kunnen zich allerlei ellende besparen door dat soort gasten buiten de club te houden.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2020 00:17 
Erelid

Hmm, blijkt dus als het niveau hoger komt te liggen dan VVV of Emmen dat hij meteen al afhaakt. Niveau Utrecht dus, zoals verwacht.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2020 00:18 

De meningen zijn hier verdeeld, maar volgens mij heb je met o.a. Rensch en Timber gewoon stand ins voor Nous. Ondanks dat het niet helemaal hun positie is, maar Ajax spelers moeten multi functioneel zijn. Dus tja een aankoop van Klaiber is compleet overbodig.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2020 01:13 

RogerGarcia schreef:
Hmm, blijkt dus als het niveau hoger komt te liggen dan VVV of Emmen dat hij meteen al afhaakt. (...)
En dat geldt niet alleen voor Klaiber.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2020 01:28 

Fier Koen schreef:
RogerGarcia schreef:
Hmm, blijkt dus als het niveau hoger komt te liggen dan VVV of Emmen dat hij meteen al afhaakt. (...)
En dat geldt niet alleen voor Klaiber.
Het ergste is waarschijnlijk dat het voornamelijk voor de trainer geldt. Hij gaat zich waarschijnlijk ternauwernood tot kampioen kronen mocht er niet te veel tegen zitten.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 221 berichten ]  Vorige   1 5 6 7 8 9  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00