Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 221 berichten ]  Vorige   1 2 3 4 5 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Sean Klaiber
BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 10:21 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
DeRuit schreef:
rebuah schreef:
Dit gaat het Ajax publiek toch ook nooit pikken?

Scherpen heeft toch ook nergens last van? Daarbuiten wil hij alleen een keuze maken wanneer PSV en Feyenoord zich ook melden. Als alleen Ajax zich meldt, daar zegt hij niets over. Heeft blijkbaar ook een jaartje in onze jeugd ( D3 ) gevoetbald.
Hij zegt ook dat hij als Utrechter eigenlijk niet naar Ajax kan gaan. Hij lijkt me nog wat wrok te hebben vanuit het verleden ;)
Dan vind ik wat Scherpen heeft gezegd en dan nog eens op die leeftijd toch minder erg.
Als hij niet direct een meerwaarde is dan zal hij volgens mij toch snel door het publiek geviseerd worden.

Ik vind het trouwens schandalig dat Ajax met niks beters op de proppen kan komen dan met deze jongen...

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 10:25 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
rebuah schreef:
Ik vind het trouwens schandalig dat Ajax met niks beters op de proppen kan komen dan met deze jongen...
Zei ik ook net op twitter. Maanden hebben ze de tijd gehad en dit is het beste waarmee je op de proppen komt?
TH moet bij zijn contractverlenging wel de toezegging hebben gehad dat hij zijn eigen transfers er doorheen mag drukken.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 10:46 

343 schreef:
Je bent opvallend positief, renemar.
Klaiber zal ook iets van 5 a 7 miljoen kosten. Pleur de transfersom van Dest maar door de wc.
Hopelijk doet Utrecht heel moeilijk zodat deze transfer ons zal worden bespaard.
Schande dat je maanden de tijd hebt en dan met deze kneus op de proppen komt. Om te janken.
Niet positief, ik zou het niet negatief willen noemen. Puur naar zijn spel gekeken. Zijn opmerkingen laat ik dan buiten beschouwing. Meer dan 3-4 miljoen niet betalen voor die speler.
Neemt niet weg dat het treurig is dat een professionele club die zegt altijd uit te kijken naar versterkingen met niks beter op de proppen komt. En dan maar l#llen over aansluiten bij de top. Wie denken ze nu voor de gek te houden?
Ze laten de oren gewoon weer naar Ten Hag hangen, net als bij Labyad.
Eerlijk gezegd vind ik de interesse in Klaassen kwalijker. Omdat die veel gaat kosten en natuurlijk in de basis komt terwijl we weten dat het een huis tuin en keuken voetballer is. Eigenlijk de Kuyt van AJAX. En die gaat nooit meer weg. Daar wordt ik niet goed van.
Zou de zoveelste miskleun zijn van Overmars.
Lees net op Duitse teletekst dat Bremen niet al te moeilijk gaat doen omdat ze geld nodig hebben en Klaassen "oft nur durchschnittliche leistingen lieferte und die erwartungen nur teilweise erfultte".
En dat bij een degradatiekandidaat. Zum kotsen.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 10:53 

rebuah schreef:
Dit gaat het Ajax publiek toch ook nooit pikken?

Wat een ongelooflijke droeftoeter. Niet alleen zijn woorden, maar die kop ook. Wat een poffertje. Nooit in een Ajax shirt aub.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 10:59 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Ik had met een paniekaankoop toch andere verwachtingen.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 11:01 
Beheerder

Ik ben wel in paniek. Dat wel. ;)

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 11:18 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Wat ik vooral niet snap is dat ze niet voor een jong talent gaan. In Jong Ajax loopt op dit moment niets. Q. Timber zou je er neer kunnen zetten, maar die heeft er weinig ervaring en kan ook goed genoeg worden voor het middenveld volgens mij. Daarnaast is hij ook nog maanden uitgeschakeld.

Daar heb je dus een gat, qua grote talenten, en dan ga je een 26 jarige speler van Utrecht halen. Als die Kerk bij hen verkocht is dan hebben ze het geld ook niet meer nodig, voor zover dat al het geval was, en betaal je helemaal de hoofdprijs.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 11:24 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Frank Rijkaard
Droomaankoop: Diego Armando Maradonna
Seizoenskaart: ja, sinds 1975
Wat ik niet snap is dat de verkoop van Dest al speelt vanaf de winterstop en dan ga je scouten en kom je na maanden uit bij Klaiber?!?!
Dit is gewoon paniek al vind ik hem als backup niet eens zo slecht. Hij moet dan niet meer dan 5 miljoen kosten. Ik vind niet dat je centrale verdedigers bij Ajax als back moet neerzetten (Timber, Rensch) dat worden een soort veltmannetjes waarbij je ziet dat ze niet echt backs zijn. Je kan liever een middenvelder omturnen tot back bij het spel/systeem van Ajax (zoals ze in het verleden wel vaker gedaan hebben).

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 12:34 
Erelid

Het voordeel is dat hij nog niet is gehaald. Een jaar geleden meldde Telegraaf ook dat Ajax vol voor Bergwijn zou gaan. Uiteindelijk heb je daar toen ook vrij weinig nog van gehoord.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 13:08 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari, Johan, Marco
Droomaankoop: Franklin Rijkaard
Seizoenskaart: Helaas....
RogerGarcia schreef:
Het voordeel is dat hij nog niet is gehaald. Een jaar geleden meldde Telegraaf ook dat Ajax vol voor Bergwijn zou gaan. Uiteindelijk heb je daar toen ook vrij weinig nog van gehoord.
Psies, over paniekvoetbal gesproken hahaha.
Dit is gewoon een beetje Utreg poken, angstzweet uitlokken "het zal toch niet"
Ik geloof er helemaal niets van.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 13:35 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Maar goed. Even in de huid kruipen van Ajax.

Welke rechtsback of een speler die op beide backposities kan spelen wil uberhaupt naar Ajax komen om achter 2 goede backs op de bank te gaan zitten? Die Cufre had er kennelijk geen zin in. Misschien heeft Ajax wel andere opties bekeken en benadert zonder resultaat.

Ook kun je roepen om dan desnoods niks te kopen voor de backpositie maar met enkel jeugd en talent kom je er ook niet.

Als je Klaiber voor een paar miljoen zou kunnen overnemen, vind ik het niet eens zo gek, dat je bij een Klaiber uitkomt. Super slecht is hij niet maar het zou ook niet mijn keus zijn.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 14:05 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Waar zou Scherpen last van moeten hebben? Volgens mij heeft hij z'n debuut nog niet eens gemaakt en hebben we een half jaar niet gevoetbald en spelen we sindsdien min of meer zonder publiek. :lol:

Maar inderdaad: 11 of 24 scheelt ook veel.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 14:39 
Beheerder

Er is nog hoop....
"Ajax en Utrecht zijn reeds in onderhandeling, maar het verschil tussen vraag en aanbod is nog behoorlijk. Klaiber heeft in Parma bovendien nog een optie. Een overstap naar Ajax ligt voor Klaiber bovendien gevoelig vanwege de rivaliteit tussen de clubs. Klaiber heeft de voorbije jaren zijn aversie tegen Ajax ook meermaals laten blijken."
http://www.soccernews.nl/news/745013/la ... -schroeven

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 14:49 
Erelid

343 schreef:
Er is nog hoop....
"Ajax en Utrecht zijn reeds in onderhandeling, maar het verschil tussen vraag en aanbod is nog behoorlijk. Klaiber heeft in Parma bovendien nog een optie. Een overstap naar Ajax ligt voor Klaiber bovendien gevoelig vanwege de rivaliteit tussen de clubs. Klaiber heeft de voorbije jaren zijn aversie tegen Ajax ook meermaals laten blijken."
http://www.soccernews.nl/news/745013/la ... -schroeven
Hoop?

Waarom onderhandelen als de speler niet wil komen (of andere opties heeft)?
Als ze al aan het onderhandelen zijn, is de insteek toch dat je eruit (wil) komen?

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 14:55 
Beheerder

Vraag het aan Dest en Bayern. ;)
Misschien biedt Parma wel meer en wil Klaiber liever naar de Serie A.
Misschien biedt AJAX te weinig naar de zin van Utrecht.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 14:59 
Erelid

Ja ik hoop met je mee en ik ben bang dat Ajax inderdaad te weinig bied aan Utrecht.
Utrecht heeft ook een Ajaxtax, ben ik bang.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 16:00 

Dit is natuurlijk een onbegrijpelijke keuze. Als je hem aanschaft dan is hij de back up van Mazraoui. Dus bij een transfer wordt hij automatisch doorgeschoven naar nummer 1. Of je moet een talent aanschaffen of een speler die rond de 30 is.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 16:08 
Erelid

In het stukje van het AD werd ook gesteld, dat Ajax Wijdal zeer interessant vind. Maar die vinden ze te duur om achter Tagliafico te zetten.

Nu duiken er geruchten op dat City in de markt is voor Tagliafico. Dan zal Wijndal dus eerste keus zijn.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 16:23 

Gedeeltelijk snap ik de paniek niet zo, omdat Overmars al die jaren altijd zo aankopen heeft gedaan. En met de dood van het Technisch Hart is het meer dan ooit --->hij bepaalt álles zolang de RvC akkoord gaat met de cijfertjes.

En kennelijk vinden we dat prima, want toen hij aan het buikschuiven was, was iedereen lyrisch (nou ja, bijna iedereen ;))
Terwijl in de kern: dit is hoe Overmars opereert, wars van scoutingsrapporten als die zijn eigen plan doorkruisen. Of dat nu Babel is, of Siem de Jong, of straks Klaassen. Die moeten en zouden komen.

Sean Klaiber is weer een ander verhaal. Clubs die ons haten gaan sponsoren. Voor wat?
Je mag hopen dat hij zijn voet stijf houdt, maar Ajax heeft een historie van te veel betalen voor transfers. Zeker binnenlandse. Dus ook hier denk ik zelf dat hij het alsnog aftikt.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 16:51 
Beheerder

Parma zou al 4,5 miljoen euro hebben geboden op Klaiber.
https://www.utrechtfans.nl/nieuws/trans ... or-klaiber

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 16:55 
Erelid

343 schreef:
Parma zou al 4,5 miljoen euro hebben geboden op Klaiber.
https://www.utrechtfans.nl/nieuws/trans ... or-klaiber
En nu maar hopen, dat Klaiber zijn zinnen heeft gezet op een avontuur in Italie.

Maar goed, als Klaiber de huidige nr 1 is op de lijst dan hoef ik bijna niet de vraag te stellen wie erachter zit of zitten .....

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 17:16 

Zelfs niemand halen is beter dan Klaiber halen. Speel nog liever met 10 man of de rechtsback van de B1 dan dat deze idioot in ons shirt speelt.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 18:55 
Erelid

Ik zit een beetje te denken, he. Dit zou wel eens een 1-2tje kunnen zijn tussen Klaiber, Ajax, Utrecht en de Telegraaf.

1. De Telegraaf heeft reuring en veel views
2. Klaiber wil al een hele periode naar het buitenland. Op het moment dat Ajax zich meldt zijn buitenlandse clubs ook happiger om een transfer sneller af te ronden. Zie nu Parma.
3. Ajax heeft een andere optie in gedachte, maar hun concurrentiepositie wordt nu verbeterd doordat ze hebben aangegeven eventueel ook voor Klaiber willen gaan en dus van die andere speler eventueel wat geld kunnen afsnoepen.
4. De naam Ajax erbij zorgt altijd voor wat exposure naar het buitenland toen en dus voor een snellere deal voor Utrecht en eventueel wat meer geld.

Laten we het hopen. Een logische verklaring zou ik niet kunnen weten om deze speler te halen.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 18:59 

Ik verzin ook vanalles om maar niet te hoeven denken dat Klaiber echt een optie is, maar Ajax is echt zo gestoord. Die gaat komen. Voor veel teveel geld natuurlijk omdat we dicht op de deadline zitten. Pijnlijk.

BerichtGeplaatst: 29 sep 2020 20:44 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
RogerGarcia schreef:
Ik zit een beetje te denken, he. Dit zou wel eens een 1-2tje kunnen zijn tussen Klaiber, Ajax, Utrecht en de Telegraaf.

1. De Telegraaf heeft reuring en veel views
2. Klaiber wil al een hele periode naar het buitenland. Op het moment dat Ajax zich meldt zijn buitenlandse clubs ook happiger om een transfer sneller af te ronden. Zie nu Parma.
3. Ajax heeft een andere optie in gedachte, maar hun concurrentiepositie wordt nu verbeterd doordat ze hebben aangegeven eventueel ook voor Klaiber willen gaan en dus van die andere speler eventueel wat geld kunnen afsnoepen.
4. De naam Ajax erbij zorgt altijd voor wat exposure naar het buitenland toen en dus voor een snellere deal voor Utrecht en eventueel wat meer geld.

Laten we het hopen. Een logische verklaring zou ik niet kunnen weten om deze speler te halen.
Hier gaan we voor.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 221 berichten ]  Vorige   1 2 3 4 5 9  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00