Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 363 berichten ]  1 2 3 4 5 15  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Sébastien Haller
BerichtGeplaatst: 06 jan 2021 23:46 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Haller voor 25 miljoen. :shock:

Dat zou echt raar zijn. Het is wel l'equipe, vandaar dat ik het hier zet en niet onbetrouwbare bronnen.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=382514

Berichtonderwerp: Re: Mogelijke Aanwinsten
BerichtGeplaatst: 06 jan 2021 23:51 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Leonel schreef:

Dat zou echt raar zijn. Het is wel l'equipe, vandaar dat ik het hier zet en niet onbetrouwbare bronnen.

Moet er echt niet aan denken. Als ze hem zouden ruilen met Traoré zou ik al mijn twijfels hebben of dat een goede deal zou zijn. En Traoré vind ik al helemaal niets. Maar 25 miljoen... ze zijn echt knettergek geworden. Best een aardige spits hoor. Maar niet dit bedrag waard voor ons. Hoezo halen ze dan niet Alderweireld of Sanchez of een andere topverdediger voor dat bedrag?

BerichtGeplaatst: 06 jan 2021 23:55 

Er wordt weer gevist in een vijver waar de dode vissen boven drijven ...

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 00:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Frank Rijkaard
Droomaankoop: Diego Armando Maradonna
Seizoenskaart: ja, sinds 1975
Ik heb hem nooit geweldig gevonden. Zeker niet doen voor dit bedrag.
Komt weer uit de koker van ten Hag dus is geen goed vooruitzicht. Hopelijk is dit niet waar!!

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 00:04 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Suarez
Seizoenskaart: 428
Basisspeler van West-Ham dat 50 miljoen voor hem betaalde na 2 topseizoenen in de Bundesliga. 26 jaar, staat er meteen. Het is een hoop geld maar voor de Eredivisie een topper. Of moeten we deze periode in met Labyad en de hoop op een paar geblesseerde tieners?

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 00:12 
Erelid

Abruzzi schreef:
Basisspeler van West-Ham dat 50 miljoen voor hem betaalde na 2 topseizoenen in de Bundesliga. 26 jaar, staat er meteen. Het is een hoop geld maar voor de Eredivisie een topper. Of moeten we deze periode in met Labyad en de hoop op een paar geblesseerde tieners?
En ondanks dat mag hij voor 25 miljoen tussentijds weg? Inderdaad een prima speler voor de Eredivisie, maar voor 25 miljoen zou je echt wel iets beters moeten kunnen krijgen (in Zuid- Amerika). Ik snap sowieso niet wat er opeens mis is met Tadic in de spits? Was er ook maar één iemand die zeurde dat hij niet voldeed in 18/19? Hij komt juist als linksbuiten snelheid te kort.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 00:18 

guy_ajax schreef:
(...) Was er ook maar één iemand die zeurde dat hij niet voldeed in 18/19? (...)
Het is inmiddels 20/21 ... :roll:

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 00:23 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Frank Rijkaard
Droomaankoop: Diego Armando Maradonna
Seizoenskaart: ja, sinds 1975
Leonel schreef:

WHU had belangstelling voor Traore. Misschien ruildeal met iets bijbetalen?!?!

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 00:24 
Erelid

Eens over Tadic. Maar als je iemand haalt moet hij er NU staan. Er staan cruciale wedstrijden op het programma. En als je nu een speler uit zuid-amerika haalt. Staat hij er dan tegen PSV of Twente? Het moet nu gebeuren en niet over een maand.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 00:25 

Abruzzi schreef:
Ik vind het helemaal fout dat Ten Hag klaarblijkelijk niet verder kijkt (kan kijken/beoordelen!) dan spelers waarmee hij gewerkt heeft.

Of moeten we ons gelukkig prijzen dat Ten Hag van Utrecht af komt en niet van een lelijke-eenden-club als NEC ... ?

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 00:30 
Erelid

Fier Koen schreef:
Abruzzi schreef:
Ik vind het helemaal fout dat Ten Hag klaarblijkelijk niet verder kijkt (kan kijken/beoordelen!) dan spelers waarmee hij gewerkt heeft.

Of moeten we ons gelukkig prijzen dat Ten Hag van Utrecht af komt en niet van een lelijke-eenden-club als NEC ... ?
Het gaat erom dat hij er NU staat. Deze man heeft vorige week nog basis gestaan in de Premier Leaque en toch wilt hij naar Ajax. Dan heeft Ten Hag toch blijkbaar iets goeds met hem gedaan? Hij was in zijn laatste seizoen bij 24 goals betrokken in de Bundesliga. Is de keiharde sterke verdedigers van de PL gewend. Hij staat de komende weken tegen Boscagli, Pierie en Botthegin! Ik verwacht dat dat een eitje voor hem is.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 01:04 
Erelid

Sceptisch over het bedrag en of hij echt een Ajax-spits is.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 02:28 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Of Ten Hag er meer gewerkt heeft is niet zo relevant. Als ik me niet vergis, heeft Ajax al eens eerder (vage) interesse gehad in Haller. Zijn statistieken bij Utrecht waren niet gek. Ong 50 doelpunten in 2 seizoen en dat is goed. Ook een type kapstokspits die daarnaast nog goed wendbaar en snel is.

Alleen geloof ik dat bedrag niet. Lijkt me sterk dat Ajax ineens een miljoen of 10 meer neerlegt tov hun duurste transfers (Blind/Tadic).

Ik weet het niet. Van de ene kant toont het nu wel dat ze kunnen en willen doorpakken maar van de andere kant waren er misschien betere opties als ze in december spijkers met koppen hadden geslagen.

Bij Utrecht in 98 duels 51 doelpunten met 16 assists
Bij Frankfurt in 77 duels 33 doelpunten met 19 assits
Bij West Ham in 53 duels 14 doelpunten met 3 assits

In zo'n 200 wedstrijden betrokken bij zo'n 120 a 130 doelpunten.
Op zich niet zo verkeerd al zegt deze statistiek wel dat naarmate de competitie sterker wordt hij wat minder doelpunten maakt.

Ook iemand in de juiste leeftijdscategorie maar ik vraag me wel af of Haller voor dat bedrag Ajax echt internationaal naar de top helpt. Franse voetballers liggen goed in de markt en zijn over het algemeen fysiek sterk en atletisch, iets wat hij ook is. Het is een beetje een gok als je het mij vraagt. Als je met Haller kampioen wordt, heb je dit bedrag terugverdient. Alleen is Haller zo goed voor dit bedrag, dat je dit wilt/gaat betalen?

Je moet ook realistisch blijven dat Ajax bij zulke spelers aanklopt. Zie bv Tadic. Deed het geweldig bij Twente en ging toen naar Engeland. Daar is hij voetballend wel beter geworden maar is daar wel enigszins blijven hangen. Hetzelfde geldt voor Blind en Klaassen. In onze competitie waren ze al goed, hebben een transfer verdient maar ze halen het (net) niet. Zulke spelers in die leeftijdscategorie kunnen weldegelijk slagen hier alleen niet tegen elke prijs natuurlijk.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 07:14 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Ajax gaat dat niet meteen uitgeven, het enige wat ik me kan voorstellen dat er bijvoorbeeld een huur volgt of iets in kader met een ruil van bijvoorbeeld L Traore waar WHU weer intetesse in had. Maar al met ga ik er niet vanuit dat dit concreet is, lijkt me eerder een zaakwaarnemer die bewust wat de wereld in brengt.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 07:34 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Haller is een zeer complete spits, ik zou er zeker blij van worden.
Hadden lange tijd geen echt goede spits, ja Tadic maar dat is geen echte spits.
Nu gaan we een goede spits halen is het nog niet goed.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 07:43 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Morfe0 schreef:
Haller is een zeer complete spits, ik zou er zeker blij van worden.
Hadden lange tijd geen echt goede spits, ja Tadic maar dat is geen echte spits.
Nu gaan we een goede spits halen is het nog niet goed.
25 miljoen is sowieso een veel te groot risico.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 07:48 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Mij lijkt het ook eerder een huur + koopoptie.

Had West Ham geen betalingsproblemen richting Frankfurt?

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 08:46 

Dus twee jaar lang weigeren we fatsoenlijk te investeren in een 6. We zien in de tussentijd ook dat ons elftal daar broodnodig de behoefte aan heeft. Vervolgens gaan we - wederom vijf voor twaalf, hoe kan het ook anders bij onze club - 25 miljoen pompen in een nieuwe spits.

Schiet mij maar lek.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 08:52 
Erelid

Snake schreef:
Dus twee jaar lang weigeren we fatsoenlijk te investeren in een 6. We zien in de tussentijd ook dat ons elftal daar broodnodig de behoefte aan heeft. Vervolgens gaan we - wederom vijf voor twaalf, hoe kan het ook anders bij onze club - 25 miljoen pompen in een nieuwe spits.

Schiet mij maar lek.
Een centrale verdediger missen we ook nog... ''we krijgen zoveel k#tgoals tegen dat we een spits halen zodat we er nog meer gaan scoren''

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 08:54 

guy_ajax schreef:
Snake schreef:

Schiet mij maar lek.
Een centrale verdediger missen we ook nog... ''we krijgen zoveel k#tgoals tegen dat we een spits halen zodat we er nog meer gaan scoren''
En afgelopen zomer zou er ook een linksback bijkomen. Die wens is nu ook volledig van de radar verdwenen lijkt wel. Terwijl de optie die we er eventueel voor hebben/hadden, bewezen heeft niet te voldoen.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 08:57 

FortBoekoe schreef:
Ik heb hem nooit geweldig gevonden. Zeker niet doen voor dit bedrag.
Komt weer uit de koker van ten Hag dus is geen goed vooruitzicht. Hopelijk is dit niet waar!!
Bij Utrecht vond ik hem een aardige spits maar geen AJAX niveau. Daarna niet meer gevolgd maar ik geloof dat hij bij West Ham geen basisspeler is.
Vooral omdat het weer een bekende van Ten Hag is maakt mij sceptisch. Met Labyad, Promes, Klaiber en Marin zijn al 4 dure miskopen op zijn verzoek gehaald.
In hem heb ik totaal geen vertrouwen meer.
Wel blij dat ze eindelijk inzien dat er een spits moet komen. Al is het een tijdelijke huur. Tegen beter weten in hoop ik ook dat ze zien dat ook dat ons centraal duo niet goed genoeg is.
Maar hadden ze er niet voor kunnen zorgen dat die speler er maandag al was? Zondag wacht psv al.

Laatst gewijzigd door renemar op 07 jan 2021 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 09:06 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jan Vertonghen
Snake schreef:

Schiet mij maar lek.
Precies dit inderdaad. Nu zou er dan wel ineens geld beschikbaar zijn. Had die miljoenen dan afgelopen zomer geïnvesteerd in een goed voetballende 6 of een RCV. Toen was er geen geld omdat Ajax de grootste klappen zou krijgen in de crisis. En nu zomaar even 25 miljoen afrekenen, ik snap er niks meer van.

Los daarvan, Haller zie ik wel als type spits die goed bij Ajax zou passen. Ben benieuwd

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 09:06 
Erelid

https://www.vi.nl/nieuws/transfer-in-st ... en-akkoord

:roll:
Gisteren de teloorgang van de democratie in Amerika. Vandaag de coup van Ten Hag bij Ajax. Dit is echt geld in een bodemloze put stoppen. Aardig spitsje, maar niet beter dan Tadic en waarschijnlijk te weinig restwaarde.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 09:25 

Dio30 schreef:
Snake schreef:

Schiet mij maar lek.
Precies dit inderdaad. Nu zou er dan wel ineens geld beschikbaar zijn. Had die miljoenen dan afgelopen zomer geïnvesteerd in een goed voetballende 6 of een RCV. Toen was er geen geld omdat Ajax de grootste klappen zou krijgen in de crisis. En nu zomaar even 25 miljoen afrekenen, ik snap er niks meer van.

Los daarvan, Haller zie ik wel als type spits die goed bij Ajax zou passen. Ben benieuwd
Precies ja.

Ik denk ook dat Haller wel een goede spits is. Was bij Frankfurt wel aardig volgens mij. Bij West Ham staat hij op een eiland en fungeert ie minder las ik. Op zich slim om je dan te melden als Ajax.

Dat het uit de koker van Ten Hag komt jeukt wel weer.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 09:37 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Ik denk dat met Tadic op links en met de voorzetten van Antony van rechts het weleens een succesvol verhaal kan worden. Want als spitsen als Giakoumakis er al 20 in gaan leggen dit seizoen...

Maargoed. Het rijmt inderdaad niet met je 'positieplanning'. En als de bedragen die in de media rond gaan dan echt kloppen, is het wel een enorme som geld in de huidige tijd en in je financiële huishouding of je reserves.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 363 berichten ]  1 2 3 4 5 15  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00