Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 777 posts ]  Previous   1 24 25 26 27 28 32  Next
Author Message
 Post subject: Re: Joël Veltman
PostPosted: 12 Apr 2019 21:15 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Nou...vergeet die thuiswedstrijd tegen Celtic niet. Toen speelde hij echt een foutloze wedstrijd.

PostPosted: 17 Apr 2019 08:39 
Beheerder

Veltman: 'Elk jaar Ajax geen kampioen, is er een teveel'
https://www.vtbl.nl/video/video/4680931 ... een-teveel

PostPosted: 17 Apr 2019 09:39 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Zlatan
Speelde wederom geweldig. Ik gun het hem van harte nadat hij de kop van jut was geworden afgelopen jaar. Nogmaals, laat deze jongen gewoon bijtekenen, daar ga je niet slechter van worden.

PostPosted: 17 Apr 2019 10:04 

Dit is exact waarom ik Joel vaak ben blijven verdedigen. Speelde geweldig.
Zijn inzet en motivatie heb je heel hard nodig in deze fase. Fijn dat hij nog zo fit is en weinig wedstrijden heeft gemaakt. Kunnen we wel verder mee bouwen, zeker nu Mazraoui geblesseerd is.

PostPosted: 17 Apr 2019 11:12 
Erelid

Zou hem zeker ook een verlenging aanbieden. Ervaring, Nederlands international, kan moeiteloos uit de voeten op RCV en RB als het nodig is. Waarom wegdoen?

Fantastisch om te zien zo'n seizoen van Veltman. Van absoluut dieptepunt, naar absoluut hoogtepunt in zijn carriere, en dat allemaal een verschil in een paar maandjes.

PostPosted: 17 Apr 2019 14:24 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Hopelijk laat Ten Hag hem staan op deze positie.

PostPosted: 17 Apr 2019 15:24 
Beheerder

Knap na zoveel blessureleed. Zelfde voor Sinkgraven. Op een foutje na een prima pot zoals Snake in zijn topic al opmerkte. In de eredivisie zakte die tactisch door het ijs, gisteren was hij en Veltman een rots.

PostPosted: 21 Apr 2019 08:31 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Geen voorstander van Veltman. Toch heeft hij het de laatste potjes prima gedaan. Als je van Mazraoui naar Veltman gaat schiet je niet direct in de paniek. Ga je van Mazraoui naar Kristensen of Orejuela dan is het een ander verhaal.

PostPosted: 21 Apr 2019 09:29 

Eerlijk gezegd ben ik heel blij met Veltman gezien de vorm van Nous vanaf januari. Ben benieuwd wat Ten Hag gaat doen als Nous weer fit is. Ik zou Veltman laten staan.

PostPosted: 21 Apr 2019 15:22 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Marko Pantelic
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
renemar wrote:
Eerlijk gezegd ben ik heel blij met Veltman gezien de vorm van Nous vanaf januari. Ben benieuwd wat Ten Hag gaat doen als Nous weer fit is. Ik zou Veltman laten staan.
Ik denk dat Veltman het laatste gedeelte van het seizoen afmaakt als rechtsback. Mazraoui zal vast nog wel wat wedstrijden pakken aangezien er waarschijnlijk zo af en toe gerouleerd gaat worden.

PostPosted: 09 May 2019 09:18 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Droomaankoop: Luis Suarez
Ik kan wel van iedere speler iets zeggen na gisteren, maar wil nog even een compliment geven aan Joël Veltman. Evenals Daley Sinkgraven alles gegeven, dekte Son strak, zat er kort op, had zelfs af en toe pech dat de scheids opeens voor lullige schouderduwen ging fluiten.

Echt petje af hoe Joël zijn comeback heeft gemaakt, vooral in Champions League-wedstrijden. Er lijkt dan een soort vlam in hem te ontsteken, een winnaarsmentaliteit die hij bij andere duels niet heeft.

PostPosted: 14 May 2019 15:56 
Beheerder

Veltman en AJAX gaan na het seizoen ook om tafel.

PostPosted: 02 Jun 2019 09:54 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Had gehoopt dat er al wat duidelijk zou zijn omtrent Veltman. Mag hij zijn contract uitdienen? Tekent hij bij of moet/wil hij weg? Heeft in het tweede deel van het seizoen zijn waarde voor het elftal wel bewezen. Ik zou hem graag behouden, maar ik denk dat Veltman graag de stap wil maken. Mogelijk is er door zijn goede optredens in de CL ook wat interesse voor hem. Vraag me ook af of hij dan naar een club wil waar hij als rechtsback wordt gezien of toch voor een centrale plek in het elftal wil strijden.

PostPosted: 02 Jun 2019 13:38 
Beheerder

Relax!! :mrgreen: Het seizoen is net voorbij. Denk dat het na de interlandperiode enorm los gaat.

PostPosted: 25 Jun 2019 12:22 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
343 wrote:
Relax!! :mrgreen: Het seizoen is net voorbij. Denk dat het na de interlandperiode enorm los gaat.
Ik ben relaxed, maar ook heel nieuwsgierig naar de nieuwe contouren van Ajax. Met Veltman en Mazraoui zit je wel goed voor komend seizoen. Dest neemt dan de rol van Kristensen over, die zou ik laten vertrekken.

Maar, wil Veltman gaan dan moet je de markt op. Want ik durf het niet aan met Dest achter Mazraoui. Vind Dest een redelijke speler, maar geen speler waarvan ik denk dat hij basisspeler kan zijn bij Ajax. Dan zie ik liever een talentvolle speler komen die wel naar dat niveau kan groeien. Of een speler die er direct staat zodat Mazraoui naar het middenveld kan, ook een optie.

PostPosted: 25 Jun 2019 12:26 
Erelid

Ik zou gewoon een hele goede RCV erbij halen en Veltman houden als eerste back-up RCV/RA.

Magallan zijn rol is dan wel uitgespeeld.

PostPosted: 28 Jun 2019 13:28 
Beheerder

AJAX wil niet verlengen met Veltman, maar hem wel aan zijn contract houden.
https://www.parool.nl/sport/ajax-wil-co ... ~b5bd080f/

PostPosted: 28 Jun 2019 13:43 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
343 wrote:
AJAX wil niet verlengen met Veltman, maar hem wel aan zijn contract houden.
https://www.parool.nl/sport/ajax-wil-co ... ~b5bd080f/
Logisch misschien ook wel. Veel rek zit er niet meer in en anders wordt het misschien wel een hele dure backup.

PostPosted: 28 Jun 2019 14:24 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Ik denk ook dat Ajax Veltman een transfer gunt en hem daarom volgend jaar transfervrij laat vertrekken.
Mocht Veltman alsnog nu een transfer maken, dan krijgen ze in ieder geval nog wat geld. Win-win-situatie.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 28 Jun 2019 15:06 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Stormrage wrote:
Ik denk ook dat Ajax Veltman een transfer gunt en hem daarom volgend jaar transfervrij laat vertrekken.
Mocht Veltman alsnog nu een transfer maken, dan krijgen ze in ieder geval nog wat geld. Win-win-situatie.
Denk het ook. Is toch al die jaren loyaal geweest aan Ajax. Niks mis mee. Denk niet dat hij deze zomer nog een aanbieding krijgt. Heeft toch pas één goed half jaar gedraaid. Daarvoor heeft hij niks tot weinig laten zien.

PostPosted: 28 Jun 2019 15:20 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
GJ1402 wrote:
Heeft toch pas één goed half jaar gedraaid.
En dit nog heel ruim gesteld. Is eigenlijk in beeld gekomen toen Mazraoui geblesseerd/geschorst raakte. Moet zeggen, dat hij toen wel een sterke indruk maakte.

PostPosted: 28 Jun 2019 15:27 

Stormrage wrote:
Precies. Met Mazraoui en Dest zijn we bovendien voldoende bezet, zeker als je Kristensen nog in gedachten houdt.

PostPosted: 28 Jun 2019 22:59 

Ik snap het wel dat Ajax momenteel niet wil verlengen.

Enige reden dat te doen zou zijn om nog een transfersom te vangen, dat is al eens gedaan en er is geen indicatie dat er echt veel buitenlandse interesse is van clubs die een behoorlijke transfersom willen gaan betalen.

Na al die jaren Veltman heeft hij ook nooit blijvend kunnen overtuigen, als je verder stappen wil zetten komt hij niet in de plannen voor, eventueel nog even als backup in de breedte.

Daarnast is het salaris plafond los gelaten, als je nu een nieuwe aanbieding zou doen ben ik er vrijwel zeker van dat Veltman van mening is dat hij ook ineens een fikse verhoging kan vragen terwijl hij nou niet echt een uitblinker is.

Al bij al kan ik me er wel in vinden dat hij dan gewoon nog een jaar reserve rechtsback is, of als er nu toch nog een club komt die een transferbedrag wil betalen.

PostPosted: 29 Jun 2019 09:23 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Skimo wrote:
Ik snap het wel dat Ajax momenteel niet wil verlengen.

Enige reden dat te doen zou zijn om nog een transfersom te vangen, dat is al eens gedaan en er is geen indicatie dat er echt veel buitenlandse interesse is van clubs die een behoorlijke transfersom willen gaan betalen.

Na al die jaren Veltman heeft hij ook nooit blijvend kunnen overtuigen, als je verder stappen wil zetten komt hij niet in de plannen voor, eventueel nog even als backup in de breedte.

Daarnast is het salaris plafond los gelaten, als je nu een nieuwe aanbieding zou doen ben ik er vrijwel zeker van dat Veltman van mening is dat hij ook ineens een fikse verhoging kan vragen terwijl hij nou niet echt een uitblinker is.

Al bij al kan ik me er wel in vinden dat hij dan gewoon nog een jaar reserve rechtsback is, of als er nu toch nog een club komt die een transferbedrag wil betalen.
Helemaal mee eens. Denk ook dat het precies zo zit.

Kristensen verkopen. Dest kan zich door ontwikkelen. Dan heb je dit jaar Mazraoui en Veltman op RB met Dest daarachter. Prima.

PostPosted: 29 Jun 2019 10:55 
Erelid

Ja, dit is win-win voor beide partijen. Wij nog een jaartje Veltman als back-up RV en RCV. Veltman daarna een mooie transfer naar een buitenlandse club.

Transfervrij is hij een goede optie om erbij te hebben voor veel clubs denk ik.

Post new topic  Reply to topic  [ 777 posts ]  Previous   1 24 25 26 27 28 32  Next

All times are UTC+01:00