Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 777 posts ]  Previous   1 28 29 30 31 32  Next
Author Message
 Post subject: Re: Joël Veltman
PostPosted: 18 Sep 2019 03:51 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Geweldige wedstrijd vandaag. Bijna foutloos al had Ajax ook na 2 minuten een strafschop tegen kunnen krijgen. Moet hij niet doen.

In mijn optiek het bewijs, dat Veltman geen back is maar een centrale verdediger.

Laat Alvarez zich maar bewijzen beter te zijn dan hem want Alvarez moet van dit middenveld af.
Als die penalty wel gegeven was dan werd hij waarschijnlijk gewoon schlemiel genoemd na de wedstrijd. Zie dan nog maar eens te winnen tegen 11 van die atleten die lekker tegen de eigen goal aan kunnen hangen.

PostPosted: 18 Sep 2019 09:04 

Geweldige wedstrijd vandaag. Bijna foutloos al had Ajax ook na 2 minuten een strafschop tegen kunnen krijgen. Moet hij niet doen.

In mijn optiek het bewijs, dat Veltman geen back is maar een centrale verdediger.

Laat Alvarez zich maar bewijzen beter te zijn dan hem want Alvarez moet van dit middenveld af.
Speelde goed. Moet er niet aan denken dat Schuurs daar had gespeeld.
Alvarez moet inderdaad van het middenveld af.

PostPosted: 03 Oct 2019 11:49 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Veltman speelde gisteren wederom ijzersterk.
Ik dacht heel even na zijn snelle (domme) gele kaart 'oei als dit maar goed gaat' maar geen vuiltje aan de lucht.

Zijn veel besproken 'foutjes' lijken eruit en hij pakt ook minder kaarten.
Ook de wisselwerking met Blind verloopt uitstekend en verdedigend staat hij zijn mannetje.

PostPosted: 03 Oct 2019 12:28 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Ik vond Veltman gisteren juist een van zijn mindere wedstrijden spelen. Veel slechte passes, maakte naast die gele kaart nog een paar overtredingen waarvan ik dacht: 'Oei, daar kom je goed weg!'.
Defensief heb ik hem dan niet heel veel fout zien doen.

Van mij had hij gisteren gewisseld mogen worden, zeker bij een 0-3 stand. Geef Schuurs dan maar de kans om zich te laten zien.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 03 Oct 2019 12:43 

Stormrage wrote:
Ik vond Veltman gisteren juist een van zijn mindere wedstrijden spelen. Veel slechte passes, maakte naast die gele kaart nog een paar overtredingen waarvan ik dacht: 'Oei, daar kom je goed weg!'.

Van mij had hij gisteren gewisseld mogen worden, zeker bij een 0-3 stand. Geef Schuurs dan maar de kans om zich te laten zien.
Als Veltman niet RCV speelt dan Alvarez. A.u.b. geen Schuurs. Op dit niveau gaat die af.

PostPosted: 03 Oct 2019 13:09 
Erelid

renemar wrote:
Stormrage wrote:

Als Veltman niet RCV speelt dan Alvarez. A.u.b. geen Schuurs. Op dit niveau gaat die af.
Dat weet je niet als hij nooit de kans krijgt. Ik denk dat het wel meevalt en bij 0-3 kan je best dat risico nemen een kwartier voor tijd.
Ik vind Alvarez ook niet stabiel ogen in verdedigend opzicht.

PostPosted: 03 Oct 2019 17:31 

Stormrage wrote:
renemar wrote:
Stormrage wrote:

Dat weet je niet als hij nooit de kans krijgt. Ik denk dat het wel meevalt en bij 0-3 kan je best dat risico nemen een kwartier voor tijd.
Ik vind Alvarez ook niet stabiel ogen in verdedigend opzicht.
Alvarez is inderdaad afwachten. Die heeft nog niet als RCV bij ons gespeeld. Wat Schuurs betreft ben ik zeer sceptisch. Heb geen vertrouwen in hem. Opbouwend vind ik hem wel beter dan Veltman maar verdedigend tegen goede clubs imo ongeschikt.

PostPosted: 04 Oct 2019 13:52 
Erelid

renemar wrote:
Wat Schuurs betreft ben ik zeer sceptisch. Heb geen vertrouwen in hem. Opbouwend vind ik hem wel beter dan Veltman maar verdedigend tegen goede clubs imo ongeschikt.
Je mag best sceptisch zijn maar je mening dat die ongeschikt is, is toch nergens op gebaseerd?
Ik bedoel dat kun je pas zeggen als je hem een wedstrijd of 10 de kans geeft.

Ik weet het niet met Schuurs. Ik vond hem uit bij PAOK gewoon uitstekend spelen. En of die nu wel of geen foutje maakt, is voor mij niet het allerbelangrijkste. Ik vond hem gewoon goed spelen. Hij heeft toen laten zien, dat hij een goed alternatief is maar dan moet je hem niet langs Blind zetten.

Veltman is gewoon heel goed bezig. Vrijwel niemand heeft dit zien aankomen maar op dit moment is er geen reden om Veltman te vervangen langs Blind.

PostPosted: 04 Oct 2019 13:58 

renemar wrote:
Wat Schuurs betreft ben ik zeer sceptisch. Heb geen vertrouwen in hem. Opbouwend vind ik hem wel beter dan Veltman maar verdedigend tegen goede clubs imo ongeschikt.
Je mag best sceptisch zijn maar je mening dat die ongeschikt is, is toch nergens op gebaseerd?
Ik bedoel dat kun je pas zeggen als je hem een wedstrijd of 10 de kans geeft.

Ik weet het niet met Schuurs. Ik vond hem uit bij PAOK gewoon uitstekend spelen. En of die nu wel of geen foutje maakt, is voor mij niet het allerbelangrijkste. Ik vond hem gewoon goed spelen. Hij heeft toen laten zien, dat hij een goed alternatief is maar dan moet je hem niet langs Blind zetten.

Veltman is gewoon heel goed bezig. Vrijwel niemand heeft dit zien aankomen maar op dit moment is er geen reden om Veltman te vervangen langs Blind.
Wat Schuurs betreft zie ik dat anders, maar dat zal je niet verbazen. Ik mis gewoon bepaalde noodzakelijke kwaliteiten bij hem om op hoog niveau te kunnen presteren als verdediger.

PostPosted: 24 Oct 2019 16:20 
Erelid

De laatste tijd toch heel constant en goed centraal achterin.
Maakt weinig fouten en pakt minder kaarten. Ik vind hem heel betrouwbaar op dit moment.

PostPosted: 24 Oct 2019 21:37 
Erelid

Is inderdaad beter dan ik had verwacht, ook gisteren weer. Enkel 1 op 1 blijft het billen knijpen.

PostPosted: 26 Oct 2019 10:41 
Erelid

AFCA Niels wrote:
Is inderdaad beter dan ik had verwacht, ook gisteren weer. Enkel 1 op 1 blijft het billen knijpen.
Vind dat ook wel meevallen maar ik ben het met je eens, dat we geen echte killer achterin hebben alhoewel Alvarez en Martinez dit wel inzich hebben.

PostPosted: 05 Nov 2019 22:43 

En ja hoor, zo kennen we hem weer, de kluns van het elftal. Opeenstapeling van onbeholpen fouten

PostPosted: 05 Nov 2019 23:02 
Erelid

Nee joh, Blind gaat vrijuit.

PostPosted: 05 Nov 2019 23:05 
Erelid

Als ie geel pakt voor hands; zwaar onterecht. Maar denk dat ie hem kreeg voor protesteren en dat zou wel heel dom zijn.

PostPosted: 05 Nov 2019 23:15 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Oh zo geweldig dit seizoen. Ja in de Eredivisie... En in de middenmoot van Europa kan hij het ook, maar absoluut geen waardige vervanger voor De Ligt als je na de winter ook wat in de Champions League wilt doen.

PostPosted: 05 Nov 2019 23:29 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Trabelsi
Seizoenskaart: Nee
Kl*te-verdediger, naait ons altijd en overal in dit soort wedstrijden. Van de zomer had je al afscheid van hem moeten nemen, maar Overmars levert prutswerk en wij zitten opgescheept met dit stuk drama. Wat een loser, pure domheid hoe hij beide kaarten pakt. Helemaal klaar met deze man, opdonderen. Middelmaat die wij niet verdienen. Man wat ben ik boos.

PostPosted: 05 Nov 2019 23:36 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Eerlijk is eerlijk was tot dusver dit seizoen goed bezig. Ook in de CL. Maar bij die sliding in de 3e minuut wist ik al wat voor wedstrijd hij ging spelen. Hier is Alvarez voor gehaald. Stel hem dan ook op verd*mme. Vooral in de tweede helft. Die rode kaart zie je toch al van verre aankomen. Ondanks dat hij onterecht was. Hij had hem sowieso wel gekregen.

PostPosted: 05 Nov 2019 23:38 
Erelid

Kl*te-verdediger, naait ons altijd en overal in dit soort wedstrijden. Van de zomer had je al afscheid van hem moeten nemen, maar Overmars levert prutswerk en wij zitten opgescheept met dit stuk drama. Wat een loser, pure domheid hoe hij beide kaarten pakt. Helemaal klaar met deze man, opdonderen. Middelmaat die wij niet verdienen. Man wat ben ik boos.
Wauw, dat is ook wel weer een partijtje overdreven zeg, man man.

Last edited by Jnp on 06 Nov 2019 00:03, edited 1 time in total.

PostPosted: 05 Nov 2019 23:51 
Erelid

Jnp wrote:
Wauw, dat is ook wel weer een partijtje overdreven zeg, man man.
Juist ja. Zo makkelijk om nu alles af te schuiven op Veltman. Ik wist dat dit zo komen. Hij speelt in wedstrijd minder en hoppa de oude clichés mbt Veltman kunnen weer uit de kast getrokken worden.

Ten Hag had hem moeten wisselen in de rust. Je 2 centrale verdedigers staan op geel en dan moet je in grijpen. Blind wissel je niet dus was het volstrekt logisch geweest, dat je Alvarez had gebracht. Leermoment voor Ten Hag ook.

PostPosted: 06 Nov 2019 00:07 
Erelid

Vind het zelfs te makkelijk om Ten Hag daarvan de schuld te geven. Ja, hij had hem kunnen wisselen maar om dit nou een ‘fout’ te noemen. Het staat al een tijdje heel goed achterin dus ik snap ook wel dat hij er in deze belangrijke wedstrijd voor koos om daar dan niet ‘ineens’ een ander neer te zetten. Notabene iemand die totaal niet in vorm is (Alvarez) of al een tijd geen wedstrijd meer heeft gespeeld (Schuurs).

PostPosted: 06 Nov 2019 00:28 
Erelid

Ik vind wel dat Ten Hag had moeten wisselen. De scheids gaf best makkelijk geel en van Veltman weet je dat hij vaak zijn momentjes heeft. Risico was gewoon te groot met ook Blind die al geel had.

PostPosted: 06 Nov 2019 08:43 

Krijgt wel erg veel kritiek. De eerste gele kaart kan hij geven maar ben er zeker van dat hij een Chelsea speler daar geen geel voor had gegeven.
Over de 2e gele kaart hoeven we eigenlijk niet te hebben. Op de eerste plaats had die clown voor een overtreding op Blind moeten fluiten. En het was geen strafbaar hands. Veltman hield de arm gewoon langs zijn lichaam. Wat moet hij dan?

PostPosted: 06 Nov 2019 10:39 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
De eerste veroorzaakte penalty was wel weer dom. Toch speelt hij dit seizoen zeer behoorlijk, maar hij moet eens stoppen met die onnodige gele kaarten. Is niet de eerste keer dat we als AJAX-fans met de billen op elkaar moeten zetten nadat hij weer te snel en onnodig een gele kaart pakt.

PostPosted: 06 Nov 2019 11:24 
Erelid

343 wrote:
De eerste veroorzaakte penalty was wel weer dom. Toch speelt hij dit seizoen zeer behoorlijk, maar hij moet eens stoppen met die onnodige gele kaarten. Is niet de eerste keer dat we als AJAX-fans met de billen op elkaar moeten zetten nadat hij weer te snel en onnodig een gele kaart pakt.
Wat je nu zegt, gaat over de Veltman voor zijn blessure. Niet over de Veltman na zijn blessure.
Deze Veltman pakt nog maar heel weinig (onnodige) gele kaarten. Dat hij nu rood pakt, lijkt het erop dat mensen (niet perse jij) wederom dit stokpaardje van stal halen.

Die sliding waar die strafschop uitkomt, had hij natuurlijk niet moeten inzetten. Alleen kijk eens hoe die situatie ontstaat. Ik geloof ook dat het Veltman zelf was maar hij laat Abraham die bal na een stuit die bal aannemen. Dat had nooit mogen gebeuren. Te slap.

Post new topic  Reply to topic  [ 777 posts ]  Previous   1 28 29 30 31 32  Next

All times are UTC+01:00