Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 837 posts ]  Previous   1 30 31 32 33 34  Next
Author Message
 Post subject: Re: Joël Veltman
PostPosted: 11 Feb 2020 13:13 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Mooi, vond Schuurs tegen psv ook een heel stuk beter.

Ik word vooral ook doodmoe van het 'bal-onder-het-voetje-vasthouden' Veltmannetje…
Prima dat hij verdedigend zijn mannetje wel staat, maar nu Blind is weggevallen heeft hij het idee dat hij ook ineens moet opbouwen..Doe maar niet Joel..
Schuurs is misschien verdedigend nog niet de killer die we willen, maar dat is ook wat ervaring. Opbouwend heb je wel veel meer aan hem (en dat is wat we nu nodig hebben naast Martinez).

PostPosted: 11 Feb 2020 14:42 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Veltman staat verdedigend zijn mannetje? In de Eredivisie wel ja...

PostPosted: 11 Feb 2020 16:53 

guy_ajax wrote:
Veltman staat verdedigend zijn mannetje? In de Eredivisie wel ja...
Ik vind Veltman echt niet ideaal maar verdedigend heeft hij het gewoon goed gedaan, ook internationaal. Opbouwend is hij ondermaats en een vertragende factor.

PostPosted: 23 Feb 2020 20:11 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Is het typerend dat Ajax achterin nu slechter staat zonder Veltman?
Ik heb al vaker gezegd, dat Veltman een heel goed seizoen draait tot nu toe maar ook vaak wat onderschat wordt. Ja hi is geen De Ligt ofzo maar op een of andere manier draait het toch stukken minder zonder hem. Toeval of niet?

PostPosted: 23 Feb 2020 21:58 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Is het typerend dat Ajax achterin nu slechter staat zonder Veltman?
Ik heb al vaker gezegd, dat Veltman een heel goed seizoen draait tot nu toe maar ook vaak wat onderschat wordt. Ja hi is geen De Ligt ofzo maar op een of andere manier draait het toch stukken minder zonder hem. Toeval of niet?
Klopt. Maar dat wil niet zeggen dat Veltman goed genoeg is. Prima in de Eredivisie; maar dat is niet het niveau dat we nastreven.

PostPosted: 24 Feb 2020 02:40 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Er wordt ook de hele tijd gewisseld met Alvarez en Schuurs. Dat helpt natuurlijk ook niet mee. De fouten van Schuurs worden nu uitvergroot terwijl Veltman ook genoeg steken heeft laten vallen dit seizoen. Dat wordt nu na een analysefilmpje van VI weer snel vergeten.

PostPosted: 24 Feb 2020 09:44 

Dat Veltman onze beste RCV is zegt alles over het trieste aankoopbeleid.

PostPosted: 24 Feb 2020 14:56 
Erelid

renemar wrote:
Niet mee eens.

Je ziet toch ook zelf dat de aankopen Alvarez, Pierie en Schuurs moeite hebben om zich aan te passen. Bij de 2 laatst genoemde heeft Ajax een speciaal traject uitgestippeld maar we verwachten allemaal aankopen van het nivo De Ligt of althans die er direct staan om hem op te volgen.

Ook denken we met zijn allen, dat iedereen op hun 20ste al wereldtop zijn. Vind ik ook zo'n misvatting. Hoe goed waren Blind, Vertonghen of Alderweireld rond hun 20ste?

Veltman is een type die bijna altijd een zes of meer speelt en sinds hij centraal staat weinig fouten meer maakt. Iedereen zoekt naar een foutje van Veltman op zich hieraan vast te klampen en te suggeren dat hij niet goed genoeg zou zijn. Ook wordt nogal makkelijk gerefereerd aan zijn tijd als back (voor zijn blessure) want daar maakte hij wel zo nu en dan een foutje.

Veltman langs Blind is gewoon het beste duo (tot nu toe).
Maar we geven liever aankopen de schuld om maar te moeten toegeven dat Veltman het gewoon beter doet dan vele hadden verwacht.

Maar we moeten er gewoon nog een paar kopen want dan kunnen we Overmars weer de schuld geven en kunnen we terugvallen op Veltman die veel fouten maakt.

PostPosted: 25 Feb 2020 10:00 

renemar wrote:
Niet mee eens.

Je ziet toch ook zelf dat de aankopen Alvarez, Pierie en Schuurs moeite hebben om zich aan te passen. Bij de 2 laatst genoemde heeft Ajax een speciaal traject uitgestippeld maar we verwachten allemaal aankopen van het nivo De Ligt of althans die er direct staan om hem op te volgen.

Ook denken we met zijn allen, dat iedereen op hun 20ste al wereldtop zijn. Vind ik ook zo'n misvatting. Hoe goed waren Blind, Vertonghen of Alderweireld rond hun 20ste?

Veltman is een type die bijna altijd een zes of meer speelt en sinds hij centraal staat weinig fouten meer maakt. Iedereen zoekt naar een foutje van Veltman op zich hieraan vast te klampen en te suggeren dat hij niet goed genoeg zou zijn. Ook wordt nogal makkelijk gerefereerd aan zijn tijd als back (voor zijn blessure) want daar maakte hij wel zo nu en dan een foutje.

Maar we geven liever aankopen de schuld om maar te moeten toegeven dat Veltman het gewoon beter doet dan vele hadden verwacht.

Maar we moeten er gewoon nog een paar kopen want dan kunnen we Overmars weer de schuld geven en kunnen we terugvallen op Veltman die veel fouten maakt.
Als iemand na de verkoop van De Ligt had gezegd dat we zijn opvolger in huis hebben met Veltman was hij voor gek verklaard. Ik weet niet of je het toegeeft maar ik ben er zeker van dat ook jij dat niks had gevonden. Veltman mocht eigenlijk ook weg.
Alvarez is gehaald als vervanger van De Ligt. Die voldoet niet, Schuurs ook niet en Veltman is zoals je zegt een zesje. Dus de minst slechte. Je gaat van een 9 (De Ligt) naar een 6. Hoera.
Kan je nu al zeggen dat Pierie het nooit gaat halen. Ook weggegooid geld. Dat ze Botman terughalen is veelzeggend. Ze hebben het inmiddels zelf ook wel in de gaten.
En waar staat dat je iemand van 20 jaar moet halen? Waarom niemand van 25?

PostPosted: 25 Feb 2020 10:14 

renemar wrote:
renemar wrote:
Niet mee eens.

Als iemand na de verkoop van De Ligt had gezegd dat we zijn opvolger in huis hebben met Veltman was hij voor gek verklaard. Ik weet niet of je het toegeeft maar ik ben er zeker van dat ook jij dat niks had gevonden. Veltman mocht eigenlijk ook weg.
Alvarez is gehaald als vervanger van De Ligt. Die voldoet niet, Schuurs ook niet en Veltman is zoals je zegt een zesje. Dus de minst slechte. Je gaat van een 9 (De Ligt) naar een 6. Hoera.
Kan je nu al zeggen dat Pierie het nooit gaat halen. Ook weggegooid geld. Dat ze Botman terughalen is veelzeggend. Ze hebben het inmiddels zelf ook wel in de gaten.
Botman terughalen? Die was maar voor een jaartje verhuurd he :P

PostPosted: 25 Feb 2020 16:50 
Erelid

renemar wrote:
Lees mijn post maar eens terug en kom dan terug. Ik vond de back Veltman nooit iets maar de CV Veltman is zeker goed genoeg. Ik heb nooit direct gezegd, dat we met Veltman de opvolger van De Ligt in huis hadden maar ik heb als een van de weinige wel altijd vertrouwen gehad in Veltman. En toen hij eenmaal langs Blind stond, heb ik ook gezegd, dat hij daar moet blijven staan. Doet het gewoon heel goed.
Alvarez is ook zo'n dooddoener. Die jongen is later gehaald. Heeft ook nog eens zijn eerste wedstrijden als centrale middenvelder gespeeld waar hij niet echt op zijn plek was. Je doet het nogal makkelijk af dat iemand midden in de voorbereiding moet aansluiten als een elftal vorm begint te krijgen.

Schuurs voldoet wel maar zoals gezegd is hij nog jong. Zeker in een elftal in balans had Schuurs best gepast langs bv Blind. Zo'n jongen moet de kans en tijd krijgen.

En ja Veltman speelt misschien altijd een zes (al denk ik dat vele zijn belang onderschatten) maar je ziet maar dat stabiliteit ook heel belangrijk is.
Ja dat kun je nu al zeggen. Lekker makkelijk. Ajax "stalt" hem uit de schijnwerpers maar dan is het aan jou om al te roepen dat hij het nooit gaat halen. Jij riep vorig jaar ook zo hard dat Schuurs het niet ging redden? Nogmaals. Een De Ligt krijg je eens in de 20 jaar. Dan wordt het altijd minder. Exceptioneel heeft zoiets. Ook vanuit de eigen jeugd dat is zo veel meer waard (geen aanpassing etc). Vwb Pierie geldt ook nog iets anders. Die is echt gehaald voor de toekomst maar soms heb je ook de pech, dat de andere op jouw positie het gewoon heel goed doen. Ik zeg niet dat Pierie nu al goed genoeg is maar afschrijven doe ik hem nog zeker niet.

En Botman.
Na de winterstop is het niet zo veel meer (voor de winterstop ook niet maar ik heb niet meegedaan aan de algehele hosanne mbt hem). Botman is stukken minder dan Pierie, Schuurs, Alvarez en Veltman. Ajax heeft zijn contract verlegd voor de doorverkoop.
Dat staat nergens maar zo doe je wel.

PostPosted: 26 Feb 2020 09:34 

renemar wrote:
Lees mijn post maar eens terug en kom dan terug. Ik vond de back Veltman nooit iets maar de CV Veltman is zeker goed genoeg. Ik heb nooit direct gezegd, dat we met Veltman de opvolger van De Ligt in huis hadden maar ik heb als een van de weinige wel altijd vertrouwen gehad in Veltman. En toen hij eenmaal langs Blind stond, heb ik ook gezegd, dat hij daar moet blijven staan. Doet het gewoon heel goed.
Alvarez is ook zo'n dooddoener. Die jongen is later gehaald. Heeft ook nog eens zijn eerste wedstrijden als centrale middenvelder gespeeld waar hij niet echt op zijn plek was. Je doet het nogal makkelijk af dat iemand midden in de voorbereiding moet aansluiten als een elftal vorm begint te krijgen.

Schuurs voldoet wel maar zoals gezegd is hij nog jong. Zeker in een elftal in balans had Schuurs best gepast langs bv Blind. Zo'n jongen moet de kans en tijd krijgen.

En ja Veltman speelt misschien altijd een zes (al denk ik dat vele zijn belang onderschatten) maar je ziet maar dat stabiliteit ook heel belangrijk is.
Ja dat kun je nu al zeggen. Lekker makkelijk. Ajax "stalt" hem uit de schijnwerpers maar dan is het aan jou om al te roepen dat hij het nooit gaat halen. Jij riep vorig jaar ook zo hard dat Schuurs het niet ging redden? Nogmaals. Een De Ligt krijg je eens in de 20 jaar. Dan wordt het altijd minder. Exceptioneel heeft zoiets. Ook vanuit de eigen jeugd dat is zo veel meer waard (geen aanpassing etc). Vwb Pierie geldt ook nog iets anders. Die is echt gehaald voor de toekomst maar soms heb je ook de pech, dat de andere op jouw positie het gewoon heel goed doen. Ik zeg niet dat Pierie nu al goed genoeg is maar afschrijven doe ik hem nog zeker niet.

En Botman.
Na de winterstop is het niet zo veel meer (voor de winterstop ook niet maar ik heb niet meegedaan aan de algehele hosanne mbt hem). Botman is stukken minder dan Pierie, Schuurs, Alvarez en Veltman. Ajax heeft zijn contract verlegd voor de doorverkoop.
Dat staat nergens maar zo doe je wel.
Jij vindt dat Schuurs voldoet. Ik niet.
Ik zeg altijd dat je spelers eerst de kans moet geven. Maar het is toch overduidelijk dat Alvarez gewoon middelmaat is. Die is niet beter dan de CV van Vitesse of Utrecht.
Pierie kan er helemaal niks van. Is bij Jong AJAX in de KKD vaak een van de minderen.
Wat bedoel je met die laatste opmerking?

PostPosted: 26 Feb 2020 15:11 
Erelid

renemar wrote:
Jij vindt dat Schuurs voldoet. Ik niet.

De kern van het probleem en onze discussie is volgens mij dat jij mensen geen (eerlijke) kans gunt of anders gezegd tijd. Ik probeer objectief te oordelen omdat er nogal wat andere factoren zijn mbt bv Schuurs en Alvarez. Alvarez heb ik al uitgelegd en zeg nu eerlijk hoeveel wedstrijden Schuurs heeft gespeeld. Kun je toch geen oordeel over vellen. Daarnaast kijk ik door fouten heen. Schuurs speelde een goede wedstrijd tegen AZ maar maakt die fout. Dat mag natuurlijk niet maar ik vind het ook te simpel om het verlies dan helemaal in zijn schoenen te schuiven. Hoe kinderlijk die fout ook was. Tegen AZ kwam daar ineens de zorgen bij Blind bij en nog tal van blessures. Dat heel Ajax dan machteloos is en Schuurs dan een fout maakt, is zonde maar bij mij niet allesbepalend.

Ik weet je leeftijd niet maar bv Heitinga heeft ook wat foutjes gemaakt alvorens die doorbrak.
Chivu pakte in zijn eerste half jaar heel wat rode kaarten maar is ook boven komen drijven.
En dan heb je nog de Frank de Boertjes....
En recentelijk nog De Ligt, die zowel bij Ajax als Oranje heeft geblunderd.

Kijk als Schuurs niet kan voetballen of verdedigen kun je wachten op zo'n fouten maar ik zie toch duidelijk progressie. En ja alleen moeten die fouten eruit.
Ik zeg altijd dat je spelers eerst de kans moet geven. Maar het is toch overduidelijk dat Alvarez gewoon middelmaat is. Die is niet beter dan de CV van Vitesse of Utrecht.
De middenvelder Alvarez is gewoon middelmaat. Eens. De verdediger Alvarez kan en wil ik nog niet beoordelen maar ik denk nog steeds dat hij daar zeker kan spelen.
Pierie kan er helemaal niks van. Is bij Jong AJAX in de KKD vaak een van de minderen.
Veel te makkelijk. Jij hebt het vaak over Botman gehad en ook gezegd, dat Pierie daar die verdediging nooit heeft kunnen leiden maar kijk nu eens naar Botman. Zakt ook als pudding in elkaar. Maar dat is niet het punt. Ik heb Pierie in zijn eerste half jaar bij Heerenveen gevolgd toen hij pas 17 (!) was en toen speelde hij echt zeer goed. Veel potentie. Veel meer dan Botman ooit zal hebben. Dat je hem dan volgt, een plan voor hem uitstippeld kan ik nog steeds begrijpen. De tijd zal het leren maar dat ligt ook aan zoveel andere factoren.
Wat bedoel je met die laatste opmerking?
Dat niet alle spelers op hun 20ste net zover zijn als bv De Ligt.
En zeker geen aankopen die ons systeem niet kennen.

PostPosted: 26 Feb 2020 23:33 
Erelid

Vind Veltman een beetje als Schöne. Gaat je team nooit naar een hoger level tillen, maar staat er altijd als je 'm nodig hebt. Het is alleen niet toevallig dat Veltman nogal eens een kaartje pakt op het Europees niveau, daar zit ie wel boven zijn plafond.

Botman is trouwens niet verlengd voor de handel, die sluit volgend seizoen bij het eerste elftal aan.

PostPosted: 27 Feb 2020 15:24 
Erelid

AFCA Niels wrote:
Vind Veltman een beetje als Schöne. Gaat je team nooit naar een hoger level tillen, maar staat er altijd als je 'm nodig hebt. Het is alleen niet toevallig dat Veltman nogal eens een kaartje pakt op het Europees niveau, daar zit ie wel boven zijn plafond.
De vergelijking met Schone kan ik grotendeels volgen alleen over die gele kaarten in europees verband ben ik het niet mee eens. Ik denk dat ook jij nog teveel denkt aan de back Veltman die veel onnodige kaarten pakte.

Ik zie duidelijk een andere Veltman als centrale verdediger. Volgens mij pakt hij hier beduidend kaarten en nu heb je eens een speler die een professionele overtreding maakt en gaan we klagen.

Nogmaals, Veltman wordt danig onderschat. Ook in de organisatie.
Botman is trouwens niet verlengd voor de handel, die sluit volgend seizoen bij het eerste elftal aan.
Dat zullen we nog wel zien. Ik hoor nu al de verhalen, dat hij beloond wordt en het in de voorbereiding mag laten zien. Rest is dan bekend.

PostPosted: 27 Feb 2020 16:02 

AFCA Niels wrote:
De vergelijking met Schone kan ik grotendeels volgen alleen over die gele kaarten in europees verband ben ik het niet mee eens. Ik denk dat ook jij nog teveel denkt aan de back Veltman die veel onnodige kaarten pakte.

Ik zie duidelijk een andere Veltman als centrale verdediger. Volgens mij pakt hij hier beduidend kaarten en nu heb je eens een speler die een professionele overtreding maakt en gaan we klagen.

Nogmaals, Veltman wordt danig onderschat. Ook in de organisatie.
Dat zullen we nog wel zien. Ik hoor nu al de verhalen, dat hij beloond wordt en het in de voorbereiding mag laten zien. Rest is dan bekend.
Dat heeft hij zelf gezegd ook. Dat hij het in de voorbereiding mag laten zien. Als hij het redt zal hij aansluiten en zo niet dan zal het wel weer verhuur worden neem ik aan. Zullen ook wel niet heel veel teams meer in Nederland zijn die hem kunnen betalen met zijn nieuwe contract en salaris.

PostPosted: 01 Mar 2020 23:59 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Martin Wiggemansen
Droomaankoop: Younes
Wat wordt ie gemist... zonder hem is Ajax geen schim meer van de ploeg van voor de winterstop.

PostPosted: 02 Mar 2020 00:13 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ja, treurig genoeg. Dat een redelijk middelmatige AJAX-speler nog heel belangrijk kan zijn. Was ook blij dat hij nog een seizoen bleef zodat AJAX nog een redelijke backup had. Zegt alles dat hij weer een onbetwiste basisspeler werd.

PostPosted: 02 Mar 2020 09:39 

343 wrote:
Ja, treurig genoeg. Dat een redelijk middelmatige AJAX-speler nog heel belangrijk kan zijn. Was ook blij dat hij nog een seizoen bleef zodat AJAX nog een redelijke backup had. Zegt alles dat hij weer een onbetwiste basisspeler werd.
Inderdaad, een gotspe dat hij de beste, beter gezegd de minst slechte is.
Waar zou dat nu aan liggen?

PostPosted: 02 Mar 2020 11:20 
Erelid

Tuurlijk, Renemar. Dat ligt aan Overmars. Laat hem er nog eentje kopen zodat jij hem weer kunt afschieten.

Misschien is Veltman wel beter dan de meeste willen zien. Moeilijk he om toe te geven, dat iemand op latere leeftijd toch nog kan doorgroeien tot een stabiele centrale verdediger.

Zegt in mijn optiek veel zulke reacties.

PostPosted: 02 Mar 2020 11:33 

Tuurlijk, Renemar. Dat ligt aan Overmars. Laat hem er nog eentje kopen zodat jij hem weer kunt afschieten.

Misschien is Veltman wel beter dan de meeste willen zien. Moeilijk he om toe te geven, dat iemand op latere leeftijd toch nog kan doorgroeien tot een stabiele centrale verdediger.

Stabiel wel, maar niet het niveau dat we moeten willen. Zo is het gewoon. Heeft ook dit seizoen, ook in de CL weer zijn foutjes gemaakt.

PostPosted: 02 Mar 2020 11:44 
Erelid

DeRuit wrote:
Stabiel wel, maar niet het niveau dat we moeten willen. Zo is het gewoon. Heeft ook dit seizoen, ook in de CL weer zijn foutjes gemaakt.
Noem ze eens op dan.
Op welke fouten van Veltman heeft Ajax puntverlies geleden in de CL?

Dat geroep, dat Veltman niet goed genoeg is of niet het gewenste nivo heeft of kan halen, vind ik achterhaald (als mandekker).

Als back is hij zelfs stabieler en constanter dan Dest en Mazraoui. Als centrale verdediger zijn Schuurs, Alvarez en Martinez allemaal van minder nivo. Staat gewoon prima met Blind maar nee het is niet goed genoeg.

Veltman wordt erg onderschat.

PostPosted: 02 Mar 2020 12:09 

DeRuit wrote:
Noem ze eens op dan.
Op welke fouten van Veltman heeft Ajax puntverlies geleden in de CL?

Dat geroep, dat Veltman niet goed genoeg is of niet het gewenste nivo heeft of kan halen, vind ik achterhaald (als mandekker).

Als back is hij zelfs stabieler en constanter dan Dest en Mazraoui. Als centrale verdediger zijn Schuurs, Alvarez en Martinez allemaal van minder nivo. Staat gewoon prima met Blind maar nee het is niet goed genoeg.

Veltman wordt erg onderschat.
Lekker makkelijk, je kan ook fouten maken die niet afgestraft worden. Hij heeft zeker 1x de VAR meegehad nadat hij van de bal werd gezet ( dat werd als kleine overtreding gezien ) maar had ook makkelijk niet als overtreding gezien kunnen worden want het was heel heel heel klein. Die goal werd afgekeurd.

Best vaak laconieke passjes die niet goed gaan.

Neemt vrij veel tijd om dan vooruit te spelen ( van dat promo filmpje van VI ). Bal even onder de voet, rondkijken, etc. Kan je wel vooruit spelen, maar als alles dicht staat maakt dat ook weer weinig uit.

PAOK - Ajax wordt de 2-2 gemaakt bij een vrije trap door de tegenstander van Veltman.
Groningen Ajax de 1-0 van Sierhuis staat hij lucht te dekken. 2-0 bij hem door de benen.

PostPosted: 02 Mar 2020 12:28 

Nee Overmars moet geen spelers meer halen. Is bijna een garantie op miskleunen.
Veltman is opbouwend heel matig. Treuzelt keer op keer. Komt ook vaak geforceerd over, pakt volstrekt onnodige kaarten. Kan me de eerste tegen Chelsea nog voor de geest halen. Stupide.
Opbouwend is Schuurs beter maar dat is een mietje. Daarmee kun je niet aankomen.
Maar ik vind Veltman ook onze beste RCV hoor. Ik vind dat alleen wel schandalig. Die mocht eigenlijk ook weg, was niet goed genoeg. Alleen omdat de aankopen niet voldoen speelde hij.

PostPosted: 02 Mar 2020 12:36 
Erelid

DeRuit dat makkelijke begin jijzelf over omdat dit in mijn ogen de algehele opinie mbt Veltman is.
Sommige zaken veranderen ooit.

Ik wil alleen aangeven dat Veltman niet voor niets centraal achterin staat en dat hij een prima koppel vormde met Blind. En ja ik had ook kritiek op Veltman maar dat was de Veltman als rechtsback. Die vond ik laconiek en op die plek pakte hij veel onnodige kaarten.

Alleen na zijn blessure heeft hij het uitstekend gedaan. Alleen heb ik het gevoel, dat er extra zout op "de fouten" van Veltman gelegd worden. Dat vind ik onterecht omdat hij gewoon een stabiele factor is, ook internationaal.

Maar zelfs Blind begint nu ook fouten te maken dus ga je dan ook terug naar zijn begintijd als linksback bij Ajax. Dit kan de beste overkomen. Martinez stapelt nu ook fout op fout (dekkingsfouten). Zulke fouten maakt Veltman niet meer. En nee het is geen speler, die Ajax bij de hand neemt en direct beter maakt maar dat verwacht ik ook niet. Het is wel een speler, die Ajax zeker niet slechter maakt en constant is. Iets wat je elftal ook nodig heeft.

Ook sinds dit duo uit elkaar is gevallen draait het gewoon minder. Ook in de organisatie en in de coaching naar het middenveld. Je hebt soms ook spelers waarbij het pas opvallen hoe belangrijk ze zijn als ze NIET spelen.

Maar goed. Hij heeft het nivo niet volgens vele dus laten we Overmars er maar weer eentje kopen want dat gaat beter dan doorgaan met Veltman.

Post new topic  Reply to topic  [ 837 posts ]  Previous   1 30 31 32 33 34  Next

All times are UTC+02:00