Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 423 posts ]  Previous   1 12 13 14 15 16 17  Next
Author Message
PostPosted: 13 Jan 2018 22:53 

Dit slaat toch nergens op?

PostPosted: 15 Jan 2018 00:41 

Favoriete Ajacied (aller tijden): NeeskensKeizerNouri
Droomaankoop: Gewaagd specifiek opleiden
Seizoenskaart: 112
Er zijn vele bedenkingen mogelijk over de actualiteiten. Belangrijk is nu hoe de ondernemingsraad en bestuursraad aankijken tegen de breuken die deze koersbepaler onzorgvuldig heeft laten ontstaan.

De verlenging/aanpassing van het contract van Bergkamp geschiedde lange tijd na het vertrek van Van Duivenbode. Ik denk dat je niet ziet dat er verzaakt is in het informeren van het gehele technische hart, en dat het geniepige verzuimen daarvan een plotselinge ongerijmde motie van wantrouwen is, want geen van de drie wist echt dat de schopstoel bij het kleinste verzaken werd geactiveerd. Echt een rampbeleid, en ik denk dat deze hoofddirectie plus rvc dat duur gaat bekopen heel binnenkort.

Ook heb je de pijnlijke onsamenhangendheid dat Van der Sar zegt dat terwijl hij als mens warmte biedt aan de familie Nouri, ze zakelijk consternatie vaagheid mogen aandoen tegen zijn dierbaren en dat de mediawereld ("het zijn twee dingen die je moet scheiden") dat in het belang van Ajax moet slikken als zoete koek, touwtrekken over handelingen vindt onze hoofddirecteur het clubbelang nog voordat er überhaupt een juridische wens bepaald kan worden. Alsof het aan Ajax is om iets te verduisteren, een hoofddirecteur hoort zich te schamen voor het ontevreden stellen van de familie. Hij schrok niet van de klachten over het verwachte tempo, terwijl dat soort zaken communicatief kortsluiten topprioriteit moeten zijn i.p.v. geniepigheid.

Tot slot ben ik het overigens eens dat een maatregel genomen moest worden in de technische staf, maar of deze bestraffing van Keizer in de haak is en of je Bergkamp niet eindelijk herordend een plekje had moeten geven buiten het technische hart vanaf zeker Aanbeveling Ling Van der Waals, dat vind ik catastrofes in hoe je omgaat met diens beider talenten. Oncruijffiaans in ieder geval, ik vind Van der Sar geen toereikende bevelhebber bij Ajax ondanks dat ik het positiefst wil beoordelen. En ik had zeker begrepen wat er knelt in de afhandeling van Keizer, waar de schoen wringt is niet zo moeilijk, dit tigste sportbestuurlijke arbeidsconflict was wederom onnodig , echter best dat het bestaat.

Niets in z'n achteruut

KOTARSKI. Mazraoui De Ligt SESSEGNON MOUNT, BANDÉ FrenCkie SCHUURS. Neres Dolberg Bakker.

PostPosted: 25 Jan 2018 12:30 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
Ajax en VD Sar zijn op dit vlak toch wel goed bezig vind ik, nu dus ook samenwerking met een J-League club waarbij er ook commerciële afspraken zijn gemaakt.

http://www.ajax.nl/streams/actueel/ajax ... -tosu-.htm

PostPosted: 25 Jan 2018 13:52 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Op commercieel vlak prima, maar hij moet zich niet bemoeien met de voetbaltak van AJAX.
Dan is hij prima bruikbaar. In China en Japan heeft hij door zijn tijd bij United nog wel een hele grote naam. Dat is handig.

PostPosted: 21 Feb 2018 11:59 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
Zet hem hier maar even weg gezien de duidelijke connectie naar VD Sar.

PostPosted: 24 Feb 2018 13:05 
Beheerder

https://www.ajaxinside.nl/van-der-sar-c ... -opleiden/

PostPosted: 26 Feb 2018 10:30 

Pak je koffers maar alvast Sarretje want je gaat het niet redden. Derde ster van psv komt eraan

PostPosted: 26 Feb 2018 10:49 

Pak je koffers maar alvast Sarretje want je gaat het niet redden. Derde ster van psv komt eraan
Zijn die al 29 keerkampioen geweest? Bij mijn weten niet, ongeveer 26 keer.
Maar goed, hij heeft niet gezegd dat hij bij een evt. missen van het kampioenschap opstapt. Wel dat hij zijn eigen functioneren kritisch moet gaan beoordelen als het met Ten Hag uiteindelijk niks wordt. Niet perse dit seizoen.

PostPosted: 26 Feb 2018 11:12 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
PSV is 23x kampioen geworden.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 26 Feb 2018 13:03 

Stormrage wrote:
PSV is 23x kampioen geworden.
Dan hoop ik toch dat die derde ster nog heel lang op zich laat wachten. Wij moeten de vierde veel eerder hebben.

PostPosted: 27 Feb 2018 15:23 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Dat mag ik hopen ja. Als PSV de derde ster eerder krijgt dan wij de vierde, dan gaat er iets héél goed mis bij onze club.

Niet dat dat nou zo bijzonder is. :roll:

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 28 Feb 2018 22:33 

Stormrage wrote:
Dat mag ik hopen ja. Als PSV de derde ster eerder krijgt dan wij de vierde, dan gaat er iets héél goed mis bij onze club.

Er gaat al geruime tijd iets mis met onze club. Wij hebben de grootste begroting en winnen dit jaar voor het vierde jaar op rij geen prijs, zondag heb je voor eigen publiek gelijk gespeeld tegen een club die 10% van onze begroting heeft. Een verdwaalde boer is hoofdtrainer geworden, zijn positie begint nu al te verzwakken. Het hele land heeft een pleurishekel aan Ajax, alle stadions juichen als wij het kampioenschap verspelen en ze spelen allemaal met het mes tussen de tanden als ze tegen ons moeten. En waarom? Door die stuitende arrogantie, zogenaamd verpakt als Amsterdamse bluf, die werkelijk helemaal nergens meer op gebaseerd is. Logo verkleinen zodat je die 3 sterren erboven kunt zetten, kijk ons nou toch eens met al onze kampioenschappen. Dat doen zelfs Italiaanse clubs als Juventus niet, waar die sterren zijn uitgevonden, alleen op de shirts worden ze geplaatst. Bij ons moeten onze sterren overal zichtbaar zijn! Want stel je voor dat er iemand is die niet weet hoe goed wij wel niet zijn! Of eigenlijk ooit waren, in een ver verleden. En dan een promo filmpje maken dat we in de finale EL staan “we are back” hoe haal je het in je hoofd. De hele wereld heeft vervolgens gezien hoe kansloos we vernederd werden in diezelfde finale. Hoogmoed komt voor de val. Begin eens met wat normaler te doen, wat nederiger, dan kweek je misschien wat meer sympathie. WZAWZDB is al 4 jaar niet meer zo.

PostPosted: 01 Mar 2018 00:50 

Favoriete Ajacied (aller tijden): NeeskensKeizerNouri
Droomaankoop: Gewaagd specifiek opleiden
Seizoenskaart: 112
Hij heeft met de ECA wel goed werk gedaan om de UEFA internationale opzet te verbeteren:

Extra veel kansen om coëfficiënten te behalen, en bij te sluiten voorbij aan Portugal, Oekraïne, België, Turkije, Tsjechië, Zwitserland.

Kansen verbeterd om 2 NLse teams in de Champions League te krijgen. Nummer 2 komt geen Deens, Pools of Kroaats kampioen meer tegen en de nummer 1 mogelijk wel, maar de Nederlandse titelhouder moet zich zo alvast opwarmen en punten vergaren voor Nederland. Daar waar normaal gesproken er geen 2 Nederlandse teams meer konden plaatsen door het clubverval, nou dus wel.

Bij Ajax is echter de interne kritiek weg, tenzij een universele zaakwaarnemersregulator het doet.

Niets in z'n achteruut

KOTARSKI. Mazraoui De Ligt SESSEGNON MOUNT, BANDÉ FrenCkie SCHUURS. Neres Dolberg Bakker.

PostPosted: 01 Mar 2018 08:59 

Stormrage wrote:

Er gaat al geruime tijd iets mis met onze club. Wij hebben de grootste begroting en winnen dit jaar voor het vierde jaar op rij geen prijs, zondag heb je voor eigen publiek gelijk gespeeld tegen een club die 10% van onze begroting heeft. Een verdwaalde boer is hoofdtrainer geworden, zijn positie begint nu al te verzwakken. Het hele land heeft een pleurishekel aan Ajax, alle stadions juichen als wij het kampioenschap verspelen en ze spelen allemaal met het mes tussen de tanden als ze tegen ons moeten. En waarom? Door die stuitende arrogantie, zogenaamd verpakt als Amsterdamse bluf, die werkelijk helemaal nergens meer op gebaseerd is. Logo verkleinen zodat je die 3 sterren erboven kunt zetten, kijk ons nou toch eens met al onze kampioenschappen. Dat doen zelfs Italiaanse clubs als Juventus niet, waar die sterren zijn uitgevonden, alleen op de shirts worden ze geplaatst. Bij ons moeten onze sterren overal zichtbaar zijn! Want stel je voor dat er iemand is die niet weet hoe goed wij wel niet zijn! Of eigenlijk ooit waren, in een ver verleden. En dan een promo filmpje maken dat we in de finale EL staan “we are back” hoe haal je het in je hoofd. De hele wereld heeft vervolgens gezien hoe kansloos we vernederd werden in diezelfde finale. Hoogmoed komt voor de val. Begin eens met wat normaler te doen, wat nederiger, dan kweek je misschien wat meer sympathie. WZAWZDB is al 4 jaar niet meer zo.
Poeh, poeh, dit is wel heel zuur. Vind je niet dat je doorschiet?
Los daarvan, hetgeen je allemaal zegt klopt niet. Als er 100 man juichen als AJAX niet kampioen wordt wil dat niet zeggen dat dat de mening is van het publiek. Als Ziyech door 100 mensen wordt uitgefloten wil dat ook niet zeggen dat iedereen tegen hem is. Heel kort door de bocht. Ik ken genoeg mensen die fan van een andere club zijn en helemaal geen hekel aan AJAX hebben.
En in heel veel landen is de grootste club van het land door supporters van andere clubs over het algemeen het meest gehaat (voor zover daar sprake van is). Allemaal kwestie van jaloezie.
Wanneer zijn de spelers/bestuurders hooghartig? Dat zijn toch doorgaans de supporters.
"AJAX is een kille club" wordt vaak geopperd. Dat is eens gezegd en dat wordt nu te pas en onpas herhaald. Waarom zijn er heel veel ex-spelers die dat gewoon tegenspreken?
Waarom Ten Hag in dit stukje aanvallen en hem een verdwaalde boer noemen? Dat is juist hooghartig, heel kortzichtig en opportunistisch. Waarom zou iemand van buiten de grote stad en met een voor ons vreemd accent geen goede trainer kunnen zijn. Jij zegt dat zijn positie aan het verzwakken is. Hoe weet je dat? Omdat jij dat vind of denkt?
Dat de resultaten de laatste jaren m.u.v. de finaleplaats vorig seizoen tegenvallen is duidelijk.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb wel vaker mindere tijden meegemaakt en die duurde nog wel langer dan nu. Vergeet ook niet het veranderde voetbalklimaat.
20 Jaar geleden zou iemand als Sanchez niet na 1 jaar zijn vertrokken. met Sanchez hadden we nu bovenaan gestaan en waren we Europees ook niet zo vroeg uitgeschakeld. De gemiddelde leeftijd van het elftal ligt momenteel wel 4 tot 5 jaar lager dan vroeger. Allemaal het gevolg van de veranderde omstandigheden.
Het is tegenwoordig veel moeilijker.
En als het allemaal zo simpel is dat de uitslagen altijd conform de begroting is, wordt het allemaal wel heel simpel. Ik zou zeggen vul de toto in.
Je hebt het over de kansloze finale. AJAX won vorig seizoen wel van clubs als Schalke. Die hebben een begroting van het dubbele van AJAX. Zo kun je het ook bekijken.
Ik heb MOTD uit Engeland in die tijd gezien. Ik kan je zeggen, daar hebben ze een heel ander beeld van AJAX dan jij schetst.
Ben ik tevreden met hoe het nu gaat? Volmondig nee. Maar jij schiet wel erg door.
We moeten nederig gaan doen volgens jou. Wat stel je dan voor? Zeggen dat we voor de derde of vierde plaats gaan en psv de hemel in prijzen? Ik zou het niet weten. Zeg het maar. ben benieuwd.

PostPosted: 01 Mar 2018 12:27 

renemar wrote:
Stormrage wrote:

Los daarvan, hetgeen je allemaal zegt klopt niet. Als er 100 man juichen als AJAX niet kampioen wordt wil dat niet zeggen dat dat de mening is van het publiek. Als Ziyech door 100 mensen wordt uitgefloten wil dat ook niet zeggen dat iedereen tegen hem is. Heel kort door de bocht. Ik ken genoeg mensen die fan van een andere club zijn en helemaal geen hekel aan AJAX hebben.
En in heel veel landen is de grootste club van het land door supporters van andere clubs over het algemeen het meest gehaat (voor zover daar sprake van is). Allemaal kwestie van jaloezie.
Wanneer zijn de spelers/bestuurders hooghartig? Dat zijn toch doorgaans de supporters.
"AJAX is een kille club" wordt vaak geopperd. Dat is eens gezegd en dat wordt nu te pas en onpas herhaald. Waarom zijn er heel veel ex-spelers die dat gewoon tegenspreken?
Waarom Ten Hag in dit stukje aanvallen en hem een verdwaalde boer noemen? Dat is juist hooghartig, heel kortzichtig en opportunistisch. Waarom zou iemand van buiten de grote stad en met een voor ons vreemd accent geen goede trainer kunnen zijn. Jij zegt dat zijn positie aan het verzwakken is. Hoe weet je dat? Omdat jij dat vind of denkt?
Dat de resultaten de laatste jaren m.u.v. de finaleplaats vorig seizoen tegenvallen is duidelijk.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb wel vaker mindere tijden meegemaakt en die duurde nog wel langer dan nu. Vergeet ook niet het veranderde voetbalklimaat.
20 Jaar geleden zou iemand als Sanchez niet na 1 jaar zijn vertrokken. met Sanchez hadden we nu bovenaan gestaan en waren we Europees ook niet zo vroeg uitgeschakeld. De gemiddelde leeftijd van het elftal ligt momenteel wel 4 tot 5 jaar lager dan vroeger. Allemaal het gevolg van de veranderde omstandigheden.
En als het allemaal zo simpel is dat de uitslagen altijd conform de begroting is, wordt het allemaal wel heel simpel. Ik zou zeggen vul de toto in.
Je hebt het over de kansloze finale. AJAX won vorig seizoen wel van clubs als Schalke. Die hebben een begroting van het dubbele van AJAX. Zo kun je het ook bekijken.
Ik heb MOTD uit Engeland in die tijd gezien. Ik kan je zeggen, daar hebben ze een heel ander beeld van AJAX dan jij schetst.
Ben ik tevreden met hoe het nu gaat? Volmondig nee. Maar jij schiet wel erg door.
We moeten nederig gaan doen volgens jou. Wat stel je dan voor? Zeggen dat we voor de derde of vierde plaats gaan en psv de hemel in prijzen? Ik zou het niet weten. Zeg het maar. ben benieuwd.
Niet gezien hoe alle stadions juichten toen we ons laatste kampioenschap op de laatste dag verspeelden bij Heracles? Dat waren wel iets meer dan 100 mensen, ben me toen doodgeschrokken. Of het nou Ado, Utrecht, Groningen of Twente is, als wij langskomen staat het schuim ze op de mond, niet te vergelijken met psv of Fey. Wij moeten gewoon een veel beter team hebben dan de rest, anders wordt je geen kampioen, door die maximale weerstand. We hebben nu ook het beste team, maar worden geen kampioen o.a. doordat de strijdlust tegen ons het grootst is. Met normaal doen bedoel ik bijvoorbeeld haal die sterren uit het logo, misplaatste arrogantie is het. Dat je ze op het shirt plaatst kan ik nog mee leven, maar ze staan nu standaard boven het logo, haal dat weg en plaats gewoon het oude, prachtige logo op normaal formaat.
Stel iemand aan als directeur die niet zo arrogant overkomt als Sar, iemand die het beleid op een normale manier kan uitleggen naar pers en supporters toe. Dat heeft niets te maken met psv de hemel in prijzen of voor de 4e plaats gaan.
Ons team is jong inderdaad, dat is een direct gevolg van Bergkamps visie. Eigen jeugd boven aankopen. Is op zich een mooie gedachte, en de makkelijkste weg want je scouting wordt ontlast en goedkoop, maar je wint er niets mee, dat blijkt nu. Je moet dat veranderen, hoe moeilijk het ook is, er moet meer balans in. Daar zijn ze nu mee bezig, maar vooralsnog geen resultaat.
Vorig seizoen prachtig dat je wint van clubs met dubbele begroting, weliswaar met veel geluk, maar goed daar heb je helemaal gelijk in. Echter heb ik de finale als een tactische vernedering ervaren, en ben niet de enige. Dat blijkt toch hangen, zeker na dat hemeltergende filmpje van ze. Had dat filmpje dan alleen uitgezonden als je had gewonnen.

PostPosted: 01 Mar 2018 16:37 

renemar wrote:

Niet gezien hoe alle stadions juichten toen we ons laatste kampioenschap op de laatste dag verspeelden bij Heracles? Dat waren wel iets meer dan 100 mensen, ben me toen doodgeschrokken. Of het nou Ado, Utrecht, Groningen of Twente is, als wij langskomen staat het schuim ze op de mond, niet te vergelijken met psv of Fey. Wij moeten gewoon een veel beter team hebben dan de rest, anders wordt je geen kampioen, door die maximale weerstand. We hebben nu ook het beste team, maar worden geen kampioen o.a. doordat de strijdlust tegen ons het grootst is. Met normaal doen bedoel ik bijvoorbeeld haal die sterren uit het logo, misplaatste arrogantie is het. Dat je ze op het shirt plaatst kan ik nog mee leven, maar ze staan nu standaard boven het logo, haal dat weg en plaats gewoon het oude, prachtige logo op normaal formaat.
Stel iemand aan als directeur die niet zo arrogant overkomt als Sar, iemand die het beleid op een normale manier kan uitleggen naar pers en supporters toe. Dat heeft niets te maken met psv de hemel in prijzen of voor de 4e plaats gaan.
Ons team is jong inderdaad, dat is een direct gevolg van Bergkamps visie. Eigen jeugd boven aankopen. Is op zich een mooie gedachte, en de makkelijkste weg want je scouting wordt ontlast en goedkoop, maar je wint er niets mee, dat blijkt nu. Je moet dat veranderen, hoe moeilijk het ook is, er moet meer balans in. Daar zijn ze nu mee bezig, maar vooralsnog geen resultaat.
Vorig seizoen prachtig dat je wint van clubs met dubbele begroting, weliswaar met veel geluk, maar goed daar heb je helemaal gelijk in. Echter heb ik de finale als een tactische vernedering ervaren, en ben niet de enige. Dat blijkt toch hangen, zeker na dat hemeltergende filmpje van ze. Had dat filmpje dan alleen uitgezonden als je had gewonnen.
Natuurlijk was het in vele stadions zo dat er mensen juichten, maar ook in die stadions een kleine minderheid. Dat kwam ook omdat we tegen een clubje als de graafschap moesten en werkelijk iedereen (vriend en vijand) van een kampioenschap uitging. Als het psv was gebeurd was het leedvermaak ook groot geweest. Mss. iets minder maar daarom zijn wij ook de grootste, die constatering is niet arrogant maar gewoon een feit.
Dat het met eigen jeugd niet lukt ben ik volkomen met je eens. Dat moet ook veranderen. In dat licht zie ik ook de komst van Tagliafico. Ik denk dat ze hebben ingezien dat een jong elftal leuk is maar dat je dan niks wint. Er moet ervaring komen, en dan ervaring met kwaliteit dat beter is dan we hebben.
Over dat veel geluk valt nog wel te redetwisten. Natuurlijk was uitschakeling uit tegen Schalke en Lyon mogelijk geweest. Maar voor hetzelfde geld hadden we zowel Schalke als Lyon (in iets minder mate) thuis met grotere cijfers verslagen. Een 4 of 5-0 tegen Schalke was een hele logische uitslag geweest gezien het spelbeeld.
Dat filmpje vond ik ook bizar, maar dat betekent imo niet dat je arrogant bent. Ik zie dat meer als enorm vreugde een finale te hebben gehaald waar dat door alles en iedereen voor onmogelijk werd gehouden.

PostPosted: 04 Mar 2018 16:51 

Kampioenschap verspeeld, kan zijn koffers gaan pakken.

PostPosted: 04 Mar 2018 17:01 

Erg opportunistisch. Laat hem eerste eens langer werken met de selectie. Aan persoonlijke blunders (vandaag o.a. Wöber en weer missen van veel kansen) kan een trainer niks aan doen. Dat staat helemaal los van de kwaliteit van de trainer.
Ik vind wel dat Ten Hag in moet grijpen. Kluivert op de bank en Cassierra de kans geven.
Maar om nu te zeggen dat hij moet opstappen vind ik tekort door de bocht.

PostPosted: 04 Mar 2018 17:05 

renemar wrote:
Erg opportunistisch. Laat hem eerste eens langer werken met de selectie. Aan persoonlijke blunders (vandaag o.a. Wöber en weer missen van veel kansen) kan een trainer niks aan doen. Dat staat helemaal los van de kwaliteit van de trainer.
Ik vind wel dat Ten Hag in moet grijpen. Kluivert op de bank en Cassierra de kans geven.
Ik heb het over Sar. Die had zijn lot gekoppeld aan het al dan niet halen van het kampioenschap. En mag dus alvast zijn bureau gaan leegruimen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, en Ajax wordt zo langzamerhand een open wond.

PostPosted: 04 Mar 2018 17:48 

renemar wrote:
Ik heb het over Sar. Die had zijn lot gekoppeld aan het al dan niet halen van het kampioenschap. En mag dus alvast zijn bureau gaan leegruimen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, en Ajax wordt zo langzamerhand een open wond.
Schandalig dure fouten in een seizoen voor een AD inderdaad. Valt niet te verdedigen.

Eerst standpunten van Bergkamp kiezen en Bosz eruit werken. Een half jaar erna voor het andere kamp en korte termijn kiezen, Keizer wegsturen en Ten Hag aanstellen. Een half jaar daarna heeft het allemaal nog geen reet opgeleverd.

Wat had het toch mooi kunnen zijn met Bosz....... Sar heeft echt teveel inschattingsfouten gemaakt.

PostPosted: 04 Mar 2018 18:11 

renemar wrote:
Niet juist, hij heeft zijn toekomst niet aan het kampioenschap dit seizoen gekoppeld. Zou ook vreemd zijn dat te zeggen als je 5 punten minder hebt en je een nieuwe trainer aanstelt.
Hij heeft wel gezegd dat hij zijn positie kritisch moet bekijken als Ten Hag geen succes wordt. Maar niet na een half seizoen.

PostPosted: 04 Mar 2018 20:16 

renemar wrote:
renemar wrote:

Niet juist, hij heeft zijn toekomst niet aan het kampioenschap dit seizoen gekoppeld. Zou ook vreemd zijn dat te zeggen als je 5 punten minder hebt en je een nieuwe trainer aanstelt.
Hij heeft wel gezegd dat hij zijn positie kritisch moet bekijken als Ten Hag geen succes wordt. Maar niet na een half seizoen.
Hij heeft gefaald, dat is nu al duidelijk en zal alleen nog maar duidelijker worden. Overmars krijgt van mij het voordeel van de twijfel.

PostPosted: 04 Mar 2018 20:26 

Snake wrote:
renemar wrote:

Schandalig dure fouten in een seizoen voor een AD inderdaad. Valt niet te verdedigen.

Eerst standpunten van Bergkamp kiezen en Bosz eruit werken. Een half jaar erna voor het andere kamp en korte termijn kiezen, Keizer wegsturen en Ten Hag aanstellen. Een half jaar daarna heeft het allemaal nog geen reet opgeleverd.

Wat had het toch mooi kunnen zijn met Bosz....... Sar heeft echt teveel inschattingsfouten gemaakt.
100% eens. Bij Bosz mankeerde er ook wel wat aan, maar die voldeed op het vlak van drukzetten (één van de belangrijkste dingen, of zou toch moeten zijn) wél.
In balbezit was het ook niet zo geweldig, maar nog altijd een stuk beter dan de smurrie die we nu en in mindere mate onder Keizer te verwerken kregen.
God zeg, wat verlang ik naar Bosz. En Jonk moet ook terug, in de jeugdopleiding.
Maar gaat niet gebeuren. :cry:
Bosz wist ook echt waar hij over praatte. Hij wilde echt des-Cruijffs (en dus des-Ajax) voetballen en deed dat ook of maakte er iig een begin van. Types als Ten Hag en Keizer weten totaal niet waar ze over praten.

PostPosted: 04 Mar 2018 22:00 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Mooie pijnlijke tweet van Freek Janssen van VI:

Vitesse - Ajax 3-2

- 10 punten achterstand op PSV
- 175 miljoen eigen vermogen
- 4 jaar op rij geen prijs gehaald

Pijnlijk.

PostPosted: 04 Mar 2018 22:09 
Beheerder

Ja, en het jaartje (2016/17) van optimisme dat AJAX eindelijk terug was eigenhandig de nek omgedraaid. En Cruijff en Jonk uiteraard kaltgestellt. Nog veel pijnlijker.

Post new topic  Reply to topic  [ 423 posts ]  Previous   1 12 13 14 15 16 17  Next

All times are UTC+01:00