Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 435 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 18  Next
Author Message
PostPosted: 08 Nov 2012 10:00 

Dimc85 wrote:
343 wrote:
Hopelijk geen vriend van Arno Vermeulen.
Heeft die vrienden dan?
Gerechtvaardigde wedervraag.

'Het is niet de bedoeling dat je Peter Bosz tegenspreekt. Hij neemt bovendien allemaal mensen mee die het met hem eens zijn. Het begint al met Hendrie Krüzen, z'n assistent, en het eindigt met z'n ex-vrouw die de was gaat doen.' - Marcel van Roosmalen

PostPosted: 08 Nov 2012 10:18 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Droomaankoop: Guldelj
Seizoenskaart: 6 jaar
Is Fontein nog benaderd? Hij lijkt me een ideale kandidaat. Hij heeft in een eerder stadium al alle beginnersfouten kunnen maken en hij zit in de Cruijff hoek. Hij heeft het eerder ook niet zo slecht gedaan. Als het voetbaldeel bij de TD ligt, is hij een zeer geschikte man, met een groot netwerk, ervaring en een neusje voor het commerciële gedeelte.

Die Jan de Jong ken ik niet, maar ik ben bepaald niet onder de indruk van de NOS. De manier waarop daar belastinggeld verkwist wordt, vind ik ronduit schandalig. Daarnaast heeft hij een grote fout gemaakt door Arno Vermeulen aan te stellen én is objectiviteit meestal ver te zoeken bij de NOS. Gelukkig dat dat niet door gaat.

PostPosted: 09 Nov 2012 10:33 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Michael Kinsbergen dus, Link

Ook schrijft de Televaag dat het mogelijk het einde kan zijn van vd Aat. Hopelijk komt Fontein daar ook dan nog bij ( i.p.v. Slop/ vd Aat). Puur vanwege het feit wat hij in de afgelopen jaren ook bij de UEFA heeft gedaan.
Je hebt dan nog steeds Nederlands duurste transfer ooit ( Marc Overmars), de beste keeper van de afgelopen 10 jaar bij Manchester United, en iemand die bij de UEFA in een sturingsgroep zit m.b.t. financial Fairplay en de CL voor U-19.

PostPosted: 09 Nov 2012 10:45 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Riejuh wrote:
Michael Kinsbergen dus, Link

Ook schrijft de Televaag dat het mogelijk het einde kan zijn van vd Aat. Hopelijk komt Fontein daar ook dan nog bij ( i.p.v. Slop/ vd Aat). Puur vanwege het feit wat hij in de afgelopen jaren ook bij de UEFA heeft gedaan.
Je hebt dan nog steeds Nederlands duurste transfer ooit ( Marc Overmars), de beste keeper van de afgelopen 10 jaar bij Manchester United, en iemand die bij de UEFA in een sturingsgroep zit m.b.t. financial Fairplay en de CL voor U-19.
Als vdAat en liefst ook Slop weggaan en Fontein komt terug dan heb je een geweldige directie en RvC.
Zijn er eigenlijk ook noemenswaardige nadelen aan Fontein? Heeft die iets gedaan in het verleden wat niet kon?

PostPosted: 09 Nov 2012 13:29 
Beheerder

Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Hij heeft een aardappel in de keel. Hij kwam toen te veel in beeld. Letterlijk dus. Op tv.
Heeft geen typische AJAX-uitstraling maar heeft wel goede sponsors binnengesleept natuurlijk.
In ieder geval capabeler dan V/d Aat.

Fontein er nog bij en het ziet er inderdaad echt geweldig uit.

PostPosted: 09 Nov 2012 16:56 
Erelid

Volgens Frits Barend op Radio 1 vertrekt Van der Aat op 1 Januari.

PostPosted: 09 Nov 2012 18:37 
Beheerder

Het goede nieuws blijft zich maar opstapelen. :ajaxoud:

PostPosted: 09 Nov 2012 18:41 
Erelid

De Boer: 'Van der Sar heeft uitstraling; dat is belangrijk'

Tijdens het wekelijkse perspraatje, dit keer in de aanloop naar het uitduel van zondag met PEC Zwolle, is Ajax-trainer Frank de Boer ingegaan op de aanstaande directie-aanstelling van voormalig ploeggenoot Edwin van der Sar. De coach van de Amsterdammers verwacht bovendien dat zijn ploeg goed voor de dag komt en de bij Manchester City (2-2) ingezette lijn doortrekt.

Van der Sar zal in Amsterdam, mits de onderhandelingen met goed gevolg worden afgerond, aan het directieteam worden toegevoegd. Een goede zaak, wat de hoofdtrainer betreft. 'Uitstraling is belangrijk en die heeft Edwin. Kijk bijvoorbeeld ook naar Manchester City. Met Patrick Vieira staat daar écht iemand. Ik denk ook dat Edwin de kwaliteiten heeft om een functie in de directie in te kunnen vullen.'

'Ik verwacht dat Zwolle zoals gewoonlijk 4-3-3 zal spelen. Voetballend is het een heel goed team. Ik verwacht zondag een goed Ajax. De spelers zullen hun motivatie moeten vinden. Het is ook hoe je bent begonnen als klein jongetje. Je wilt alles winnen. De competitie telt 34 wedstrijden. Dan moet je telkens het maximale geven en alles willen winnen.'
Vi.

PostPosted: 10 Nov 2012 12:33 
Beheerder

Slop gaat er ook uit. Dat kan niet anders.
http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/slopt-e ... an-der-sar

PostPosted: 10 Nov 2012 12:44 
Beheerder

Weer het zoveelste bullshitmeninkje van iemand uit het kamp Coronel.
Zag trouwens die verschrikkelijke gladjanus en gebakken luchtverkoper bij P&W zitten gisteravond: Yves Gijrath.
Wilde Badr hari nog een tiende kans geven...wat een enorme drol.
Zulke mensen moeten we echt niet bij AJAX willen zien.
http://www.bnr.nl/topic/sport/2011/03/3 ... s-dictator
http://www.quotenet.nl/Nieuws/Yves-Gijr ... Hari-28411

PostPosted: 10 Nov 2012 13:13 

Zag trouwens die verschrikkelijke gladjanus en gebakken luchtverkoper bij P&W zitten gisteravond: Yves Gijrath.
Gezien. Zonder concurrentie het absolute dieptepunt waar het in de media ingezette marionetten betreft ten tijde van de oorlog. Wat een gribus. En wat een neus voor het kiezen van foute kampen.

'Het is niet de bedoeling dat je Peter Bosz tegenspreekt. Hij neemt bovendien allemaal mensen mee die het met hem eens zijn. Het begint al met Hendrie Krüzen, z'n assistent, en het eindigt met z'n ex-vrouw die de was gaat doen.' - Marcel van Roosmalen

PostPosted: 15 Nov 2012 17:55 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Mja dat heb ik dus ook als ik Paul Romer op TV zie. Zal die ene aflevering van Nova nooit vergeten die over de Cruijff revolutie berichtte (waarvan Romer toen toevallig eigenaar was van het productiehuis van dat programma....) Met journalistiek had dat toen weinig te maken.... :roll:

PostPosted: 15 Nov 2012 20:13 
Beheerder

En Peter R. de Vries en dat soort types die zich echt zich compleet geschikt achten voor een betrekking bij AJAX. Brrr. Zie je dat al voor je? :(

Wat nog erger was dat de voetballiefhebbers die het amper volgden en zelfs degenen die niets met voetballen hebben wel een mening vormden op basis van wat ze in die televieshows hoorden over Cruijff. Zelfs mijn ouders. :x

Ik had altijd al respect voor Cruijff. Ook kritiek en kanttekeningen maar mijn respect is alleen maar groter geworden. Ongelooflijk op wat voor een manier hij dit heeft gewonnen. Op de Cruijff-manier, op de AJAX-manier.
Zet de manier waarop Coronel zich profileerde op televisie maar eens af op hoe Cruijff het deed bij Voetbal International. :ajaxoud:

PostPosted: 15 Nov 2012 22:58 

Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
Maar wat wordt Van de Sar nou precies? Ik heb veel Algemeen directeur gehoord, maar ook voorzitter van de directie

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 16 Nov 2012 12:51 
Beheerder

http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/ajax-ti ... ekend-heen

PostPosted: 19 Nov 2012 10:57 

Droomaankoop: Viktor Fischer :O
Maak er maar Directeur marketing van:

http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/van-der ... -marketing

PostPosted: 19 Nov 2012 11:06 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Lijkt mij een goede invulling.

PostPosted: 19 Nov 2012 11:29 

Dit is een veel betere invulling. Al had ik voor deze post eigenlijk hoop op Maarten Fontein.

Ook dit is al een zware functie. Dat tekent het vertrouwen in vd Sar. Vanuit deze functie gaat hij veel leren. Over een jaar of 4 komt hij misschien in aanmerking als AD.

PostPosted: 19 Nov 2012 17:32 
Erelid

Logisch ook dat hij als directeur marketing begint. Had in zijn laatste jaren bij Man United daar ook de meeste ervaring in opgedaan. Ging regelmatig kijken bij die afdeling in London geloof ik.

PostPosted: 19 Nov 2012 17:54 

Riejuh wrote:
Logisch ook dat hij als directeur marketing begint. Had in zijn laatste jaren bij Man United daar ook de meeste ervaring in opgedaan. Ging regelmatig kijken bij die afdeling in London geloof ik.
Dat klinkt goed. Dat heb ik niet eerder gehoord, maar dat zegt veel over zijn ambitie en interesse

PostPosted: 19 Nov 2012 22:15 
Erelid

Geeft dat zelf ook in zijn interview, dat hij altijd bovengemiddeld geïnteresseerd is in marketing etc.

Verder het eerste wat ik begrijp is dat ze eens goed gaan kijken naar de organisatie. Hopelijk wordt deze vele malen effectiever. Ik heb namelijk het idee dat er in de kantoortjes nog wel het een en ander verbeterd kan worden.

PostPosted: 29 Dec 2012 12:50 

http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/de-sfee ... d-bij-ajax

PostPosted: 12 Jan 2013 11:08 
Erelid

Image

#ajaxlife.nl

PostPosted: 13 Jan 2013 16:38 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Dat heb ik Rick vd Boog (verboden woord?) nog nooit zien doen. Lijkt me toch een stuk leuker voor de spelers en staf, een directeur die echt betrokken is bij eigenlijk alles. Vind alleen dat Ajax met die interviewtjes en kerstwensen etc. met van VD Sar hem wel heel erg als suffe, übernette man neerzetten.

PostPosted: 08 Mar 2013 15:14 
Beheerder

'Ik ben aan een ander leven begonnen'

Bron: AJAX.nl

Post new topic  Reply to topic  [ 435 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 18  Next

All times are UTC+02:00