Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 245 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 10  Next
Author Message
PostPosted: 12 Dec 2011 21:03 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Bolkestein wrote:
Nieuw stuk.

http://www.catenaccio.nl/2011/achtergro ... e-colonne/

Lezennnn.
Behoorlijk hap weer en goed uitgezocht. Da Vinci groep had ik nog niet van gehoord en de link van de medische staf ook niet. Die mogen ze ook meteen vernieuwen, want het is al jaren drama (met 1 jaar Lindemann er tussen wat wel goed was). Wat een slangenkuil is Ajax toch ook op dit moment. :cry:

PostPosted: 12 Dec 2011 21:38 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
Zou Scheringa geen goede AD voor Ajax zijn?

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 12 Dec 2011 22:17 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Kom op.............. :o Met alle respect maar dat is tch wel de meest belachelijke suggesitie die ik in jaren op een forum gelezen heb.

PostPosted: 12 Dec 2011 22:24 

Seizoenskaart: 427
Ik denk dat Ovenwant een grap maakt, Pushkin. :P

Lekker trollen Ovenwant! :D

PostPosted: 13 Dec 2011 01:58 

Ik dacht hij meent dat serieus vanwege dit bericht: http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/26984/ ... -beurs-af/

PostPosted: 13 Dec 2011 09:27 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Bolkestein wrote:
Nieuw stuk.

http://www.catenaccio.nl/2011/achtergro ... e-colonne/

Lezennnn.
Wat een geweldig stuk..Maar wat doet het pijn om dit te lezen...Onze club is door en door ziek en verziekt door die klootviolen..

In hoeverre is het benoemen van de bestuursraad nog tegen te houden door kamp-Cruijff? Wie gaan daar precies over?

Gaat de link naar dit nieuwe artikel ook weer overal gepost worden en bijv. gemaild worden naar vi?

PostPosted: 13 Dec 2011 09:31 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Het is door mij in ieder geval al gemaild naar VI. Echter was dat ten tijde van de uitzending dus kan ik me niet voorstellen dat dit toen nog gelezen is.

PostPosted: 13 Dec 2011 09:33 
Erelid

Ik zal hem deze week ook nog mailen.

Waar kan ik vi op bereiken?

Dan komt het vrijdag vast ter sprake. Vorige keer was het toch duidelijk (n.a.v. de teksten die ze gebruikte in het programma) dat ze het gelezen hadden.

PostPosted: 13 Dec 2011 09:37 
Erelid

Ik heb het gemaild naar de redactie. Het staat op mn facebook account en ook naar alle mensen binnen mn msn-lijst die mogelijk het interessant vinden om te lezen ook. Het is echter wel een behoorlijk betoog, maar zeker de moeite waard om te lezen.

Overigens verklaard dit ook waarom Cruijff de medische staf wil hervormen.

PostPosted: 13 Dec 2011 09:42 
Erelid

Ja, ik zei het een weekje geleden hier nog dat Cruijff de medische staf ook weg wilde hebben.
Mooi om te zien dat Cruijff dus ook bekend is met die 'stromingen' als ik het zo zie.

edit: Even het stuk over bestuursraad in het juiste topic gezet.

Post subject: Re: De bestuursraad
PostPosted: 13 Dec 2011 09:43 
Erelid

Hier even hoe de bestuursraad gekozen word:
Op 22 december is de Algemene Ledenvergadering (ALV) waarin voor een nieuwe bestuursraad wordt gestemd. Het interim-bestuur stelt de nieuwe bestuursraad voor en moet uit minimaal vijf leden bestaan. Volgens de Telegraaf zijn de volgende vier mensen inmiddels akkoord met hun kandidatuur:
- Hennie Henrichs
- Hein Blocks
- Cees Vervoorn
- Jan Buskermolen

Zoals de voorstellen er nu liggen vervangt de bestuursraad de ledenraad als vertegenwoordiger van de leden en zijn zij de enige die in de toekomst nieuwe kandidaten kunnen voorstellen voor de bestuursraad. De macht van de bestuursraad is enorm; zij stellen de RvC aan en de RvC stelt vervolgens een directie aan.

M.a.w. de ALV op 22 december gaat of een leuke kerst brengen of totaal niet.
Iemand een idee hoe zo'n stemming zal gaan verlopen bij de ALV?

PostPosted: 13 Dec 2011 09:47 
Erelid

Ik hoop dat hierin dus nog drie oud-voetballers komen. Dan is er in ieder geval tegengas. Die Henrichs moet gewoon binnen de negen die volgen nog publiekelijker de grond in gestampt worden zodat de ALV hiermee niet akkoord kan gaan.

Of iemand die erin komt die gekozen is door de supporters en deze vertegenwoordigd.. Tenslotte zijn wij de reden dat Ajax de grootste club is van Nederland.

PostPosted: 13 Dec 2011 09:53 
Erelid

VI ook gemaild.

Zou voetbalzone dit willen plaatsen?

PostPosted: 13 Dec 2011 10:06 
Erelid

sincere1983 wrote:
VI ook gemaild.

Nooit geschoten is altijd mis. Ik zal het verzenden naar ze.

PostPosted: 13 Dec 2011 10:26 
Erelid

Riejuh wrote:
sincere1983 wrote:
VI ook gemaild.

Nooit geschoten is altijd mis. Ik zal het verzenden naar ze.
Heb het ook gedaan..

PostPosted: 13 Dec 2011 11:22 

Droomaankoop: Viktor Fischer :O
Is het ook niet mogelijk dit naar Telesport te sturen, die zulllen het stuk niet letterlijk plaatsen, maar misschien wel zelf uitwerken, en contact opnemen met Pieter Zwart.

Hoe oud is hij eigenlijk, hij lijkt nog zo jong? Wat kan die jongen schrijven, geweldig! Erg knap uitgezocht.

PostPosted: 13 Dec 2011 12:16 

De bestuursraad moet toch worden aangesteld door de Algemene Leden Vergadering? Is het mogelijk dat Cruijff daar met een alternatieve bestuursraad aan komt vol met oud-voetballers en Cruijff sympathisanten die het tegen die Henrichs/Blocks/Vervoorn kliek opnemen. Kom bijvoorbeeld met Theo van Duivenbode (voorzitter), Ruud Suurendonk, Leo van Wijk, Dick Schoenaker en Rob Been Jr. aanzetten want die zullen het makkelijk winnen van die kliek. De slag moet gewonnen worden in de bestuursraad want de group die daar aan de macht komt zal de toekomst van Ajax bepalen. Mocht Cruijff daar de slag winnen dan kunnen ze een pro-Cruijff RvC aanstellen wat zal beteken dat de contracten van Van Gaal en Sturkenboom er doorheen vallen en Marco van Basten en Dennis Heijn als directeuren aangesteld kunnen worden. Van Basten bemoeit zich dan nauwelijks met het technische beleid wat door Jonk, Bergkamp en De Boer wordt gedaan en samen zorgen ze ervoor dat Ajax gezuiverd wordt van alle duistere figuren met eigenbelangen. Zo kan Ajax weer een echte voetbalclub worden.

PostPosted: 13 Dec 2011 12:59 
Erelid

ghostwriter wrote:
De bestuursraad moet toch worden aangesteld door de Algemene Leden Vergadering? Is het mogelijk dat Cruijff daar met een alternatieve bestuursraad aan komt vol met oud-voetballers en Cruijff sympathisanten die het tegen die Henrichs/Blocks/Vervoorn kliek opnemen. Kom bijvoorbeeld met Theo van Duivenbode (voorzitter), Ruud Suurendonk, Leo van Wijk, Dick Schoenaker en Rob Been Jr. aanzetten want die zullen het makkelijk winnen van die kliek. De slag moet gewonnen worden in de bestuursraad want de group die daar aan de macht komt zal de toekomst van Ajax bepalen. Mocht Cruijff daar de slag winnen dan kunnen ze een pro-Cruijff RvC aanstellen wat zal beteken dat de contracten van Van Gaal en Sturkenboom er doorheen vallen en Marco van Basten en Dennis Heijn als directeuren aangesteld kunnen worden. Van Basten bemoeit zich dan nauwelijks met het technische beleid wat door Jonk, Bergkamp en De Boer wordt gedaan en samen zorgen ze ervoor dat Ajax gezuiverd wordt van alle duistere figuren met eigenbelangen. Zo kan Ajax weer een echte voetbalclub worden.
Precies wat ik dus ook dacht.
Ik weet niet in hoeverre het in kamp Cruijff duidelijk is dat daar de oorlog gewonnen moet worden (22 december word dus bij mij heel dik gemarkeerd in de agenda)!

PostPosted: 13 Dec 2011 21:24 

Seizoenskaart: 413
Hij is 18.

PostPosted: 14 Dec 2011 08:13 
Erelid

Blind volgt technisch hart

Adidas verbaast over Ajax, vd Aat liegt de boel aan elkaar

PostPosted: 14 Dec 2011 08:49 
Erelid

Die van der Aat..Haha, dat is de volgende die zich dus onmogelijk heeft gemaakt bij de ALV en ALA.
Het net sluit zich tot zover steeds meer rondom die gladjakkers.

Laten we hopen dat de ALV straks weet wat ze te doen staat.
Zijn er nog supportersacties 22 december rondom deze alles beslissende stemming?

PostPosted: 14 Dec 2011 20:12 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Volgens een andere AJAX-site (ajax1.nl)
Voorzitter van het interim-bestuur van Ajax, Rob Been junior, heeft vanavond de voor te dragen kandidaten van de bestuursraad bekend gemaakt. Tijdens de algemene ledenvergadering van 22 december zal deze raad worden voorgedragen en zullen de leden daarover stemmen.

Het gaat om de omstreden Hein Blocks, Jan Buskermolen, Hennie Henrichs, Cees Vervoorn, Tonny Bruins Slot en Dick Schoenaker. Op dit moment bestaat de voor te dragen bestuursraad uit zes namen. Er zal een zevende lid worden toegevoegd wanneer de bestuursraad in functie is. Dit zal vermoedelijk iemand vanuit de Ajax Supporters Delegatie worden.
Niet goed genoeg. Ze willen maar een vieze vinger in de pap blijven houden.

PostPosted: 14 Dec 2011 20:20 
Erelid

Bruins Slot en Schoenaker ben ik enigzins wel tevreden mee, lijken mij toch Cruijff adepten. Dat er eindelijk ook iemand uit de ASD komt is ook een goed punt. Alleen die andere vier namen en dan vooral Heinrichs, Blok en Vervoorn ( kontridders van Coronel..) Wat die Buskermolen is weet ik niet..

PostPosted: 14 Dec 2011 20:25 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Volgens mij worden ze allemaal individueel aangenomen als bestuursraad. Dus in principe kunnen ze Tonnie BS en Schoenaker gekozen worden en de andere niet. Kan iemand dit bevestigen?

PostPosted: 15 Dec 2011 02:06 

Riejuh wrote:
Bruins Slot en Schoenaker ben ik enigzins wel tevreden mee, lijken mij toch Cruijff adepten. Dat er eindelijk ook iemand uit de ASD komt is ook een goed punt. Alleen die andere vier namen en dan vooral Heinrichs, Blok en Vervoorn ( kontridders van Coronel..) Wat die Buskermolen is weet ik niet..
Niet zo zeer kontridders van Coronel, ze hebben er belang bij dat Cruijff wegblijft, Da vinci groep, HvA en weet ik veel wat nog meer.

Post new topic  Reply to topic  [ 245 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 10  Next

All times are UTC+01:00