Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1069 posts ]  Previous   1 39 40 41 42 43
Author Message
PostPosted: 15 Sep 2019 21:35 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Hij heeft nu de rol van de Wit overgenomen. Ik zou er ook afscheid van nemen, maar ja.

PostPosted: 15 Sep 2019 22:49 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
DeRuit wrote:
Volgens mij speelde Siem vooral om wat ritme op te doen/te houden omdat hij niet bij jong mag spelen.
Met 7 tot 10 min doet Siem natuurlijk ook geen ritme op, laten we daar ook reëel in zijn...

PostPosted: 16 Sep 2019 03:35 

rebuah wrote:
DeRuit wrote:
Volgens mij speelde Siem vooral om wat ritme op te doen/te houden omdat hij niet bij jong mag spelen.
Met 7 tot 10 min doet Siem natuurlijk ook geen ritme op, laten we daar ook reëel in zijn...
https://www.vtbl.nl/nieuws/artikel/4848 ... eede-helft

Hier zegt hij dat. Ik verzin het zelf niet en ben het er ook niet mee eens. Wat mij betreft had Lang gespeeld.

PostPosted: 16 Sep 2019 09:22 

DeRuit wrote:
rebuah wrote:
DeRuit wrote:
https://www.vtbl.nl/nieuws/artikel/4848 ... eede-helft

Hier zegt hij dat. Ik verzin het zelf niet en ben het er ook niet mee eens. Wat mij betreft had Lang gespeeld.
Ten Hag is niet meer serieus te nemen. Vroeger was het zodat een talent, als de stand het toeliet, aan het eind van de wedstrijd mocht invallen. Zaterdag was ideaal, 4-1 voor, wedstrijd gespeeld. Geef een jongen als Noa Lang dan wat speelminuten. Nota bene een jongen waarvan hij zelf aangeeft dat hij dicht tegen het eerste aanzit.
Toch geen speler waarvan je weet dat hij niet in de toekomstplannen voorkomt (dat hoop ik toch). Tien minuten voor wedstrijdritme? :lol:
Compleet van de pot gerukt.

PostPosted: 16 Sep 2019 22:15 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ja, sloeg nergens op. De Jong heeft geen toekomst meer bij AJAX. Lang wel.

PostPosted: 26 Sep 2019 09:06 

Ik weet niet wat dat met TH is. Zegt dat Alvarez een middenvelder is. AJAX kreeg interesse in Alvarez toen hij als CV speelde. Dat hij later ook op het middenveld ging spelen doet daar niks aan af. Als Alvarez is gehaald als middenvelder is hij een miskoop. Door het doorbreken van Dest is Veltman nu RCV. Wat als Dest niet had voldaan en Veltman gewoon als RB had moeten spelen? Dan zou er dus maar 1 RCV in de selectie zitten, Schuurs. Kan mij niet voorstellen dat ze zo de competitie zouden zijn ingegaan. Weet bijna zeker dat Alvarez dan RCV zou spelen.
Volgens mij liegt TH als hij zegt dat Alvarez als middenvelder is gehaald. Zo niet, dan betekent dat dat Overmars maar 2 goede aankopen heeft gedaan, Martinez en Promes zoals die de laatste tijd speelt. Waarbij ook nog eens opgemerkt dat Martinez speelt op een plek waar die niet voor gehaald is.

PostPosted: 26 Sep 2019 09:27 
Erelid

renemar wrote:
Zegt dat Alvarez een middenvelder is. AJAX kreeg interesse in Alvarez toen hij als CV speelde.
Niet, hij speelde toen ook al vaak als middenvelder.
renemar wrote:
Door het doorbreken van Dest is Veltman nu RCV. Wat als Dest niet had voldaan en Veltman gewoon als RB had moeten spelen? Dan zou er dus maar 1 RCV in de selectie zitten, Schuurs. Kan mij niet voorstellen dat ze zo de competitie zouden zijn ingegaan.
Mazraoui?

PostPosted: 26 Sep 2019 12:40 

Jnp wrote:
renemar wrote:
Zegt dat Alvarez een middenvelder is. AJAX kreeg interesse in Alvarez toen hij als CV speelde.
Niet, hij speelde toen ook al vaak als middenvelder.
renemar wrote:
Door het doorbreken van Dest is Veltman nu RCV. Wat als Dest niet had voldaan en Veltman gewoon als RB had moeten spelen? Dan zou er dus maar 1 RCV in de selectie zitten, Schuurs. Kan mij niet voorstellen dat ze zo de competitie zouden zijn ingegaan.
Mazraoui?
Je kunt zeggen wat je wil maar Alvarez is gekomen om RCV te spelen. Niet als middenvelder. Hij staat ook bij de verdedigers op de officiële AJAX site.
Nu is op het middenveld een probleem (door slecht beleid) en probeert TH hem daar en is blijkbaar tevreden. Maar hij moet niet liegen dat hij vanaf het begin als middenvelder is aangetrokken.
Een RCV, niet een RB. Ik neem tenminste aan dat je Nous niet als RCV ziet. Nous is wss. voor de voorbereiding als 1e optie als RB gezien. Dest is een meevaller. Van Veltman is later duidelijk geworden dat hij net weg mag.

PostPosted: 26 Sep 2019 13:13 
Erelid

Hij is gehaald voor beide posities. Werd vanaf het begin al door Ajax aangegeven.
renemar wrote:
Een RCV, niet een RB. Ik neem tenminste aan dat je Nous niet als RCV ziet.
Jij zegt ‘Wat als Dest niet had voldaan en Veltman gewoon als RB had moeten spelen?’
Dan had Mazraoui rechtsback gespeeld en had Veltman nog steeds centraal kunnen staan.

PostPosted: 26 Sep 2019 17:21 

Jnp wrote:
Hij is gehaald voor beide posities. Werd vanaf het begin al door Ajax aangegeven.
renemar wrote:
Een RCV, niet een RB. Ik neem tenminste aan dat je Nous niet als RCV ziet.
Jij zegt ‘Wat als Dest niet had voldaan en Veltman gewoon als RB had moeten spelen?’
Dan had Mazraoui rechtsback gespeeld en had Veltman nog steeds centraal kunnen staan.
Nous sloot pas later aan. Veltman was vorig seizoen RB, mocht in eerste instantie weg. Schuurs speelde vorig seizoen vrijwel uitsluitend KKD. Op die 2 gok je toch niet als opvolger Matthijs.
Nee, Alvarez is gehaald als opvolger van Matthijs. Werd ook constant in de media zo benoemd.

PostPosted: 02 Oct 2019 23:39 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Waarom Siem de Jong in laten vallen? 0-3 voor. Nog een kleine 10 minuten te gaan. Kom op man.. gooi er een jeugdspeler in! Dat is AJAX!

PostPosted: 02 Oct 2019 23:47 

GJ1402 wrote:
Waarom Siem de Jong in laten vallen? 0-3 voor. Nog een kleine 10 minuten te gaan. Kom op man.. gooi er een jeugdspeler in! Dat is AJAX!
Ik snap de frustatie, want ik had ook liever Lang of Gravenberchg gezien. Maar als we over dit soort dingen kunnen klagen weet je dat we pas echt goed bezig zijn de laatste tijd.

Nog niet zo lang geleden verloren we van Rostov, Rosenborg en Austria Wien. Dat we nu kunnen klagen over invalbeurten bij een 0-3 voorsprong bij Valencia is toch heerlijk?

PostPosted: 03 Oct 2019 08:47 

Hij moet zich echt iets laten invallen voor de veldbezetting bij balverlies. Gisteren veel mazzel gehad dat Valencia niet scoorde. Iedere tegenstander krijgt zeeën van ruimtes. Tegen wie we ook spelen, ze krijgen allemaal veel te veel kansen. Vooral het middenveld baart zorgen. Ook met het latino blok.
Tegen echte topploegen wordt je op die manier geslacht. Moet er niet aan denken zo te spelen tegen bijv. Bayern of Man.C.

PostPosted: 03 Oct 2019 13:41 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Eens, Rene. Maar het bemoedigt mij dat oa Ten Hag en Blind dit echt wel zien. Dat zeiden ze ook na afloop tegen de pers. Daarom ben ik ook optimistisch over dit seizoen. Hopelijk nog een creatieve middenvelder erbij in de winterstop en met een goede loting kan er zomaar weer iets moois ontstaan.

PostPosted: 20 Oct 2019 00:38 

Kan iemand vertellen waarom we vandaag weer met 2 reservekeepers op de bank spelen in de ED ?

Is volgens mij niet alleen vandaag het geval, is me bij een aantal andere wedstrijden ook al opgevallen.

PostPosted: 20 Oct 2019 00:58 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Dat is bij elke Eredivisiewedstrijd zo omdat je sinds een paar jaar veel meer wisselspelers mag hebben. Is niet iets van Ten Hag ofzo.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 20 Oct 2019 10:04 

Is de weg kwijt. Qua opstelling, wisselbeleid en analyses. Is toch volstrekt idioot te zeggen dat de eerst helft nergens op sloeg. Behoudens de eerste 10 minuten sloeg de 2e helft ook nergens op.
Zeggen dat Schuurs, Veltman en Alvarez op het middenveld het uitstekend hebben gedaan is ronduit lachwekkend. Vraag me soms af wat er in dat bolletje omgaat.
De resultaten zijn tot nu toe gewoon goed. Mede omdat we niet mogen klagen over geluk. Als het straks wellicht tegenzit en de resultaten gaan mss. tegenvallen krijg je het gedonder.
Waarom hebben we een voor AJAX begrippen dramatisch middenveld? Waarom spelen verdedigers daar? Waarom is Veltman nummer 1 RCV? Waarom is Huntelaar onze eerste spits?
Sommige vragen zijn wel te beantwoorden: vanwege k#t werk van Overmars.
Het bewijst dat we vorig seizoen twee uitzonderlijke spelers hadden die vooral verantwoordelijk waren voor het succes en niet de kunde van Ten Hag. Hun vertrek we niet kunnen opvangen. Niet met de huidige spelersgroep.

PostPosted: 20 Oct 2019 11:50 

renemar wrote:
Is de weg kwijt. Qua opstelling, wisselbeleid en analyses. Is toch volstrekt idioot te zeggen dat de eerst helft nergens op sloeg. Behoudens de eerste 10 minuten sloeg de 2e helft ook nergens op.
Zeggen dat Schuurs, Veltman en Alvarez op het middenveld het uitstekend hebben gedaan is ronduit lachwekkend. Vraag me soms af wat er in dat bolletje omgaat.
De resultaten zijn tot nu toe gewoon goed. Mede omdat we niet mogen klagen over geluk. Als het straks wellicht tegenzit en de resultaten gaan mss. tegenvallen krijg je het gedonder.
Waarom hebben we een voor AJAX begrippen dramatisch middenveld? Waarom spelen verdedigers daar? Waarom is Veltman nummer 1 RCV? Waarom is Huntelaar onze eerste spits?
Het bewijst dat we vorig seizoen twee uitzonderlijke spelers hadden die vooral verantwoordelijk waren voor het succes en niet de kunde van Ten Hag. Hun vertrek we niet kunnen opvangen. Niet met de huidige spelersgroep.
Ik vind het zelf wel te prijzen dat hij zijn spelers niet elke keer publiekelijk te kijk zet op TV. Ik mag aannemen dat hij intern andere dingen zegt tegen de jongens. Als spelers hun taak niet goed uitvoeren en voor hun eigen BV spelen dan wordt het ook lastig voetballen, ook tegen RKC. Soms stond het 3 1 6 zo ongeveer met 1 van de backs hoog. 2 van de drie middenvelders heel hoog. Probeer dan maar eens op te bouwen, en als je dan de bal verliest ben je het haasje.

PostPosted: 20 Oct 2019 12:11 

DeRuit wrote:
renemar wrote:
Ik vind het zelf wel te prijzen dat hij zijn spelers niet elke keer publiekelijk te kijk zet op TV. Ik mag aannemen dat hij intern andere dingen zegt tegen de jongens. Als spelers hun taak niet goed uitvoeren en voor hun eigen BV spelen dan wordt het ook lastig voetballen, ook tegen RKC. Soms stond het 3 1 6 zo ongeveer met 1 van de backs hoog. 2 van de drie middenvelders heel hoog. Probeer dan maar eens op te bouwen, en als je dan de bal verliest ben je het haasje.
Je moet ze inderdaad niet publiekelijk te kijk zetten, maar wel objectief zijn. Zeg dan niks over individuele spelers. Hij maakt zichzelf bovendien belachelijk met zulke statements. Mensen zijn toch niet blind. Hij wordt daardoor niet meer serieus genomen. Bosz was ook wat dat betreft een verademing. Niet eromheen draaien. Waarheid spreken zonder beledigend te worden.
Overigens, als hij spreekt ver 11 bv'tjes zet hij zijn spelers indirect ook te kijk.

Post new topic  Reply to topic  [ 1069 posts ]  Previous   1 39 40 41 42 43

All times are UTC+02:00