Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1206 posts ]  Previous   1 43 44 45 46 47 49  Next
Author Message
PostPosted: 01 Nov 2019 22:22 

Ik hoop toch dat het voor hem nu eindelijk ook duidelijk is dat Alvarez niet op het middenveld hoort.

PostPosted: 02 Nov 2019 00:37 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Alvarez hoort momenteel helemaal niet in het elftal, speelt waanzinnig slecht.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 02 Nov 2019 08:44 

Stormrage wrote:
Alvarez hoort momenteel helemaal niet in het elftal, speelt waanzinnig slecht.
Klopt maar is imo ook een gevolg van het feit dat hij verkeerd gebruikt wordt. Moet het spel op zich af zien komen. Laat het hem maar uitvechten met Veltman. Momenteel is Veltman beter dan moet Alvarez maar banken.

PostPosted: 02 Nov 2019 16:55 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Bayern staat al met 4-1 achter. Wie weet de laatste wedstrijd van Kovacs....

PostPosted: 02 Nov 2019 18:23 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Bayern staat al met 4-1 achter. Wie weet de laatste wedstrijd van Kovacs....
5-1 verloren uiteindelijk van de oude club van Kovac.

PostPosted: 02 Nov 2019 20:28 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Hmm, hopelijk hebben de mensen die liever die Spurs-coach willen hebben het meeste te zeggen bij Bayern.

PostPosted: 03 Nov 2019 11:28 
Erelid

Volgende week de topper tegen Dortmund en als ze die verliezen, zal het wel gedaan zijn met Kovacs (als ie niet eerder de zak krijgt).

Ik vind dat je als Ajax zijnde Ten Hag in de winterstop niet kunt laten gaan. Ajax doet er alles aan om de selectie bij elkaar te houden en dan moet je niet zomaar je trainer laten gaan. Standpunt is standpunt. Als Bayern echt Ten Hag wil, dan is hij komende zomer beschikbaar. Niet eerder.

Je kunt in de winterstop bv geen boden weigeren op spelers en dan wel je trainer laten gaan.

Van de andere kant heeft Ajax dit wel gedaan. In de winterstop een andere trainer gehaald. Ook Ten Hag zelf heeft midden in het seizoen gekozen voor zijn droomclub in Nederland dus zal het ook geen probleem vinden om in de winter naar zijn buitenlandse droomclub te verkassen.

Maar wie o wie zal Ajax op het oog hebben?

PostPosted: 03 Nov 2019 13:32 
Beheerder

Brr, moet er nog niet aan denken. Ten Hag stapte wel midden in het seizoen over van Utrecht naar AJAX, maar of hij dit achteraf wel een goede beslissing vond? Ik betwijfel het.

PostPosted: 03 Nov 2019 13:37 

Als hij gaat, dan in de zomer. Denk dat hij de winterse overstap naar Ajax niet als prettig heeft ervaren.

Als vervanger hoop ik op Bosz of Slot.

PostPosted: 03 Nov 2019 20:46 
Erelid

Kovac al ontslagen volgens Bild. Ben benieuwd...

PostPosted: 03 Nov 2019 23:05 
Erelid

de dominee wrote:
Als hij gaat, dan in de zomer. Denk dat hij de winterse overstap naar Ajax niet als prettig heeft ervaren.

Als vervanger hoop ik op Bosz of Slot.
Indien Bayern per se Ten Hag wil hebben, moeten ze er maar genoegen mee nemen dat Ajax hem simpelweg niet laat gaan midden in het seizoen, maar dat ze hem wel aan het einde van het seizoen mogen overkopen. Moet Bayern maar zorgen voor een tussenpaus.

PostPosted: 04 Nov 2019 06:31 
Erelid

Vraag me af of Overmars er ook zo over denkt...
‘Weet je, je moet altijd realistisch blijven: als zulke grote clubs op je afkomen, hoe vaak krijg je de kans? We zullen er altijd naar kijken', belooft de directeur voetbalzaken.
Ajax denkt volgens Overmars altijd mee met pionnen binnen de club, wanneer toekomstplannen zich ontvouwen. 'Misschien denken Edwin van der Sar en ik wel teveel mee met spelers. Maar we denken ruimschoots mee, met spelers en ook met de trainer.'
(VI)

PostPosted: 04 Nov 2019 09:03 

Is natuurlijk een duivels dilemma. Voor hem en AJAX. Qua resultaat kan het bij ons eigenlijk nauwelijks beter gaan. BL is een topcompetitie en hij gaat dan naar een club die uiteindelijk toch kampioen wordt. Komt die kans nog een keer voorbij voor hem? Ik denk dat Ten Hag uiteindelijk graag naar Bayern gaat.
Wat moet AJAX doen? Puur qua trainer zou ik hem (of welke trainer dan ook) een transfer gunnen. Groot probleem is alleen dat jezelf iemand moet halen en wie is beschikbaar en wil?
Stam :D . Zou wat zijn als die komt en AJAX alles aan gort gaat spelen. Nee, flauwekul, ik zou zo snel niemand weten.
Mss. die trainer van Salzburg. Die spelen lekker agressief aanvallend voetbal. Met vrij onbekende spelers. Althans voor mij. Die spits maakt nu naam maar ik denk dat niemand van ons hem voor het seizoen kon.
Als het maar niet zo is dat Reiziger of Heitinga het gaat overnemen. Ik prefereer iemand van buitenaf, niemand uit de eigen schoot.

PostPosted: 04 Nov 2019 09:22 

Sowieso niet in de winter, lijkt me dat Ten Hag dat zelf ook niet zal willen. Was bij Ajax geen daverend succes voor hem. In de zomer mag hij vertrekken, maar liever niet natuurlijk. Als hij vertrekt zou ik graag Bosz of Slot zien.

PostPosted: 04 Nov 2019 09:41 

renemar wrote:
Is natuurlijk een duivels dilemma. Voor hem en AJAX. Qua resultaat kan het bij ons eigenlijk nauwelijks beter gaan. BL is een topcompetitie en hij gaat dan naar een club die uiteindelijk toch kampioen wordt. Komt die kans nog een keer voorbij voor hem? Ik denk dat Ten Hag uiteindelijk graag naar Bayern gaat.
Wat moet AJAX doen? Puur qua trainer zou ik hem (of welke trainer dan ook) een transfer gunnen. Groot probleem is alleen dat jezelf iemand moet halen en wie is beschikbaar en wil?
Stam :D . Zou wat zijn als die komt en AJAX alles aan gort gaat spelen. Nee, flauwekul, ik zou zo snel niemand weten.
Mss. die trainer van Salzburg. Die spelen lekker agressief aanvallend voetbal. Met vrij onbekende spelers. Althans voor mij. Die spits maakt nu naam maar ik denk dat niemand van ons hem voor het seizoen kon.
Als het maar niet zo is dat Reiziger of Heitinga het gaat overnemen. Ik prefereer iemand van buitenaf, niemand uit de eigen schoot.
Haaland was volgens mij wel een bekend talent, maar veel spelers van hen niet inderdaad. Zou graag een daal van hun scouting bij Ajax willen zien.

Bosz zou ik niet graag terugzien. ik vind Ten Hag zijn stijl completer, niemand heeft het nog over plan B. En Bosz had ook meer last van als de tegenstander de bus had geparkeerd.

Slot weet ik niet of je die al voor de leeuwen moet gooien. Ten Hag had al best wat ervaring, o.a. bij het tweede van Bayern. Daar werd hij ook gewaardeerd en vandaar dat hij ook wel graag naar Bayern terug zou willen vermoed ik.
Zelf zou ik misschien Bielsa van Leeds kiezen, mocht die willen. Ook een voetbaldier en houdt ook van aanvallend spel.

PostPosted: 04 Nov 2019 09:45 

Bielsa spreekt alleen Spaans meen ik. Daar kunnen we hier niks mee, of te weinig althans.

PostPosted: 04 Nov 2019 10:33 

de dominee wrote:
Bielsa spreekt alleen Spaans meen ik. Daar kunnen we hier niks mee, of te weinig althans.
Ja dacht ik ook, maar zit nu bij Leeds. Dat is en een club waar we hem misschien weg kunnen halen en hij zal er Engels moeten leren. Daarom noemde ik hem.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leed ... e-14824823 Hier ook een stukje van vorig jaar over dat hij Engelse les volgt.

edit: https://www.youtube.com/watch?v=Vu4pZd7z6NA Engels lijkt nog wel een probleem.
Verder wel een voetbaldier dat goed in de filosofie van Erik past: https://www.youtube.com/watch?v=UH-g_eZ1yyU Liet bungalows bouwen bij Lille om de spelers te kunnen laten slapen, net zoals Erik veldbedjes bij GAE neerzette.

PostPosted: 04 Nov 2019 14:37 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Jongens eerst maar eens zien of ze überhaupt bij Ten Hag uitkomen en OF Ten Hag tussentijds weg gaat/wil bij AJAX.

Van dat tweede geloof ik niks.

PostPosted: 04 Nov 2019 19:04 
Erelid

de dominee wrote:
Reiziger zal wel spaans spreken.

PostPosted: 04 Nov 2019 21:00 
Beheerder

Erik ten Hag is duidelijk: "Ik blijf dit seizoen bij Ajax" https://www.goal.com/nl/nieuws/erik-ten ... 4mass1977y

PostPosted: 04 Nov 2019 21:49 

murdoch01 wrote:
de dominee wrote:
Witschge ook sowieso.

Ten Hag blijft, maar denk toch dat we de lijstjes kunnen gaan samenstellen.

PostPosted: 05 Nov 2019 01:36 

Snake wrote:
murdoch01 wrote:
de dominee wrote:
Witschge ook sowieso.

Ten Hag blijft, maar denk toch dat we de lijstjes kunnen gaan samenstellen.
Poulsen heeft ook even bij Sevilla gezeten.

PostPosted: 05 Nov 2019 11:01 
Erelid

Ik denk, dat Bayern nog niet voor Ten Hag gaat.
Met Kovacs hebben ze ook een redelijk onervaren trainer binnengehaald, die het jaar daarvoor succes had geboekt met Frankfurt. Dit is bij Ten Hag eigenlijk ook zo.

Ik denk, dat Bayern kiest voor een naam.

PostPosted: 05 Nov 2019 13:24 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Ik denk, dat Bayern nog niet voor Ten Hag gaat.
Met Kovacs hebben ze ook een redelijk onervaren trainer binnengehaald, die het jaar daarvoor succes had geboekt met Frankfurt. Dit is bij Ten Hag eigenlijk ook zo.

Ik denk, dat Bayern kiest voor een naam.
Eens. Maar als Ajax dit jaar weer (gaat niet gebeuren) bij de laatste vier zit in de Europacup dan heeft Ten Hag die naam ook.

PostPosted: 06 Nov 2019 10:45 
Beheerder

Ligt eraan. Mocht AJAX de EL halen dan zie ik ze zeker de halve finale halen.
Ook in de CL zijn ze in deze vorm (van gisteren) niet kansloos.

Post new topic  Reply to topic  [ 1206 posts ]  Previous   1 43 44 45 46 47 49  Next

All times are UTC+01:00