Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1154 posts ]  Previous   1 43 44 45 46 47  Next
Author Message
PostPosted: 06 Nov 2019 14:27 
Erelid

Ik ben niet zo positief als de meeste andere mensen. We creëren veel, maar defensief wankelen we elke wedstrijd weer. Het centraal duo achterin doet het normaliter best goed, maar het middenveld is in de omschakeling dramatisch. Martinez staat vaak slecht gepositioneerd en weet niet goed wanneer wel of niet door te dekken. Ook Van de Beek vind ik ernaast nog niet overtuigen.

We scoren dan wel al tien goals in de Champions League, maar krijgen véél te veel kansen tegen.

PostPosted: 06 Nov 2019 14:41 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
AFCA Niels wrote:
Ik ben niet zo positief als de meeste andere mensen. We creëren veel, maar defensief wankelen we elke wedstrijd weer. Het centraal duo achterin doet het normaliter best goed, maar het middenveld is in de omschakeling dramatisch. Martinez staat vaak slecht gepositioneerd en weet niet goed wanneer wel of niet door te dekken. Ook Van de Beek vind ik ernaast nog niet overtuigen.

We scoren dan wel al tien goals in de Champions League, maar krijgen véél te veel kansen tegen.
Ligt dat per definitie aan Ten Hag dan? Hij heeft geen goede vervangers gekregen na het vertrek van De Jong en Schone. Met Marin en Alvarez aanzetten is ook geen optie. Dan moet je maar met Van de Beek en Martinez spelen ondanks dat er voorafgaand aan het seizoen waarschijnlijk andere plannen met hen waren. Je moet roeien met de riemen die je hebt. Martinez vult het voor een jongen die voor het eerst op het middenveld staat goed in, maar je ziet aan bepaalde facetten dat hij geen natuurlijke middenvelder is en daarin soms nog zoekende is.

PostPosted: 06 Nov 2019 15:17 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
AFCA Niels wrote:

Zolang je altijd meer scoort dan je tegenstander maakt het niet uit hoeveel je er tegen krijgt.

Bovendien vond ik het gisteren wel meevallen, Chelsea was wel dreigend maar creëerde nauwelijks iets. Twee penalty's en een goal met een luchtje van buitenspel. Verder maar een paar kansen met 11 tegen 11, terwijl Chelsea aanvallend heel sterk is.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 06 Nov 2019 15:24 
Erelid

Ten Hag heeft het perfect neer gezet en daar valt niks op af te dingen.

Ik kan zijn keuze ook wel begrijpen om Veltman te laten staan met geel op zak.

PostPosted: 06 Nov 2019 17:07 

Ten Hag heeft het perfect neer gezet en daar valt niks op af te dingen.

Ik kan zijn keuze ook wel begrijpen om Veltman te laten staan met geel op zak.
Ik vind ook dat hij gisteren eigenlijk alles goed heeft gedaan. Allemaal logische en verklaarbare beslissingen.

PostPosted: 12 Nov 2019 08:35 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Kijk Ten Hag eens genieten. Het is hem gegund.
https://twitter.com/AFCAjax/status/1193944717479882754
https://twitter.com/barttajax/status/11 ... 4589553664
https://twitter.com/FreekJansen_AD/stat ... 9978910721

PostPosted: 12 Nov 2019 10:34 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Absoluut! Maar waar is Mark van Bommel?

PostPosted: 12 Nov 2019 10:44 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
GJ1402 wrote:
Niet zo lullig doen, hij heeft het al zo moeilijk.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 12 Nov 2019 11:14 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Stormrage wrote:
GJ1402 wrote:
Niet zo lullig doen, hij heeft het al zo moeilijk.
Die zat al in de bus.

PostPosted: 13 Nov 2019 10:32 
Beheerder

Ten Hag met Tuchel en Guardiola op Bayern-lijstje.
https://www.vtbl.nl/nieuws/artikel/4919 ... -guardiola

PostPosted: 13 Nov 2019 10:34 
Erelid

Ik dacht dat ze bij Bayern wel uitgekeken waren op die Guardiola.

PostPosted: 15 Nov 2019 12:16 

Ruzie in de tent bij PSV.

Ajax moet echt zorgen dat het de continuïteit bewaart voor de komende jaren. Goed dat V/d Sar vandaag voor 4 jaar bijtekent. Overmars deed dat eerder al. Wat mij betreft gaat Ajax nu vol investeren in Ten Hag. Geloof er ook heilig in dat hij met mutaties in de selectie weer snel iets moois kan opbouwen. Een nieuwe trainer moet toch altijd aarden en heeft tijd nodig. Ajax moet door blijven gaan op deze voet.

PostPosted: 15 Nov 2019 15:56 

Snake wrote:
Ruzie in de tent bij PSV.

Ajax moet echt zorgen dat het de continuïteit bewaart voor de komende jaren. Goed dat V/d Sar vandaag voor 4 jaar bijtekent. Overmars deed dat eerder al. Wat mij betreft gaat Ajax nu vol investeren in Ten Hag. Geloof er ook heilig in dat hij met mutaties in de selectie weer snel iets moois kan opbouwen. Een nieuwe trainer moet toch altijd aarden en heeft tijd nodig. Ajax moet door blijven gaan op deze voet.
Eens. Het gaat ook niet eens om het aarden, maar vooral om het vakmanschap. Zoek maar eens een trainer die er zo'n speelwijze in kan slijpen. Die kan peoplesmanagen, want hoeveel kenners zeiden wel niet dat Huntelaar en bijv. Labyad moeilijk zouden doen. En die spelers gewoon beter lijkt te maken.

PostPosted: 20 Nov 2019 02:14 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Pochettino ontslagen bij Spurs.
Zullen de volgende geruchten wel op gang komen, dat Ten Hag daar ook op het lijstje staat.

PostPosted: 20 Nov 2019 03:03 

Pochettino ontslagen bij Spurs.
Zullen de volgende geruchten wel op gang komen, dat Ten Hag daar ook op het lijstje staat.
Ik denk niet dat hij daar in wil stappen. Je verliest straks Vertonghen, Alderweireld en Eriksen waarschijnlijk en het is toch een club net onder de top. Dan moet je geluk hebben met aankopen om dat op te bouwen. Tijd daarvoor krijg je dan weer niet.

Het is wel een voordeel dat Pochettino vrij is, dan neemt hij misschien een plek in waar ten Hag ook kandidaat is/was.

PostPosted: 20 Nov 2019 07:44 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Precies! Pochettino is vaker genoemd bij Bayern. En Mourinho zou klaarstaan om te beginnen bij de Spurs. Topnieuws!

PostPosted: 20 Nov 2019 10:47 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Bild meld nu ook dat Pochettino nummer 1 is daar, heerlijk.

PostPosted: 20 Nov 2019 11:04 
Erelid

DeRuit wrote:
Ik denk niet dat hij daar in wil stappen. Je verliest straks Vertonghen, Alderweireld en Eriksen waarschijnlijk en het is toch een club net onder de top. Dan moet je geluk hebben met aankopen om dat op te bouwen. Tijd daarvoor krijg je dan weer niet.
Hoezo krijg je daar de tijd niet? Hoe land is Pochettino daar niet trainer geweest? Volgens mij heeft Spurs een jaar of 2 geleden echt lang meegedaan om de titel toen ook bovengenoemde spelers een topjaar hadden.

Spurs is toch een traditionele club met een nieuw gigantisch stadion. Ook qua geld en begroting geen verkeerde club. Als je daar trainer kan worden en presteert...

Je weet verder ook niet of ze volgend jaar op 0 willen beginnen. Wie weet willen ze een nieuwe trainer en een nieuw elftal samenstellen...
Het is wel een voordeel dat Pochettino vrij is, dan neemt hij misschien een plek in waar ten Hag ook kandidaat is/was.
Dat dan weer wel alleen zie hem niet naar Bayern gaan.

PostPosted: 20 Nov 2019 13:31 

DeRuit wrote:
Hoezo krijg je daar de tijd niet? Hoe land is Pochettino daar niet trainer geweest? Volgens mij heeft Spurs een jaar of 2 geleden echt lang meegedaan om de titel toen ook bovengenoemde spelers een topjaar hadden.

Spurs is toch een traditionele club met een nieuw gigantisch stadion. Ook qua geld en begroting geen verkeerde club. Als je daar trainer kan worden en presteert...

Je weet verder ook niet of ze volgend jaar op 0 willen beginnen. Wie weet willen ze een nieuwe trainer en een nieuw elftal samenstellen...
Dat dan weer wel alleen zie hem niet naar Bayern gaan.
Pochettino is na het halen van de CL finale ook geen tijd gegund. Daarom verwachtte ik dat niet. De aanstelling van Mourinho laat wat mij betreft hetzelfde zien. Geld uitgeven zullen ze dan echter wel weer doen gok ik.

PostPosted: 20 Nov 2019 15:02 
Erelid

Mourinho. Pfffff de volgende club die kapot wordt gemaakt door deze notoire gek.

PostPosted: 20 Nov 2019 15:48 

Mourinho. Pfffff de volgende club die kapot wordt gemaakt door deze notoire gek.
Hehe en de halve staf bij Lille opgehaald. Weer gunstig voor ons.

PostPosted: 20 Nov 2019 16:25 
Erelid

Precies. Die Pochettino staat denk ik hoger aangeschreven bij Bayern dan Ten Hag. Prima.

PostPosted: 04 Dec 2019 10:39 
Beheerder

Ten Hag ontploft in Ajax-kleedkamer: "Hij heeft ons goed wakker geschud"
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/90 ... chud-.html

PostPosted: 04 Dec 2019 11:07 
Erelid

343 wrote:
Ten Hag ontploft in Ajax-kleedkamer: "Hij heeft ons goed wakker geschud"
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/90 ... chud-.html
Jammer dat daar geen beelden van zijn.

PostPosted: 04 Dec 2019 12:18 

Had ik ook wel willen zien en horen.

Post new topic  Reply to topic  [ 1154 posts ]  Previous   1 43 44 45 46 47  Next

All times are UTC+01:00