Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 132 posts ]  1 2 3 4 5 6  Next
Author Message
PostPosted: 09 Feb 2012 13:44 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Het is een mooie week voor Ajax, eens te meer blijkt de revolutie van Cruijff onstopbaar. Diegenen die nu al het veld moesten ruimen waren de volgende namen.

Martin & Cockie Jol
Rik Van Den Boog
Uri Coronel
Jan Olde Riekerink
Het oude groepje van de ledenraad (o.a. Sunny Leons, Ruud Haarms, Arend De Roever,...)
Robin Pronk
De nieuwe RvC (Olfers etc.)
Danny Blind
Martin Sturkenboom
(Louis van Gaal)

Maar we zijn ngo niet klaar met de schoonmaak, wie moeten er in jouw ogen nog meer weg:

Ik nomineer:

Hennie Henrichs: Onbetrouwbare windvaan
Jeroen Slop: al was het alleen maar om een cursus LOI Engels te volgen
Henrie Van der Aat: Commercieel drama en een rat
Miel Brinkhuis: tenenkrommende persvoorlichter
Klaas Vos: Dominee blijf bij je leest!
De familie Van Eijden: moet ook gewoon heel snel wegwezen
Hennie De Regt: Een van de hoofdverantwoordelijken van het dramatische jeugdselectie beleid (Lens, Elia, Narsingh etc. wegsturen en Enecilio overhouden).
Daley Blind, Andre Ooijer en Lorenzo Ebecilio: Ajax staat voor kwaliteit, niet amateurisme.

PostPosted: 09 Feb 2012 13:47 
Erelid

Coronel is toch nog steeds betrokken bij Ajax?

PostPosted: 09 Feb 2012 13:49 

Droomaankoop: Viktor Fischer :O
Niet in een officiële functie.

PostPosted: 09 Feb 2012 13:49 
Erelid

In principe wel maar niet meer met een officiele functie zoals voorzitter, maar je hebt gelijk, eigenlijk moet hij uit ALLE functies ontheven worden.

PostPosted: 09 Feb 2012 13:53 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
Wil je Ooijer echt weg? Kan die geen jeugdtrainer worden?

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 09 Feb 2012 13:55 

Is dit vvt van AF?

PostPosted: 09 Feb 2012 14:00 

Droomaankoop: Viktor Fischer :O
Litmanen020 wrote:
Is dit vvt van AF?
Nee hij gaf aan alleen mee te lezen op AF.

PostPosted: 09 Feb 2012 14:03 
Erelid

Wat moet Ooijer onze jeugd gaan leren? Hoe je kan kauwgomballen, zuigen, de tegenstander aan z'n shirt kan pakken? Nee laten we dat maar niet doen, kun je hoogstens een keer een masterclassje laten geven meer niet. Daarnaast moet je straks niet verbaast zijn als hij bij PSV terugkeert.

PostPosted: 09 Feb 2012 14:03 

Het is toch te schandalig voor woorden dat een man als Coronel nog erelid mag zijn van Ajax.
Voor de rest iig een hoop goed nieuws.

PostPosted: 09 Feb 2012 14:06 

Pushkin wrote:
Wat moet Ooijer onze jeugd gaan leren? Hoe je kan kauwgomballen, zuigen, de tegenstander aan z'n shirt kan pakken? Nee laten we dat maar niet doen, kun je hoogstens een keer een masterclassje laten geven meer niet. Daarnaast moet je straks niet verbaast zijn als hij bij PSV terugkeert.
Was tijdens PSV-FC Groningen in 'De aftrap', supporterscafe van PSV, te vinden. Samen met Lucius en Waterneus blijkbaar. Mijn PSV-vrienden hebben zelfs een foto van...

PostPosted: 09 Feb 2012 14:09 
Beheerder

Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ajax Amsterdam wrote:
Het is toch te schandalig voor woorden dat een man als Coronel nog erelid mag zijn van Ajax.
Voor de rest iig een hoop goed nieuws.
Ja, heb ik altijd een eigenpijperij gevonden. Ajacieden zoals Cruijff, Swart en Keizer moesten daarna nog vele jaren wachten op hun erelidmaatschap.
Ik droom er vaak van dat Coronel geroyeerd wordt en zijn lidmaatschap wordt afgepakt.

Verder alle namen die Pushkin heeft genoemd.

PostPosted: 09 Feb 2012 14:12 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Litmanen020 wrote:
Pushkin wrote:
Was tijdens PSV-FC Groningen in 'De aftrap', supporterscafe van PSV, te vinden. Samen met Lucius en Waterneus blijkbaar. Mijn PSV-vrienden hebben zelfs een foto van...
Dat kleine cafetje tegenover het :idea: -stadion.. Kom er dagelijks 2x voorbij
Tussen Fontys en mn kamer.. Komt niets fatsoenlijks uit daar.. Overigens fiets ik er vaak zat rond half 5 voorbij. Als die club 's avonds moet spelen..

PostPosted: 09 Feb 2012 14:16 

Yes. Maar weer OT.

Coronel ook uit de hele club verbannen.

PostPosted: 09 Feb 2012 14:17 
Erelid

Seizoenskaart: 125
Ik noem nog: Arie van Os.

PostPosted: 09 Feb 2012 14:41 

Miki Sulejmani niet te vergeten, mag niet ontbreken in een topic als deze. Zie Ooijer, Blind en Ebecilio. Mede ook vanwege symbool staan voor nog maar eens een pijnlijk hoofdstuk in de recente geschiedenis en dan nu eindelijk die pleister er in één keer af trekken in plaats van langzaam of wachten tot-ie loslaat. Het was Blind - senior - die namens Ajax uitsprak zeer tevreden te zijn. Dus er is hoop.

PostPosted: 09 Feb 2012 16:41 

Droomaankoop: Nigel de Jong
Website: http://kipislekker.wordpress.com
Ik ben het zeker eens met alle namen hier, al zijn spelers natuurlijk een geval apart. Als we die moeten meten naar de ambities van Cruijff dan kunnen we zowat de hele selectie wegsturen.

Van mij mogen ook eens alle erelidmaatschappen afgenomen worden, en opnieuw uitgedeeld wordend oor mensen met een echt Ajax hart. Zodat mannen als Cruijff, Swart, Keizer, Michels, Haarms, Reynolds, etc, vanaf nu de originele ereleden worden. Gasten als Coronel en Van Os zijn de titel lid nog niet eens waardig, laat staat erelid.

Ook mag de bezem wel eens door de scouting heen. John Steen Olsen (zo heet onze Scandinavische scout toch?) doet goed werk, maar de rest?

PostPosted: 09 Feb 2012 16:50 

Website: http://www.sthcrw.nl
Riejuh wrote:
Litmanen020 wrote:
Pushkin wrote:
Dat kleine cafetje tegenover het :idea: -stadion.. Kom er dagelijks 2x voorbij
Tussen Fontys en mn kamer.. Komt niets fatsoenlijks uit daar.. Overigens fiets ik er vaak zat rond half 5 voorbij. Als die club 's avonds moet spelen..
So what? Wees blij dat het kan!
Hij is wel Amsterdammer, maar is hier komen voetballen voor geld, niet uit clubliefde.
Ajax had hem in de eerste plaats niet moeten halen. Daar ligt het probleem. Ik heb er verder geen probleem mee dat hij ook laat zien dat hij eigenlijk psv-er is gebleven. Dat doet Janssen ook, die laat ook te pas en te onpas blijken dat zijn hart bij Vitesse ligt.

PostPosted: 09 Feb 2012 19:51 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Heb ook geen problemen met de persoon Ooijer, maar het ging mij om dat supporterscafé..

PostPosted: 09 Feb 2012 22:15 

Litmanen020 wrote:
Pushkin wrote:
Dat laatste vind ik niet interessant. Hij heeft nu eenmaal bijna zijn gehele carrière bij PSV gespeeld. Binnen de selectie is hij voorbijgestreefd door van Rhijn en daarmee houdt denk ik het verhaal Ooijer op bij Ajax.

PostPosted: 09 Feb 2012 23:13 
Erelid

Mag ik zo vrij zijn om de Medische Staf te nomineren?

PostPosted: 10 Feb 2012 10:11 
Moderator De Toekomst

Jonk is niet meer on speaking terms met vd Aat. Bron: AD. Dat lijkt mij einde verhaal. Ook Jeroen Slop heeft meegewerkt aan de tegencoup.

PostPosted: 10 Feb 2012 15:26 
Erelid

Dus dat betekent dat Van der Aat en Slop ook eindelijk vertrekken?

PostPosted: 10 Feb 2012 15:28 

Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
Slop sowieso. Ook aansprakelijk dat er 18 miljoen voor 1 speler uit is gegeven

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 10 Feb 2012 15:38 
Erelid

Dit snap ik even niet. Wat heeft Jonk te zeggen over V/d Aat en Slop?

PostPosted: 10 Feb 2012 18:10 
Erelid

Huisadvocaat Peter Wakkie. Een advocaat wordt in dienst genomen om het belang van de club te behartigen in zaken waarin zijn expertise en titel is vereist. Dat hij dientengevolge Ten Have en cs bijstond vind ik daarom ook geen probleem maar als de uitspraak van de rechter gedaan is, de verliezende partij er zich bij neer heeft gelegd en het vertrek bij de club heeft aangekondigt dan kan het niet zo zijn dat de advocaat met modder blijft gooien naar de club en bepaalde mensen die daar werkzaam zijn.

Post new topic  Reply to topic  [ 132 posts ]  1 2 3 4 5 6  Next

All times are UTC+01:00