Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 157 posts ]  Previous   1 3 4 5 6 7
Author Message
 Post subject: Re: De Scouting
PostPosted: 28 Mar 2019 05:01 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Ronald de Boer
Droomaankoop: Cristian Pavon
Seizoenskaart: Nee
-

Last edited by ajaxrules on 17 Apr 2019 15:48, edited 1 time in total.

PostPosted: 17 Apr 2019 15:47 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Ronald de Boer
Droomaankoop: Cristian Pavon
Seizoenskaart: Nee
Hopelijk krijgt de scouting ook in Frankrijk nu ook een boost en zijn nu ook grote onbekende talenten in ligue 1/2 bijv. voor Ajax haalbaar door er heel vroeg bij te zijn, met die nieuwe Belgische topscout Angelo De Gruyter die ook o.a. Lukaku/Praet scoutte. Het huidige Ajax kan makkelijk de concurrentie aan met middenmotor/subtopclubs uit de Ligue 1 voor een groot Frans talent.

Btw Ajax zou concreet zijn voor een Belgische jeugdinternational van Mechelen, zal niet geheel toeval zijn..

https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... ssy-16-aan

PostPosted: 17 Apr 2019 19:06 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
ajaxrules wrote:
Hopelijk krijgt de scouting ook in Frankrijk nu ook een boost en zijn nu ook grote onbekende talenten in ligue 1/2 bijv. voor Ajax haalbaar door er heel vroeg bij te zijn, met die nieuwe Belgische topscout Angelo De Gruyter die ook o.a. Lukaku/Praet scoutte. Het huidige Ajax kan makkelijk de concurrentie aan met middenmotor/subtopclubs uit de Ligue 1 voor een groot Frans talent.

Btw Ajax zou concreet zijn voor een Belgische jeugdinternational van Mechelen, zal niet geheel toeval zijn..

https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... ssy-16-aan
We hebben niet al te lang geleden ook Haesaert aangetrokken. Die zal ook het Belgische voetbal wel in kaart hebben. Verder moeten we sowieso meer in Frankrijk kunnen vinden. Haller die bij Utrecht speelde en het nu heel goed doet in Duitsland komt daar ook vandaan.

PostPosted: 18 Apr 2019 13:00 
Erelid

Dit gaat echt een enorm belangrijke transferzomer worden voor ons. Waarin de scouting haar werk goed heeft moeten doen en Overmars de juiste beslissingen moet gaan nemen. Geen aankopen à la Labyad meer, maar alleen echte toppers.

Gaan we aan of afhaken?

PostPosted: 18 Apr 2019 14:30 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ik denk afhaken voor de CL halve finale niveau (is geen schande), maar ik denk dat AJAX zeker goed genoeg inkoopt voor de halve finale EL.

PostPosted: 18 Apr 2019 16:04 

343 wrote:
Ik denk afhaken voor de CL halve finale niveau (is geen schande), maar ik denk dat AJAX zeker goed genoeg inkoopt voor de halve finale EL.
Waarom afhaken voor de CL? In de CL is zeker de helft van de ploegen minder dan AJAX. We moeten niet alleen naar Barca, Real, Bayern etc. denken.
Als AJAX goed en doordacht inkoopt kun je volgend seizoen sterker worden.

PostPosted: 19 Apr 2019 10:08 

Ik geloof er ook in dat dat kan. Net zoals dat ik altijd de teksten over dat een Nederlandse ploeg nooit meer zou kunnen doorstoten in de CL met een korrel zout nam. Als je beleid top is, dan is alles mogelijk. Je moet weten wat benodigd is en hoe je je kunt onderscheiden. Ik denk dus ook dat je structureel kunt aansluiten (a la Portugese clubs), maar dat eist wel heel veel goed werk van Overmars.

Concreet kijkend naar dit seizoen denk ik dat Ten Hag tactisch sterk is, Ajax op een echte Ajax-manier laat spelen en er de juiste aankopen zijn gedaan afgelopen zomer voor een gezonde mix in de selectie. Ik geloof er heilig in dat als je deze ingrediënten elk jaar kunt verzekeren, dat je kunt aansluiten.

Post new topic  Reply to topic  [ 157 posts ]  Previous   1 3 4 5 6 7

All times are UTC+02:00