Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 959 posts ]  Previous   1 33 34 35 36 37 39  Next
Author Message
PostPosted: 19 May 2018 00:21 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Is Magallán hier niet èèn van?

Erick Guitterez wordt in juni 23..... ;)

PostPosted: 19 May 2018 16:30 

Favoriete Ajacied (aller tijden): NeeskensKeizerNouri
Droomaankoop: Gewaagd specifiek opleiden
Seizoenskaart: 112
Morfe0 wrote:
Helaas onderkoeld omgegaan betreft leed Abdelhak Nouri, gemiste kans, voor de rest vond ik dit interview met Fresia een voorbeeld zoals ik de Ajax-leiding wil zien en horen. Daadwerkelijk.

:tifoajax: Nu 104 miljoen euro voor Justin Kluivert beuren en ervan 34 miljoen aan de familie Nouri, en ik kan van directeur Overmars houden :smileajax: :ajaxsjaal: :ajaxoud2: :ajaxslacht:
Haha 104 miljoen voor Kluivertje, denk dat je met 15 miljoen in je handjes mag knijpen.
Dan hou jij maar met 10,4 Mio EUR rekening, word je tienmaal zo'n tevreden, wereldtalent van het jaar bespreken we hier he?

Onana + Tagliafico + Ziyech + Kluivert + Veltman + Sde Jong + Schone in de verkoop uiteraard, da's superlogisch

Cassierra, Sietdoel, Siethuis, Nunnely, Orejuela, Cerny, Jensen verhuur.

Niets in z'n achteruut

KOTARSKI. Mazraoui De Ligt SESSEGNON MOUNT, BANDÉ FrenCkie SCHUURS. Neres Dolberg Bakker.

Last edited by OptimelNapoleon on 19 May 2018 21:02, edited 6 times in total.

PostPosted: 19 May 2018 16:33 

Droomaankoop: Adam Maher
Helaas onderkoeld omgegaan betreft leed Abdelhak Nouri, gemiste kans, voor de rest vond ik dit interview met Fresia een voorbeeld zoals ik de Ajax-leiding wil zien en horen. Daadwerkelijk.

:tifoajax: Nu 104 miljoen euro voor Justin Kluivert beuren en ervan 34 miljoen aan de familie Nouri, en ik kan van directeur Overmars houden :smileajax: :ajaxsjaal: :ajaxoud2: :ajaxslacht:
Haha 104 miljoen voor Kluivertje, denk dat je met 15 miljoen in je handjes mag knijpen.

PostPosted: 22 May 2018 11:09 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
https://www.ajax.nl/streams/jeugd/snelh ... -wapen.htm

PostPosted: 22 May 2018 14:16 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruyff
Droomaankoop: M. Laudrup
Seizoenskaart: 107
343 wrote:
Je zou bijna denken dat Raiola ook de teksten van die jongen voorgekauwd heeft, maar verder wel een leuk artikel met één-tweetje tussen Overmars en dat jochie. Leuk talentje net zoals zovele anderen op die leeftijd, dus daar kan je nog niet al te veel conclusies aan verbinden, tenzij je Unuvar heet!. Die zal ongetwijfeld ook al op de radar staan bij Raiola, veel belangrijker vind ik echter dat hij hopelijk wél langer voor Ajax behouden blijft dan enkele van zijn voorgangers op erg jonge leeftijd. Zijn ouders, met name vader, lijken zo op het oog hele verstandige mensen, maar het valt, even afgezien van Ajax, af te wachten of hij over een aantal jaar voor het Nat. team of Turkije zal gaan kiezen, want hij is in dat land ondanks zijn pas 14 jaar al heel erg bekend en gewild bij de topclubs daar. Een heel groot talent deze jongen, dat hebben we o.a. ook op die Future Cup gezien, waar hij tussen jongens die al een paar jaar ouder zijn excelleerde met zijn bovenmodale techniek en enkele schitterende goals maakte!.

PostPosted: 11 Jun 2018 18:31 
Beheerder

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/82 ... elen-.html

PostPosted: 11 Jun 2018 18:43 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Wat zullen ze bedoelen met 'een van de ergste clubs om mee te onderhandelen'?

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 11 Jun 2018 18:58 

Lastig, stug. Een compliment voor Overmars dus. Het is een taaie.

PostPosted: 11 Jun 2018 19:27 
Beheerder

Ja, het verkoopbeleid geloof ik wel. Nu nog het aankoopbeleid.

PostPosted: 12 Jun 2018 01:15 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: De Bruyne
Seizoenskaart: I wish
343 wrote:
Ja, het verkoopbeleid geloof ik wel. Nu nog het aankoopbeleid.
Iets met nagel op de kop en zo 8-)

PostPosted: 12 Jun 2018 03:45 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Zo slecht is dat toch niet? Helemaal sinds F. de Boer niet meer via SMS zijn wensen doorgeeft.

PostPosted: 12 Jun 2018 08:56 

Op de foto gespot met Bosz op Curacao.

Wat zou dat toch mooi zijn, maar helaas, gaat niet meer gebeuren.
DeRuit wrote:
Zo slecht is dat toch niet? Helemaal sinds F. de Boer niet meer via SMS zijn wensen doorgeeft.
Het is wel wat verbeterd ja, maar als je Siem de Jong voor 3 jaar vastlegt gaat er toch nog echt iets volkomen mis.

PostPosted: 12 Jun 2018 10:28 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Seizoenskaart: 411
Snake wrote:

Schijnt een oude foto te zijn.

PostPosted: 12 Jun 2018 17:20 
Nieuwsredacteur

Lijkt me ook zeer onlogisch dat Overmars juist nu op Curacao zit.

PostPosted: 12 Jun 2018 18:44 
Beheerder

Snake wrote:

Schijnt een oude foto te zijn.
Wie zei dat?

PostPosted: 12 Jun 2018 21:37 

Jnp wrote:
Lijkt me ook zeer onlogisch dat Overmars juist nu op Curacao zit.
Hij zat vorig jaar rond dezelfde tijd op Curacao, dus blijkbaar niet zo onlogisch.

PostPosted: 12 Jun 2018 21:51 
Nieuwsredacteur

Dat is waar.

PostPosted: 18 Jun 2018 00:07 

De geruchten worden steeds sterker dat Ajax de stekker uit de transfersoap heeft getrokken rondom Magallan. Heel opmerkelijk omdat alles al rond zou zijn, laat Ajax het 2,5 week rusten en dan dit.

Ik mag hopen, dat Ajax een goed alternatief snel achter de hand heeft (maw dat ze hier al heel ver mee zijn) want Overmars heeft meermaals geroepen, dat de selectie tijdig op orde zou zijn.

Vandaag als de eerste training begint, is dit niet het geval.

Ajax mag niet gaan zeiken en/of zeuren, dat Magallan uiteindelijk niet komt want dan had je na 3 dagen de stekker eruit meoten trekken want je moet door. Die nieuwe CV had er gewoon morgen moeten staan.

Ik ben heel benieuwd hoe de komende dagen gaan verlopen. Ik verschiet er ook niets van, dat iedereen vanuit Ajax een goedweer praatje gaat ophangen, dat de selectie nog steeds goed genoeg is en dat er altijd rondgekeken wordt naar versterkingen. De zgn buitenkansjes.

Aangezien Ajax nooit echt uitblinkt in hoe ze aankopen organiseren en afronden, sta ik nergens meer van te kijken.

Na alle uitspraken van Overmars en Vd sar en na een zeer teleurstellend afgelopen seizoen, kunnen ze dit toch niet veroorloven?

PostPosted: 18 Jun 2018 00:11 
Beheerder

Ik weet het niet. De lethargie is ook doorgedrongen bij de 'fanatieke' AJAX-fans. Zelfs die willen de 'rust' bewaren. Dat mag niet gebeuren. Dit moet gevolgen hebben.

PostPosted: 18 Jun 2018 08:04 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Je bent ook niet goed snik als je echt denkt dat halverwege juni de selectie op orde is. Er is nog niet eens een grote uitgaande transfer geweest bij Ajax. Terwijl er nog genoeg gaat gebeuren.

Nee die CL voorrondes zullen weer moeizaam verlopen. Als ik ook zie tegen welke clubs Ajax gaat oefenen: man ... wat heb je eraan? Niveau van niks enkel om wedstrijdritme op te doen.

De tweede voorronde kunnen ze nog overleven. De derde ligt aan de loting. De vierde lijkt me niet realistisch. Halen ze de tweede of derde niet dan kan zelfs het behalen van de EL nog lastig worden.

Wel of geen Europees voetbal speelt ook mee bij eventuele aankopen.

PostPosted: 18 Jun 2018 08:51 

De geruchten worden steeds sterker dat Ajax de stekker uit de transfersoap heeft getrokken rondom Magallan. Heel opmerkelijk omdat alles al rond zou zijn, laat Ajax het 2,5 week rusten en dan dit.

Ik mag hopen, dat Ajax een goed alternatief snel achter de hand heeft (maw dat ze hier al heel ver mee zijn) want Overmars heeft meermaals geroepen, dat de selectie tijdig op orde zou zijn.

Vandaag als de eerste training begint, is dit niet het geval.

Ajax mag niet gaan zeiken en/of zeuren, dat Magallan uiteindelijk niet komt want dan had je na 3 dagen de stekker eruit meoten trekken want je moet door. Die nieuwe CV had er gewoon morgen moeten staan.

Ik ben heel benieuwd hoe de komende dagen gaan verlopen. Ik verschiet er ook niets van, dat iedereen vanuit Ajax een goedweer praatje gaat ophangen, dat de selectie nog steeds goed genoeg is en dat er altijd rondgekeken wordt naar versterkingen. De zgn buitenkansjes.

Aangezien Ajax nooit echt uitblinkt in hoe ze aankopen organiseren en afronden, sta ik nergens meer van te kijken.

Na alle uitspraken van Overmars en Vd sar en na een zeer teleurstellend afgelopen seizoen, kunnen ze dit toch niet veroorloven?
Vorige week vond je toch dat Ajax niet zomaar naar andere opties kon gaan kijken omdat ze hoog hadden ingezet op Magallan?

Maar verder eens. Al die praatjes hebben dus weer weinig voorgesteld. De seizoenskaarten zijn verlengd, daar ging het weer eens om.

PostPosted: 18 Jun 2018 08:57 

Als Magallan niet doorgaat is dat weer een blunder van Overmars. Zijn gestelde deadline is allang verstreken. Als hij ballen had, had hij toen meteen een streep door de transfer gezet. Wat je zegt moet je doen anders ben je niet geloofwaardig.
Ik vind ook dat alle nieuwe spelers die niet op het WK actief zijn (en de jongens die met Oranje nog gespeeld hebben) vandaag present moeten zijn.
Ben benieuwd wat er uit komt van de uitspraak van vd Sar dat de selectie tijdig op orde is. Uiterlijk 1 juli lijkt mij.
Het krampachtig vasthouden aan Tadic is imo voor de bühne. De kans dat hij komt acht ik niet groter dan 10%.
Straks is het weer dat ze alles geprobeerd hebben maar dat het niet is gelukt maar dat deze selectie sterk genoeg is om kampioen te worden en Europees te overwinteren in de EL.

PostPosted: 18 Jun 2018 09:50 

Er wordt hier wel erg veel gereageerd op artikelen uit de media. Niemand weet hier of die maar enigsinds op de waarheid berusten.

PostPosted: 18 Jun 2018 10:24 

Ajaciedjuh wrote:
Er wordt hier wel erg veel gereageerd op artikelen uit de media. Niemand weet hier of die maar enigsinds op de waarheid berusten.
Dan kun je het forum net zo goed opdoeken.

PostPosted: 18 Jun 2018 10:59 

Snake wrote:
Vorige week vond je toch dat Ajax niet zomaar naar andere opties kon gaan kijken omdat ze hoog hadden ingezet op Magallan?
Dat vind ik ergens nog steeds maar ik bedoelde eigenlijk, dat Ajax al een half jaar vol heeft ingezet op zijn komst. Hij is positief gescout en haalbaar. Op een gegeven moment zal er uiteindelijk dan toch de intentie zijn om eruit te komen? En later blijkt dit ook totdat die voorzitter ervoor gaat liggen.

Ik mag hopen, dat dit zo gebeurd is en dat Ajax zodoende Plan B en C op een laag pitje heeft gezet omdat Plan A veel kans van slagen heeft.

Bij Neres is het zo ook gelopen en dat heeft zijn vruchten afgeworpen.
Bij Orejuela kennelijk niet.

Vandaar dat ik ergens hoop, dat Ajax niet plotsklaps naar een andere optie hoeft te gaan omdat ik bang ben, dat die lang niet zo intensief gescout is.
Maar verder eens. Al die praatjes hebben dus weer weinig voorgesteld. De seizoenskaarten zijn verlengd, daar ging het weer eens om.
Inderdaad. Roep dan niks, als je het niet waar kunt maken. Ik weet ook wel, dat het heel moeilijk is om je selectie nu kompleet te hebben maar als Magallan niet doorgaat en er geen andere komt, is dit wel zeer pijnlijk.

Post new topic  Reply to topic  [ 959 posts ]  Previous   1 33 34 35 36 37 39  Next

All times are UTC+01:00