Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1299 posts ]  Previous   1 48 49 50 51 52  Next
Author Message
PostPosted: 11 Jul 2019 10:08 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
343 wrote:
Als je hem ook al leest over de plannen voor 2020/2021
Waar staat dat artikel, i89?
Ik maak me wel een beetje zorgen voor volgend jaar. Onana, Tagliafico, Van de Beek en Neres zijn min of meer toegezegd te mogen vertrekken. De kans is aanzienlijk dat ook Ziyech dan vertrekt (of al weg is). Mazraoui? Wat doet Dolberg na nog een jaar op de bank?

PostPosted: 11 Jul 2019 10:49 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
guy_ajax wrote:
343 wrote:
Ik maak me wel een beetje zorgen voor volgend jaar. Onana, Tagliafico, Van de Beek en Neres zijn min of meer toegezegd te mogen vertrekken. De kans is aanzienlijk dat ook Ziyech dan vertrekt (of al weg is). Mazraoui? Wat doet Dolberg na nog een jaar op de bank?
Scherpen, Martinez, Lang en Bande heb je dan toch? De rechtsback wordt misschien wel een probleem aangezien Mazraoui vorig jaar dacht ik voor maar 3 jaar heeft getekend.

PostPosted: 11 Jul 2019 18:00 
Erelid

Martinez heb je inderdaad - afwachten of hij zijn goede eerste indruk waar kan maken.

Maar ik heb van Scherpen, Bande, Lang en Pierie werkelijk nog niets (bij hun vorige club) gezien wat het aannemelijk maakt dat ze volgend jaar Champions League niveau aantikken. Als er eentje van hen volgend jaar al kan aanhaken ben ik al lang blij.

PostPosted: 11 Jul 2019 19:00 

guy_ajax wrote:
343 wrote:
Je haalt natuurlijk met die verkopen weer een hoop geld binnen. Btw, zal over dit artikel gaan
http://www.soccernews.nl/news/581664/ov ... rs-in-2020

Met een paar gerichte aankopen ben je een heel eind. En aantal spelers in de selectie zal zich goed ontwikkelen dit jaar, dus de basis van de selectie staat:

Tadic - Traore - Promes
Eiting/Ekkelenkamp - Gravenberch/De Wit - Marin/Schone
Martinez - Blind/Vertonghen - aankoop/Schuurs - TFM/Dest
Varela

(Disclaimer: Middenveld puur op basis huidige selectie zonder verdere aankopen; Vertonghen zou zijn laatste kans zijn om op niveau terug te komen, en een optie wanneer Blind vertrekt. TFM is na dit seizoen gratis op te halen, geen zekerheid, maar een degelijke gok om te nemen)

PostPosted: 11 Jul 2019 20:23 
Erelid

Met een paar gerichte aankopen ben je een heel eind. En aantal spelers in de selectie zal zich goed ontwikkelen dit jaar, dus de basis van de selectie staat:

Tadic - Traore - Promes
Varela

(Disclaimer: Middenveld puur op basis huidige selectie zonder verdere aankopen; Vertonghen zou zijn laatste kans zijn om op niveau terug te komen, en een optie wanneer Blind vertrekt. TFM is na dit seizoen gratis op te halen, geen zekerheid, maar een degelijke gok om te nemen)
Ik vind je behoorlijk optimistisch.

Varela? Heeft zijn debuut nog niet eens gemaakt. Eerst maar eens zien of hij een waardige vervanger is van Onana.

TFM/Dest. Dest moet nog debuteren. TFM: komt hij? Hoe staat hij er fysiek voor? Is het wel een rechtsback?

Aankoop/Schuurs: er moet dus een aankoop komen. Ik wil Schuurs niet afschrijven, maar je moet er gewoon vanuit gaan dat hij nog niet het niveau heeft over een jaar.

Vertonghen: afwachten of hij komt.

Marin/Schone: hopelijk bevalt Marin want tegen die tijd kan Schone echt niet meer.

Gravenberch/De Wit: De Wit gaat het nooit worden en bij Gravenberch heb ik mijn twijfels of hij dan nog bij Ajax speelt.

Eiting/Ekkelenkamp: ik laat me graag verrassen, maar zekerheid heb je allerminst.

Kortom: voor volgend jaar kan je het gewoon echt nog niet invullen. De komende maanden zal het een en ander duidelijk worden wie er geschikt zijn. Vooralsnog hebben we alleen Tadic en Blind als zekerheidjes en is het aannemlijk dat Martinez, Marin en Promes het gewenste niveau hebben (maar ook dat is afwachten).

PostPosted: 11 Jul 2019 20:54 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
343 wrote:
Ik had het inderdaad o.a. over deze artikelen:

https://www.vi.nl/pro/overig/architect- ... het-succes#_=_

https://www.telegraaf.nl/sport/3595036/ ... t-van-ajax

maar heb ook ergens gelezen dat ze verwachten dat spelers minimaal 2 jaar hun waarde laten zien voor Ajax voor ze een vervolgstap maken. Zie bv. ook de beloftes van Blind en Tadic om te blijven.

Betekent dus naar mijn idee dat ze ook óver dit seizoen heenkijken. En als je dan ziet dat ze het hebben over dat er 'maximaal 5 toppers zouden vertrekken' en Onana, Tagliafico en Neres hebben aangegeven te blijven, heb je eigenlijk alleen nog de Ligt die vrijwel zeker volgt, terwijl Ziyech en v/d Beek echt nog maar eens moet blijken.

Voor dit jaar top, maar betekent wel dat je voor 2020 echt een flínke uitdaging krijgt als Ziyech en v/d Beek nog blijven. Want dan zullen Onana, Tagliafico, Neres en evt. Blind, Mazraoui en Dolberg ook (kunnen) vertrekken.

Dus ik snap de uitdaging wel voor seizoen 2020/2021 voor Overmars. Ergens misschien ook wel goed dat Ziyech 'gewoon' gaat en je daar bv. een Bergwijn voor terug zou krijgen die dan minimaal 2 jaar dat prachtige shirt van ons moet/mag dragen..

PostPosted: 11 Jul 2019 23:15 

guy_ajax wrote:

Tadic - Traore - Promes
Varela

Ik vind je behoorlijk optimistisch.

Varela? Heeft zijn debuut nog niet eens gemaakt. Eerst maar eens zien of hij een waardige vervanger is van Onana.

TFM/Dest. Dest moet nog debuteren. TFM: komt hij? Hoe staat hij er fysiek voor? Is het wel een rechtsback?

Aankoop/Schuurs: er moet dus een aankoop komen. Ik wil Schuurs niet afschrijven, maar je moet er gewoon vanuit gaan dat hij nog niet het niveau heeft over een jaar.

Vertonghen: afwachten of hij komt.

Marin/Schone: hopelijk bevalt Marin want tegen die tijd kan Schone echt niet meer.

Gravenberch/De Wit: De Wit gaat het nooit worden en bij Gravenberch heb ik mijn twijfels of hij dan nog bij Ajax speelt.

Eiting/Ekkelenkamp: ik laat me graag verrassen, maar zekerheid heb je allerminst.

Kortom: voor volgend jaar kan je het gewoon echt nog niet invullen. De komende maanden zal het een en ander duidelijk worden wie er geschikt zijn. Vooralsnog hebben we alleen Tadic en Blind als zekerheidjes en is het aannemlijk dat Martinez, Marin en Promes het gewenste niveau hebben (maar ook dat is afwachten).
Er zat dan ook een flinke disclaimer aan! ;)

Waar ik meer op doelde: je geraamte staat al, wanneer je 5 of 6 (!) basisspelers verkoopt, snij je jezelf aardig in de vingers. Van de andere kant zullen komend seizoen, en dat is lang in de voetballerij, een aantal spelers zich doorontwikkelen. Jong Ajax zit vol talent, waarvan hopelijk een aantal de stap gaan maken. De rest zul je moeten aankopen. De vraagtekens die je hebt, zullen vanzelf beantwoord worden gedurende het komende jaar.
Wellicht vertrekken deze zomer Neres, vd Beek èn Ziyech nog, dan is je probleem volgend seizoen ook minder groot! ;) Het zou al prachtig zijn, met alle credits naar Overmars, wanneer deze spelers inderdaad blijven. Dan kun je er een jaar langer van genieten dan in het verleden het geval zou zijn. En je hebt een jaar de tijd je voor te bereiden op hun vertrek.
Dit jaar is er ook vooruit gekeken met het tijdig vastleggen van Magallan, Promes, Martinez, en Marin, en met het oog op de toekomst met Pierie en Scherpen. Hoe dit uitpakt, moet nog blijken.

Het enige waar ik me momenteel druk over zou maken is de invulling rechts centraal achterin. Wanneer Magallan niet voldoet, zul je meteen moeten doorselecteren. Maar daar zal de technische staf en Overmars echt wel rekening mee houden.

PostPosted: 14 Jul 2019 09:32 

Volgens Freek Janssen is de selectie na de komst van Alvarez (of andere RCV) in principe rond mits er niemand meer vertrekt. Dan kunnen we langzaam de balans opmaken.
Ervan uitgaand dat er niemand meer vertrekt kom ik tot de conclusie dat we er ondanks een enorm vermogen (dik) op achteruitgaan.
Alvarez ken ik niet maar als hij echt zo goed is waren er naast AJAX wel meer topclubs (niet van het kaliber psv of Wolverhampton Wanderers) geïnteresseerd.
Wat voor mij duidelijk is dat we er in de achterhoede kwalitatief op achteruit gaan.
Martinez is van wat ik tot nu gezien heb een goede aankoop maar daar hebben we Tagliafico. Vooruit ga je niet, je hebt wel een goede vervanger. Dest zie ik ook als een goed alternatief voor Nous. Magallan en Schuurs zie ik niet als serieus alternatief. In de CL ga je met deze jongens af. Dan zie ik meer in Veltman als alternatief.
Ik had gehoopt op een vervanger van De Ligt waardoor we er in ieder geval in verdedigend opzicht niet op achteruit zouden gaan. Daarbij is De Ligt ook belangrijk geweest met zijn doelpunten op kardinale momenten. Een wapen in de lucht.
Frenkie is een enorm aderlating in de opbouw. Wie gaat dat gat opvullen? Marin ken ik niet maar ben toch zeker dat hij dat niet gaat opvangen. Anders hadden we meer van hem gehoord. Ik mis creativiteit o het middenveld. Donny is een loper, Schöne is weer iets ouder. Hij krijgt het steeds moeilijker en zou moeten worden doorgeselecteerd. Maar wie is er dan voor de opbouw en enigszins creatief?
Eiting is afwachten maar creatief is hij ook niet. Een verbindingsspeler. Dan heb je nog talenten maar die kunnen het gat wat Frenkie achterlaat (nog) niet opvullen. Ekkelenkamp, De Wit sowieso niet.
In de voorhoede hebben we een extra wapen met snelheid in Promes maar ik hoop op nog een versterking. Maar voorin een klein plusje zoals het nu is.
Mijn conclusie tot nu is dat we op 4 zwaar achteruit gaan en ook wat de opbouw van achteruit betreft.
Zoals ik zei voorin iets beter.
Onder de streep (weer) een onvoldoende voor Overmars. Je moet proberen beter te worden, niet de achteruitgang te beperken. Dat is wat hij doet. En dat nog niet met volle kracht.
Is de RvC daar mede debet aan? Gezien de berichten dat De Ligt eerste verkocht moest worden alvorens een nieuwe RCV mag komen doet dat wel vermoeden. Gaan we terug naar de kruideniersmentaliteit van van Duijvenbode? Zou rampzalig zijn.
Dat het verlies van je beste en belangrijkste spelers niet een op een is op te vangen is duidelijk, maar dat kan wel door andere plekken te versterken waardoor het elftal als geheel niet slechter hoeft te worden.
De ambitie is naar blijkbaar beneden bijgesteld.
Allemaal onder voorbehoud dat Janssen de waarheid spreekt.

PostPosted: 14 Jul 2019 10:47 
Erelid

renemar wrote:

Alvarez ken ik niet maar als hij echt zo goed is waren er naast AJAX wel meer topclubs (niet van het kaliber psv of Wolverhampton Wanderers) geïnteresseerd.
Dat hoeft niet. Voor Tagliafico en Neres waren er ook geen topclubs geïnteresseerd en Sanchez zou in Barcelona B gaan spelen.

Ben het wel met je eens dat er wat mij betreft nóg een centrale verdediger (Blind naar het middenveld) of nog een middenvelder erbij mag komen. Je zou De Jong én Schone moeten vervangen en dat is nu niet gebeurt, tenzij Tadic of Ziyech op het middenveld gaat spelen.

PostPosted: 14 Jul 2019 11:33 

guy_ajax wrote:
renemar wrote:

Dat hoeft niet. Voor Tagliafico en Neres waren er ook geen topclubs geïnteresseerd en Sanchez zou in Barcelona B gaan spelen.

Ben het wel met je eens dat er wat mij betreft nóg een centrale verdediger (Blind naar het middenveld) of nog een middenvelder erbij mag komen. Je zou De Jong én Schone moeten vervangen en dat is nu niet gebeurt, tenzij Tadic of Ziyech op het middenveld gaat spelen.
Dat klopt inderdaad. Toch denk ik dat we er centraal achterin zwaar op achteruit gaan. Twee seizoenen geleden was Sanchez onze kracht centraal achterin en afgelopen seizoen De Ligt. De belangrijkste man van de achterste linie valt weg. Denk ook niet dat je van Alvarez mag verwachten dat hij dat opvangt.
Van een Alderweireld zou je dat wel mogen verwachten en ik denk ook dat je er verdedigend dan niet op achteruit zou gaan. Maar dat zal wel bij wensdenken blijven.

PostPosted: 14 Jul 2019 14:21 
Erelid

Ik denk dat we ons ten doel moeten stellen om verdedigend 'niet heel veel' achteruit te gaan. De Ligt gaat weg.. Ik denk dat er nog geen 10 verdedigers ter wereld op te noemen zijn waar we niet wezenlijk op achteruit zouden gaan. Alderweireld is er inderdaad eentje van.

Frenkie ook nog weg. Dat kan je wel zo goed mogelijk oplossen door Blind door te schuiven en twee nieuwe, complete, centrale verdedigers te halen. Zet Blind naast Veltman en hij heeft ook geen Champions League niveau. Door Blind ervoor te zetten hoef je in totaliteit (verdedigend) niet achteruit te gaan. Je bent De Jong kwijt, maar Blind is een waardig vervanger en als je iemand beters voor Schone haalt ga je er uiteindelijk wel ietsjes op vooruit als team.

Ik ben sowieso meer een fan van de punt naar achteren. Op deze manier kan je naast Van de Beek nóg een scorende (en/of creatieve) middenvelder opstellen. Door twee man achterin + Blind ervoor te hebben kunnen Mazraoui en Tagliafico nóg meer bij het spel betrokken worden. Daarnaast, als iedereen blijft (of Bergwijn komt), komt Promes gewoon op de bank. Ook daar word je sterker van.

PostPosted: 14 Jul 2019 14:38 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ik zou dik tevreden zijn met Alvarez en Martinez.
De Ligt is onvervangbaar, maar met die 2 blijft AJAX kwalitatief zeer redelijk op peil.

Het middenveld blijft nog afwachten. Is Marin een creatieve speler? Kan hij spelers alleen voor de keeper zetten? Geen idee nog.
Verder denk ik dat Ten Hag eerst nog de voorbereiding wil afwachten voordat hij nog spelers wil aankopen. Misschien ontwikkelen enkele spelers zich wel enorm

Ik vind het nog veel te vroeg om welke conclusie dan ook te trekken over Overmars. De transferperiode duurt nog een dikke 6 weken.

PostPosted: 14 Jul 2019 17:50 

343 wrote:
Ik zou dik tevreden zijn met Alvarez en Martinez.
De Ligt is onvervangbaar, maar met die 2 blijft AJAX kwalitatief zeer redelijk op peil.

Het middenveld blijft nog afwachten. Is Marin een creatieve speler? Kan hij spelers alleen voor de keeper zetten? Geen idee nog.
Verder denk ik dat Ten Hag eerst nog de voorbereiding wil afwachten voordat hij nog spelers wil aankopen. Misschien ontwikkelen enkele spelers zich wel enorm

Ik vind het nog veel te vroeg om welke conclusie dan ook te trekken over Overmars. De transferperiode duurt nog een dikke 6 weken.
Daarom zei ik ook dat ik teleurgesteld zou zijn als het waar is wat Freek Janssen zegt en er (buiten RCV) meer komt tenzij er nog spelers vertrekken.
De vervangers van Frenkie en De Ligt zijn individueel hoe dan ook minder. Martinez is een stand-in voor Nico. Pierie en Scherpen hoef ik het niet over te hebben. Promes vind ik wel een goede aanvulling vanwege zijn snelheid.
In de wetenschap dat het vrijwel onmogelijk is gelijkwaardige vervangers voor Frenkie en De Ligt te kunnen halen had je de andere posities moeten versterken zodat het geheel niet minder wordt.
Gezien de kwaliteit die we inleveren en het aanwezige kapitaal vind ik het heel pover. Nogmaals, als het hierbij blijft.
Kijk naar andere topclubs. Die versterken zich jaarlijks. Ook als niemand bij ons was vertrokken had ik zeker nog 1 vleugelspeler gehaald. Ambitie moet zijn beter te worden, niet gaten die wegvallen op te vullen. En doorselecteren. Jongens als Kristensen, Labyad, Schuurs, De Wit, Ekkelankamp etc. komen te kort. Niet aan vasthouden, hooguit de een of ander verhuren en kijken of ze zich verder ontwikkelen zodat ze later goed genoeg zijn. De lat moet ieder jaar weer hoger gelegd worden. Dat moet i.i.g het streven zijn.
Mar goed. ik val in herhaling.

PostPosted: 14 Jul 2019 19:57 
Beheerder

Ik weet het.
Natuurlijk zijn die vervangers minder. Zeker in het begin. Het zijn 2 van de grootste talenten ter wereld.

Ik denk dat dat nog wel gebeurd. Ten Hag is ook niet blind. Die ziet heus wel dat Kristensen, De Wit en Labyad doorgeselecteerd moeten worden. En dat nog enkele spelers als Pierie tijd nodig hebben.

Maar nogmaals; eerst de voorbereiding afwachten en verwacht daarna, naast een nieuwe verdediger, echt nog wel wat.

PostPosted: 14 Jul 2019 22:20 
Erelid

343 wrote:
Ik weet het.
Natuurlijk zijn die vervangers minder. Zeker in het begin. Het zijn 2 van de grootste talenten ter wereld.

Ik denk dat dat nog wel gebeurd. Ten Hag is ook niet blind. Die ziet heus wel dat Kristensen, De Wit en Labyad doorgeselecteerd moeten worden. En dat nog enkele spelers als Pierie tijd nodig hebben.

Maar nogmaals; eerst de voorbereiding afwachten en verwacht daarna, naast een nieuwe verdediger, echt nog wel wat.
Precies. Wat dat betreft ben ik zeer positief gestemd over de spelers die vandaag in de "basis" opstelling stonden. Dit was voor mij de meest logische opstelling op het moment en ik ben er dik tevreden mee dat Schuurs en Dest (terecht) de voorkeur krijgen voor bijvoorbeeld Magallan en Kristensen. Gelukkig durft Ten Hag dit ook gewoon te doen en daar ben ik zeer tevreden mee.

Daarnaast staat er op het moment een stabiele, goede selectie. Ik zou dan wel Alvarez halen en Magallan weg doen. De enige positie waar nog wat voor gehaald zou kunnen worden is één van de twee "6" posities. Maar aan de ene kant hebben we daar ook al goede spelers voor met Eiting en Blind. En het is even afwachten hoe Marin het doet. Ik snap het wel dat Ajax voorlopig niks doet. Aan het einde van de transferperiode kun je altijd nog voor een bepaalde "zekerheid" gaan door bij Pröpper aan te kloppen.

PostPosted: 14 Jul 2019 22:51 

Eens. Vind de dubbele 6 ook het enige waar onzekerheid bestaat, maar denk dat ze alleen Alvarez nog halen en Ten Hag gaat voortborduren met Eiting. Vergeet niet dat die vorig jaar aan het begin ook veel speelde.

Of dat de goede keuze is, daar heb ik wel m’n twijfels over. In balbezit prima speler, onder druk zéér kwetsbaar. Ik weet niet.

PostPosted: 15 Jul 2019 09:24 

Snake wrote:
Eens. Vind de dubbele 6 ook het enige waar onzekerheid bestaat, maar denk dat ze alleen Alvarez nog halen en Ten Hag gaat voortborduren met Eiting. Vergeet niet dat die vorig jaar aan het begin ook veel speelde.

Of dat de goede keuze is, daar heb ik wel m’n twijfels over. In balbezit prima speler, onder druk zéér kwetsbaar. Ik weet niet.
Dat ie kan voetballen is wel duidelijk (van vorig jaar):
https://twitter.com/SjorsvVeen/status/1 ... 6780184576

Ik weet bíjna zeker dat Ten Hag met hem in de basis gaat spelen. Marin (of Schone in het begin) ernaast, V/d Beek ervoor.

PostPosted: 15 Jul 2019 10:34 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
En toch zou ik een topper geen overbodige luxe vinden. Zo'n gast als Tonali of Lobotka. Dan zet je heel hoog in, maar wat mij betreft is het óf een topspeler erbij óf niks. Ik vind Pröpper waarschijnlijk net goed genoeg om aan te trekken, maar voor minder moet je het niet doen. Dan zou ik het Schöne en Eiting uit laten vechten. Marin zal zijn kans ook wel krijgen en dan heb je Van de Beek als meest aanvallende middenvelder.

PostPosted: 15 Jul 2019 10:56 
Erelid

En toch zou ik een topper geen overbodige luxe vinden. Zo'n gast als Tonali of Lobotka. Dan zet je heel hoog in, maar wat mij betreft is het óf een topspeler erbij óf niks. Ik vind Pröpper waarschijnlijk net goed genoeg om aan te trekken, maar voor minder moet je het niet doen. Dan zou ik het Schöne en Eiting uit laten vechten. Marin zal zijn kans ook wel krijgen en dan heb je Van de Beek als meest aanvallende middenvelder.
Ik denk er hetzelfde over. Het kan alleen 'problematisch' worden als er niemand vertrekt, iedereen fit blijft, Dolberg rendeert én Marin het gehele seizoen de pannen van het dak speelt. Onrealistisch dus.

PostPosted: 15 Jul 2019 12:20 

Bovendien maakt concurrentie sterker. Kijk eens wat clubs als Bayern, City, Real, Barca etc. op de bank hebben. De beste speelt, de rest moet niet zeuren maar ervoor zorgen dat de trainer niet om hem heen kan.

PostPosted: 15 Jul 2019 21:51 
Erelid

renemar wrote:
Bovendien maakt concurrentie sterker. Kijk eens wat clubs als Bayern, City, Real, Barca etc. op de bank hebben. De beste speelt, de rest moet niet zeuren maar ervoor zorgen dat de trainer niet om hem heen kan.
Zo'n mentaliteit binnen je club krijgen kost tijd en vooral veel succes. In het verleden werden onze talenten ernaast gezet ten faveure van Van der Hoorn of Viergever in een Ajax dat weer eens kansloos uit de beker of Europa vloog. Dan er naast komen te staan is toch net even wat pijnlijker voor je ego dan in een team dat net de halve finale van de Champions League heeft gehaald en wetende dat je toch wel minuten gaat maken.

PostPosted: 16 Jul 2019 08:34 
Beheerder

Groot interview over transferzaken.

De Ajax-dilemma's: Overmars biedt inkijkje in transferpolitiek
https://www.vi.nl/pro/de-ajax-dilemmas- ... erpolitiek

PostPosted: 16 Jul 2019 08:43 

guy_ajax wrote:
renemar wrote:
Zo'n mentaliteit binnen je club krijgen kost tijd en vooral veel succes. In het verleden werden onze talenten ernaast gezet ten faveure van Van der Hoorn of Viergever in een Ajax dat weer eens kansloos uit de beker of Europa vloog. Dan er naast komen te staan is toch net even wat pijnlijker voor je ego dan in een team dat net de halve finale van de Champions League heeft gehaald en wetende dat je toch wel minuten gaat maken.
Wat waren in het verleden de alternatieven voor vd Hoorn (die overigens nauwelijks speelde) en Viergever. Ik denk dat in het verleden veel foute keuzes zijn gemaakt.

PostPosted: 16 Jul 2019 10:49 

343 wrote:
Groot interview over transferzaken.

De Ajax-dilemma's: Overmars biedt inkijkje in transferpolitiek
https://www.vi.nl/pro/de-ajax-dilemmas- ... erpolitiek
Wat zou Marcie gedronken hebben afgelopen dagen? Hij is ineens erg openhartig? Normaliter heeft hij niet zijn hart op de tong. Je zou bijna denken dat er opzet in het spel is.

PostPosted: 16 Jul 2019 10:53 
Beheerder

Ja, denk dat Overmars wel een doel heeft met dit interview. Ik denk dat hij er niet rouwig om is als er een aantal spelers vertrekken. Hij zet spelers duidelijk in de markt of probeert hun transferwaarde omhoog te praten.
Denk zelfs ook dat dit voor Veltman geldt.

Post new topic  Reply to topic  [ 1299 posts ]  Previous   1 48 49 50 51 52  Next

All times are UTC+02:00