Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2188 berichten ]  Vorige   1 78 79 80 81 82 88  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 jan 2021 12:18 

marx schreef:
RogerGarcia schreef:
ibramovic89 schreef:
Overmars wil Bosz graag terug en heeft geïnformeerd naar Davinson Sanchez.

https://www.soccernews.nl/news/777149/a ... e-in-arena

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... erdam.html
Kijk, dit zijn berichten waar je op zit te wachten. Overmars heeft echt wel een goede visie op wat Ajax-voetbal is.
Pff... vertel mij maar wat een Peter 'mr Feyenoord' Bosz aan prijzen heeft gepakt als trainer. Zijn teams voetballen uiterst labiel en laten het altijd afweten als het erop aankomt. ZOals een Leverkusen dat Bayern op de knieën heeft en er toch in slaagt om te verliezen. Bosz presteerde het als Dortmund-trainer ooit 2 punten in de CL te pakken in een poule met een tegenstander uit Cyprus. Peter Bosz was ook degene die voetballers als een Bazoer en een Tete wegjoeg. Kenners weten genoeg. De man moet het hebben van zijn PR, meer niet.
En het lag aan de kwaliteiten van Bosz dat Tah enorm de fout ingaat tegen Bayern. :lol: Dat had helemaal niks met de trainer te maken. Het gaat erom wat je filosofie is.
Als je trainer bent bij een club als Leverkusen weet je dat je nooit kampioen gaat worden. misschien als alles meezit de beker.
Pak de in jouw ogen beste trainer ter wereld en zet hem (voor jou) bij Nec voor de groep en ze worden ook niet kampioen.
Er zijn trainers die met een club de CL hebben gewonnen en met een andere club zijn gedegradeerd.

BerichtGeplaatst: 24 jan 2021 19:10 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Geruchten deze winter:

- Fosu Mensah, Alderweireld, Davinson Sanchez. Lijkt dus dat ze ogen op een RCV die beter past bij Blind.

- Brenner, Jovic, Ödegaard, Eriksen. Verschillend type spelers die allemaal wel de aanvallende posities een impuls kunnen geven.

Hebben we zo nog spelers in gedachten die in deze rijtjes passen en op het lijstje van Overmars zouden kunnen staan?

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 10:03 

Met Alvarez, Klaassen en Promes staat er gewoon voor 45 miljoen op het veld. En dat zijn dan nog niet eens je toppers.

Laat het tot je doordringen.

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 10:12 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jan Vertonghen
Snake schreef:
Met Alvarez, Klaassen en Promes staat er gewoon voor 45 miljoen op het veld. En dat zijn dan nog niet eens je toppers.

Laat het tot je doordringen.
Pijnlijk feit inderdaad. Zoveel geld voor zoveel middelmaat. En dat wordt allemaal verdedigd onder het mom van : "ja, elke TD maakt fouten"

Maar kom op zeg, deze aankopen waren toch op voorhand al onbegrijpelijk.

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 11:01 
Erelid

Dio30 schreef:
Vind je? Dan raad ik je toch eens aan om de topics van deze spelers nog eens terug te lezen. Natuurlijk waren er twijfels over Promes en Klaassen (over Klaassen nog het meest denk ik), maar onbegrijpelijk werden ze zeker niet gevonden. Over Promes was men zelfs best enthousiast. Laat staan Alvarez. Ik vroeg me destijds al af op basis waarvan, want volgens mij heeft nooit iedereen hem zo vaak zien spelen, maar mensen waren zeer blij met Alvarez hoor.

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 11:11 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jan Vertonghen
Jnp schreef:
Dio30 schreef:
Vind je? Dan raad ik je toch eens aan om de topics van deze spelers nog eens terug te lezen. Natuurlijk waren er twijfels over Promes en Klaassen (over Klaassen nog het meest denk ik), maar onbegrijpelijk werden ze zeker niet gevonden. Over Promes was men zelfs best enthousiast. Laat staan Alvarez. Ik vroeg me destijds al af op basis waarvan, want volgens mij heeft nooit iedereen hem zo vaak zien spelen, maar mensen waren zeer blij met Alvarez hoor.
Ja vind ik wel. Een TD wordt geacht verstand van voetbal te hebben en spelerskwaltieiten goed te kunnen inschatten. Bij deze spelers kon je toch vantevoren inschatten dat zij, met hun gebrekkige techniek, niet geschikt zouden zijn voor het spel van Ajax. V.w.b. Klaassen is dat helemaal schandalig. Die heb je notabene al 5 jaar aan het werk gezien in de arena.

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 11:24 

Alvarez had ik ook nog nooit gezien volgens mij. Die was Mexicaans international en verhalen uit Mexico klonken goed. Toen ie hier was vroeg ik me meteen af waarom onze scouting niet had kunnen zien dat zo'n houterige speler niet bij Ajax zou passen.. Echt bizar slecht gescout.

Klaassen was ik ook niet per se voorstander van. Snapte dat ze kickten op zijn mentaliteit, maar je kunt niet een speler halen op alleen die kwaliteit. Velen beweerden hier dat Klaassen zich enorm had ontwikkeld in Bremen. Je hoopt daarop, maar ik zag toen ook al liever dat ze wat inventiever te werk zouden gaan ipv altijd maar kijken naar Nederlanders, ex-Ajacieden en (ex-)Utrechters.

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 11:45 
Erelid

Dio30 schreef:
Jnp schreef:
Dio30 schreef:
Ja vind ik wel. Een TD wordt geacht verstand van voetbal te hebben en spelerskwaltieiten goed te kunnen inschatten. Bij deze spelers kon je toch vantevoren inschatten dat zij, met hun gebrekkige techniek, niet geschikt zouden zijn voor het spel van Ajax. V.w.b. Klaassen is dat helemaal schandalig. Die heb je notabene al 5 jaar aan het werk gezien in de arena.
Nou ja, blijkbaar konden heel van 'kenners' hier, die het allemaal beter weten dan de mensen bij Ajax zelf, dat dus ook niet..

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 11:56 

Dio30 schreef:
Jnp schreef:
Dio30 schreef:
100% gelijk. Ik brandt nooit een speler af die ik niet (voldoende) gezien heb. Geef altijd eerst de kans. Maar scouts hebben die spelers toch meerdere malen bekeken. Alvarez stond ik neutraal in. Promes idem. Maar Klaassen? Ik was blij dat er een gek kwam die hem haalde. En nu betaald een nog grotere gek een vermogen terwijl hij hem kent.
Promes en Alvarez zag ik al snel dat ze tekort komen. Alvarez is te traag en heeft een slechte motoriek. Bij een andere club wellicht een waardevolle kracht maar niet bij ons. Bovendien gehaald als opvolger van De Ligt als CV en nu speelt hij op de plek van Frenkie wiens beoogde opvolger (Marin) al is vertrokken. Totaal geen beleid. Ze doen maar wat.
Hap snap beleid dat tientallen miljoenen heeft gekost met als resultaat een beduidend slechtere selectie. Dat kan en mag nooit de bedoeling zijn.
Dat sommige spelers moeilijk te vervangen zijn is duidelijk, maar die hoef je dan niet te vervangen door middelmaat en spelers die totaal niet bij AJAX passen.
Bij AJAX dient altijd techniek, snelheid, inzicht, voetbalgogme op de eerste plaats te staan.
Overmars laat zijn oren ook veel te veel hangen naar Ten Hag. Wat op zijn wens voor veel geld is gehaald is onder de streep triest.

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 13:18 

renemar schreef:
(...) Bij AJAX dient altijd techniek, snelheid, inzicht, voetbalgogme op de eerste plaats te staan. (...)
En die kwaliteiten zijn te toetsen en uit te drukken in bijvoorbeeld beoordelingscijfers met ondergrenzen.
Daarmee kun je een hoop ellende (lees: miskopen) voorkomen.

Hoe is het mogelijk dat spelers als Gudelj, Westermann, Zimling, Sanogo, v.d Hoorn, Heitinga, Sana, Hoesen, Sivkovic, Cassiera, Orejuela, Magallán, Marin, Alvarez, Promes, Klaiber, Labyad, Schuurs, door een beoordeling komen?! 

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 13:49 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: Nee
Om eerlijk te zijn kijk ik al heel het seizoen met weinig vreugde naar dit Ajax. Zit totaal geen positiespel meer in, alleen maar lopende mensen. Ook het type spelers vind ik echt schandalig (Klaiber, Labyad, Ekkelenkamp, Traore, Alvarez, Promes, Schuurs, Haller, Klaassen en in mindere mate Martinez). Allemaal spelers met weinig techniek. Ik denk echt dat Ten Hag te veel macht heeft gekregen. Past totaal niet bij het Ajax die wij willen zien denk ik als supporters...

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 14:09 

Het is een jaartje overleven. We kunnen er toch niet bij zijn en de wedstrijden zijn compleet sfeerloos, dus als we maar winnen en kampioen worden. Geen EL finale graag, tenzij we kaarten kunnen kopen.

Volgend seizoen weer fris en fruitig. Afscheid nemen van een paar spelers, Bosz voor Ten Hag en doorrrrrr.

BerichtGeplaatst: 29 jan 2021 16:23 
Erelid

de dominee schreef:
Het is een jaartje overleven. We kunnen er toch niet bij zijn en de wedstrijden zijn compleet sfeerloos, dus als we maar winnen en kampioen worden. Geen EL finale graag, tenzij we kaarten kunnen kopen.

Volgend seizoen weer fris en fruitig. Afscheid nemen van een paar spelers, Bosz voor Ten Hag en doorrrrrr.
Het wordt inderdaad tijd dat er iemand een objectieve blik op de selectie gooit.

BerichtGeplaatst: 30 jan 2021 07:26 

Promes mag weg. Alleen voor de juiste prijs. En voor zondag zodat Ajax nog een buitenspeler kan halen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... nt-in.html

Dat zal dan vast alleen een speler zijn die weg mag bij zijn eigen club. Want een basisspeler zullen veel clubs ook niet meer laten gaan.

5 spelers op de lijst volgens Verweij.

Misschien een Dilrosun huren?

BerichtGeplaatst: 30 jan 2021 07:52 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
ibramovic89 schreef:
Promes mag weg. Alleen voor de juiste prijs. En voor zondag zodat Ajax nog een buitenspeler kan halen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... nt-in.html

Dat zal dan vast alleen een speler zijn die weg mag bij zijn eigen club. Want een basisspeler zullen veel clubs ook niet meer laten gaan.

5 spelers op de lijst volgens Verweij.

Misschien een Dilrosun huren?
Er staan mogelijk wel meer namen op, hij wil alleen niet speculeren omdat hij dan misschien alleen maar opties noemt die het niet worden.

Hopelijk halen ze wel het juiste type en geen draver

BerichtGeplaatst: 30 jan 2021 07:55 

Wie zouden er op jouw lijstje staan dan?

BerichtGeplaatst: 03 feb 2021 13:27 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
VI: Overmars gooide Ajax-lijntje uit naar tweevoudig Oranje-international
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... ional.html

BerichtGeplaatst: 03 feb 2021 14:32 
Erelid

343 schreef:
VI: Overmars gooide Ajax-lijntje uit naar tweevoudig Oranje-international
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... ional.html
Apart, is gewoon basisspeler bij Bournemouth, dus die zouden ze nooit gaan verhuren. Lijkt me niet een speler voor een definiteive transfer.

BerichtGeplaatst: 04 feb 2021 12:07 

- Brobbey tekent niet bij
- Haller niet ingeschreven voor de Europa League
- Deal met Promes lijkt een kink in de kabel te zitten

Zullen niet de fijnste dagen zijn op kantoor Overmars..

BerichtGeplaatst: 04 feb 2021 12:29 

ibramovic89 schreef:

En de lijst met blunders is al zo lang.

BerichtGeplaatst: 04 feb 2021 19:05 

renemar schreef:
ibramovic89 schreef:

En de lijst met blunders is al zo lang.
Het is vrij normaal als je een bedrijf als Ajax mede leidt, dat je een bachelor opleiding gedaan hebt, bespaart je 10 tallen miljoenen euro's. Die verdediger van Juventus heeft er wel eentje afgerond, let maar op dat wordt een grote.

BerichtGeplaatst: 05 feb 2021 00:45 

dwtk schreef:
Het is vrij normaal als je een bedrijf als Ajax mede leidt, dat je een bachelor opleiding gedaan hebt, bespaart je 10 tallen miljoenen euro's. Die verdediger van Juventus heeft er wel eentje afgerond, let maar op dat wordt een grote.
Wat zouden de eisen in de vacature geweest zijn?

Of was er maar één sollicitant die interesse had?

BerichtGeplaatst: 05 feb 2021 02:58 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Dikke onzin natuurlijk Overmars leidt /leidde meerdere bedrijven voor Ajax.

Jobs, Gates, Zuckerberg zijn ook allemaal gestopt met hun universitaire opleiding. Van der most gestopt met de LTS. John de Mol alleen Havo

BerichtGeplaatst: 05 feb 2021 11:47 
Erelid

ibramovic89 schreef:

-Onana een jaar geschorst.

Wat is er allemaal aan de hand binnen de club joh?

BerichtGeplaatst: 05 feb 2021 11:50 

Succesjes hebben onze beleidsbepalers in slaap gesust.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2188 berichten ]  Vorige   1 78 79 80 81 82 88  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00