Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2188 berichten ]  Vorige   1 79 80 81 82 83 88  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 feb 2021 11:52 
Erelid

Vind het dan wel schandalig beleid om een spits van 22.5 miljoen en 5 miljoen salaris te halen eerlijk gezegd...

BerichtGeplaatst: 05 feb 2021 11:58 

Wordt tijd dat hij vertrekt.
Buiten zijn veel te lange lijst met miskopen haalt hij zelfs een vrouwen meppende clown op voetbalschoenen met hele foute vrienden (was bekend voor die tekende), gokt op een milde uitspraak voor Onana van de Uefa wetende dat doping zwaar gestraft wordt, is er op z'n minst medeverantwoordelijk (als TD eigenlijk hoofdverantwoordelijk) voor dat de duurste aankoop aller tijden niet speelgerechtigd is in Europa.
Hoeveel miskleunen mag die smurf nog maken?

BerichtGeplaatst: 05 feb 2021 12:27 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
RogerGarcia schreef:
Vind het dan wel schandalig beleid om een spits van 22.5 miljoen en 5 miljoen salaris te halen eerlijk gezegd...
Omdat het een spits van het niveau Haller is. Voor dat bedrag moet je met iets beters aankomen en dan was het uitstekend beleid geweest.

BerichtGeplaatst: 05 feb 2021 18:57 
Erelid

guy_ajax schreef:
RogerGarcia schreef:
Omdat het een spits van het niveau Haller is. Voor dat bedrag moet je met iets beters aankomen en dan was het uitstekend beleid geweest.
Ik denk nog steeds dat Tadic onze beste spits voor Ajax. Maargoed. Had je mij betreft best door kunnen komen met Neres, Idrissi, Tadic, Traoré, Antony (en Brobbey).

BerichtGeplaatst: 04 mar 2021 12:10 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
De KNVB...schande. Hang van clubvoorkeuren en incompetentie aan elkaar. Goed dat Overmars zich uitspreekt. De KNVB zou de eigen clubs en jeugd moeten beschermen. Nee, Hoogma praat ze naar het buitenland. :roll:

Overmars boos op KNVB-directeur Hoogma vanwege uitspraken over Brobbey
https://www.nu.nl/voetbal/6119811/overm ... obbey.html

BerichtGeplaatst: 04 mar 2021 12:18 

343 schreef:
De KNVB...schande. Hang van clubvoorkeuren en incompetentie aan elkaar. Goed dat Overmars zich uitspreekt. De KNVB zou de eigen clubs en jeugd moeten beschermen. Nee, Hoogma praat ze naar het buitenland. :roll:

Overmars boos op KNVB-directeur Hoogma vanwege uitspraken over Brobbey
https://www.nu.nl/voetbal/6119811/overm ... obbey.html
Eens. Meteen wegjagen bij de KNVB. Belang van Nederlands voetbal moet prevaleren. Los daarvan, waar kun je als jonge speler nu beter zitten dan bij AJAX? Begrijp er niks van dat jongens in wie de club het overduidelijk ziet zitten (ik ben nog niet overtuigd van Brobbey) en die naar verluidt een prima aanbod krijgen uberhaupt in overweging nemen weg te gaan.

BerichtGeplaatst: 04 mar 2021 13:40 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Wat een gezeur om niks. Hij zegt helemaal niet "Brobbey moet naar Leipzig gaan!". Hij spreekt zijn bewondering uit voor Nagelsmann en zegt dat zijn zoon erg onder de indruk van hem was.

That's it. Gaan we ons naar nou zo druk om maken?

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

BerichtGeplaatst: 04 mar 2021 14:25 

Die bewondering mag hij hebben, maar moet hij niet uitspreken joh. Vanuit zijn functie bekeken moet hij het altijd opnemen voor het Nederlandse voetbal en beschermen waar nodig. Ook al heeft ie z'n slaapkamer volhangen met posters van Nagelsmann.

Niet handig om uit te spreken dat het prima is als jonge spelers zo vroeg gaan vertrekken naar het buitenland. Geen fijn signaal naar Ajax dat maanden heeft geknokt om hem binnenboord te houden.

BerichtGeplaatst: 04 mar 2021 15:35 
Beheerder

De directeur topvoetbal van de KNVB zei deze week dat hij het begrijpelijk zou vinden als Brian Brobbey na dit seizoen naar RB Leipzig vertrekt

BerichtGeplaatst: 04 mar 2021 16:01 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
343 schreef:
De directeur topvoetbal van de KNVB zei deze week dat hij het begrijpelijk zou vinden als Brian Brobbey na dit seizoen naar RB Leipzig vertrekt
Dat zegt hij helemaal niet zo expliciet.
https://www.youtube.com/watch?v=_1d77B0 ... oetbalTijd

Oordeel zelf, vanaf 18:00 (video insluiten lukt niet).

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

BerichtGeplaatst: 04 mar 2021 16:42 
Beheerder

Hij geeft wel een positief antwoord op die vraag. Verder vind ik dat het helemaal zijn zaken niet zijn. Hij is een KNVB-man. Die moet het beste voorhebben met de Nederlandse clubs.

BerichtGeplaatst: 19 apr 2021 14:17 
Erelid

Ik hoor veel over de soap rondom Onana, maar weinig over de opvallende uitspraak van Overmars betreffende de financiële balans. Ajax moet blijkbaar wel wat verkopen deze zomer om alles in evenwicht te houden, Overmars had het zelfs over 50 miljoen. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, aangezien de mensen die de meeste waarde vertegenwoordigen niet hun beste seizoen hebben gedraaid. Men heeft het dan wel over Sulumana, maar ik denk dat die transfer nog heel ver weg is.

BerichtGeplaatst: 19 apr 2021 14:55 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
AFCA Niels schreef:
Ik hoor veel over de soap rondom Onana, maar weinig over de opvallende uitspraak van Overmars betreffende de financiële balans. Ajax moet blijkbaar wel wat verkopen deze zomer om alles in evenwicht te houden, Overmars had het zelfs over 50 miljoen. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, aangezien de mensen die de meeste waarde vertegenwoordigen niet hun beste seizoen hebben gedraaid. Men heeft het dan wel over Sulumana, maar ik denk dat die transfer nog heel ver weg is.
Marin gaat dan al weg voor 10 miljoen, Lang 6 miljoen ( of zit dat nog bij dit jaar meegerekend ). Magallan kan je nog verkopen voor een beetje.

Vorig jaar moest v.d. Beek ook verkocht worden om net quitte te spelen. Zeker als je overwintering in de CL begroot.

BerichtGeplaatst: 05 mei 2021 13:10 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Goed interview van Overmars waar ik me heel goed in kan vinden.

Wij roepen heel makkelijk dat Ajax maar moet overwinteren en heel ver moet komen in de EL (desnoods) maar het ligt wel wat genuanceerder.

Ajax's eerste doel is kampioen worden maar als je echt voor de EL gaat kost dit punten in de eredivisie omdat Ajax (nog) geen selectie kan hebben van 18 tot 20 gelijkwaardige spelers. Europese topclubs hebben dit wel. Ook moet je ze allemaal maar tevreden houden wat bij ons toch net moeilijker is omdat je ook bekend staat dat je als talent veel speelt. Overmars haalt het voorbeeld Dest aan. Als die bij Barca even niet speelt zal hij dit 'gewoon' accepteren maar als hij bij Ajax niet speelt, ligt die acceptatie lager.

Ik vind hem heel goed en zeker overkomen.

BerichtGeplaatst: 05 mei 2021 15:54 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Ik vind hem opvallend open over de zaak Onana. Gooit de deur min of meer dicht en heeft dit al vaker laten blijken. In mijn ogen om kamp Onana onder druk te zetten: wij gaan verder en jullie bekijken het maar als je niet aan onze eisen wil voldoen. Waarbij dat extra contractjaar wel het meest heikele punt zal zijn in de onderhandelingen. Ik geloof namelijk niet dat Overmars de deur echt dicht zal doen als kamp Onana belt en water bij de wijn wil doen. Ik hoop nog altijd op dat scenario, een half jaar overbruggen met Stekelenburg en dan na onze Europese overwintering weer Onana onder de lat. Mogelijk zelf als eerder wanneer er wat van zijn schorsing afgesnoept kan worden, al zal hij zijn ritme dan waarschijnlijk moeten hervinden tijdens de Afrika Cup in januari.

BerichtGeplaatst: 05 mei 2021 19:24 
Erelid

Door het beleid van het laatste jaar heb je nu Haller en Klaiber voor samen 30 miljoen gehaald en lopen Brobbey en Timber transfervrij de deur uit. Doe mij maar die laatste 2, die je al in huis had voor dezelfde posities.

BerichtGeplaatst: 05 mei 2021 20:28 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
RogerGarcia schreef:
Door het beleid van het laatste jaar heb je nu Haller en Klaiber voor samen 30 miljoen gehaald en lopen Brobbey en Timber transfervrij de deur uit. Doe mij maar die laatste 2, die je al in huis had voor dezelfde posities.
Overmars was al een hele tijd bezig met Brobbey, dat heeft gewoon geen nut gehad, die beslissing om weg te gaan was 2 jaar geleden al genomen toen Traore over kwam en direct in de spits werd gezet en Brobbey als rechtsbuiten, linksbuiten of als 10 moest gaan spelen.
En Klaiber is gewoon een nuttige speler, zo slecht is hij niet, en valt goed in de groep en heeft zijn rol dit jaar aanvaard.

BerichtGeplaatst: 05 mei 2021 22:01 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
RogerGarcia schreef:
Veel en veel te kort door de bocht. Alsof het de keuze van Ajax is om Brobbey transfervrij te laten gaan. Die jongen heeft Ajax zelf aan het lijntje gehouden. Dan wordt het een keer tijd om de knoop door te hakken en verder te kijken. Dat heeft Ajax gedaan door Haller aan te trekken. Idem met het aantrekken van Klaiber. Ik had een andere speler gehaald, maar je haalt op eredivisieniveau een redelijke back in huis. Een breedtespeler dus, omdat je niet kunt bouwen op de fitheid van Mazraoui (dat is ook gebleken) en het maar afwachten is hoe Rensch en Timber zich manifesteren (weinig ervaring, dus weinig zekerheid). Zijn beide van nature ook geen backs, dus dat waren ook geen garanties voor succes. Ik snap wel dat er voor een paar miljoen 'zekerheid' is gekocht op eredivisieniveau. Achteraf weggegooid geld, maar niet geheel onlogisch op dat moment om een rechtsback te halen.

BerichtGeplaatst: 21 mei 2021 19:55 
Erelid

Ik hoop dat hij snel handelt en iig Gorter, Wijndal en Sulemana snel binnenhengelt. Dan ben je gedekt, wat er ook gebeurt straks.

BerichtGeplaatst: 21 mei 2021 20:15 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
RogerGarcia schreef:
Ik hoop dat hij snel handelt en iig Gorter, Wijndal en Sulemana snel binnenhengelt. Dan ben je gedekt, wat er ook gebeurt straks.
Overmars wordt even lekker 'genaaid' door zijn vroegere club. Gorter mocht voor 0,75 miljoen vertrekken naar Vitesse maar vraagt nu aan Ajax drie keer zoveel. Overmars heeft de stekker eruit getrokken (hoort bij het spelletje) maar volkomen terecht.

BerichtGeplaatst: 25 mei 2021 21:01 
Beheerder

Woordvoerder van @AFCAjax bevestigt dat Marc Overmars @XposeProtocol gaat adviseren. Op de vraag of het om een officiële rol gaat: 'absoluut niet!' Het gaat om 'af en toe' wat advies geven, volgens de woordvoerder.
https://twitter.com/aaron_loupatty/stat ... 1607866384

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 08:20 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
https://www.soccernews.nl/news/807202/l ... n-bij-ajax

7 spelers mogen vertrekken:

Onana
Scherpen
Mazraoui
Tagliafico
Labyad
Neres
Traoré

60/70 miljoen in totaal moet toch lukken..? Mazraoui opvallendste naam. Die zal wel niet willen verlengen.

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 08:39 

ibramovic89 schreef:

Onana
Scherpen
Mazraoui
Tagliafico
Labyad
Neres
Traoré

60/70 miljoen in totaal moet toch lukken..? Mazraoui opvallendste naam. Die zal wel niet willen verlengen.
Tagliafico, Onana, Neres en Mazroui zu ik er toch graag gewon bij houden indien mogelijk.

Maar dat zal vermoedelijk meer te maken hebben met contractdata, en al dan niet verlengen of de wens van de speler zelf om een transfer te maken.

Waarbij Scherpen, Labyad en Promes gewoon te licht zijn bevonden.

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 09:09 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Skimo schreef:
ibramovic89 schreef:

Onana
Scherpen
Mazraoui
Tagliafico
Labyad
Neres
Traoré

Tagliafico, Onana, Neres en Mazroui zu ik er toch graag gewon bij houden indien mogelijk.

Maar dat zal vermoedelijk meer te maken hebben met contractdata, en al dan niet verlengen of de wens van de speler zelf om een transfer te maken.

Promes is al even weg he.. ;)

BerichtGeplaatst: 28 mei 2021 09:19 

ibramovic89 schreef:
Skimo schreef:
ibramovic89 schreef:

Onana
Scherpen
Mazraoui
Tagliafico
Labyad
Neres
Traoré

Promes is al even weg he.. ;)
Moest Traore zijn natuurlijk, is nog vroeg :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2188 berichten ]  Vorige   1 79 80 81 82 83 88  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00