Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2188 berichten ]  Vorige   1 82 83 84 85 86 88  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 aug 2021 17:38 

Maar er zal nog veel gebeuren. Zeker door Corona zal de piek in de laatste 2-3 weken van het window liggen.

De domino’s gaan om zodra Kane, Lukaku, Camavinga enzo over de toonbank gaan.

BerichtGeplaatst: 10 aug 2021 17:40 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
ajax28335 schreef:
Maar er zal nog veel gebeuren. Zeker door Corona zal de piek in de laatste 2-3 weken van het window liggen.

De domino’s gaan om zodra Kane, Lukaku, Camavinga enzo over de toonbank gaan.
Dat wil niet zeggen dat je nu niets kan doen. Als Sulemana de knoop eerder had doorgehakt of toch voor Ajax had gekozen waren er toch ook miljoenen uitgegeven zonder dat er een noemenswaardige uitgaande transfer is geweest in weken?

En al zou het zo zijn dat de markt even stilligt, dan moet je alle lijntjes al zo hebben lopen dat je direct kan schakelen wanneer de boel gaat rollen. Toch heb ik niet het idee dat er momenteel zoveel speelt.

BerichtGeplaatst: 10 aug 2021 20:19 

Zoals het er nu voorstaat is/wordt het weer een slechte transferperiode van Overmars. Geen nieuws want het is de regel ipv de uitzondering.

BerichtGeplaatst: 10 aug 2021 20:41 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Als hij geen snelle aanvaller en een verdediger haalt dan heeft Overmars zeker gefaald.
Eigenlijk vind ik dat hij voor iedere linie iemand moest halen.
Ik hoopte weer dat hij de zwakke reserves als Klaiber, Magallan, Ekkelenkamp en Labyad zou wegsnijden en zou vervangen door vers talent.
AJAX gaat zo echt niet de rijke topteams uitdagen en 'ergeren'. Een derde plek in de CL-poule wordt het hoogst bereikbare.

BerichtGeplaatst: 11 aug 2021 10:40 

Precies. Een snelle verdediger, een voetballende versie van Alvarez en een snelle diepgaande aanvaller mag er nog wel bij. Liefst jonge, grote talenten met toekomstige verkoopwaarde.

En dan mogen Onana, Neres, Ekkelenkamp, Labyad, Danilo, Alvarez, Tagliafico, Klaiber (wordt lastig nu), Magallan en Jensen nog vertrekken.

BerichtGeplaatst: 11 aug 2021 11:01 

Wat ik misschien nog het vreemdste van alles vind is dat er vorig jaar werd gesproken over een tussenjaar, er nu eigenlijk niets is veranderd en Ten Hag het heeft over overwintering in de CL.

Ik denk dat ze door de titel en beker deze selectie veel te rooskleurig inschatten.

BerichtGeplaatst: 11 aug 2021 12:26 

Snake schreef:
Wat ik misschien nog het vreemdste van alles vind is dat er vorig jaar werd gesproken over een tussenjaar, er nu eigenlijk niets is veranderd en Ten Hag het heeft over overwintering in de CL.

Ik denk dat ze door de titel en beker deze selectie veel te rooskleurig inschatten.
Ook niks nieuws. Vorig jaar was Labyad bijna onze gedroomde spits omdat hij er in oefenpotjes lustig op los scoorde. Ze zijn stekeblind als het gaat over inschatten van kwaliteit van spelers. Anders hadden spelers als Labyad, Haller en al die andere (al dan niet dure) miskopen ook niet bij ons gespeeld. Oh ja, er zijn ook enkele top aankopen gedaan. Die zijn wel op de vingers van 1 hand te tellen.

BerichtGeplaatst: 11 aug 2021 14:16 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Ik vraag me ook af hoe lang Overmars nog denkt te blijven in zijn rol. Je zou bijna denken dat hij nog even wat risico zou nemen wanneer dit zijn laatste jaar zou zijn. Wetende dat zijn opvolger daarna misschien maar een wat zuiniger jaar tegemoet zal gaan. Maar wat kan Overmars dat schelen, even heel cru gezegd. Hij is mede verantwoordelijk voor de financiële buffer die is ontstaan. Wanneer hij na een teleurstellend jaar vertrekt doet dat ook wat met de beeldvorming rondom hem. Hij zal het liefst ook door de voordeur willen vertrekken waarbij hij vertrekt met een hoogtepunt.

BerichtGeplaatst: 11 aug 2021 15:06 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Ik vraag me ook af hoe lang Overmars nog denkt te blijven in zijn rol. Je zou bijna denken dat hij nog even wat risico zou nemen wanneer dit zijn laatste jaar zou zijn. Wetende dat zijn opvolger daarna misschien maar een wat zuiniger jaar tegemoet zal gaan. Maar wat kan Overmars dat schelen, even heel cru gezegd. Hij is mede verantwoordelijk voor de financiële buffer die is ontstaan. Wanneer hij na een teleurstellend jaar vertrekt doet dat ook wat met de beeldvorming rondom hem. Hij zal het liefst ook door de voordeur willen vertrekken waarbij hij vertrekt met een hoogtepunt.
Zou mij niets verbazen als het tot 2024 is dan zou de CL toch ook 70 miljoen opbrengen en weet ik wat al niet meer. Dat ze Ajax daarin willen krijgen bij de elite en dan ergens anders verder gaan.

BerichtGeplaatst: 11 aug 2021 15:24 

renemar schreef:
Snake schreef:

Ook niks nieuws. Vorig jaar was Labyad bijna onze gedroomde spits omdat hij er in oefenpotjes lustig op los scoorde. Ze zijn stekeblind als het gaat over inschatten van kwaliteit van spelers. Anders hadden spelers als Labyad, Haller en al die andere (al dan niet dure) miskopen ook niet bij ons gespeeld. Oh ja, er zijn ook enkele top aankopen gedaan. Die zijn wel op de vingers van 1 hand te tellen.
Vorig jaar maakten ze inderdaad dezelfde fout. "Labyad scoort in oefenpotjes en dus laten we 'm staan voor de eredivisie." Wederom een te rooskleurige gedachte. We weten allemaal hoe het uiteindelijk is uitgepakt.. Bij Ajax moeten ze echt eens leren niet in opportunisme te blijven hangen. Laat dat aan supporters over, als professional moet je daar doorheen kunnen kijken.

Waar ik ook weinig van begrijp is dat we Overmars en Sar vaak hebben gehoord over de verliezen dankzij corona, en dat we voor 50 miljoen moeten verkopen. Ik zou dan een pro actieve houding verwachten om overbodige spelers te slijten om zo budget te creëren en het salarishuis ademruimte te geven. Er gebeurt helemaal niks?

BerichtGeplaatst: 12 aug 2021 15:21 

Achteraf gezien had je eigenlijk beter Haller kunnen verkopen, Berghuis niet moeten halen en een rappe linksbuiten moeten halen. Neres raken we toch aan de straatstenen niet kwijt.

Nu heb je aanvallers die allemaal een bal in de voet willen krijgen. Er is er geen een met snelheid en diepgang. En met Haller en daarachter Klaassen ook nog eens non-voetballers.

Ai ai ai....

Ik zou ook niet weten wat Eriksen hier moet komen doen. Die wil een steekpass geven. Op wie precies?

BerichtGeplaatst: 12 aug 2021 15:24 

Snake schreef:
Achteraf gezien had je eigenlijk beter Haller kunnen verkopen, Berghuis niet moeten halen en een rappe linksbuiten moeten halen. Neres raken we toch aan de straatstenen niet kwijt.

Nu heb je aanvallers die allemaal een bal in de voet willen krijgen. Er is er geen een met snelheid en diepgang. En met Haller en daarachter Klaassen ook nog eens non-voetballers.

Ai ai ai....

Ik zou ook niet weten wat Eriksen hier moet komen doen. Die wil een steekpass geven. Op wie precies?
Op onze vleugelspelers of spits. We spelen hier geen counter voetbal dat je alleen een steekpass naar een snelle speler kan spelen.

BerichtGeplaatst: 12 aug 2021 15:30 

Een steekpass geven is counter voetbal. Wow.

En met deze vleugelspelers en spits ga je geen steekpasses kunnen geven. Forget it.

Beetje snelheid erbij in de CL zou geen overbodige luxe zijn. We gaan het hard afleggen met deze trage aanvallers.

BerichtGeplaatst: 12 aug 2021 16:27 

Snake schreef:

En met deze vleugelspelers en spits ga je geen steekpasses kunnen geven. Forget it.

Beetje snelheid erbij in de CL zou geen overbodige luxe zijn. We gaan het hard afleggen met deze trage aanvallers.
Je doet net of het hele seizoen voorbij is als er geen snelle spits komt. Dat is dus niet zo, want het gaat jou blijkbaar om de CL potjes. Net als ten Hag, maar ze willen wel kwaliteit halen en niet de 6e keus en anders wachten tot de winter. De Champions League omdat daar je meer kans op wedstrijden hebt wanneer er ruimtes achter de verdediging liggen. Waar die snelle speler in kan duiken. Dus dat gaat om een paar potjes. In Nederland moet je tegen meestal verdedigende teams, dan kan je creativiteit gewoon gebruiken en kan je gewoon een goede passer die de bal wel bij Tadic of Berghuis of Haller krijgt vanuit het midden ipv dat alles via de CM's en de zijkanten opgebouwd gaat worden. Als Tadic, Berghuis of Haller dan op het juiste moment lopen hoeven ze heus niet supersnel zijn om die bal te ontvangen. Met behulp van lopen moet je dan ook die muur openbreken en dan kan een speler als Eriksen wel op het juiste moment de juiste bal geven waar Klaassen meeloopt en het van Blind of Gravenberch af moet komen.

BerichtGeplaatst: 12 aug 2021 17:27 

Voor de Nederlandse competitie heeft AJAX niks nodig. Vorig seizoen was een tussenjaar zei Overmars. Ben benieuwd hoe hij dit seizoen gaat noemen.
Te pas en te onpas verklaren ze dat ze structureel willen aanklampen bij de Europese (sub)top. Nou, met de huidige selectie kun je dat vergeten. Achterin te kwetsbaar, te weinig snelheid en fysiek. Op het middenveld te weinig creativiteit, slimheid en overzicht. Voorin geen/te weinig snelheid op de vleugels en geen fatsoenlijk spits. Natuurlijk, nationaal zal Haller best genoeg scoren en dan komen de cijfersneukers (o.a. Ten Hag) weer met de statistieken. Maar dat zegt helemaal niks gezien de uitgesproken ambitie.
Dit jaar is de transferperiode van Overmars wel heel slecht. Daar waar hij vorige jaren nog kon pochen op goede verkopen is het nu ook stil. Alleen Traoré was een succes. Labyad, Ekkelenkamp, Danillo enz. blijven rustig zitten en brengen straks niks meer op. De middelmaat vindt het wel goed.
En wat aankopen betreft, 3 keepers en Berghuis waarvan bekend was wat die moest kosten.
Nee, Overmars moet snel aan de bak anders wordt dit misschien zijn slechtste transferperiode sinds zijn aanstelling.
Je zou denken dat iemand jaarlijks handiger en beter wordt. Overmars bewijst dat dat niet zo is.
Maar hopen dat hij nog voor 1 september wakker wordt.

BerichtGeplaatst: 12 aug 2021 18:01 

renemar schreef:
Voor de Nederlandse competitie heeft AJAX niks nodig. Vorig seizoen was een tussenjaar zei Overmars. Ben benieuwd hoe hij dit seizoen gaat noemen.
Te pas en te onpas verklaren ze dat ze structureel willen aanklampen bij de Europese (sub)top. Nou, met de huidige selectie kun je dat vergeten. Achterin te kwetsbaar, te weinig snelheid en fysiek. Op het middenveld te weinig creativiteit, slimheid en overzicht. Voorin geen/te weinig snelheid op de vleugels en geen fatsoenlijk spits. Natuurlijk, nationaal zal Haller best genoeg scoren en dan komen de cijfersneukers (o.a. Ten Hag) weer met de statistieken. Maar dat zegt helemaal niks gezien de uitgesproken ambitie.
Dit jaar is de transferperiode van Overmars wel heel slecht. Daar waar hij vorige jaren nog kon pochen op goede verkopen is het nu ook stil. Alleen Traoré was een succes. Labyad, Ekkelenkamp, Danillo enz. blijven rustig zitten en brengen straks niks meer op. De middelmaat vindt het wel goed.
En wat aankopen betreft, 3 keepers en Berghuis waarvan bekend was wat die moest kosten.
Nee, Overmars moet snel aan de bak anders wordt dit misschien zijn slechtste transferperiode sinds zijn aanstelling.
Je zou denken dat iemand jaarlijks handiger en beter wordt. Overmars bewijst dat dat niet zo is.
Maar hopen dat hij nog voor 1 september wakker wordt.
Vorig jaar was inderdaad een Europees tussenjaar waar men niet voor de CL overwintering ging maar voor overwintering in Europa ( dus EL ).
Dit jaar wil je dan inderdaad beter we zijn ook nog niemand kwijt buiten Onana en hebben Berghuis er bij, maar dan moet wel de juiste speler te halen zijn die je graag wil en verder moet je ook de financiele mogelijkheden hebben. Neres is een stuk minder waard. Onana heeft ons flink genaaid met zijn plaspil.

Zo lang er niemand weg gaat staat er gewoon een degelijk team en denkt Ajax sterker in Europa te worden met een snelle aanvaller. Daar zullen ze het beschikbare budget dus wel voor open houden. Daarnaast kan je niet zoveel, ook niet als je Labyad en Ekkelenkamp verkoopt. Dan moet je ook nog weer 1 backup er bijhalen misschien. Danilo idem dito. Dus dan verlies je geld of je moet net voor een even zo groot bedrag een betere speler kunnen halen en je creeert geen salarisruimte.
Dus verder kan je pas echt doorpakken als er een topspeler qua salaris weg is. Daar is het nu wachten op, vooral bij Neres. De rest moet volgens mij niet per se weg.

BerichtGeplaatst: 12 aug 2021 18:02 

DeRuit schreef:
Snake schreef:

Je doet net of het hele seizoen voorbij is als er geen snelle spits komt. Dat is dus niet zo, want het gaat jou blijkbaar om de CL potjes. Net als ten Hag, maar ze willen wel kwaliteit halen en niet de 6e keus en anders wachten tot de winter. De Champions League omdat daar je meer kans op wedstrijden hebt wanneer er ruimtes achter de verdediging liggen. Waar die snelle speler in kan duiken. Dus dat gaat om een paar potjes. In Nederland moet je tegen meestal verdedigende teams, dan kan je creativiteit gewoon gebruiken en kan je gewoon een goede passer die de bal wel bij Tadic of Berghuis of Haller krijgt vanuit het midden ipv dat alles via de CM's en de zijkanten opgebouwd gaat worden. Als Tadic, Berghuis of Haller dan op het juiste moment lopen hoeven ze heus niet supersnel zijn om die bal te ontvangen. Met behulp van lopen moet je dan ook die muur openbreken en dan kan een speler als Eriksen wel op het juiste moment de juiste bal geven waar Klaassen meeloopt en het van Blind of Gravenberch af moet komen.
Doelstelling is CL overwintering, dus daar mik ik op ja. En Ten Hag blijkbaar ook want die geeft ook aan dat hij een snelle aanvaller wil hebben. Die ziet de ernst er kennelijk ook van in.

Ja in de eredivisie kom je nog wel weg zelfs met Labyad en Danilo als het moet. Overigens denk ik dat het dit jaar echt gaat draaien om de grotere wedstrijden. En dan heb je dus heel veel aan een snelle jongen tegen PSV en de betere ploegen in vorm, die je ook kunnen terugdringen. Dus het zal niet zo zwart wit zijn dat het maar om een paar potjes gaat.

Overigens kaart jij alleen het aanvalsspel aan, maar snelheid heeft natuurlijk ook te maken met het arbeid naar achteren toe.

BerichtGeplaatst: 12 aug 2021 18:16 

Snake schreef:
DeRuit schreef:
Snake schreef:

Doelstelling is CL overwintering, dus daar mik ik op ja. En Ten Hag blijkbaar ook want die geeft ook aan dat hij een snelle aanvaller wil hebben. Die ziet de ernst er kennelijk ook van in.

Ja in de eredivisie kom je nog wel weg zelfs met Labyad en Danilo als het moet. Overigens denk ik dat het dit jaar echt gaat draaien om de grotere wedstrijden. En dan heb je dus heel veel aan een snelle jongen tegen PSV en de betere ploegen in vorm, die je ook kunnen terugdringen. Dus het zal niet zo zwart wit zijn dat het maar om een paar potjes gaat.

Overigens kaart jij alleen het aanvalsspel aan, maar snelheid heeft natuurlijk ook te maken met het arbeid naar achteren toe.
Snap ik. Maar als je Labyad, Ekkelenkamp en Danilo verkoop dan moet je ook voor die jongens wat terughalen. Dan kan je misschien 1 speler terughalen die echt beter is dan de jeugd en die beter is dan hen.

Daarnaast heb je nog een potje, anders hadden ze ook niet op Kamaldeen geboden, om een snelle linksbuiten/spits te halen. Daar willen ze echt een topversterking, anders wachten ze liever net zoals ze vorig jaar met de spitspositie hebben gedaan.

Dan zou je
Gorter, Pasveer, Stekelenburg
Mazraoui/Rensch, Timber/Schuurs, Martinez/Blind, Tagliafico
Alvarez/Taylor, Gravenberch/Kudus
Klaasen/
Antony/Berghuis, Haller, Tadic/aankoop

overhouden als je Magallan, Ekkelenkamp, Labyad en Danilo verkoopt.

Dan reken ik Jensen ( die wel op de teamfoto staat net als Magallan Ekkelenkamp, Labyad en Danilo ) even niet mee, want die lijkt nog niet op niveau.

Dan heb je toch een backup spits, 10 (of 6 als je Kudus daar zet ) nodig om alleen hun vertrek op te vangen. Ga je dat ook redden van het vrijgekomen bedrag en salaris. Als je daarnaast ook nog een 6 en verdediger er bij wil die echt beter is dan de jeugd of wat we nu al hebben dan wordt het wel passen en meten. Of reken je al op Fitz-Jim als 6, Kudus op 10 als backup.

BerichtGeplaatst: 12 aug 2021 20:59 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: Nee
Ik vind het echt zeer mager wat er (eigenlijk niks) gebeurd op transfergebied. 0.0 daadkracht. Volgend jaar lopen er echt veel spelers uit hun contract. Gelukkig ook veel middelmaat zoals Labyad, Ekkelenkamp en Danilo. Daarnaast heb je naast Kudus (die heel onbetrouwbaar is) helemaal niemand voor op het middenveld als backup. CL overwintering kan je bij voorbaat al op je buik schrijven. Ajax moet eerst voor de 50ste keer op hun bek gaan om te veranderen.

We konden tegen Getafe en Rome geen pakje boter slaan op aanvallend gebied. Neres en Antony lieten het totaal afweten in de CL vorig jaar en Haller is een opaspits die easy te verdedigen is. Ook heb je geen Brobbey meer die ons kan redden.

BerichtGeplaatst: 13 aug 2021 08:13 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Jesus Corona vertrekt van Porto naar Sevilla. Fiorentina raakt Vlahovic en Milenkovic zometeen waarschijnlijk kwijt.

Ik vraag me dan af: Zo Overmars hier ook pro-actief op (laten) inspringen door bv. Neres aan te laten bieden bij een Porto of Fiorentina? Of een Danilo of Schuurs? Om die clubs op de hoogte te stellen van de spelers die er bij ons rondlopen. Of die wellicht interessant voor ze zouden kunnen zijn om de gaten die hun vertrekkers achterlaten op te kunnen vullen.

BerichtGeplaatst: 13 aug 2021 08:49 
Erelid

Ik hoop eigenlijk niet Overmars maar de zaakwaarnemer. Als Overmars het doet kan dat nooit goed zijn voor de prijs.

BerichtGeplaatst: 13 aug 2021 09:01 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Jnp schreef:
Ik hoop eigenlijk niet Overmars maar de zaakwaarnemer. Als Overmars het doet kan dat nooit goed zijn voor de prijs.
Vandaar ook 'laten' tussen haakjes. ;)

Want zomaar vertrouwen op dat een zaakwaarnemer alle kansen in de markt ziet en benut, lijkt me niet de meest optimale houding. Daar moet je misschien toch wat op wijzen i.p.v. het puur maar van zo'n zaakwaarnemer af te laten hangen.

Maar snap je punt dat het voor de verkoopprijs niet opschiet als je er zelf mee gaat leuren.

BerichtGeplaatst: 13 aug 2021 09:33 

hotymoty schreef:
Ik vind het echt zeer mager wat er (eigenlijk niks) gebeurd op transfergebied. 0.0 daadkracht. Volgend jaar lopen er echt veel spelers uit hun contract. Gelukkig ook veel middelmaat zoals Labyad, Ekkelenkamp en Danilo. Daarnaast heb je naast Kudus (die heel onbetrouwbaar is) helemaal niemand voor op het middenveld als backup. CL overwintering kan je bij voorbaat al op je buik schrijven. Ajax moet eerst voor de 50ste keer op hun bek gaan om te veranderen.

We konden tegen Getafe en Rome geen pakje boter slaan op aanvallend gebied. Neres en Antony lieten het totaal afweten in de CL vorig jaar en Haller is een opaspits die easy te verdedigen is. Ook heb je geen Brobbey meer die ons kan redden.
Ik zeg het al jaren, Overmars is een onbenul. Als je met hagel schiet raak je altijd wel iets. Zo heeft hij ook enkele goede aankopen gedaan maar vooral heel veel miskopen die tientallen miljoenen hebben gekost. Zo bekeken is het wellicht beter als hij niemand gaat halen. Maar je hoopt toch steeds weer dat hij met een voltreffer komt.
Dit jaar schiet hij (tot nu toe) met een waterpistooltje.
Ook zijn vriendje Ten Hag kan zich beter niet met de aankopen bemoeien na de verdampte (slordige) 40 miljoen van Labyad, Marin en Haller (en wie weet wie nog meer). Allemaal op uitdrukkelijk verzoek van Ten Hag gehaald. Die hadden alle 3 met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nooit bij AJAX gespeeld als Ten Hag geen trainer zou zijn.
Niet alleen het eerste is uitermate teleurstellend wat aankopen betreft. Ook bij Jong AJAX is het een zooitje. Is een degradatiekandidaat. Bij Jong AJAX zijn ze helemaal doorgeslagen. Van kampioen naar mogelijk degradant in enkele jaren. Zag je vorig seizoen al aankomen.
Dan kunnen ze l#llen over opleiding maar ook wat dat betreft zit er niet veel soeps aan te komen. Van Axel Dongen, Rasmussen en heel misschien Regeer en Fitz-Jim zie ik wat in voor de breedte van de selectie van het eerste. M.u.v. de eerste 2 zijn ze zeker niet van het niveau van de spelers die enkele jaren geleden bij Jong AJAX speelden en mogelijke basisspelers voor het eerste.
Heel pover.
En dan ook nog Heitinga als coach. Die maakt er een puinhoop van. Let maar op dit seizoen.

BerichtGeplaatst: 13 aug 2021 09:37 

hotymoty schreef:

Mee eens. Europees hebben we alweer zoveel waarschuwingen gehad, en we leren er maar niet van.

We weten dat Neres geen potten kan breken in de CL. Wat doen we? Gewoon weer een seizoen mee aankloten en hopen op een bevlieging. Sluit lekker aan bij de ambities hoor...

En inderdaad, Brobbey was de enige aanvaller die snelheid en diepte in z'n spel had. Bewees dat ook een paar keer. Halen we gewoon lekker niemand voor terug. We leren lekker niet van onze ervaringen en gaan lantaarnpaal Haller er neerzetten. Volgens Freek Jansen hebben ze bij Ajax nog het volste vertrouwen in hem. Ajax moet dus voor de zoveelste keer weer op hun bek gaan om in te zien dat het niks is. Kan je nu al op een briefje geven dat we over 3 maanden ons gelijk kunnen halen. Zo gaat het namelijk veel te vaak.

Er gebeurt niks bij Ajax. Stilstand is achteruitgang. Zou zomaar eens kunnen zijn dat dat tussenjaar waar Overmars het vorig jaar over had, voor dit seizoen bedoeld had moeten zijn.

BerichtGeplaatst: 13 aug 2021 11:47 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen
Droomaankoop: Suarez
Seizoenskaart: Nee
Snake schreef:
hotymoty schreef:

Ajax moet dus voor de zoveelste keer weer op hun bek gaan om in te zien dat het niks is. Kan je nu al op een briefje geven dat we over 3 maanden ons gelijk kunnen halen. Zo gaat het namelijk veel te vaak.
Dit gebeurt echt elk jaar. Het lijkt wel alsof Ten Hag sommige dingen echt niet ziet. Denk maar aan de volgende voorbeelden:
- Labyad in de spits. Onze reactie: :x
- Promes op 10. Onze reactie: :x
- Martinez op de bank. Onze reactie: :x
- Mazraoui op het middenveld. Onze reactie: :x
- Schuurs rechtscentraal. Onze reactie: :x
- Traore onze vaste spits in CL vorig jaar: Onze reactie: :x
- Klaiber halen. Onze reactie: :x
- Haller halen. Onze reactie: :?:

En dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2188 berichten ]  Vorige   1 82 83 84 85 86 88  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00