Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1431 posts ]  Previous   1 47 48 49 50 51 58  Next
Author Message
PostPosted: 03 May 2019 22:05 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Raamwerk Ajax: zo gaat Overmars richting de transferzomer
https://www.vi.nl/nieuws/raamwerk-ajax- ... nsferzomer

PostPosted: 16 May 2019 10:39 
Beheerder

Overmars wil Van de Beek behouden, Ziyech zal wel een transfer maken.
Leuk grapje over Van de Beek trouwens.
https://www.ajaxinside.nl/overmars-al-d ... -aandient/

PostPosted: 16 May 2019 14:20 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen/Seedorf
Droomaankoop: Torsten Mattuschka
Seizoenskaart: Nee. Stout he
Wel mooi k#t dat Ziyech zeer waarschijnlijk vertrekt. :cry:

PostPosted: 16 May 2019 14:34 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Zat eraan te komen natuurlijk, afgelopen zomer mocht hij in principe al vertrekken toen had Overmars een contractupgrade gegeven en bleef hij uiteindelijk.
Na dit goede seizoen in de CL, staan er veel clubs in de rij voor Ziyech, die is echt niet meer te houden.
Odegaard zal een goede vervanger voor hem zijn.

PostPosted: 17 May 2019 08:28 
Beheerder

Overmars: 'Gaan niet weer van trainer wisselen'
VI-interview met Overmars:
https://www.vi.nl/pro/overig/architect- ... het-succes#_=_

PostPosted: 17 May 2019 09:46 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Droomaankoop: Luis Suarez
Liet bij de huldiging doorschemeren dat De Jong waarschijnlijk niet de enige is die vertrekt. Ik denk dat Ajax al rond is met clubs over bijvoorbeeld Ziyech en De Ligt, maar dat dit pas volgende week bekend wordt.

PostPosted: 17 May 2019 09:54 
Beheerder

Zit er wel in en dat verwacht iedereen wel. Benieuwd of Van de Beek en Neres wel of niet blijven. Hopelijk houden ze 8 spelers van de basis.

PostPosted: 17 May 2019 11:23 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Ik verwacht inderdaad dat De Ligt heel vlug laat weten waar hij heen gaat.
Ziyech heeft veel aanbiedingen waar hij uit gaat kiezen maar dat hij vertrekt, staat wel vast.

Neres twijfel ik over. Misschien dat Overmars met hem ook een lucratieve deal kan sluiten voor het komende jaar. Op een of andere manier heb ik het gevoel, dat Neres het heel goed naar zijn zin heeft bij Ajax. Ligt ook geweldig in de groep.

Vd Beek zegt, dat Ajax beslist en die blijft nog een jaar. Moet hij ook doen.

Sinkgraven in de nadrukkelijke belangstelling van Leverkusen. Lijkt me, dat Ajax meewerkt aan een transfer gezien zijn geringe speeltijd.

Labyad zal wel weggaan.
Schuurs verhuren
Cerny verkopen

Tadic en Blind blijven.

PostPosted: 17 May 2019 11:48 

Denk dat Neres ook wel 3 keer nadenkt over een transfer, sinds die aan de Selecao heeft mogen ruiken. Die weet wat hij aan Ajax heeft en het is bij een nieuwe club de vraag hoe snel hij kan aarden, of hij überhaupt kan aarden en hoeveel minuten hij krijgt als hij onderaan de ladder begint. Da's echt een groot voordeel voor Ajax. Als hij die ervaring niet zou hebben opgedaan afgelopen half jaar denk ik dat een transfer sneller bespreekbaar voor hem zou zijn geweest.

PostPosted: 17 May 2019 11:54 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Matthijs de Ligt
Droomaankoop: Luis Suarez
Zou een huurconstructie met Neres ook niet iets zijn? Dat hij wordt vastgelegd door een grote club die hem dan weer voor een halfjaar of jaar aan Ajax verhuurd. Alhoewel je je kunt afvragen hoe veel zin dat heeft, want dan kun je net zo goed een jaar bij Ajax blijven.

PostPosted: 17 May 2019 12:03 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
geenidee4 wrote:
Zou een huurconstructie met Neres ook niet iets zijn? Dat hij wordt vastgelegd door een grote club die hem dan weer voor een halfjaar of jaar aan Ajax verhuurd. Alhoewel je je kunt afvragen hoe veel zin dat heeft, want dan kun je net zo goed een jaar bij Ajax blijven.
Neres krijgt dan waarschijnlijk wel een hoger loon en Ajax heeft direct geld om te investeren. Je moet toch wat uitgeven om de winstbelasting wat te drukken lijkt me, dus de transfersom zit ons dan misschien meer in de weg.

PostPosted: 06 Jul 2019 00:06 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp,14
Droomaankoop: Frenkie De Jong, De Ligt
Seizoenskaart: I wish
Overmars wijst TD schap bij Barca af om bij Ajax te blijven.

https://twitter.com/MikeVerweij/status/ ... 99936?s=19

PostPosted: 06 Jul 2019 04:26 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Leuk zo'n "bevriende" club. Willen je talenten voor bodemprijzen en nemen dan mogelijk je staf ook over

PostPosted: 06 Jul 2019 09:41 

Tot nu toe een geslaagde transferperiode. Is erg weinig. Sommige voltreffers maar oh zo veel miskopen. Nu is hij weer erg matig bezig. Martinez lijkt prima, Marin afwachten. Pierie en Scherpen "met het oog op de toekomst". Leuk, maar daar hebben we nu niks aan. Over 4 weken voorronde CL. M.u.v. die ene keer, te laat, te weinig kwaliteit.
Van mij mag hij gerust naar Barca.

PostPosted: 06 Jul 2019 10:52 

renemar wrote:
Tot nu toe een geslaagde transferperiode. Is erg weinig. Sommige voltreffers maar oh zo veel miskopen. Nu is hij weer erg matig bezig. Martinez lijkt prima, Marin afwachten. Pierie en Scherpen "met het oog op de toekomst". Leuk, maar daar hebben we nu niks aan. Over 4 weken voorronde CL. M.u.v. die ene keer, te laat, te weinig kwaliteit.
Hij is directeur van een beursgenoteerd bedrijf, geen FM manager. Bij mijn weten is er pas één speler vertrokken, een is er naast Martinez en Marin ook nog Promes gehaald. Dat zijn de posities waar we spelers nodig hadden, en vorig jaar pijn van hebben gehad (Promes hadden er prima kunnen gebruiken tegen Tottenham, en Sinkgraven tegen Juventus was een gok).
Ik vind dat Overmars meer dan prima werk levert, met berging door resultaten afgelopen seizoen.
Ik ben benieuwd wie jij als vervanger wil aanstellen, waarvan jij denkt dat hij het beter gaat doen?

PostPosted: 06 Jul 2019 11:00 
Erelid

Het hangt ervan af wie Overmars als vervanger voor De Ligt nog haald, Marin als je Standard Luik een beetje had gevolgt is gewoon een prima speler, tuurlijk geen Frenkie De Jong, maar dat kan ook niet die haal je niet meer of moet van de jeugd doorkomen.
Promes is een prima aankoop vind ik, samen met Neres en Vd Beek nu diepgang, als hij Ziyech weet te behouden is het voorin gewoon zeer sterk..
Middenveld Marin, Vd Beek, en dan kan ook nog Mazraoui of een Blind spelen of Martinez net wie je op die plekken wil invullen, meer dan zat keuzes.
Achterin weet hij Tagliafico te behouden, Blind blijft , en of Martinez kan daar spelen op die plek, dan is dus de vraag wie er voor De Ligt komt, dat is dus nog een belangrijke.
Dan als rechtsback heb je met Dest/Mazraoui/Veltman meer dan genoeg keuzes, en hij weet ook Onana te behouden, daar hoor je niemand over hier, dat is gewoon een knappe prestatie want wat als Onana weg was geweest dan hadden we echt een serieus probleem.

PostPosted: 06 Jul 2019 12:26 

renemar wrote:
Hij is directeur van een beursgenoteerd bedrijf, geen FM manager. Bij mijn weten is er pas één speler vertrokken, een is er naast Martinez en Marin ook nog Promes gehaald. Dat zijn de posities waar we spelers nodig hadden, en vorig jaar pijn van hebben gehad (Promes hadden er prima kunnen gebruiken tegen Tottenham, en Sinkgraven tegen Juventus was een gok).
Ik vind dat Overmars meer dan prima werk levert, met berging door resultaten afgelopen seizoen.
Ik ben benieuwd wie jij als vervanger wil aanstellen, waarvan jij denkt dat hij het beter gaat doen?
De lijst waardeloze aankopen onder bewind van Overmars is enorm. Van Heitinga en Westermann tot en met Kristensen. Tientallen. Ik vind dat erg mager als je dat afzet tegen de voltreffers. Die waren er natuurlijk ook.
Het enige wat je ter verdediging kan aanvoeren is de RvC (Van Duijvenbode) met het kruideniersmentaliteit tot vorig seizoen.
Onze beste spelers vertrekken. We kunnen wel zeggen dat er pas 1 weg is, maar het is ook nog lang geen 1 september. Matthijs, Ziyech, Neres, Donny zijn allemaal spelers waar je kan verwachten dat ze vertrekken. Mss. niet alle 4.
Je moet niet reageren maar ageren. Pro actief handelen. Wachten en/of talmen heeft al vaker niet goed uitgepakt. Richarlison, Lainez.
Bovendien, over 4 weken al een heel belangrijke wedstrijd. Gaat om tientallen miljoenen en, mss. nog belangrijker, uitstraling.
Dat alles in combinatie met de goed gevulde beurs zou daadkrachtig handelen moeten waarborgen. Ik merk er weinig van.

PostPosted: 06 Jul 2019 15:02 
Erelid

Vind wel dat hij tot nog toe goed bezig is geweest. Marin is gehaald om Schone uit de basis te krijgen. Promes is als aanvulling gehaald en als er voorin nog iemand vertrekt, zou er nog iemand komen. Martinez als LCV/LV, precies wat we misten.

Ik mis denk ik alleen nog een directe versterking voor Frenkie, maar ik heb daarin wel veel vertrouwen in Eiting en zou graag even afwachten hoe hij het daar doet, voordat we nog een extra middenvelder voor die positie halen.

PostPosted: 06 Jul 2019 15:05 

Vind wel dat hij tot nog toe goed bezig is geweest. Marin is gehaald om Schone uit de basis te krijgen. Promes is als aanvulling gehaald en als er voorin nog iemand vertrekt, zou er nog iemand komen. Martinez als LCV/LV, precies wat we misten.

Ik mis denk ik alleen nog een directe versterking voor Frenkie, maar ik heb daarin wel veel vertrouwen in Eiting en zou graag even afwachten hoe hij het daar doet, voordat we nog een extra middenvelder voor die positie halen.
Zie ik anders, maar ok. We zullen zien wat hij verder haalt en laat vertrekken. Geef hem het voordeel van de twijfel.

PostPosted: 06 Jul 2019 19:58 
Erelid

Je hebt het alleen maar over aankopen en verkopen renemar, maar wat vind je van de spelers die hij heeft weten te behouden, zoals Morfe0 ook terecht aangeeft (Ziyech, De Ligt en Frenkie vorig seizoen, voor komend seizoen nu al Tagliafico en Van de Beek)?

PostPosted: 06 Jul 2019 21:55 
Erelid

Er is 1 speler vertrokken, maar er zijn er al 3 gehaald.... mogelijk is no.4 al onderweg.... volgens mij heet dat best proactief handelen! ;)

PostPosted: 07 Jul 2019 09:39 

Jnp wrote:
Je hebt het alleen maar over aankopen en verkopen renemar, maar wat vind je van de spelers die hij heeft weten te behouden, zoals Morfe0 ook terecht aangeeft (Ziyech, De Ligt en Frenkie vorig seizoen, voor komend seizoen nu al Tagliafico en Van de Beek)?
Aan- en verkopen is doorselecteren. Beter worden.
Durf jij de hand in het vuur te leggen dat er niemand meet vertrekt? De transferperiode duurt nog 7 weken. Moet eigenlijk nog losbarsten. Er zijn bovendien nog toernooien bezig. Vaak willen spelers dan niet onderhandelen.
Ik denk dat Matthijs zeker vertrekt en sluit de kans dat Neres, Ziyech, Donny vertrekken zeker niet uit. Integendeel. Ik ga er ook vanuit dat bij AJAX signalen zijn.
Vandaar ook ageren ipv reageren. Maar goed, de toekomst zal het uitwijzen.

PostPosted: 07 Jul 2019 09:41 

Jnp wrote:

@Murdoch01: van wat ik tot nu toe gezien maar 1 versterking, Martinez.

PostPosted: 07 Jul 2019 10:02 
Erelid

renemar wrote:
Jnp wrote:

@Murdoch01: van wat ik tot nu toe gezien maar 1 versterking, Martinez.
Vind jij Marin en Promes niet goed?
Promes gaat net zoals in Rusland hier de competitie aan gort spelen.
Marin heeft een geweldige wapen met zijn traptechniek, vrije trappen zullen halve penaltys zijn.

PostPosted: 07 Jul 2019 10:12 
Erelid

renemar wrote:
Jnp wrote:
Aan- en verkopen is doorselecteren. Beter worden.
Durf jij de hand in het vuur te leggen dat er niemand meet vertrekt? De transferperiode duurt nog 7 weken. Moet eigenlijk nog losbarsten. Er zijn bovendien nog toernooien bezig. Vaak willen spelers dan niet onderhandelen.
Ik denk dat Matthijs zeker vertrekt en sluit de kans dat Neres, Ziyech, Donny vertrekken zeker niet uit. Integendeel. Ik ga er ook vanuit dat bij AJAX signalen zijn.
Vandaar ook ageren ipv reageren. Maar goed, de toekomst zal het uitwijzen.
Echt in niets een antwoord op mijn vraag. ;)
Het ging mij niet om de twijfelgevalletjes, maar juist om wie hij al heeft weten te behouden. Daar kan ik alleen maar bewondering voor uitspreken.

Post new topic  Reply to topic  [ 1431 posts ]  Previous   1 47 48 49 50 51 58  Next

All times are UTC+02:00