Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 57 posts ]  1 2 3  Next
Author Message
 Post subject: Mitchel Bakker
PostPosted: 19 Sep 2016 13:51 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Tekent contract voor 3 seizoenen. Wel cliënt van Raiola.
https://twitter.com/SjorsvanVeen/status ... 1898575872

Post subject: Re: Mitchel Bakker
PostPosted: 06 Feb 2018 20:55 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
Morgen voor het eerst bij de eerste selectie! 😊

PostPosted: 11 Jul 2018 17:26 
Beheerder

Wanneer vragen ze eens of hij gaat bijtekenen of niet...

PostPosted: 11 Jul 2018 19:29 

343 wrote:

Groot talent maar ook hij verliest de realiteit uit het oog. Tegenwoordig wil blijkbaar iedereen met 17 of 18 jaar debuteren. En zijn ze met 20 jaar pleiten. Is een heel verkeerd beleid. Spelers gaan weg voordat je kunt oogsten.
Ze moeten een formule bedenken waarbij jongens die het niveau van de JL ontstijgen worden verhuurd aan een goede middenmotor uit de eredivisie of wellicht naar samenwerkingsverband starten met buitenlandse club (tweede niveau uit de sterke voetballanden) waar spelers kunnen rijpen.
Een groot talent als Gravenberch is straks met 19 jaar weg. Wat heb ik daaraan? Als kapitaalkrachtige clubs een speler willen gaan ze weg. Dat houdt je niet tegen.
Kun je hem beter verhuren en na een jaar terughalen. De kans dat je hem dan langer hebt is dan imo groter.

PostPosted: 09 Jan 2019 14:35 
Beheerder

My (American) Dream: Mitchel Bakker
https://www.ajax.nl/streams/actueel/my- ... bakker.htm

PostPosted: 10 Jan 2019 07:42 
Erelid

renemar wrote:
343 wrote:

Groot talent maar ook hij verliest de realiteit uit het oog. Tegenwoordig wil blijkbaar iedereen met 17 of 18 jaar debuteren. En zijn ze met 20 jaar pleiten. Is een heel verkeerd beleid. Spelers gaan weg voordat je kunt oogsten.
Ze moeten een formule bedenken waarbij jongens die het niveau van de JL ontstijgen worden verhuurd aan een goede middenmotor uit de eredivisie of wellicht naar samenwerkingsverband starten met buitenlandse club (tweede niveau uit de sterke voetballanden) waar spelers kunnen rijpen.
Een groot talent als Gravenberch is straks met 19 jaar weg. Wat heb ik daaraan? Als kapitaalkrachtige clubs een speler willen gaan ze weg. Dat houdt je niet tegen.
Kun je hem beter verhuren en na een jaar terughalen. De kans dat je hem dan langer hebt is dan imo groter.
Bakker was idd altijd een heel groot talent maar vind persoonlijk dat zijn groei tegenvalt afgelopen 12 maanden, was fysiek al sterk in de jeugd en had wellicht toch voorsprong op leeftijdsgenoten. Die formule is leuk maar zegt niets over Bakker aangezien die het niveau van de JL nog niet overstijgt.

PostPosted: 10 Jan 2019 09:32 

Bakker is momenteel een soort Dijks. Razendsnel, fysiek sterk, maar vaak met oogkleppen. Is ook continue bezig met truukjes, die niks bijdragen in het spel. Moet nog flink wat stappen maken.

PostPosted: 10 Jan 2019 10:29 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Heeft ie al bijgetekend trouwens?

PostPosted: 10 Jan 2019 10:47 

Zijn ontwikkeling stagneert maar dat is eerder regel dan uitzondering voor jonge spelers. Heb soms het idee dat hij zich geforceerd wil laten zien. De overbodige schijntrap die hij vaak maakt is daar symptomatisch voor. deed hij vroeger vrijwel nooit.
Ik ben altijd gecharmeerd van hem geweest en denk (mss. beter hoop) dat hij het weer oppakt. Dan kan hij echt een goede moderne back worden.

PostPosted: 10 Jan 2019 14:05 
Beheerder

DeRuit wrote:
Heeft ie al bijgetekend trouwens?
Nee.

PostPosted: 30 Jan 2019 19:47 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Hakim Ziyech
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-raakt-tal ... nt-germain

Op weg naar PSG :shock: ...

- Johan Cruijff in de Voetbal International van 8 mei.

PostPosted: 30 Jan 2019 19:52 
Beheerder

Luke (OptimelNapoleon) meldde het mij al via de pb om 13.07.
Volgende keer dus toch maar plaatsen....
Image

Heb altijd al het gevoel gehad bij dit joch dat hij zo snel mogelijk wilde vertrekken bij AJAX.

PostPosted: 30 Jan 2019 19:57 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Om 13:07 al? Dan is Luke echt een insider. :)

Raiola, aflopend contract.. you do the math. Voor Ajax niet zo best; nog maar 1 pure linksback in de selectie. Blind en Sinkgraven zijn gemaakte linksbacks. Voor Bakker tsja... lijkt me geen speler die de absolute top kan halen.

- Johan Cruijff in de Voetbal International van 8 mei.

PostPosted: 30 Jan 2019 19:57 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Hahahahaha.

Echt waar. Wat moet je daar of je wilt echt opvulling worden/zijn voor meer geld.

PostPosted: 30 Jan 2019 20:05 
Beheerder

Bakker doet maar, FR.
geenidee4 wrote:
Om 13:07 al? Dan is Luke echt een insider. :)

Raiola, aflopend contract.. you do the math. Voor Ajax niet zo best; nog maar 1 pure linksback in de selectie. Blind en Sinkgraven zijn gemaakte linksbacks. Voor Bakker tsja... lijkt me geen speler die de absolute top kan halen.
Ja, dan heeft hij zeker 1 goede bron.

Ja, Bakker wilde al tijden niet bijtekenen. Als je al op je 15/16e met Raiola in zee gaat dan weet je genoeg. Totaal geen verrassing dat hij vertrekt. Ik voel er niets bij.

Komt dat gerucht over Bradaric toch in een ander licht te staan. Zou zomaar toch iets van waar kunnen zijn. Ook al zegt Verweij van niet.

PostPosted: 30 Jan 2019 20:29 
Erelid

Ik ben er ook niet echt rouwig om mede omdat hij op voetbalgebied ook helemaal niets toevoegd.
Hij is er eentje, die fluitend door de opleiding fietste voornamelijk door zijn fysiek. Nu hij de overstap moet maken, kan hij niet aanhaken.

Spelers, die op deze leeftijd kiezen voor clubs (lees bedrijven) zoals PSG met een kans op spelen van pakweg 3% en niet voor Ajax waar je de meeste kans hebt om door te breken, kiezen niet voor het sportieve maar financiele. Dat is hun goed recht maar niet de juiste om de top te bereiken.

Komt in de categorie El Ghazi, Bazoer etc

PostPosted: 30 Jan 2019 20:42 

Ik vind hem toch wel een talent. Staat wel de laatste tijd stil in zijn ontwikkeling maar toch. Heeft AJAX mss. van geweten, vandaar de interesse in de Kroatische LB.

PostPosted: 30 Jan 2019 22:05 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Is dit nu de wraak van PSG? :lol:

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 30 Jan 2019 22:34 
Erelid

renemar wrote:
Ik vind hem toch wel een talent.
Vind of vond?
Staat wel de laatste tijd stil in zijn ontwikkeling maar toch.

Op zich wel vreemd. Goede linksbacks zijn schaars en Ajax heeft met Tagliafico eindelijk eens beet vwb die positie. Het zegt ook wel iets, dat hij Sinkgraven nog steeds niet voorbij is gestreeft dus volgens mij heeft hij wel de kansen gehad.

Ik denk dat hij toch wat overschat werd of hij moet te makkelijk gedacht hebben om de top bij Ajax te halen. Op een of andere manier heeft hij bij Jong Ajax te weinig laten zien.

PostPosted: 30 Jan 2019 23:03 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Ik ben er ook niet echt rouwig om mede omdat hij op voetbalgebied ook helemaal niets toevoegd.
Hij is er eentje, die fluitend door de opleiding fietste voornamelijk door zijn fysiek. Nu hij de overstap moet maken, kan hij niet aanhaken.

Spelers, die op deze leeftijd kiezen voor clubs (lees bedrijven) zoals PSG met een kans op spelen van pakweg 3% en niet voor Ajax waar je de meeste kans hebt om door te breken, kiezen niet voor het sportieve maar financiele. Dat is hun goed recht maar niet de juiste om de top te bereiken.

En daarom misschien toch verstandig dat hij naar PSG gaat om te cashen en te trainen met Neymar e.d. ? Zal na PSG nog wel ergens anders een lucratief contract kunnen tekenen. Je kan er ook voor kiezen om nog twee jaar bij Ajax te wachten en dan een half jaar bij De Graafschap ofzo te falen om vervolgens bij Dordrecht te gaan voetballen.

PostPosted: 31 Jan 2019 01:10 

Over anderhalf jaar speelt hij bij Zwolle.

PostPosted: 31 Jan 2019 08:32 
Beheerder

https://www.telegraaf.nl/sport/3090360/ ... elevoetbal
AJAX heeft het bod van PSG geaccepteerd.
guy_ajax wrote:

En daarom misschien toch verstandig dat hij naar PSG gaat om te cashen en te trainen met Neymar e.d. ? Zal na PSG nog wel ergens anders een lucratief contract kunnen tekenen. Je kan er ook voor kiezen om nog twee jaar bij Ajax te wachten en dan een half jaar bij De Graafschap ofzo te falen om vervolgens bij Dordrecht te gaan voetballen.
Denk niet dat Bakker dat over zichzelf denkt. Ik denk dat Bakker zichzelf geweldig vindt (hoe hij ook op het veld stond tegen GAE) en dat hij vindt dat hij al geregeld speeltijd in AJAX 1 had moeten krijgen.

PostPosted: 31 Jan 2019 08:52 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
Bakker speelt al het hele seizoen als een natte krant, heeft niet één keer bewezen dat hij speeltijd verdient bij het eerste, Argentijns international voor zich staan en dan gaan klagen dat je geen kans krijgt.

Zelfkennis en kritisch naar jezelf zijn is weer ver te zoeken, dikke doei.

PostPosted: 31 Jan 2019 09:30 

renemar wrote:
Ik vind hem toch wel een talent.
Vind of vond?
Staat wel de laatste tijd stil in zijn ontwikkeling maar toch.

Op zich wel vreemd. Goede linksbacks zijn schaars en Ajax heeft met Tagliafico eindelijk eens beet vwb die positie. Het zegt ook wel iets, dat hij Sinkgraven nog steeds niet voorbij is gestreeft dus volgens mij heeft hij wel de kansen gehad.

Ik denk dat hij toch wat overschat werd of hij moet te makkelijk gedacht hebben om de top bij Ajax te halen. Op een of andere manier heeft hij bij Jong Ajax te weinig laten zien.
Vind. Zoals 90 van de 100 jonge spelers krijgen ze een terugslag. Bij de een duurt dat langer dan bij de ander. En er zijn ook jongens die de dip niet overwinnen. Bij hem is dat afwachten. Ik heb wel vertrouwen in deze jongen.
Maar goed, het is duidelijk dat hij dit seizoen niet goed heeft gespeeld. Ik denk overigens niet dat hij het bij PSG gaat maken. Die kopen gewoon een LB die er meteen staat als dat nodig is.
Dat hij Sinkgraven niet voorbij is zegt me niks. Kan met voorkeur trainer te maken hebben en niet perse met de kwaliteit. Of met het gegeven dat Sinkgraven niet meer voor Jong AJAX mag spelen.

PostPosted: 31 Jan 2019 11:23 
Beheerder

3 weken geleden zei Bakker dit nog (AJAX.nl):
'Vanzelfsprekend wil ik graag in de ArenA spelen. Heel graag zelfs. Zeker nu ook, met de wedstrijden tegen Real Madrid die eraan komen en het team dat erg goed draait. De Champions League in een bomvolle ArenA en al die mooie wedstrijden in actie komen. Maar ik heb geduld, ik ben pas achttien. Mijn tijd komt nog wel, ik ben niet haastig. En als de kans komt, dan pak ik 'm gewoon. Maar spelen komt er nog niet echt van. Ik heb nu twee keer meegedaan in de beker, tegen Te Werve en Go Ahead Eagles. De jongens die in het veld staan, doen het ook gewoon goed toch? Daarnaast is het ook druk op de linksachter-positie.'

Post new topic  Reply to topic  [ 57 posts ]  1 2 3  Next

All times are UTC+02:00