Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Previous   1 2
Author Message
 Post subject: Re: Lassina Traoré
PostPosted: 28 Jan 2019 19:56 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Maakt vanavond zijn debuut voor Jong AJAX tegen Volendam.

PostPosted: 28 Jan 2019 20:15 
Beheerder

En direct al zijn eerste goal na 9 minuten.
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/ ... 5879395330

PostPosted: 28 Jan 2019 23:04 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Prima goal.

PostPosted: 19 Feb 2019 17:25 

Twee goals gescoord tegen AZ. Zeker die eerste schiet hij meer dan prima binnen.

We hebben tot nu toe niet veel van hem kunnen zien, maar ik heb op de een of andere manier veel vertrouwen in deze jongen (Ten Hag volgens mij ook). Zou hij volgend jaar al een rol in de selectie kunnen spelen?

PostPosted: 19 Feb 2019 18:12 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Ik neem aan dat hij tweede spits wordt als hij zich blijft ontwikkelen. Sierhuis en Cassierra zijn weg, dus er is ruimte. Huntelaar weer wat ouder, die zal wel mogen blijven als derde spits.

PostPosted: 19 Feb 2019 18:15 

Toch fijn dat hij meteen al vrij makkelijk weet te scoren.

Hetgeen ik van hem gezien heb, ziet hij er ook goed uit. Heel benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen, en in wat voor tempo.

PostPosted: 27 Feb 2019 12:50 
Erelid

Zo zeg, dit ziet er een stuk beter uit dan de Cassiera's, Sierhuis en Danilo's. Fysiek en technisch zeer goed. Kan echt een goede worden hoor. Lijkt me categorie Dolberg. Haal maar bij de selectie volgend jaar.

PostPosted: 06 Mar 2019 21:01 

Zo zeg, dit ziet er een stuk beter uit dan de Cassiera's, Sierhuis en Danilo's. Fysiek en technisch zeer goed. Kan echt een goede worden hoor. Lijkt me categorie Dolberg. Haal maar bij de selectie volgend jaar.
We houden geen speler over komende zomer. Hij moet er meteen staan! ;)

PostPosted: 11 Mar 2019 09:28 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
Vanavond eindelijk weer eens Jong Ajax op Foxsports. Sommige spelers zullen morgen met U19 meedoen (Dest, broertjes Timber, Jensen, Kuhn). Maar ben toch wel benieuwd naar vooral Traore.

PostPosted: 01 Apr 2019 13:45 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Heb Traore nu een paar keer aan het werk gezien maar wat hij laat zien is veelbelovend.

Groot en sterk en gebruikt zijn fysiek uitstekend. Daarnaast kopsterk maar ook technisch heel goed. Ontwikkelt zich uitstekend en zit volgend jaar gewoon bij de selectie. Uitstekende aankoop.

PostPosted: 01 Apr 2019 15:33 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Jan Vertonghen
Seizoenskaart: niet meer
Tegen Jong NEC heeft hij de eerste helft alleen lopen pielen door met de hak te spelen. Pakte één keer goed uit, verder leverde het vooral ergernis op. Vond ook dat hij weinig werd gevonden. Sterke jongen, goed aanspeelpunt maar dan moet hij die bal wel krijgen. Nu fungeerde hij enkel al eindstation wanneer de bal werd voorgegooid. Werd te weinig in het spel betrokken.

Had ook wel dramatische spelers om zich heen staan. De ijverige Cerny leed vooral veel balverlies en maakte veel verkeerde keuzes, Kühn kan niet passeren en loopt alleen maar over de bal te aaien als hij hem heeft. Geen snelheid of diepgang en komt er op techniek ook niet langs. En Jensen op '10' werd vaak overgeslagen en deed ook weinig moeite om aan de bal te komen. Het spel ging volledig langs hem heen. Het contrast met zijn tegenstander - onze oud-speler Bruijn - was erg groot. Die was sterk aan de bal en won zijn duels, hele fijne voetballer nog steeds. Die kreeg alle ballen van zijn medespelers wanneer er een aanval opgezet moest worden.

PostPosted: 01 Apr 2019 15:38 

Tegen Jong NEC heeft hij de eerste helft alleen lopen pielen door met de hak te spelen. Pakte één keer goed uit, verder leverde het vooral ergernis op. Vond ook dat hij weinig werd gevonden. Sterke jongen, goed aanspeelpunt maar dan moet hij die bal wel krijgen. Nu fungeerde hij enkel al eindstation wanneer de bal werd voorgegooid. Werd te weinig in het spel betrokken.

Had ook wel dramatische spelers om zich heen staan. De ijverige Cerny leed vooral veel balverlies en maakte veel verkeerde keuzes, Kühn kan niet passeren en loopt alleen maar over de bal te aaien als hij hem heeft. Geen snelheid of diepgang en komt er op techniek ook niet langs. En Jensen op '10' werd vaak overgeslagen en deed ook weinig moeite om aan de bal te komen. Het spel ging volledig langs hem heen. Het contrast met zijn tegenstander - onze oud-speler Bruijn - was erg groot. Die was sterk aan de bal en won zijn duels, hele fijne voetballer nog steeds. Die kreeg alle ballen van zijn medespelers wanneer er een aanval opgezet moest worden.
Kuhn was vrijdag ondermaats maar je conclusies over hem zijn belachelijk. Slaan echt nergens op.

PostPosted: 01 Apr 2019 16:00 

renemar wrote:
Kuhn was vrijdag ondermaats maar je conclusies over hem zijn belachelijk. Slaan echt nergens op.
Vertel, wat zag jij?

Ik zag een jongen die de grootste moeite had om zijn tegenstander te passeren en waar ik weinig bijzonders aan zag. Deed ook weinig zonder bal itt bijv. Cerny die ook niet goed speelde maar wel werklust toonde. Werd er terecht uitgehaald na een uurtje. Zijn rendement is ook laag, zie dat hij pas één goal en één assist heeft dit seizoen bij Jong Ajax in 16 wedstrijden. Ook niet om over naar huis te schrijven.

PostPosted: 01 Apr 2019 18:33 

renemar wrote:
Vertel, wat zag jij?

Ik zag een jongen die de grootste moeite had om zijn tegenstander te passeren en waar ik weinig bijzonders aan zag. Deed ook weinig zonder bal itt bijv. Cerny die ook niet goed speelde maar wel werklust toonde. Werd er terecht uitgehaald na een uurtje. Zijn rendement is ook laag, zie dat hij pas één goal en één assist heeft dit seizoen bij Jong Ajax in 16 wedstrijden. Ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik zei toch dat hij vrijdag ondermaats was. Maar is technisch goed, heeft snelheid en diepgang. jij zei dat hij dat allemaal niet had. Daar reageerde ik op.

PostPosted: 01 Apr 2019 19:23 

renemar wrote:
Ik zei toch dat hij vrijdag ondermaats was. Maar is technisch goed, heeft snelheid en diepgang. jij zei dat hij dat allemaal niet had. Daar reageerde ik op.
Ik zie inderdaad dat ik het niet heel handig verwoord, maar ik doelde vooral op de vrijdag zelf. Maar ook daarbuiten vind ik het nog niet heel indrukwekkend wat hij laat zien. En dan doel ik op de wedstrijden in Jong Ajax. Ik las dat hij bij de A1 van Heitinga wel leuke dingen liet zien, maar is dat zo raar? Die jongen heeft meer dan een miljoen gekost en is Duits jeugdinternational, ik vind het tegenvallen wat hij laat zien in Jong. Ook vrijdag weer, het was echt verre van goed.

Maar betreft Traoré: voor zijn leeftijd erg goede statistieken. Je ziet nu al dat die drie keer meer talent heeft dan die andere twee jongens van Cape Town samen.

PostPosted: 01 Apr 2019 21:11 

renemar wrote:
Ik zie inderdaad dat ik het niet heel handig verwoord, maar ik doelde vooral op de vrijdag zelf. Maar ook daarbuiten vind ik het nog niet heel indrukwekkend wat hij laat zien. En dan doel ik op de wedstrijden in Jong Ajax. Ik las dat hij bij de A1 van Heitinga wel leuke dingen liet zien, maar is dat zo raar? Die jongen heeft meer dan een miljoen gekost en is Duits jeugdinternational, ik vind het tegenvallen wat hij laat zien in Jong. Ook vrijdag weer, het was echt verre van goed.

Maar betreft Traoré: voor zijn leeftijd erg goede statistieken. Je ziet nu al dat die drie keer meer talent heeft dan die andere twee jongens van Cape Town samen.
Ben ook gecharmeerd van Traoré.

PostPosted: 02 Apr 2019 11:02 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
Hoe verhoudt deze speler zich tegenover Danilo Pereira? Hij maakt idd een goede indruk vind ik. Maar ik vond dat Danilo zich ook goed ontwikkelde aan het begin van dit seizoen.

PostPosted: 02 Apr 2019 11:23 

Ik vind hem echt wel een stuk beter dan Danilo.

PostPosted: 02 Apr 2019 12:52 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
rebuah wrote:
Hoe verhoudt deze speler zich tegenover Danilo Pereira? Hij maakt idd een goede indruk vind ik. Maar ik vond dat Danilo zich ook goed ontwikkelde aan het begin van dit seizoen.
Danilo maakt ook een goede ontwikkeling door maar Traore maakt toch meer indruk op mij. Ook lijkt hij er sneller te staan.

Ajax zal toch ook een keus moeten maken voor volgend jaar. Interessante keuze. Huntelaar blijft nog een jaar. Met Dolberg erbij heb je 2 spitsen. Dan komt hier de spits van Jong Ajax bij als derde optie. Degene die afvalt, moet je mij inziens een jaar verhuren zodat die wellicht kan terugkomen als Dolberg vertrekt en/of Huntelaar stopt. Daarnaast blijft Ajax met Tadic in de spits een extra optie houden.

PostPosted: 02 Apr 2019 14:56 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Litmanen,Bergkamp
Droomaankoop: De Bruyne, Vertonghen
Seizoenskaart: I wish
rebuah wrote:
Danilo maakt ook een goede ontwikkeling door maar Traore maakt toch meer indruk op mij. Ook lijkt hij er sneller te staan.

Ajax zal toch ook een keus moeten maken voor volgend jaar. Interessante keuze. Huntelaar blijft nog een jaar. Met Dolberg erbij heb je 2 spitsen. Dan komt hier de spits van Jong Ajax bij als derde optie. Degene die afvalt, moet je mij inziens een jaar verhuren zodat die wellicht kan terugkomen als Dolberg vertrekt en/of Huntelaar stopt. Daarnaast blijft Ajax met Tadic in de spits een extra optie houden.
Bandé kan ook nog centraal naast Tadic dus opties zat. Enkel als Dolberg toch zou vertrekken (wat ik overigens niet verwacht gezien zijn matige prestaties) moet Ajax trachten een topspits voor Ajax1 te halen.

PostPosted: 16 May 2019 20:21 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Die jongen heeft een kop van graniet. 18 jaar en nu al een kerel. Ik denk serieus dat hij al in de voorbereiding gaat verrassen. Dolberg krijgt er een hele kluif aan om hem voor te blijven. En dan heb je ook Huntelaar en Tadic nog.

PostPosted: 17 May 2019 09:56 

Wordt onze eerste spits. Mss. nog niet komend seizoen. Heeft alles wat een spits nodig heeft. Ik verwacht heel veel van deze jongen.
Komend seizoen zou ik voor snelheid op de vleugels kiezen en Tadic als eerste spits zien.

PostPosted: 21 May 2019 08:40 
Beheerder

Traoré: 'Als je bij Ajax niet wint, zie je het de volgende dag aan ieders gezicht'
https://www.vi.nl/nieuws/traore-als-je- ... rs-gezicht

Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Previous   1 2

All times are UTC+02:00