Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 57 berichten ]  Vorige   1 2 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Sontje Hansen
BerichtGeplaatst: 12 sep 2020 00:27 

Griep naar het schijnt.

Zat wel lekker sushi te eten in Amsterdam.

Kortom, die is wel klaar bij Ajax. En of we daar moeite mee moeten hebben met zo’n slappe mentaliteit is de vraag. Denk het niet.

BerichtGeplaatst: 12 sep 2020 13:50 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Snake schreef:
Griep naar het schijnt.

Kortom, die is wel klaar bij Ajax. En of we daar moeite mee moeten hebben met zo’n slappe mentaliteit is de vraag. Denk het niet.
Het is graag of niet. Als hij het vertikt om bij te tekenen zou ik ook niet meer in hem investeren. Jammer maar helaas. Groot talent, maar met zo'n houding ga je het niet ver schoppen. Bijzonder ook dat je sushi gaat eten in de stad als je griep(verschijnselen) hebt. Dan ben je nog een egoïst ook die wat te weinig nieuws heeft meegekregen de laatste maanden.

BerichtGeplaatst: 12 sep 2020 13:58 

Snake schreef:
Griep naar het schijnt.

Het is graag of niet. Als hij het vertikt om bij te tekenen zou ik ook niet meer in hem investeren. Jammer maar helaas. Groot talent, maar met zo'n houding ga je het niet ver schoppen. Bijzonder ook dat je sushi gaat eten in de stad als je griep(verschijnselen) hebt. Dan ben je nog een egoïst ook die wat te weinig nieuws heeft meegekregen de laatste maanden.
Dan zou je het restaurant helemaal niet in mogen. Hoe dan ook, als hij liever wil vertrekken hem laten gaan. Het is graag of niet. Dan ook niks meer in hem investeren.

BerichtGeplaatst: 12 sep 2020 14:07 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Davy Propper
Seizoenskaart: niet meer
Precies, daar doel ik op. Dan moet je thuisblijven en niet egoïstisch zijn omdat jíj lekker wil gaan eten. Dan moet je denken aan je medemens en uit voorzorg thuis blijven.

BerichtGeplaatst: 14 sep 2020 19:26 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ook vanavond niet bij Jong AJAX dat alweer met 0-2 achterstaat tegen Psv. Schandalig slechte start van het seizoen. Niet vreemd. Dit Jong AJAX is wel echt te jong.

BerichtGeplaatst: 22 sep 2020 11:55 
Beheerder

Ook Hansen verlengt tot 2023!
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-legt-ook- ... anger-vast

BerichtGeplaatst: 22 sep 2020 12:21 

Zeer verrassend.

BerichtGeplaatst: 22 sep 2020 12:24 

343 schreef:
Korte looptijd vind ik.

BerichtGeplaatst: 22 sep 2020 12:48 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
Top, 3 jaar wel wat kort helaas, maar beter dan niets.

BerichtGeplaatst: 22 sep 2020 21:34 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Waren er heel snel al uit...

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/94 ... jven-.html

BerichtGeplaatst: 31 jan 2021 22:21 
Erelid

Hoe is het met dit 'supertalent'? Geen indrukwekkende statistieken bij Jong en je hoort er ook nooit meer iets over. Zelfde ontwikkelingscurve als Ünüvar?

BerichtGeplaatst: 31 jan 2021 22:43 
Erelid

AFCA Niels schreef:
Hoe is het met dit 'supertalent'? Geen indrukwekkende statistieken bij Jong en je hoort er ook nooit meer iets over. Zelfde ontwikkelingscurve als Ünüvar?
Heb in hem nooit het grote talent gezien wat een aantal herkenden. Zie hem het dan ook niet halen.

BerichtGeplaatst: 31 jan 2021 22:45 

In de wandelgangen wordt genoemd dat hij en Unuvar corona hebben gehad, en dat dat een reden kan zijn van hun mindere fase.

Overigens hoor je dat ook rond Malen en Boadu.

BerichtGeplaatst: 01 feb 2021 09:39 

AFCA Niels schreef:
Valt enorm tegen. Ook weer tegen Jong Psv. Hij en Unuvar ontwikkelen zich niet goed. Taylor valt dit seizoen ook wat tegen maar doet het beter dan Hansen en Unuvar. Taylor heeft nu misschien een dipje maar is natuurlijk wel een groot talent.
Bij Jong AJAX imponeren mij vooral Baas en Regeer. Beiden heel erg jong maar imo echt goede spelers. Twee jongens waarvan ik bijna zeker weet dat ze tzt waardevolle spelers voor het eerste kunnen gaan worden.
Ook Warmerdam en Fitz Jim kunnen mij voetballend bekoren maar zijn fysiek erg kwetsbaar.
Voor de rest zie ik niet veel bij Jong AJAX lopen. Jongens als Kasanwirjo, Musampa, Douglas enz. zijn opvulling. Je moet immers een selectie hebben.
Het huidige Jong AJAX is echt een stuk minder dan enkele jaren geleden.

BerichtGeplaatst: 01 feb 2021 12:38 

Warmerdam een Fitz Jim staan officieel ook nog bij o18. Daar zit wel meer talent die ook al bij Jong meededen. Hillen, Hlynsson, Rasmussen.

BerichtGeplaatst: 28 mar 2021 12:00 
Erelid

Ik hoop dat Sontje Hansen het gat kan opvullen dat Brobbey achterlaat. Laatste wedstrijd bij JA speelde Hansen eindelijk een keer in de spits en hij scoorde meteen en gaf 1 assist. In principe is de spitspositie zijn beste positie.

Zou volgend jaar Haller, Tadic, Hansen (en Kudus) niet voldoende zijn voor de spitspositie van Ajax? Waarbij verschillende spelers ook nog op meerdere posities in aanmerking komen. Zijn alle 3 hele verschillende types. Haller kopsterk en aanspeelpunt. Tadic, valse spits en technisch, Hansen, technisch met veel diepte.

Hansen wordt in mei alweer 19 ook. Dat is wel een leeftijd dat je normaal een beetje de stap gaat maken.

BerichtGeplaatst: 28 mar 2021 12:53 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Ik vind Hansen nog teveel een momentenvoetballer. Een beetje vergelijkbaar met Malen. Doet per wedstrijd een paar leuke dingen maar te weinig voor een hele wedstrijd. Hansen heeft talent maar laat hem eerst maar eens een langere periode presteren bij Jong Ajax.

In jouw rijtje met Haller en Tadic is de stap wel gigantisch als je dan naar Hansen gaat.

Volgend jaar met zijn doel zijn om te presteren als vaste spits van Jong Ajax om dan evt in de winter door te schuiven (of eerder). Het feit, dat Ajax best veel spitsen heeft, zegt misschien ook wel dat Hansen er nog (lang) niet klaar voor is.

BerichtGeplaatst: 28 mar 2021 13:29 
Erelid

Ik vind Hansen nog teveel een momentenvoetballer. Een beetje vergelijkbaar met Malen. Doet per wedstrijd een paar leuke dingen maar te weinig voor een hele wedstrijd. Hansen heeft talent maar laat hem eerst maar eens een langere periode presteren bij Jong Ajax.

In jouw rijtje met Haller en Tadic is de stap wel gigantisch als je dan naar Hansen gaat.

Volgend jaar met zijn doel zijn om te presteren als vaste spits van Jong Ajax om dan evt in de winter door te schuiven (of eerder). Het feit, dat Ajax best veel spitsen heeft, zegt misschien ook wel dat Hansen er nog (lang) niet klaar voor is.
Stap is groot, maar dat zeggen we ieder jaar over elke speler die vanuit de jeugd komt. Zeiden we ook over een Rensch, een Timber, een Gravenberch. En kijk waar die spelers nu staan. Ik wil Hansen dit seizoen wel eens zien afmaken in de spits in de KKD en kijken hoe hij zich houdt in de voorbereiding volgend jaar. Zou daarna pas beslissen over een eventuele extra spits.

Als 3e spits heb je misschien juist wel behoefte aan een spits die wat meer een momentenvoetballer is. Als je zo'n speler inbrengt, gok je namelijk ook op een "moment".

BerichtGeplaatst: 29 mar 2021 16:55 
Erelid

RogerGarcia schreef:
Stap is groot, maar dat zeggen we ieder jaar over elke speler die vanuit de jeugd komt. Zeiden we ook over een Rensch, een Timber, een Gravenberch. En kijk waar die spelers nu staan. Ik wil Hansen dit seizoen wel eens zien afmaken in de spits in de KKD en kijken hoe hij zich houdt in de voorbereiding volgend jaar. Zou daarna pas beslissen over een eventuele extra spits.

Als 3e spits heb je misschien juist wel behoefte aan een spits die wat meer een momentenvoetballer is. Als je zo'n speler inbrengt, gok je namelijk ook op een "moment".
Klinkt leuk natuurlijk, maar een momentvoetballer zijn heeft in geen enkel verhaal een meerwaarde ;-).

BerichtGeplaatst: 29 mar 2021 16:57 

AFCA Niels schreef:
RogerGarcia schreef:

Klinkt leuk natuurlijk, maar een momentvoetballer zijn heeft in geen enkel verhaal een meerwaarde ;-).
Nou ja, met een nieuwe spits er bij ( of Traore ) en Traore verhuren kan Sontje mooi zijn minuten in de as gaan maken bij Jong Ajax. Bij onder 18 loopt Pinas. Dat is volgens mij ook niet een speler die het gaat maken, dus geef Sontje gewoon de kans om stabieler te worden. Begin van het seizoen ook corona gehad.

BerichtGeplaatst: 29 mar 2021 17:04 
Erelid

Ik zeg ook niet dat Hansen niet goed genoeg is, ik zeg alleen dat RogerGarcia's argument over dat het zijn van een momentvoetballer ook z'n meerwaarde kan hebben wat scheef is.

Ik zie Jong Ajax veel te weinig om een goed beeld te hebben van Hansen, maar de statistieken pleiten niet in echt in zijn voordeel. Leek het talent te hebben om carrière te gaan maken in het eerste elftal, maar stagneert de laatste twee jaar toch behoorlijk. Dat hij zo vaak vanaf de flank speelt betekent natuurlijk ook dat ze twijfelen over zijn positie als spits. Hij heeft er niet de fysiek voor zoals Brobbey of Traoré wel hebben.

Als Hansen daadwerkelijk het talent heeft wat hem toegedicht werd wordt dit kalenderjaar voor hem aanhaken of afhaken.

BerichtGeplaatst: 29 mar 2021 17:52 

AFCA Niels schreef:
Ik zeg ook niet dat Hansen niet goed genoeg is, ik zeg alleen dat RogerGarcia's argument over dat het zijn van een momentvoetballer ook z'n meerwaarde kan hebben wat scheef is.

Ik zie Jong Ajax veel te weinig om een goed beeld te hebben van Hansen, maar de statistieken pleiten niet in echt in zijn voordeel. Leek het talent te hebben om carrière te gaan maken in het eerste elftal, maar stagneert de laatste twee jaar toch behoorlijk. Dat hij zo vaak vanaf de flank speelt betekent natuurlijk ook dat ze twijfelen over zijn positie als spits. Hij heeft er niet de fysiek voor zoals Brobbey of Traoré wel hebben.

Als Hansen daadwerkelijk het talent heeft wat hem toegedicht werd wordt dit kalenderjaar voor hem aanhaken of afhaken.
Vorig seizoen deed hij het wel goed toch in onder 19. Toen de overstap naar Jong in de winter met Unuvar, maar werd de competitie bijna gelijk stilgelegd. Als hij nog twee jaar, evt met verhuur, nodig heeft vind ik het ook prima. Sommige talenten, zeker nu het niveau bij het eerste zo hoog is hebben wat meer tijd nodig.

BerichtGeplaatst: 29 mar 2021 18:33 
Beheerder

Hopelijk geven deze spelers zichzelf ook de tijd om zich bij AJAX te ontwikkelen.

BerichtGeplaatst: 29 mar 2021 18:41 

343 schreef:
Hopelijk geven deze spelers zichzelf ook de tijd om zich bij AJAX te ontwikkelen.
Bij de meesten die dat niet doen, zie je dat ze het niet redden. Dus, hard gezegd, verlies je daar dan wat aan?

BerichtGeplaatst: 29 mar 2021 20:38 
Beheerder

Nee, ze verliezen er zelf mee. Dus hopelijk hebben ze genoeg zelfkennis om te weten dat ze zeker nog 1 seizoen bij Jong AJAX moeten meedraaien.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 57 berichten ]  Vorige   1 2 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00