Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 625 posts ]  Previous   1 19 20 21 22 23 25  Next
Author Message
PostPosted: 13 Mar 2015 10:59 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
En dan de verhalen op andere sites dat ze het zelf uitgelokt zou kunnen hebben, dat politie corrupt is, dat het komt omdat ze uit een arm milieu komen...het geleuter. :roll:

Maar goed, eerst afwachten wat die 3 zeggen, wat de verdere details zijn. Maar als het klopt; alleen maar verliezers.

PostPosted: 13 Mar 2015 12:47 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Voor Kluivert en Van Persie was het ook geen einde carriere, laat Ajax maar ze maar non-actief zetten tot justitie een straf heeft uitgesproken en dan verder kijken.

Btw. Is het buiten de wet om hier wel de namen te noemen?

PostPosted: 13 Mar 2015 12:51 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Luis Suarez
Droomaankoop: Luis Suarez
Wat hebben Kluivert en Van Persie dan gedaan?

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 13 Mar 2015 13:49 

Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
Wat voegt het toe om te zeggen dat het jeugdspelers van Ajax zijn?

Geef ze maar als straf een seizoenskaart met meldplicht.

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 13 Mar 2015 14:39 

Droomaankoop: Luis Suarez
De politie heeft dat niet gezegd, maar als de namen worden vrijgegeven dan is dat natuurlijk al snel duidelijk. Daarnaast trekt het lezers en dat is gunstig voor de kranten.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 13 Mar 2015 14:53 
Beheerder

Nog 1 verdachte van 18 jaar. Moet zich voor rechter verantwoorden. De andere 2 zijn geen verdachten meer.
http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2015/03 ... oorgeleid/

PostPosted: 13 Mar 2015 15:32 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Droomaankoop: Geen
Seizoenskaart: vak 122
Hoe beeldvorming werkt en waarom je je mening even uit moet stellen totdat de feiten bekend zijn:

1ste bericht vanmorgen: Agente zwaar mishandeld door jonge Ajacieden, o.a. sleutelbeen gebroken.
Wilders: paspoorten van de 3 afpakken. Minister: "we kunnen dit niet accepteren". Namen van de spelers liggen gelijk op straat.

Inmiddels: Zgn. agente was in burger en heeft zich niet bekend gemaakt als agent. Hing 3x op de claxon omdat iets haar niet beviel in het verkeer. Heeft helemaal niks gebroken, enkele schaafwonden. Alle 3 vrijgelaten, 1 wordt misschien in staat van beschuldiging gesteld van mishandeling. Agente heeft echter nog geen aangifte gedaan.

Ik vind het schandalig als mensen door anderen worden mishandeld en als dat gebeurt dienen ze gestraft te worden. Maar dit is een staaltje schandalige journalistiek en politiek, misbruik van positie voor de verkoop van kranten of winnen van kiezers. Dat is misschien nog wel erger.

PostPosted: 13 Mar 2015 16:35 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Telegraaf aanklagen tot smaad en laster, Heel het verhaal dus weer gigantisch door de media opgeklopt. Het valt niet goed te praten.

De spelers zullen heus wel weten dat ze fout gezeten hebben. Geef ze een maatschappelijke taak namelijk, een werkstraf van 100 uur en daarbij voetbalclinics verzorgen voor gehandicapte kinderen.

Wat walg ik trouwens weer van de Nederlandse opinie / journalisten, de mening van iedereen ligt weer klaar zonder kennis te hebben van de feiten.

https://www.om.nl/actueel/nieuwsbericht ... edagvaard/
  • Een 18-jarige man uit Amsterdam is gedagvaard voor de rechter wegens gewone mishandeling. De man zou op 12 maart een vrouw hebben mishandeld die later agente blijkt te zijn.

De vrouw heeft zich niet bekendgemaakt als agente en heeft geen botbreuken opgelopen. Verder heeft de man het slachtoffer niet uit de auto gesleurd zoals sommige media melden. De 18-jarige man zal daarom gedagvaard worden voor gewone mishandeling. Omdat de 18-jarige man geen strafblad heeft, is hij met een dagvaarding heengezonden zoals gebruikelijk is.

De andere twee mannen van 18 en 19 jaar zijn heengezonden zonder dagvaarding omdat zij niet betrokken zouden zijn bij de mishandeling. Zij zijn geen verdachten meer en worden niet vervolgd.
Ik zou als Ajax zijnde misschien wel een aanklacht gaan indienen tegen de NOS/Telegraaf.. Schandalige journalistiek.

PostPosted: 13 Mar 2015 18:44 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Inmiddels zijn de 3 verdachten geschorst door Ajax, aldus de telegraaf.

PostPosted: 13 Mar 2015 21:15 

Riejuh wrote:
Telegraaf aanklagen tot smaad en laster
En Johan Derksen ook maar, na zijn bizarre ongefundeerde beweringen van daarnet.

PostPosted: 13 Mar 2015 21:58 
Beheerder

De laatste 25 jaar...Kom niet verder dan Guillermo Graaven (was toen ex-Ajacied) en Patrick Kluivert. Beide geseponeerd. Wormgoor heeft wat gestolen. Behoorlijke sensatiezoekerij.

PostPosted: 13 Mar 2015 22:16 
Nieuwsredacteur

343 wrote:
De laatste 25 jaar...Kom niet verder dan Guillermo Graaven (was toen ex-Ajacied) en Patrick Kluivert. Beide geseponeerd. Wormgoor heeft wat gestolen. Behoorlijke sensatiezoekerij.
Maar Derksen zegt juist dat die dingen niet in de media kwamen.

Dan nog zal het best meevallen, alleen moeten we ook weer niet zo naïef zijn om te denken dat ze zich allemaal braaf hebben gedragen... Las vandaag ook weer dat El Azzouzi eerder al een treinconducteur had bedreigd (voor zover dat waar is). Is ook nooit naar buiten gekomen, ook al is dat natuurlijk wel even wat anders dan de verkrachting en zware mishandeling waar Derksen het over had.

PostPosted: 13 Mar 2015 22:29 
Beheerder

Geloof er niets van. Zulke dingen, zeker na jaren, komen altijd uit. Zeker zware gevallen als verkrachting en aanranding.

PostPosted: 14 Mar 2015 09:54 

Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Ovenwant wrote:
Wat voegt het toe om te zeggen dat het jeugdspelers van Ajax zijn?

Geef ze maar als straf een seizoenskaart met meldplicht.
:lol: :lol: :lol:

Wat het toevoegt? Ik vraag me altijd af wat het toevoegt welke etnische afkomst iemand heeft. Dus vroeg het me hier ook bij af. Maar het is toch wel 'interessant' en nieuwswaardig om het te vermelden. Als een publiekelijk persoon iets flikt is het altijd groter.
Van mij mag het wel vermeld worden; toch wel interessant voor onze supporters om te weten wat jongens we hebben rondlopen.
Maar inderdaad, als het van een andere club was geweest had het me geen reet geïnteresseerd. Laat staan als ik niet van voetbal zou houden.

PostPosted: 14 Mar 2015 10:01 

Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Ik word zo moe van dat hypocriete gel#l van dat we hem moeten ontslaan en een voorbeeld moeten zijn. Eerst eens feitelijk uitzoeken wát er nou écht is gebeurt. Vervolgens straft de overheid hem en dan is het wat mij betreft klaar. Ajax laat 'm de rest van het seizoen geen wedstrijden meer spelen en laat 'm wat maatschappelijk werk verrichten. Prima toch?

Wat maakt het nou uit wat de publieke opinie ervan vindt? 'Heeft de publieke opinie ooit een doelpunt gescoord?' De publieke opinie wordt veroorzaakt door media die views moeten hebben om hun mensen te betalen. Verder bestaat de publiek opinie uit Hagenezen, Limburgers, psv'ers, kakkerlakken en Wilders aanhangers. Lekker boeiend wat zij ervan vinden lijkt me.

Je moet kijken wat het beste voor Ajax is en voor die jongen. Het doel van Ajax is om prijzen te winnen met aantrekkelijk voetbal, dus moeten we die jongen sowieso houden. Voor die jongen is het het beste als hij bij Ajax blijft. Bij een andere club wordt hij echt niet beter begeleid; laat staan als hij op straat komt te staan.

Neemt niet weg dat dit -ook al is het vele malen sensationeler gemaakt - in en in triest is. Die andere twee jochies zijn ook triest. Nobody's. Zeker van een aanvoerder mag wel een beetje persoonlijkheid verwacht worden dat je zo'n jongen tegenhoud. Kneusjes.
343 wrote:
Geloof er niets van. Zulke dingen, zeker na jaren, komen altijd uit. Zeker zware gevallen als verkrachting en aanranding.
Ook als een speler inmiddels anoniem tussen de amateurs speelt?

PostPosted: 14 Mar 2015 10:32 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Gelukkig is het al afgezwakt en word er nog maar één speler beschuldigd.

Daarnaast heb ik in dit soort zaken het volste vertrouwen in het TH. We zullen wel zien wat er gebeurt.

PostPosted: 17 Mar 2015 14:36 
Beheerder

Miek Verweij: A-jun. #Ajax El Azzouzi, El Mahdioui en Bulut blijven behouden voor club, krijgen aangepast schema en gaan jeugd voorlichten.

PostPosted: 17 Mar 2015 16:16 
Erelid

343 wrote:
Miek Verweij: A-jun. #Ajax El Azzouzi, El Mahdioui en Bulut blijven behouden voor club, krijgen aangepast schema en gaan jeugd voorlichten.
Goede zaak van de club, laat Justitie het maar zoveel mogelijk oplossen en geef ze een maatschappelijke betrokken functie of iets dergelijks.

PostPosted: 17 Mar 2015 16:36 
Nieuwsredacteur

Precieze sancties bekend: http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2015/03 ... l-azzouzi/

Einde seizoen voor El Azzouzi (dat is wat ik ook voorstelde als straf toen het net bekend was, fijn dat ze naar me hebben geluisterd ;) ) en de komende maand geen wedstrijden voor de andere twee. En nog van allerlei straffen.

Als ik dit zo lees vind ik dit, voor zover ik dat kan beoordelen omdat nog steeds niet bekend is hoe de zaak precies in elkaar zit, goed opgelost door Ajax.

PostPosted: 17 Mar 2015 16:51 

Droomaankoop: Hakim Ziyech
Beste oplossing. Bij wegsturen verandert er waarschijnlijk niet veel. Tannane werd uit de opleiding van Ajax gezet na mishandeling en heeft nu nog steeds agressietraining nodig. Inzetten voor werk met nut en flinke boetes zal ze het best afschrikken, zonder dat hun loopbaan kapot gaat.

- Johan Cruijff in de Voetbal International van 8 mei.

PostPosted: 17 Mar 2015 17:40 
Erelid

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Jnp wrote:
Als ik dit zo lees vind ik dit, voor zover ik dat kan beoordelen omdat nog steeds niet bekend is hoe de zaak precies in elkaar zit, goed opgelost door Ajax.
Daar ben ik het mee eens, ook dat ze zich in moeten zetten voor de club, cursus gedragsbeheersing en vooral de excuses richting medespelers.

PostPosted: 17 Mar 2015 23:11 

geenidee4 wrote:
Beste oplossing. Bij wegsturen verandert er waarschijnlijk niet veel. Tannane werd uit de opleiding van Ajax gezet na mishandeling en heeft nu nog steeds agressietraining nodig. Inzetten voor werk met nut en flinke boetes zal ze het best afschrikken, zonder dat hun loopbaan kapot gaat.
Maar in een geval zoals dat is het belang van Ajax naar mijn mening groter dan dat van de speler.

PostPosted: 26 Mar 2015 13:58 

Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
Komt die pose in het Ajaxlife krantje jullie niet bekend voor? (voor degene zonder dat krantje, dit is een behind the scene foto https://pbs.twimg.com/media/CBBJKt2W8AEGLmE.jpg )

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 26 Mar 2015 15:22 
Beheerder

Uiteraard. Uit de jaren 60, jaren 00 en nu deel 3 dus.

PostPosted: 09 Apr 2015 21:01 
Beheerder

http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2015/04 ... ergoeding/

Post new topic  Reply to topic  [ 625 posts ]  Previous   1 19 20 21 22 23 25  Next

All times are UTC+01:00