Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 165 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 6 7  Next
Author Message
 Post subject: Re: Hoe verder?
PostPosted: 12 Mar 2018 20:01 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Zeeuwse boer 343 had daarnet Pushkin aan de telefoon. Ik zei dat ik teleurgesteld ben in het nieuws over Blind, maar dat is de Zeeuwse nuchterheid die sprak.

Iedereen weet dat hij dood gaat, maar als het moment daar is het toch vaak een verrassing.
Zo'n soort gevoel heb ik nu ook met AJAX. Je weet dat na het wegpesten van Cruijff en Jonk en het aanblijven van Henrichs cs. zulke dingen kunnen gebeuren, maar toch komt het als een schok.
AJAX is weer een stukje gestorven vandaag....

PostPosted: 13 Mar 2018 15:06 

Pushkin wrote:
@Morfeo = eens

- Waarom heeft een Pieloor zich nooit uitgesproken? Geen Cruijffiaan?
Geen idee hoe de kaarten bij Pieloor precies geschud zijn,om eerlijk te zijn. Maar ik vermoed dat hij sowieso te weinig ervaring had voor de politieke spelletjes van slangenkuil Ajax.
- ASD meldde in 2012 dat Oldenhof een Cruijffiaan is, waarom heeft hij nooit ingegrepen/zich uitgesproken?
Alibi Cruijffiaan in mijn ogen, is gewoon tekort geschoten.
- En wat te denken van Van Duivenbode? Of Bruins Slot? Deze mannen moeten toch zien dat een aantal bobo's Ajax in de houdgreep houden en bewust saboteren? Zijn zij allen bang voor hun eigen positie?
Van Duijvenbode de man die in de commissie Coronel 2007 zat. De Commissie Coronel die het rapport Coronel schreef. De Commissie Coronel die vervolgens ook ging over de benoeming van voorzitter voor Ajax en toen unaniem Coronel voordroegen, omdat men naar verluid geen geschikter persoon kon vinden. Die Van Duijvenbode bedoel je. Alibi Cruijffiaan. Voor wat betreft zijn voetbalvisie: heeft actief gelobbied voor de komst van Tom Beugelsdijk. Ik denk dat dat wel genoeg zegt.

Bruins Slot heb ik wel hoog zitten, maar opnieuw als je redelijk geisoleerd zit is je macht beperkt.
Waarom spraken alle 324 aanwezigen tijdens de AVA in 2015 vertrouwen uit in de Bestuursraad?

Had met de vraagstelling van destijds te maken. Opnieuw vergelijk dat een beetje met het debat wanneer een minister onder vuur ligt. Er moet heel wat gebeuren wil iemand ook daadwerkelijk opstappen. Het is in die zin gepolariseerd. Zo geldt dt ook voor bestuursraad.
Pieloor vond het blijkbaar ook prima toen de achterban aangaf voor de rust te kiezen toen Cruijff werd weggestemd. Dan weet je wel hoe laat het is.

Ik vind het toch vreemd dat veel mensen die functies hebben gekregen en werden aangezien voor Cruijffianen, dit uiteindelijk niet bleken te zijn. Hoe kan dat nou?

Dat over Van Duivenbode wist ik niet. Hoe kan het dan eigenlijk dat Cruijff in hem geloofde en hem zelfs voordroeg als RvC-lid en directeur? (Of is dit ook bullshit?) Want Cruijff was geen fan van Coronel bijv.

Waarom ging Cruijff akkoord met Wijers en Collee, nadat eerder Cruijff zijn kandidaat Suurendonk werd afgewezen?

En ik verbaas me er ook over dat Swart door zijn connecties zich nooit uitspreekt over het pluche, en met name Henrichs die al tig keren is vertrokken en telkens weer terugkomt bij Ajax. Een echte kakkerlak..... Zeker nadat zij Cruijff tegen- en wegwerkten. Swart neemt toch graag het podium.

Wáárom is er geen enkel persoon of aandeelhouder of weet ik wat binnen Ajax, die aankaart dat Henrichs na al zijn kansen niets meer te zoeken heeft bij Ajax? Het gaat telkens mis als hij weer een functie krijgt, maar toch blijft men achter hem staan? Hoe-zo? Zelfde geldt weer voor Blind nu. Als die door de BAVA komt snap ik er echt niets meer van.

PostPosted: 13 Mar 2018 15:15 

Favoriete Ajacied (aller tijden): NeeskensKeizerScirea
Droomaankoop: Gewaagd specifiek opleiden
Seizoenskaart: 112
Ik ben echt beledigd Snake. Als je dat laatste zegt over oa mij mbt geen weerstand naar Henrichs. Zeg dan fatsoenlijk dat je er onvoldoende zicht op hebt.

Ga het dan maar zelf doen.

Henri P.J. Henrichs

Hou het ordentelijk en respectabel, veel geluk.

PostPosted: 13 Mar 2018 15:25 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Ik ben echt beledigd Snake. Als je dat laatste zegt over oa mij. Zeg dan fatsoenlijk dat je er onvoldoende zicht op hebt.

Henri P.J. Henrichs
Hij chargeert natuurlijk Luke. Maar de belangrijkste mensen op de belangrijkste posities hoor je weinig van. Misschien dat het in de achterkamertjes gebeurd. Maar wij, de plebs, horen daar niets van. Nog geen één kritische nooit gehoord of gelezen over Henrichs, terwijl iedereen op dit forum en AN toen precies wisten wat voor persoon dit is.

PostPosted: 13 Mar 2018 15:32 

Ik ben echt beledigd Snake. Als je dat laatste zegt over oa mij mbt geen weerstand naar Henrichs. Zeg dan fatsoenlijk dat je er onvoldoende zicht op hebt.

Henri P.J. Henrichs

Het was niet de intentie om je te beledigen. Begrijp mijn bezorgdheid... Maar kun je misschien loslaten welke acties jullie voeren dan? Wat is de stemming? Wat hield dat topoverleg in van vandaag?

Of andersom: probeer de supporters die er 0,0 vertrouwen meer in hebben eens op te vrolijken zou ik zeggen.

Verder wat Leonel zegt.

PostPosted: 13 Mar 2018 15:44 

Nee.

Supporters die er 0,0 vertrouwen meer in hebben , laten ditgeen (afgezien van op een forum) zelfs met geen fluit zien & dan zou ik of sterker zelfs een coryfee iets moeten betuigen?

Is de Paus Protestants?

PostPosted: 13 Mar 2018 16:51 
Beheerder

Luke, 1 post per dag en vandaag opnieuw 3 posts. We hadden een afspraak, he? (zie mail)

PostPosted: 13 Mar 2018 19:41 

Snake wrote:

Henri P.J. Henrichs

Het was niet de intentie om je te beledigen. Begrijp mijn bezorgdheid... Maar kun je misschien loslaten welke acties jullie voeren dan? Wat is de stemming? Wat hield dat topoverleg in van vandaag?

Of andersom: probeer de supporters die er 0,0 vertrouwen meer in hebben eens op te vrolijken zou ik zeggen.

Verder wat Leonel zegt.
Dit idd!

PostPosted: 14 Mar 2018 07:03 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Snake als ik vanavond de tijd vind wil ik op alles terugkomen wat je aanhaalt.

PostPosted: 14 Mar 2018 08:38 
Beheerder

Henri P.J. Henrichs

Heb op advies van Ajaciedjuh de adresgegevens verwijderd vanwege AVG-wet.

PostPosted: 14 Mar 2018 11:57 

Pushkin wrote:
Dank, later is ook geen probleem. Waardeer je input ten zeerste, net als bij Napoleon.

Ben het wel met zijn laatste post eens wat dat betreft. Weerstand vanaf de tribune is echt ondermaats. Eén van de redenen dat ik denk dat het nooit meer goed komt overigens. Het gros van onze supporters ziet niet waar het daadwerkelijk fout gaat.

Ik blijf nieuwsgierig naar de stemming binnen Ajax, en binnen de aandeelhouders bijv. En welke zetten er worden gedaan voor een beter Ajax.

PostPosted: 14 Mar 2018 12:43 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
Snake wrote:
Pushkin wrote:
Dank, later is ook geen probleem. Waardeer je input ten zeerste, net als bij Napoleon.

Ben het wel met zijn laatste post eens wat dat betreft. Weerstand vanaf de tribune is echt ondermaats. Eén van de redenen dat ik denk dat het nooit meer goed komt overigens. Het gros van onze supporters ziet niet waar het daadwerkelijk fout gaat.

Ik blijf nieuwsgierig naar de stemming binnen Ajax, en binnen de aandeelhouders bijv. En welke zetten er worden gedaan voor een beter Ajax.
Dat zal ook wel komen omdat het gros van de supporters geen idee meer heeft hoe het allemaal in elkaar zit bij Ajax. Het is z'n warboel van mensen dat men het spoor bijster is.

PostPosted: 14 Mar 2018 18:02 

Snake wrote:
Pushkin wrote:

Met name de F-Side bedoel je denk ik. Klopt dat?

PostPosted: 15 Mar 2018 18:07 

343 wrote:

Dankjewel
Bonzai wrote:

Dat zal ook wel komen omdat het gros van de supporters geen idee meer heeft hoe het allemaal in elkaar zit bij Ajax. Het is z'n warboel van mensen dat men het spoor bijster is.
Laat ik het zo beknopt mogelijk proberen.

Dennis Bergkamp en Harro Knijff hebben nog een arbitragezaak over onrechtmatig verzuim en ontslag tegen de bestuurder van Ajax. Wanneer dit dient is mij en mijn omgeving onbekend.

De bestuurder is Edwin van der Sar. Met ruggensteun van de ondernemingsraad, bestuursraad en raad van commissarissen..

Er is hoge kans dat Dennis Bergkamp in zijn gelijk gesteld wordt. Er is wanbestuur bij Ajax.

Gebeurt dat, heb je een oneervol ontslag voor Edwin van der Sar en Jeroen Slop (brein achter de raden).

Tenzij Edwin van der Sar en Jeroen Slop worden weggepromoveerd (naar onbetaald werk) als alternatief van de huidige bestuursraad. Moeten ze alleen wel afstand doen van tonnenloon die ze nu opstrijken, dat gebeurt ook in ontslag, het voordeel van wegpromoveren is dat ze niet oneervol worden weggehakt.

In dat geval hebben de leden eindelijk wat te kiezen , namelijk voor of tegen verandering van de Bestuursraad.

In eind 2015 waren er veel leden ontevreden over de Bestuursraad, maar was er geen enkel alternatief voor handen en was de tijd niet rijp. Nu is de tijd rijp om de bestuurders voor de bijl te laten gaan.

Er vanuit gaande dat dit een zware noodoperatie wordt, want in 2012 won Bergkamp het van Blind, en dat kunstje moet herhaald worden . Bergkamp in de raad van commissarissen met een enorme gouden handdruk zodat hij niet zeurt over vervallen jaarsalaris.

Wens ons succes en zorg dat we een basis krijgen om exclusief het voorgenoemde, 4 nieuwe bestuursraadsleden, 2 nieuwe commissarissen, 2 nieuwe bestuurders en 2 nieuwe technisch hart leden kunnen posteren.

Hierdoor blijft Ajax niet een Femme Fatale en kunnen we eindelijk de internationale aansluiting structureel gaan maken.

Het is een kwestie van 9 incapabelen afstoten.

Help en ga ervoor!

Nadere informatie volgt voor het einde van de maand.

Oa een groot samenwerkingsverband met Braziliaanse sportmagnaten.

PostPosted: 15 Mar 2018 21:57 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari, Johan, Marco
Droomaankoop: Franklin Rijkaard
Seizoenskaart: Helaas....
343 wrote:

Dankjewel
Bonzai wrote:

Laat ik het zo beknopt mogelijk proberen.

Dennis Bergkamp en Harro Knijff hebben nog een arbitragezaak over onrechtmatig verzuim en ontslag tegen de bestuurder van Ajax. Wanneer dit dient is mij en mijn omgeving onbekend.

De bestuurder is Edwin van der Sar. Met ruggensteun van de ondernemingsraad, bestuursraad en raad van commissarissen..

Er is hoge kans dat Dennis Bergkamp in zijn gelijk gesteld wordt. Er is wanbestuur bij Ajax.

Gebeurt dat, heb je een oneervol ontslag voor Edwin van der Sar en Jeroen Slop (brein achter de raden).

Tenzij Edwin van der Sar en Jeroen Slop worden weggepromoveerd (naar onbetaald werk) als alternatief van de huidige bestuursraad. Moeten ze alleen wel afstand doen van tonnenloon die ze nu opstrijken, dat gebeurt ook in ontslag, het voordeel van wegpromoveren is dat ze niet oneervol worden weggehakt.

In dat geval hebben de leden eindelijk wat te kiezen , namelijk voor of tegen verandering van de Bestuursraad.

In eind 2015 waren er veel leden ontevreden over de Bestuursraad, maar was er geen enkel alternatief voor handen en was de tijd niet rijp. Nu is de tijd rijp om de bestuurders voor de bijl te laten gaan.

Er vanuit gaande dat dit een zware noodoperatie wordt, want in 2012 won Bergkamp het van Blind, en dat kunstje moet herhaald worden . Bergkamp in de raad van commissarissen met een enorme gouden handdruk zodat hij niet zeurt over vervallen jaarsalaris.

Wens ons succes en zorg dat we een basis krijgen om exclusief het voorgenoemde, 4 nieuwe bestuursraadsleden, 2 nieuwe commissarissen, 2 nieuwe bestuurders en 2 nieuwe technisch hart leden kunnen posteren.

Hierdoor blijft Ajax niet een Femme Fatale en kunnen we eindelijk de internationale aansluiting structureel gaan maken.

Het is een kwestie van 9 incapabelen afstoten.

Help en ga ervoor!

Nadere informatie volgt voor het einde van de maand.

Oa een groot samenwerkingsverband met Braziliaanse sportmagnaten.
Nou dat zou me een klap geven als dat lukt Luke, ben zeeeeeeer benieuwd !!

PostPosted: 15 Mar 2018 22:23 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Ben je allemaal veel te optimistisch in, Luke. Ik verwijs graag terug naar de situatie rond Hans Van der Zee, daar liet de rechter ook weinig van heel toen die ontslagen werd. Toen bleek ook weinig houvast bij het betoog van Ajax (wat wil je; geen dossieropbouw). Ik vermoed dat ook deze keer de dossieropbouw er een is van lik me vestje; met name vanwege het feit dat men hem eerder nog voor onbepaalde tijd verlengde.
Echter denk ik dat het te weinig is om Bergkamp te herinstalleren want er is nog altijd al een verstoorde arbeidsrelatie.

Zaterdag plemp ik hier wel een uitgebreider betoog, nu helaas geen tijd.

PostPosted: 16 Mar 2018 00:14 

Ik zeg dat Van der Sar verliest.
Dus Bergkamp a la Van der Zee wint.

PostPosted: 16 Mar 2018 19:40 

@OptimelNapoleon, ik ben je echt eeuwig dankbaar voor al je info!!!

PostPosted: 16 Apr 2018 11:59 

WZAWZDB wrote:
@OptimelNapoleon, ik ben je echt eeuwig dankbaar voor al je info!!!

Goedemorgen. Gefeliciteerd, want het resultaat is beklonken, het sportieve doelwit is buiten bereik. Klein mailtje ;D hieromtrent

Stap 1: Invoeren nieuwe iconen.
(chairman Supervisory Board) (culture Supervisory Board) (sports Supervisory Board).

. Ik weet niet of je wilt dat ik sportief op de wedstrijd inga, maar eerst zo kort mogelijk eventjes dit bestuurlijke deel

. Wat mij betreft sprak Vissers (Volkskrant) goed over de nieuwe landskampioen van het beleid, en het was geen toeval dat Jansma ook een paar heldere mentaliteitsopmerkingen maakte (Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Beste, lol). PSV lichtjaren voor op Ajax. Niet qua sportief of verkopend potentieel, maar wel qua sportieve en verkopende huidige down-to-earth korte lijnen

. Dat je ook tot brandwerk in het uitvak en scheldende terugreis aan toe amok ziet, betekent veel meer dan het tikkeltje sportieve teleurstelling, het betekent dat er geen identificatie meer is met de club

.
Een fiks beknopte aantal redenen waarom beleid opkrikken bij Ajax zo onwijs lastig is :
- ALV veel te laat ingepland: Bestuursraad heeft beleid al langs de AVA gebracht en dus zonder kritische Football Club kanttekeningen/thema's/zorgen ;
- AVA is tentoongesteld speeltje: Bewind (OR+BR) boven bestuurder hoeft niet eens te praten met minderheidsaandeelhouders ;
- Gremium structuur nooit uitgelegd: RvC is een noodrem maar geenszins het bewind ;
- Nul inspirerende koppeling tussen aanhang en personeel: Gevoel van bedrog
.
De opmerkingen plusminus van Cruyff Inc;
- Op vergiftigde bodem kunnen geen bloemen groeien ;
- Ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken

. De uitslag van gisteren is maar een verschijnsel van de oorzakelijk kern dat er bij Ajax mensen in de directie en bestuur vorstelijk beloond worden en de mensen in het niet-uitvoerend bewind en de controle onbezoldigd bezig zijn, met de gevolgtrekking dat perverse gronden (inkomen!) gaan boven de materie (wie is waar vaardig in?). Slop en Van der Sar passen niet op bestuurlijk niveau, wel op bewindsniveau. Bij Bayern doen ze het wel goed, hier in Nederland slaan we de plank mis door dit soort mensen op bestuurlijk niveau neer te zetten.
Als ik zeg tegen Van der Sar 'Je keuzes om Azië en E-sports mee te gaan doen, dat kan en zal wat gaan opleveren, maar hoe je het bestuurt, daar heb je professionals nodig en niet goedbedoelende liefhebbers zoals u. Wilt u niet de bestuursraad in?' dan krijg ik een voorwaardelijke toegangsontzegging ondanks dat ik eerlijk en oprecht mijn zienswijze etaleer.
Dat is Ajax. Geen open-ingesteld gesprek mogelijk. Bang om inkomen e.d. kwijt te raken, terwijl ik echt wel zal meedenken in hoe de sport zoveel verkoopt dat iedereen beloond kan richten op taken die bij iemand passen.
Het gesprek met ze aanbinden, lukt mij voor geen biet. Misschien moet er iets veranderen op personeelsniveau, voordat ik welkom word geheten op een warme manier, daar ben ik mee bezig.
Vandaar wil ik dat er empathisch niveau in de raad van commissarissen komt, dat ontbreekt eraan en daarom word ik fysiek monddood en taboe bij Ajax.
Daarom wil ik Litmanen en Van der Vaart (& Blind vind ik niet het allergrootste drama, al weet ik niet hoe hij zich recalcitrant zal maken tegen slimheid) en zo snel mogelijk dat Van Wijk en Brinkhuis en Ligthart een toontje lager zingen

. Dan het sportieve onderwerp

. Zag u niet al weken dat de jongelingen Neres en Kluivert op hun middelste been aan het stuiteren waren? Hun brein stuurt de beentjes niet meer aan, ze zijn niet gevangen door artisticiteit meer omdat ze nergens het zien. Datzelfde zag ik bij Arsenal erin sluipen nadat Henry en Bergkamp er weg waren, er kwamen spelers in die redelijk iets konden maar niet volkomen wereldklasse bezield waren, dan valt de magische formule uiteen. Dan ga je dus eigenlijk zonder spitsvondigheid het duel aan, zij moeten weer bij anderen zien hoe de onverstoorde concentratie en opofferingsgezindheid eruit ziet. Nu voelen ze zich onbedreigd van concurrenten, dat is een doodsteek voor goed ritme in de groep. Een goede coach gaat uit van de breedte van de selectie en durft sommige spelers in hun natuur buiten de gewoonte iets nieuws te leren

. Ik wil geen looppaarden, ik wil raspaarden. Ajax zou het best zijn aangetreden met Kasper Dolberg in de spits (door moeheid na 55 minuten vervangen door Justin Kluivert), ik zou Mitchel Bakker linksvoor neerzetten en ik zou Donny van der Beek rechtsbuiten opstellen (door moeheid vervangen in minuut 65 door Davidsj Neressj). Mitchel Bakker kan onwijs goed voetballen is een looppaard gemaakt, Donny van der Beek is een looppaard gemaakt die tactisch schakelt op het middenveld. Welken de bal bij zich kunnen houden, die zorgen dat het middenveld niet van voor naar achteren van links naar rechts moet buffelen, maar zorgen dat de mensen voorin weten hoe ze telkens in overtal kunnen komen. En dat is omdat er Romario-Start moet zitten in de voorhoede, of anders nog: Cruijff-start, dus gevoel voor medespelers en ruimtes en combinaties. Daarop moet je alerter zijn als coach, zonder buitenspelers en spits die kunnen voorzien in fijne combinaties voor middenvelders, loop je jezelf dood

. Op het middenveld had Ajax het best gekozen voor Ziyech, Ekkelenkamp, Kristensen.
Ekkelenkamp door de absentie van Frenkie de Jong en Carel Eiting, om de nummer 6 op het veld te zijn, slim de ruitjes afmaken.
Kristensen achter de spitsen, omdat hij in Denemarken (waar ze met een even sober middenveld spelen als bij PSV) altijd bij de voorste vier uitkwam, want hun middenveld was zo teruggetrokken constant en zijn aanvallende kwaliteiten beter zijn dan verdedigend. Dan bedoel ik niet, 40 meter of verder van het doel om passing te verzorgen, daar is hij bagger in en wordt hij in misbruikt. Hij is goed om bij de voorste vier bij te sluiten, en dan richting het strafschopgebied van de tegenstander gevaarlijk te zijn.
Ziyech zo duidelijk mogelijk de buffelende regisseur van het elftal, meters maakt hij makkelijker dan Schone, snel passingslijnen zien doet hij tweemaal zo rap als Van de Beek. Ik zou hem op deze manier verzilveren, niet bij de voorste vier indelen. Hier laat hij anderen beter spelen, want er zit dan meteen een goede bal vooruit in mits ze aanspeelbaar zijn, en dan kun je een Kristensen Des Liverpool bijsluiten waar het kan.
En voor de verdediging is het heerlijk om drie vitale middenvelders te hebben.
Ziyech, Ekkelenkamp en Kristensen zijn maximaal bewegelijke spelers die als je ze goed aanstuurt, ook met goede timing inlopen op de situaties en combinaties met de spitsen zo naadloos aanvoelen

. Achterin had ik gekozen voor Tagliafico, De Ligt, Botman en Wöber.
Allereerst klopt het al niet dat je rechtsachter een opkomend figuur nodig hebt. Kies je voor de rechterspits zoals Ajax doet, een kalklijnplakker, dan moet je juist erachter spelers neerzetten die hem in zijn vooruit kunnen zetten. Ik ben ook voorstander van gestaffelde centrumverdedigers : is de bal vanuit ons bezien rechts ; dan de linker laatste man : is de bal vanuit ons bezien links, dan de rechter centrumverdediger laatste man. Reden is dat je dan 2 extra ogen op het grootste gevaar hebt, in plaats van 1 paar ogen, daar zijn kompaan centrumverdediger al uitloopt naar de bal. Laat de middenvelders en de backs maar eens gewoon duels winnen, in plaats van alles op jezelf af te roepen.
De reden dat Botman speelt op 4, is dat Viergever absent is, en je achter Ekkelenkamp een iemand moet hebben die linksonder Ziyech de ballen kan geven. Hij kan het evenwel, en Ajax is altijd een elftal bestaand uit een paar onbekende tieners. Hij had Luuk de Jong ingepakt
Wöber had ik gewoon voor deze wedstrijd relaxed op back neergezet, hij kan als hij niet te grote cognitieve opdracht heeft, zijn mannetje staan met zijn postuur en inzet.
Tagliafico had ik gewoon erin gezet, en De Ligt ook, die twee moeten veel dichterbij elkaar, dan heeft Tagliafico iets aan het goede inzicht van De Ligt en kan hij zich gewoon inspannen in de duels. Nu was het een rommeltje en dan gaat ook Tagliafico verzuipen, niet zo zeer mentaal maar vooral door een te kleine dynamische capaciteit. Je ziet hem als in een drijfzand wegzakken. Een speler zoals De Ligt kan Tagliafico eruit slepen door hem op het juiste moment naar zich toe te betrekken

. Onana is prima doelman en steunpilaar, bloedfanatiek ondanks wat er gebeurt, totaal niet gewend aan de valkuilen waarin dit elftal volop donderde tegen PSV

! Trouwens zie ik die Kotarski voor de lange termijn het goed overnemen, die had ik nu al op de bank gezet, want Van Leer heb ik gehoord op televisie en die denkt echt dat hij de gedoodverfde opvolger is. De groep moet constant op scherp gezet worden, dus ook de reservedoelman. Je moet veel sneller functioneel de rangorde wijzigen, juist objectief uitlegbaar waardoor de speler gehint wordt wat er zijn manco is, om de trainingsintensiteit op te schroeven. Lamprou is een sympathieke bevlogen mascotte, geen keeper in een topelftal op een groot doel

. Op dit fictieve scenario had je donder kunnen zeggen dat je een fikse klap aan PSV had kunnen uitdelen. Want PSV hield rekening met een mank middenveld van Ajax & een stekeblinde verdediging (bleek al in de beker voor de winterstop tegen Twente) & een uit vorm zijnde aanval van Ajax. Had Ajax dat zelf niet kunnen bevroeden?
PSV alle elf hebben gewoon perfect Twente in de tweede helft van de beker-uitschakeling in december nagebootst en Ajax wist het niet meer. Heel prima doorzien van PSV en eerlijk gezegd feliciteer ik ze van harte, want het zweverige Ajax moest weer met de beide benen op de grond worden gezet

. Waar ben je het niet mee eens?

https://twitter.com/CruyffFootball/stat ... 0978567170

PostPosted: 23 Apr 2018 14:39 

Scholletje is officieel toegetreden tot de RvC. Meerderheid van de aandeelhouders stemden voor.

Geen woorden voor.

PostPosted: 23 Apr 2018 16:23 
Beheerder

Nee, en sommigen lijken het niet erg te vinden. Malloten als La Molina en Ons Aller Ajax Amsterdam bijvoorbeeld. Mijn bloed kookt ervan.
https://twitter.com/AjaxTotaalnl/status ... 7906520069

PostPosted: 24 Apr 2018 08:35 

Voor aanvang ben ik vertrokken, als ik er was geweest had kort mijn vraag geluid:

"Kunt u vertellen waarom IK mijn mening aan u zóu mōeten toevertrouwen?"

Dan had die bestuursruimte vol verraste blikken naar mij gekeken in mijn adempauze. Had ik mijn achtergrond aan gevuld, door te beginnen dat dit geen vraag op het poppetje is en dat ik blij ben met een voetbalvader, maar dat dit meer te maken heeft met dat management, bestuur, bewind en noodrem tot op heden naargeestig de mensen die hen aanstelden nooit hebben geraadpleegd, en dito hiermee.

Dat de processen zo bedenkelijk smal voorbereid worden, en John Jaakke is trouwens juridisch vertegenwoordiger van Danny en Daley tegenwoordig. Reed weg in zijn Belgische Tesla. Maar hiermee blijkt de internationale wens eerder ver weg dan dichtbij. Was lekker in de Arena Kantoren bij de toppers op bezoek.

Wat heeft de breuk met Bergkamp te maken met Blind zijn komst? Best wel wat. Wie betaalt dat? Dit moet op persoonlijke vermogen zonder decharge, niet op structuurvennootschap rekening, dat is diefstal van de aandeelhouders.

Klopt niets van. Maar goed, dit is niet de laatste vergadering en zulke condities komen nog met terugwerkende kracht onder de hamer.

Mes zullen we erin moeten zetten, zodat de focus niet wegwaait.

PostPosted: 24 Apr 2018 13:08 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari, Johan, Marco
Droomaankoop: Franklin Rijkaard
Seizoenskaart: Helaas....
Voor aanvang ben ik vertrokken, als ik er was geweest had kort mijn vraag geluid:

"Kunt u vertellen waarom IK mijn mening aan u zóu mōeten toevertrouwen?"

Dan had die bestuursruimte vol verraste blikken naar mij gekeken in mijn adempauze. Had ik mijn achtergrond aan gevuld, door te beginnen dat dit geen vraag op het poppetje is en dat ik blij ben met een voetbalvader, maar dat dit meer te maken heeft met dat management, bestuur, bewind en noodrem tot op heden naargeestig de mensen die hen aanstelden nooit hebben geraadpleegd, en dito hiermee.

Dat de processen zo bedenkelijk smal voorbereid worden, en John Jaakke is trouwens juridisch vertegenwoordiger van Danny en Daley tegenwoordig. Reed weg in zijn Belgische Tesla. Maar hiermee blijkt de internationale wens eerder ver weg dan dichtbij. Was lekker in de Arena Kantoren bij de toppers op bezoek.

Wat heeft de breuk met Bergkamp te maken met Blind zijn komst? Best wel wat. Wie betaalt dat? Dit moet op persoonlijke vermogen zonder decharge, niet op structuurvennootschap rekening, dat is diefstal van de aandeelhouders.

Klopt niets van. Maar goed, dit is niet de laatste vergadering en zulke condities komen nog met terugwerkende kracht onder de hamer.

Mes zullen we erin moeten zetten, zodat de focus niet wegwaait.
De prangende vraag luidt: waarom was U vertrokken voor aanvang en heeft U het niet op de spits gedreven ?
Onderdeel van het grote plan of .... ?
Ben zeer benieuwd.

PostPosted: 26 Apr 2018 09:05 

:mrgreen:

Advies kregen wij om het onderlinge enthousiasme meer te laden. Breder gedragen adviesstelling dus.

Last edited by OptimelNapoleon on 29 Apr 2018 22:00, edited 1 time in total.

PostPosted: 26 Apr 2018 13:07 

Kun je ook posten in normaal Nederlands? Je meeste zinnen slaan nergens op.

Post new topic  Reply to topic  [ 165 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 6 7  Next

All times are UTC+01:00