Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 197 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 6 8  Next
Author Message
 Post subject: Re: Perr Schuurs
PostPosted: 20 Dec 2018 13:46 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Bij nader inzien vind ik verhuren ook geen optie. Ik dacht eraan zodat hij wat ervaring kan krijgen op een hoger niveau, maar dat pakt toch zelden goed uit.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 11 Apr 2019 08:26 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
‘Ik wil voor mijn kansen gaan, of Matthijs de Ligt nou blijft of niet’
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=349726

PostPosted: 11 Apr 2019 08:41 

Hij moet verstandig zijn. Dit niveau gaat hij nooit halen. Is het beste als hij weggaat.

PostPosted: 16 Apr 2019 09:03 
Erelid

Komend seizoen verhuren aan een Groningen of Heerenveen om volgende stap te zetten in zijn ontwikkeling. Haakt ie aan of haakt ie vroegtijdig af weet je dan ook meteen.

PostPosted: 16 Apr 2019 09:07 

Peter79 wrote:
Komend seizoen verhuren aan een Groningen of Heerenveen om volgende stap te zetten in zijn ontwikkeling. Haakt ie aan of haakt ie vroegtijdig af weet je dan ook meteen.
Zie ik ook zo. Ik heb grote twijfels bij hem. Aardige speler, sympathieke jongen maar is gewoon te traag.

PostPosted: 16 Apr 2019 13:50 
Erelid

Peter79 wrote:
Zou wel een logische stap zijn idd. In ieder geval aan een Eredivisie-club verhuren. Nog een jaar Jong Ajax heeft hij niet zoveel aan. Misschien Fortuna Sittard?

PostPosted: 17 Apr 2019 00:02 

Peter79 wrote:
Zou wel een logische stap zijn idd. In ieder geval aan een Eredivisie-club verhuren. Nog een jaar Jong Ajax heeft hij niet zoveel aan. Misschien Fortuna Sittard?
BS. Menneke is pas 19. Met Pirie naast hem in het centrum, gaat hij ook naar een hoger niveau.
Laat jong Ajax, en vooral de verdediging een half jaar samen spelen, we hebben ze over een dik jaar hard nodig. Beide zijn erg jong. De Ligt is niet normaal, 19 en aanvoerder! Dat is geen meetlat.
En een jaar verder kan de huidige u17 die plek weer overnemen.

PostPosted: 17 Apr 2019 09:11 

Met alle respect maar je moet er toch niet aan denken dat je gisteren met Pierie en/of Schuurs centraal had moeten spelen.
Volgend jaar zal de lat hoger liggen. Alles zal worden afgezet naar het huidige seizoen. Dan is het sowieso al heel moeilijk. Het is onmogelijk zonder gerichte aankopen.

PostPosted: 17 Apr 2019 15:08 
Beheerder

Zal ook niet gebeuren. Ik vind dat Schuurs volgend seizoen in de voorbereiding wel een kans verdient. Zou in hem wel een bankzitter zien die tot 10 a 15 wedstrijden/invalbeurten komt tegen de zwakkere broeders. Geduld hebben met deze jongen. Hopelijk heeft hij dat zelf ook.

PostPosted: 30 Jun 2019 14:01 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Peter79 wrote:
Willem II wil hem huren, Ajax wil nog niet meewerken maar dat verandert misschien straks eind van de zomer.

PostPosted: 30 Jun 2019 15:57 
Beheerder

Pushkin wrote:
Peter79 wrote:
Willem II wil hem huren, Ajax wil nog niet meewerken maar dat verandert misschien straks eind van de zomer.
https://www.ajaxinside.nl/willem-ii-inf ... r-schuurs/

PostPosted: 30 Jun 2019 17:15 

Pushkin wrote:
Peter79 wrote:
Zou ik zeker doen. Komt (in ieder geval nog) te kort. En hij moet wekelijks op het hoogste niveau spelen. KKD is geen optie meer. Wel eerst een nieuwe RCV halen. Op Magallan kun je niet bouwen.

PostPosted: 30 Jun 2019 17:44 

Niet doen, wordt de vaste back-up van Alvarez. Magallan mogen ze hebben.

PostPosted: 01 Jul 2019 09:01 

de dominee wrote:
Zie ik liever Veltman als back-up. Schuurs moet wekelijks op het hoogste gaan spelen om te kunnen beoordelen of hij in de toekomst echt een CV voor ons kan worden (geloof het niet).
Met Veltman weet je wat je hebt, die heeft in het verleden in het algemeen gewoon goed gespeeld als CV.

PostPosted: 01 Jul 2019 09:34 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
renemar wrote:
de dominee wrote:
Zie ik liever Veltman als back-up. Schuurs moet wekelijks op het hoogste gaan spelen om te kunnen beoordelen of hij in de toekomst echt een CV voor ons kan worden (geloof het niet).
Met Veltman weet je wat je hebt, die heeft in het verleden in het algemeen gewoon goed gespeeld als CV.
Met Veltman weet je inderdad wat je hebt. Geen goede CV backup. Wel elke week een Veltmannetje. Rechts back prima, maar CV hoeft ie niet van mij.

PostPosted: 01 Jul 2019 09:44 
Erelid

Ik zou hem erbij houden en Magallan verkopen.

Tagliafico/Martinez
Blind/Pierie
Alvarez/Veltman/Schuurs
Mazraoui/Dest

Dan heb je 9 opties in de verdediging, waarvan Mazraoui en Blind af en toe wellicht op het middenveld kunnen plaatsnemen. Daarnaast kunnen Martinez, Pierie, Schuurs en Dest nog bij Jong Ajax meedoen.

PostPosted: 01 Jul 2019 10:32 

Dit zou ik ook doen (mede omdat hij fit kan blijven bij Jong), maar zou me verbazen als Ajax zo snel zijn verlies pakt op Magallan. Verwacht van niet. Zal nog wel een jaar of 3 hier onder contract staan.

PostPosted: 01 Jul 2019 11:19 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
DeRuit wrote:
Met Veltman weet je inderdad wat je hebt. Geen goede CV backup. Wel elke week een Veltmannetje. Rechts back prima, maar CV hoeft ie niet van mij.
Ook een beetje flauw om steeds terug te komen op dat Veltmannetje. Ene De Boer maakte ook weleens foutjes. Veltman vind ik nog steeds een betere CV als rechtsback. Als je nu kijkt naar de backs, die we hebben, valt hij ook buiten de boot omdat Mazraoui, Tagliafico en Martinez allemaal voetballers zijn, die de power en techniek hebben om op te stomen. Ook bij Dest zie je dit. Veltman heeft dit niet.

Komt ook omdat hij van nature een CV is. Ik ben nooit geen fan geweest van Veltman als back en als CV heeft hij zeker toegevoegde waarde. Ook na zijn blessure vond ik hem constanter. Hij is sterk teruggekomen na zijn blessure.

Ben wel benieuwd wat Veltman doet als er toch een mooie club komt. Zeker als er nog een CV bijkomt. Hoe slecht Magallan ook is, ik denk niet, dat Ajax nu al afstand van hem gaat doen (gezichtsverlies) dus worden zijn kansen op speeltijd nog kleiner. Ook Dest laat zien er dicht tegenaan te komen al moet Kristensen nog geloosd worden.

PostPosted: 01 Jul 2019 11:22 

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
renemar wrote:
de dominee wrote:
Voordeel is inderdaad dat Veltman er nog is. Daardoor kan je Schuurs prima tijdelijk laten gaan om 34 wedstrijden op Eredivisie niveau te spelen. Als Magallan dan écht zo slecht is als hij in z'n minuten tot nu toe heeft laten blijken, kan je Veltman achter Alvarez gebruiken, laat je Magallan in de zomer van 2020 gaan en heb je dan een rijpere Schuurs terug om met Alvarez de concurrentie aan te gaan en in 2021 eventueel in de basis te staan.

Tenzij Ajax volgens jaar de Champions League al wint, Alvarez voor 80 miljoen verkocht wordt en Schuurs een topjaar bij Willem II heeft en de positie in 2020 al in kan nemen. Dat kan natuurlijk ook.. :)

PostPosted: 01 Jul 2019 21:14 

Tagliafico/Martinez
Blind/Pierie
Alvarez/Veltman/Schuurs
Mazraoui/Dest

Dan heb je 9 opties in de verdediging, waarvan Mazraoui en Blind af en toe wellicht op het middenveld kunnen plaatsnemen. Daarnaast kunnen Martinez, Pierie, Schuurs en Dest nog bij Jong Ajax meedoen.
Ik heb ook sterk mijn twijfels over Magallan, tot nu toe niet echt overtuigend.
Ook met heb erbij en als Alvarez komt ben ik toch nog niet echt overtuigd van de bezetting centraal achterin.

Basis zal wel Blind - Alvarez worden dan (ok).

Maar bij blessures / schorsingen zouden Pierie en Schuurs de directe backups zijn. Dat is nogal een risico. Lcv kan Martinez ook afwezigheid van Blind opvangen maar die zie ik meer als backup linksback.

Rcv moet Schuurs het dan ineens laten zien. Veltman kan eventueel maar ik heb door de jaren heen wel genoeg van Veltman centraal gezien om dat niet echt een volwaardige optie te vinden.

PostPosted: 02 Jul 2019 00:02 

Uiteindelijk gaat het er toch ook niet om hoe wij het zien maar hoe Ajax het ziet.

Als Nico fit is maar Blind afwezig verwacht ik nu Martinez als vervanger, maar het is gewoon afwachten hoe spelers zich ontwikkelen. Lastig om nu over te oordelen.

PostPosted: 02 Jul 2019 05:23 

DeRuit wrote:
Ook een beetje flauw om steeds terug te komen op dat Veltmannetje. Ene De Boer maakte ook weleens foutjes. Veltman vind ik nog steeds een betere CV als rechtsback. Als je nu kijkt naar de backs, die we hebben, valt hij ook buiten de boot omdat Mazraoui, Tagliafico en Martinez allemaal voetballers zijn, die de power en techniek hebben om op te stomen. Ook bij Dest zie je dit. Veltman heeft dit niet.
Hij heeft al heel lang niet (veel) meer op CV gespeeld. Na zijn blessure is hij inderdaad constanter, het team draait ook beter dus dat is makkelijker inpassen. Maar hij is wel constanter als rechtsback, dat zegt niets over hoe hij het als CV gaat doen. Wat mij betreft is hij alleen een optie op rechts back. Ik denk daarom ook dat hij als backup voor Mazraoui moet blijven zodat Dest een jaartje in de luwte kan groeien.

Verder zou ik Pierie en Schuurs prima backups vinden voor Alvarez en Blind. Of je Martinez dan nog eerder brengt als CV als Pierie ligt eraan hoe ver ze zijn, maar als je dat niet doet is er ook niets aan de hand toch? Eiting, Wober, Sinkgraven schat ik niet zo heel veel verder en die speelden ook gewoon prima in de Champions League en Eredivisie. Als iedereen straks weer terug komt is het inpassen van een nieuwe speler wel iets makkelijker.

PostPosted: 02 Jul 2019 10:10 
Beheerder

343 wrote:
Pushkin wrote:
Peter79 wrote:
https://www.ajaxinside.nl/willem-ii-inf ... r-schuurs/
Ondertussen overgenomen door:
http://www.soccernews.nl/news/595606/bi ... rr-schuurs
https://www.1limburg.nl/willem-ii-trekt ... rr-schuurs
https://www.elfvoetbal.nl/Transfergeruc ... n-van-Ajax
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... -ajax.html
Terecht natuurlijk. Pushkin is een betrouwbare bron.

PostPosted: 02 Jul 2019 10:48 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Toch bijzonder he. Je zou gewoon iets uit je duim kunnen zuigen en iedereen neemt het klakkeloos over, zonder zelf na te denken of research te doen.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 02 Jul 2019 10:55 

Stormrage wrote:
Toch bijzonder he. Je zou gewoon iets uit je duim kunnen zuigen en iedereen neemt het klakkeloos over, zonder zelf na te denken of research te doen.
Het maakt die sites ook niets uit. Alles voor de clicks.

Post new topic  Reply to topic  [ 197 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 6 8  Next

All times are UTC+02:00