Ga terug naar AjaxInside →

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1506 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 6 61  Next
Author Message
PostPosted: 01 Sep 2013 22:02 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Peter79 wrote:
Ovenwant wrote:
Ze tekenen voor die eis van Ajax, en ze weten dat ze niet spelen als ze niet willen verlengen.
Willen ze dan uberhaupt wel tekenen bij Ajax? Ze moeten ervoor zorgen niet in deze situatie te geraken, oftewel zorgen dat je steunpilaren (daar reken ik overigens Alderweireld niet onder), niet met een contract van 1 jaar nog bij je club zitten.
Maar jij weet ook hoe makelaars van voetballers het spelen. Die gaan dan 2 jaar voor aflopen van contract tijd rekken, gesprekken uitstellen. En dan krijg je verhalen als 'speler X heeft nog geen haast en wil rustig zijn toekomst evalueren. Aan het eind van het seizoen gaan we weer in gesprek'

PostPosted: 04 Sep 2013 09:37 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/overmar ... ugd-klaar/

PostPosted: 04 Sep 2013 10:35 
Erelid

Pushkin wrote:
Peter79 wrote:
Ovenwant wrote:
Ze tekenen voor die eis van Ajax, en ze weten dat ze niet spelen als ze niet willen verlengen.
Willen ze dan uberhaupt wel tekenen bij Ajax? Ze moeten ervoor zorgen niet in deze situatie te geraken, oftewel zorgen dat je steunpilaren (daar reken ik overigens Alderweireld niet onder), niet met een contract van 1 jaar nog bij je club zitten.
Maar jij weet ook hoe makelaars van voetballers het spelen. Die gaan dan 2 jaar voor aflopen van contract tijd rekken, gesprekken uitstellen. En dan krijg je verhalen als 'speler X heeft nog geen haast en wil rustig zijn toekomst evalueren. Aan het eind van het seizoen gaan we weer in gesprek'
Tuurlijk het blijft immers een 'spel' maar het overkomt Ajax te vaak, buitencategorie als Eriksen had je misschien wel in 2011 al een langer en sterk verbeterd contract moeten voorleggen....... Ik zeg daarmee niet dat het altijd lukt maar bijna elke transferperiode is Ajax aan het reageren ipv ageren, wat verschillende oorzaken heeft waaronder deze.

PostPosted: 04 Sep 2013 10:56 

Eriksen was al ten tijde van zijn eerste contract bij Ajax een internationaal overbekende speler. Hij heeft altijd volop eisen kunnen stellen. Ajax heeft geluk gehad dat het hem nog betrekkelijk lang een podium heeft mogen bieden.

PostPosted: 04 Sep 2013 11:17 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Droomaankoop: Luis Suarez
Seizoenskaart: Nee
Nou, in die lijn heeft Ajax al een goede stap gezet met Fischer (in Februari vastgelegd tot 2017). Zo gauw spelers als Meleg, Bazoer en Lobotka hun debuut maken ook meteen voor lange tijd vastleggen. Met Denswil (2015) en in mindere mate Boilesen (2016) kan je dat ook nu al doen. Zorgen dat je je toptalenten voor zo lang mogelijke tijd hebt vastliggen zodat er als ze willen vertrekken nog minstens een 2 of 3 jarig contract afgekocht moet worden.

PostPosted: 04 Sep 2013 14:13 

Deze 'toptalenten' hebben helaas zaakwaarnemers. Dat gaan ze niet doen. Dat is niet in het belang van hun client.

Ajax moet ervoor zorgen dat ze niet 1 'Eriksen', maar meerdere 'Eriksen-en' tegelijkertijd klaar hebben staan vanuit de jeugdopleiding. Daar is het beleid ook op gericht.

Daarnaast proberen een paar oud-Ajacieden rond hun 30ste weer terug te halen. Dat doe je o.a. door Eriksen, Vertonghen (misschien niet helemaal goed voorbeeld) door de voordeur naar buiten te laten gaan.

PostPosted: 04 Sep 2013 14:27 
Columnist

Droomaankoop: Wim Jonk
Ik vind dat we als supporters dit seizoen vol achter Frank de rest moeten gaan staan.
Dit seizoen hebben ze ons harder nodig dan anders.
We moeten blij zijn dat wij er niet meer van die rare paniekaankopen worden gedaan en we dan maar in de huidige selectie/jeugd vertrouwen moeten hebben.
Als we nu weer 4 miljoen voor Elia uitgeven en hij flopt hier weer door die rare kronkel in zijn hoofd moet dat geld weer ergens op gecompenseerd worden en helaas is dat vaak over de rug van de supporters. Dan gaan we tickets voor de CL weer omhoog, de seizoenkaarten worden weer duurder en dan maar hopen dat het bij één flop en miskoop blijft.

Zeker tot Siem terug is moeten we als één blok achter het team blijven staan.Tot Siem terug is moeten we de schade proberen zo klein mogelijk te houden.
En zeg eerlijk, de defensie wordt er niet slechter op met Denswil/Moisander. Ik vond centraal beter staan dan met Alderweireld.
Van der Hoorn komt er ook nog bij.
Op het middenveld wens ik Duarte en Serero (en misschien Klaassen) heel veel succes met de plek van Eriksen.
Als Siem terug is gaan we weer een inhaalslag maken.

PostPosted: 13 Sep 2013 08:44 
Beheerder

Groot verhelderend interview van Overmars in De Telegraaf. Iemand gezien?

PostPosted: 13 Sep 2013 12:51 

Droomaankoop: Guldelj
Seizoenskaart: 6 jaar
Uitstekend interview. Helder verhaal. Ik sta nog steeds voor de volle 100% achter onze technische leiding.

PostPosted: 13 Sep 2013 15:09 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Klaas-Jan Huntelaar
Droomaankoop: Luis Suarez
Iedere keer als ik dit soort interviews lees/zie met mensen uit het TH, word ik vervuld met trots. Ik heb ontzettend veel zin in de komende jaren. Kan me niet schelen wat anderen zeggen, zolang dit TH er zit en dit beleid gevoerd wordt, staan we ooit weer met de Champions League in handen. Ben ik van overtuigd.

Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen!

PostPosted: 13 Sep 2013 20:39 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
JL10 wrote:
Uitstekend interview. Helder verhaal. Ik sta nog steeds voor de volle 100% achter onze technische leiding.
Inderdaad. Top interview! Gewoon lekker open en duidelijk.

PostPosted: 13 Sep 2013 21:01 

Droomaankoop: -
Seizoenskaart: Geen
Ben je niet teleurgesteld guy?

Een echte Ajacied paai je niet met een kampioenschap. Die paai je met voetbal. Voetbal dat bij Ajax hoort. Voetbal vol bravoure. De echte Ajacied is een purist. Een idealist. Een kampioenschap is slechts een bonus.

PostPosted: 13 Sep 2013 22:09 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Cruijff
Droomaankoop: Bosz
Seizoenskaart: 405
Ik ben het er niet mee eens, ik heb gewoon een andere mening. Maar het is wel helder hoe zij denken en het is geen onzin. Er zijn ook zat spelers die niet bij een investeringsmaatschappij zitten. En met name Uruguay, Argentinië, Chili en Colombia zijn goudmijnen.
De blanke bevolking heeft een geweldige mentaliteit (à la Suarez, alles om te winnen en laten zich niet in de zeik zetten), er is ontzettend veel talent en het is zijn attractieve spelers.

PostPosted: 13 Sep 2013 22:29 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Suarez
Seizoenskaart: 428
guy_ajax wrote:
Ik ben het er niet mee eens, ik heb gewoon een andere mening. Maar het is wel helder hoe zij denken en het is geen onzin. Er zijn ook zat spelers die niet bij een investeringsmaatschappij zitten. En met name Uruguay, Argentinië, Chili en Colombia zijn goudmijnen.
De blanke bevolking heeft een geweldige mentaliteit (à la Suarez, alles om te winnen en laten zich niet in de zeik zetten), er is ontzettend veel talent en het is zijn attractieve spelers.
Volgens mij zitten in Zuid Europa belachelijk veel scouts van heel veel (grote) clubs. Terwijl er hier nog heel veel landen zijn die nog in opbloei zijn en nog ontdekt moeten worden zoals Estland. Je kan beter vol voor 1 gebied gaan dan half op 2 gebieden zitten. Ajax heeft een goede naam in Denemarken en omstreken dus ik vind het positief. Talenten als Cerny, Karlsson, Meleg, Lobotka en Andersen dat is wat we zoeken.

maar een beet're club dan deze is er niet!

PostPosted: 16 Sep 2013 13:11 
Erelid

vi.nl:
Overmars vervangt De Boer in technische hart van Ajax

PostPosted: 16 Sep 2013 13:50 
Erelid

Droomaankoop: Lionel Messi
Ik vind het maar een vreemde zaak. Zeker nu Overmars maar met één jaar verlengd heeft. Aan de andere kant vind ik het wel prettig dat de Hoofdcoach niet meer in de TH zit.

PostPosted: 16 Sep 2013 14:04 
Erelid

Leonel wrote:
Ik vind het maar een vreemde zaak. Zeker nu Overmars maar met één jaar verlengd heeft. Aan de andere kant vind ik het wel prettig dat de Hoofdcoach niet meer in de TH zit.
Ik vind het wel logisch eigenlijk! Tja een contract voor onbepaalde tijd garandeert ook niets.

PostPosted: 16 Sep 2013 17:42 

Overmars heeft een contract voor vier jaar getekend, met jaarlijkse tussentijdse wederzijdse evaluatie. Net even iets anders dus.

PostPosted: 20 Sep 2013 14:05 
Columnist

Droomaankoop: Wim Jonk
Mooi, Overmars en V/d Sar zijn solidair aan de supporters en komen ook niet naar Eindhoven zondag. Erg netjes!

PostPosted: 15 Nov 2013 20:51 
Beheerder

Ajax wil 'generatie die de hele wereld aan kan' klaarstomen

Bron: Vi.nl

PostPosted: 27 Nov 2013 09:17 
Beheerder

Overmars: 'Organisatie Ajax gaat hartstikke goed'

Bron: Elfvoetbal.nl

PostPosted: 04 Jan 2014 05:18 

Droomaankoop: Gudelj
Lekker bezig die directeur voetbalzaken, meneer Marc Overmars, dat mag wel eens gezegd worden. Hij sluit het ene na het andere veelbelovende contract af en weet zichzelf daarbij aardig uit de schijnwerpers te houden. Mislukt, want hij is bij AjaxTotaal wel in de picture. Keihard zijn technisch beleid niet alleen handhaven maar ook innoveren en samen met trainer/coach FdB, adviseur Cruijff en de andere mannen die zich inspannen goed op weg om van Ajax weer een club te maken waar men ook internationaal terdege rekening mee moet houden. De continuïteit van het technische beleid gaat Ajax weer een gouden toekomst bezorgen.

PostPosted: 04 Jan 2014 20:14 
Erelid

Droomaankoop: Ante Rebic
Pin_Point wrote:
Lekker bezig die directeur voetbalzaken, meneer Marc Overmars, dat mag wel eens gezegd worden. Hij sluit het ene na het andere veelbelovende contract af en weet zichzelf daarbij aardig uit de schijnwerpers te houden. Mislukt, want hij is bij AjaxTotaal wel in de picture. Keihard zijn technisch beleid niet alleen handhaven maar ook innoveren en samen met trainer/coach FdB, adviseur Cruijff en de andere mannen die zich inspannen goed op weg om van Ajax weer een club te maken waar men ook internationaal terdege rekening mee moet houden. De continuïteit van het technische beleid gaat Ajax weer een gouden toekomst bezorgen.
Wat er de laatste tijd qua jeugdcontracten gebeurt verdient inderdaad een pluim. Kishna weten te behouden is een mooie opsteker.

PostPosted: 08 Feb 2014 14:52 
Beheerder

'Het stoort me alleen dat ik steeds dikker word'

Bron: Ad.nl

PostPosted: 30 Apr 2014 13:11 
Beheerder

http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/overmar ... der-hoorn/

Post new topic  Reply to topic  [ 1506 posts ]  Previous   1 2 3 4 5 6 61  Next