Ga terug naar AjaxInside →

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Silvano Vos
BerichtGeplaatst: 18 mar 2021 10:01 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Vos werd op 16 maart 2005 geboren in Amsterdam. De vijftienjarige middenvelder doorliep de jeugdopleiding van Ajax en komt momenteel uit voor Ajax O17. Zijn verbintenis loopt van 1 juli tot en met 30 juni 2024.
https://www.ajax.nl/artikelen/ajax-cont ... gdspelers/

Berichtonderwerp: Re: Silvano Vos
BerichtGeplaatst: 01 jun 2022 13:32 
Beheerder

Favoriete Ajacied (aller tijden): Johan Cruijff
Website: http://www.degoeieouwetijd.nl
Ajax-talent Silvano Vos klaar voor EK-finale én het eerste: "Ik zie een debuut aankomen"
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/304604/a ... t-aankomen

BerichtGeplaatst: 01 jun 2022 14:43 

Groot talent maar is blijkbaar ook weer heel ongeduldig. Dat hebben jongens uit de eigen opleiding. Daar moet eens aandacht aan besteed worden. Realiteitszin komt niet in hun vocabulaire voor.

BerichtGeplaatst: 01 jun 2022 15:24 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Gronkjaer
Seizoenskaart: Neen
renemar schreef:
Groot talent maar is blijkbaar ook weer heel ongeduldig. Dat hebben jongens uit de eigen opleiding. Daar moet eens aandacht aan besteed worden. Realiteitszin komt niet in hun vocabulaire voor.
Of is het gezonde ambitie en de wil om de beste te zijn?

BerichtGeplaatst: 01 jun 2022 17:30 

DeRuit schreef:
renemar schreef:
Of is het gezonde ambitie en de wil om de beste te zijn?
Dat denk het niet. Het zit gewoon een beetje in het AJAX dna. Vrijwel alle jonge spelers geven na hun debuut bij Jong AJAX aan binnen 1 jaar in de JC Arena te spelen. Zelden hoor je een ingetogen statement. Ze hebben doorgaans een onrealistische toekomstperspectief.
Ik zou zeggen dat ik mijn stinkende best zou gaan doen om z.s.m. bij het eerste te komen. Daar is niks mis mee.

BerichtGeplaatst: 25 jul 2022 10:35 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Jari Litmanen
Seizoenskaart: gehad
In de belangstelling van een hoop topclubs. Chelsea lijkt het meest concreet.

Benieuwd hoe Vos zijn eigen carrière plant.

BerichtGeplaatst: 25 jul 2022 10:55 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Christian Chivu
Hij is nog geen 18 (maart 2005), dus dan kan je sowieso geen lang contract tekenen, right?

BerichtGeplaatst: 25 jul 2022 11:39 

Als hij slim is kijkt hij naar de carrière's van al die jongens die te vroeg zijn vertrokken. Wat is er van hen terecht gekomen? Waar is Redan? Hoogervorst? Enz.. Anderen zijn blij dat ze na hun buitenlandse avontuur uberhaupt nog in de picture staan. Zoals Hoever en Dilrossum nu. En Brobbey niet te vergeten. Komt op blote knieën terug.
Niet meteen voor het grote geld kiezen maar voor een gedegen carrièreplanning. Geld komt vanzelf.

BerichtGeplaatst: 12 apr 2023 09:49 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Nouri
Seizoenskaart: Nee
Zondag toch wel blij geworden van zijn invalbeurt. Uiteraard makkelijk invallen met een 4-0 voorsprong maar hij zat er kort op, durft te bal op te eisen en speelt naar de juiste kleur. Wil hem wel vaker zien in het elftal.

BerichtGeplaatst: 20 mei 2023 08:51 

Gisteren de wedstrijd tegen Heracles gekeken (Klaassen deed immers niet me :D ). Vos is de enige van deze groep die komend seizoen echt een kans maakt bij het eerste. Speelde goed op 6. Gooijer speelde redelijk als LB. Hlynsson vond ik ook nog wel redelijk maar vooralsnog geen optie voor het eerste. Misehouy heeft potentie maar zeker nog 2 seizoenen KKD (of verhuur naar club uit de eredivisie) nodig.
De rest is eigenlijk alleen maar opvulling met als trieste dieptepunt de voorhoede. Banel was nog de beste, Rasmussen is een dooie pier, doet niks. Speelde wel niet op zijn plek. En Martha? Hoe komt die in hemelsnaam bij AJAX?
Lijkt ook wel alsof ze bang zijn, als een tegenstander "boe" roept schijten er een paar in de broek.

BerichtGeplaatst: 20 mei 2023 10:01 
Erelid

Droomaankoop: Adam Maher
Komt ook omdat Godts al bij 1 zit dat je dan weinig smaak voorin hebt.
Axel Dongen geblesseerd.

BerichtGeplaatst: 20 mei 2023 13:27 
Erelid

Favoriete Ajacied (aller tijden): Van der Vaart
Droomaankoop: Ziyech
Seizoenskaart: niet meer
Talentvolle jongen, maar no way dat hij volgend jaar al enigszins aanspraak kan maken op een basisplaats. Laat bij Jong leuke dingen zien, maar het is ook weer niet zo bijzonder als we voorheen bij jongens als De Ligt of De Jong hebben gezien. Spelers als Nouri, Eiting en Cerny vond ik veel meer hun stempel drukken in hun periodes in Jong Ajax, waarbij inderdaad gezegd moet worden dat zij ook veel betere spelers om zich heen hadden.

Mensen die hem vrolijk opnemen in hun basisteam voor volgend jaar neem ik niet serieus.

BerichtGeplaatst: 20 mei 2023 13:52 

Talentvolle jongen, maar no way dat hij volgend jaar al enigszins aanspraak kan maken op een basisplaats. Laat bij Jong leuke dingen zien, maar het is ook weer niet zo bijzonder als we voorheen bij jongens als De Ligt of De Jong hebben gezien. Spelers als Nouri, Eiting en Cerny vond ik veel meer hun stempel drukken in hun periodes in Jong Ajax, waarbij inderdaad gezegd moet worden dat zij ook veel betere spelers om zich heen hadden.

Mensen die hem vrolijk opnemen in hun basisteam voor volgend jaar neem ik niet serieus.
Voor de basis is het te vroeg, maar in hem zie ik wel een toekomstig eerste elftal speler bij AJAX. AJAX moet een goede CVM halen. Geen breker zoals Alvarez maar een voetballer.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00